-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by HofvanDromen, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Ik hoop het van wel Missy ...:oops:...
    Doe maar verhaaltje ja graag ...kunnen daarna Hummel en Frummel eten in bad en naar bed -.-

2. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Dat is mooi Stollie :) .. wil je ook verhaaltje.. of doe je je oren dicht xD?

Speciaal voor Charme, RM en andere vriendjes en vriendinnetjes van dit draadje ;) ... deel 5:

~*~ Op een avond was Missy in haar keukentje aan de kokkerel en wie zag zij daar in de verte aan komen fietsen en door het poortje naast haar gaan :eek:.. hmm dat was best een uhmm.. tja… :music:knappe buurman :inlove:.

Ze kon het niet laten om af en toe een verrassing (zoals haar zelfgemaakte zoete rozenjam) voor Stollies deur te zetten :music:.. natuurlijk wel pas als hij weggefietst was :oops:.. Ze hoorde nooit iets terug :cry:.. maar dat is ook niet zo vreemd als je bij je cadeautjes geen afzender doet xD..

Inmiddels hadden alle gekleurde dieren hun plaats gevonden op Missy’s boerderij :D, dus ze besloot om eens een kijkje te gaan nemen in dat zoals gezegd ‘bijzondere’ café. Ze ging met haar 2 Roze Grote Katten richting café, wat zag zij daar voor bordje boven de deur?..: “(gekleurde) Dieren welkom”.
    Oké daar ging ze dan, gelukkig mochten haar katten mee :).
    Ze opende de deur, er stonden 3 vrouwen achter de bar en twee Ratjes en een Kaketoe keken iets wat angstvallig :oops: naar de 2 Grote Roze Katten..

Missy stapte binnen en... ze hapte naar adem :oops:.. was dat daar aan dat tafeltje.. buurman Stollie :oops:?
    Ze groette hem 8) en liep snel naar een volgend tafeltje en ging bij een heel knap meisje zitten met een grote bos Zonnebloemen..
    Toen het knappe meisje naar huis ging stapte er een hele mooie dame (ik noem haar de Hofdame ;)), omringt door wel 100 roze konijntjes, binnen. Ze was een verschijning op zich :inlove:. Ze scheen 2 dochters te hebben (waaronder het knappe meisje). Zowel het knappe meisje als haar moeder kwamen vaak in het cafeetje, alleen op 1 of andere manier waren zij er nooit tegelijk o_O?... Maar dat is weer een ander verhaal ;)..

Owja nog even kort (nouja kort) over het cafeetje.. ook daar stonden 2 dozen tijdens de ruildagen en wat Missy opviel was dat hier juist meer briefjes in de te geef-doos zaten dan in de ik-zou-willen-krijgen doos :eek::)..

Missy kwam nu met regelmaat in het café en leerde steeds meer aardige (soms iets wat bijzondere :music:) boeren en boerinnen kennen :). Hun namen.. die kon ze nog steeds niet allemaal onthouden :oops:, maar ze deed haar best ;). Het cafeetje droeg de naam: lach en een traan.. later zou zij leren dat je hier (bijna) alles kon zeggen :) en wat hier verteld werd.. bleef hier.. ofzoiets 8)..
    Maar buurman Stollie.. was er niet altijd :cry:. Meestal kwam hij zo ergens einde middag aan, dronk 1 biertje en keerde daarna weer huiswaarts.. ~*~

Einde deel 5.

Last edited: Jan 9, 2019
  3. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

mooi verhaaltje
    1 biertje maar :p

4. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Hummel en Frummel allebei lachen doet :inlove:.. Mama rode wangetjes hebben doet zeggen ze :oops:....

Die buurman Stollie toch :music:...spannend ...xD

5. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

geweldig Missy xD erug spannend, kan niet wachten tot het volgende deel :inlove:

jij moet zo nog koeien melken..konijntjes voeren etc Stollie...dan is 1 biertje meer dan genoeg anders ga je miss de konijnen melken :wuerg:

6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

xD
    Als het dan maar niet mijn konijnen zijn Charme -.-
    Missy :inlove:...maar rijst de vraag bij Hofje ....wie zijn de 3 dames achter die bar :music:en hoe gaat dit verder xD

7. missy-m85

Dankjulliewel :) ,

ja 1 biertje Stollie -.-… , Charme snapt hem ;).

