-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by HofvanDromen, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Zo gister was heftig en de storm hielp niet mee voor Hofjes Hoofdje :music:..Maar vandaag schijnt nu daar toch de ZON xD
    Morgen mag Hofje weer een shotje halen voor de broodnodige energie ...dus vandaag nog maar even rustig aan :wuerg:
    Mierengedoe laat ik mierengedoe ...de bananen doen het goed op de markt zal ik maar zeggen ...Zit in het Roze spul en dat houd Hofje mooi even zo ...en de Slangen natuurlijk -.-

Eerst is even een lekker bakkie koffie ... Lied van de Dag ; Blof - Omarm

:inlove::inlove:

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

goedemorgen, heb hier ook maar weer wat neon konijntjes op het veld gezet, daar had ik er nog maar 10.000 van. Anaconda`s gaan hier alleen het veld op als ik de 12 uur +1 heb van de neonvlindercocon. Heb genoeg ++ voor 1 veld en voer kost bijna net zo duur als het dier zelf.

Ga bij het mierengedoe in ieder geval wel de fabrieksupgrades binnen halen en voor de rest kijk ik wel of ik er nog zin in heb want vind de events op het eventveld altijd zo slaapverwekkend.

3. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

jeetje sniet, dat jullie dat volhouden :wuerg:, je zou er bijna om gaan verhuizen, maar euhm HJ bezit 2 woningen hij kan der vast wel 1 missen :music:

die extra energie kan je nu wel gebruiken met dit weer hofje ;) en mieren....vind dat maar kriebelige beestjes en heb alles goed achter slot en grendel gezet mij zullen ze niet hebben :p

even een vraag thea over vlindercocon, als ik er op klik geeft ie kistje aan heb ik een upgrade gemist? :oops: en neem aan dat het dan voor elk dier geldt?

4. HofvanDromen

Die vlinder cocon geeft bij mij 2 kissies meer niet der staat ook nr 2 bij ...Zal wel niet verder iets voor gedaan hebben denk ik ..
    Ohw dat was volgens mij met die vlinder fok ...tja die heb toen meeste van verkocht xD...Ken het schelen..

Konijnen ..heb ter nog maar 500 :oops:...niet voor niks de stallen er weer op gegooid ...bijna bijna bijna 700 Miljoen BD xD
    En op naar het Miljard ...Dat is voor nu Hofjes missie en passie :music:-.-..

5. charme63

heb even gekeken en bij mij staan er 3 kistjes...volgens mij heb ik toen het fok event uit gespeeld ....geen idee of eigenlijk en zoals jij al vaker zegt ken het schelen xD

6. HofvanDromen

:wuerg:xD....

Heb nog even zitten zoeken ..De Hark - Fabriek ken je ook nog uit een quest halen ..Niet dat ik hem niet aan je wilt geven ...
    Maar ik wist bijna zeker dat tie nog ergens ook te halen was ..en ja na lang zoeken gevonden -.-

Bij de quest Broers tegen Wil en Dank en dan fase 3 Diamant ..daar zit de Hark-Fabriek xD

7. theav71

Hier krijg ik ook elke keer dat ik hem oogst 3 kistjes. Vanaf Neonvlindercocon 3 krijg je extra dieren, +1 voor 2 uur bij 3, +1 voor 6 uur bij 4 en +1 voor 12 uur bij 5.

8. charme63

dan nog even 175 waaiers bij elkaar sprokkelen :wuerg: maar bedankt voor je info hofje ;)
    oh dan heb ik mazzel thea...krijg dan plus 1 voor 12 uur :D..er maar rekening me houden om dan niet met de knechten te oogsten...lijkt wel een fulltime baan zo o_O

9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik hou echt nooit ergens rekening mee, oogst de staak als het uitkomt en open de kistjes ca. 1x in de week. Ongetwijfeld doe ik mezelf hiermee tekort maar het zijn maar pixels en ik heb geen zin om overal op te letten, rommel maar wat aan.8)
    Wel weer 30 miljoen verdiend met fruit en en even zo hard weer uitgegeven.xD

10. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Kistjes gaan hier open wanneer ze aankomen ..xD...
    Heb mooi wel ff die 16 M-stekkies er uit gevist ...kleine moeite en ik hoop straks groot plezier :wuerg:

11. theav71

Ik ben veel te nieuwsgierig aangelegd dus de kistjes blijven hier ook niet lang dicht :) Hoop dat je wat leuks uit je stekjes krijgt.

12. HofvanDromen

*Zingt Luid *
    Melodie Eenzame Kerst - A Hazes
    8)

Ik zit hier heel alleen te genieten ..
    De 700 Miljoen BD die is nu binnen ...
    Ohw Hofje houd van events ...Zij kan er rijk mee worden...
    Das beter dan op de tijd te moeten letten...
    De 8000 bananen zijn op tijd verscheept ...
    De velden gaan nu vol met deze bomen ...
    Aan Hofjes Roze Aapjes moet ook worden gedacht ...anders hebben zij geen eten..
    De 16 verrassingsbomen heb Hofje ook gehaald ...
    En zo wordt straks het lot bepaald

Lala lalalalalala lalalallalalaaaa lalalalalalallaaaaaa
    :wuerg:xD

13. popje4

popje4 Levende forumlegende

hahhaah hofdame mooi lied.....
    hier ook maar begonnen wat ik wel raar vind is dat je twee stikers "kunt" verdienen 1 onderaan de boog en 1 als je de balk inleverd....hoef er echt geen twee hoorxD
    hier heerlijk zonnetje en lekker met de hond oppad geweest aan de fiets.. heeft zo zijn voordelen.....word ze lekker moe....en zo...
    voor het einde van dit jaar al weer een huisje geboekt....we gaan het vuurwerk weer proberen te ontwijken....xD ja je moet wel zo snel zijn anders zijn de huisjes vol.....waar honden in mogen;)...raar toch hahahah zijn veel mensen die weg gaan, maar te weinig huisjes waar je in mag met een hond....soms wel beetje jammer want wij laten de huisjes vaak schooner achter dan dat we ze aan treffen er word altijd vlak voor vertrek grondig gepoetst en zo....vind ook niet meer dan normaal zeg maar..:p

Last edited: Jan 9, 2019
  14. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Goedemiddag allemaal ;) ,

mijn baha lijkt wel een oerwoud nu o_O.. met al die bomen :p..

Gaat hier meedoen met mieren-event.. 2 zij-armen al ingeleverd en kijken hoever we kunnen komen, ben benieuwd :) .

Hofje is rijke boerin nu 8).. mooi man (