Volgende deel is in de maak 8).. , nog niemand die zich afvraagt hoeveel delen er zijn xD?

Uhmm… ja.. tja.. die 3 dames achter de bar he.. dat is geheim / eigen fantasie 8):p..

*Doet hier Schort maar weer eens om 8)* .

8. charme63

nog meer spanning :cry: en ja hofje wie zijn die 3 dames achter de bar en en ......gaat dat wel goed met die katten? blijven mooi van de ratjes en kaketoe af :wuerg:

en HJ spoorloos...hij zal zichzelf toch niet in een doos verpakt hebben en naar verweggiestan hebben gestuurd? :eek:

9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Mooi weer Missy, op naar het vervolg, ik kan niet wachten en hoeveel delen, ach maakt het uit als het maar leuk is.

10. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Charme ... Niet van die enge dingen zeggen ... :wuerg:...

*Alles en iedereen hier nu huilen doet*
    :cry::cry:

11. charme63

zucht maar even en neemt een pallet met zakdoekjes mee...knuffelt alles en iedereen :oops:

12. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Snik ..snik ..snik ..dank je ...Lief dat je Geertrui ook een knuffel gaf xD:oops:
    Hummel en Frummel liggen in hunnie bedjes ...Gaat zelf ook maar vroeg de stee in ...:oops:
    met een warme kruik 8)... zingt heel zachtjes ...tis koud zonder jou enzo enzo ...

13. theav71

theav71 Levende forumlegende

Zal HJ wel internet hebben geregeld in zijn nieuwe huis?

14. HofvanDromen

Dat denk ik wel Thea :) ...maar dan moet het, het ook wel meteen doen enz ...:wuerg:
    En verhuizen is heul wat enzo enzo ... lijkt mij dan ook niet meer dan logisch dat tie even andere zaken te doen en te regelen heeft ... Dat is belangrijker als de boerderij ..en kost wat tijd .
    Komt vast goed ...:)

Missy ..hoeveel delen dan nog ...:music:...maar wat Leni al zei ..maakt niet uit hoeveel delen enzo ..is gewoon leuk en spannend :)

15. charme63

kan je als je wilt een verhaaltje voor komen lezen hofje xD en natuurlijk heeft HJ wel even meer te doen dan te farmen of forum, en begrijpelijk ;)

16. theav71

theav71 Levende forumlegende

Zo bedoelde ik het ook niet, snap dat hij het druk genoeg heeft met verhuizen. Maar bedoelde dus meer voor er na want wat Hofje zegt het kan wel even duren voor internet is aangesloten.

17. HofvanDromen

Nouh ..klinkt misschien gek ofzo ...maar Hofje schrijft alleen spontaan en impulsief ...Dan rolt het als het ware zo me mouwen uit..
    Of anders gezegd het ratelt aan 1 stuk door op lappie ..
    Als het moeten wordt of op commando verwacht wordt ...Dan kan ik het niet :wuerg::oops:...

Dat snap ik Thea :).. En bij die providers beloven ze je altijd van alles ...Maar jaaaa ...we gaan het zien ...

Hofje gaat is lekker op de bank ...en zegt alvast aan allemaal..

Slaap Lekker ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

18. charme63

slaap lekker voor straks en thea ik had je begrepen hoor ik kan me soms ook ongelukkig uitdrukken..zeg ook vaak wat ik denk :oops:

19. missy-m85

Dat is lief van jullie :) . Er zijn 7 delen ;) .

Ennuh… maken jullie je maar geen zorgen over de Grote Roze Katten :music:.. die zijn vegetarisch :p (kijk maar in de farm-molen ;) )..
    En heeeeeeeelll lief :inlove:, tenzij je aan Missy (of iemand die haar lief is) komt :oops:;)..

Owja er lopen int café ook tig Hondjes rond :p.. (tis 1 grote vrolijke beestenboel xD), maar misschien zijn de Grote Roze Poezenbeesten daar wel bang van :oops:..

Last edited: Jan 9, 2019
  20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Missy de hondjes doen ook niets hoor, kan allemaal bij elkaar, mooi tochxD

HJ, tja verhuizen is idd een dingetje, ik doe het niet meer voorlopig, Rozijntje goed idee die kruik en voor je het weet ligt hij weer bij je in de stee;)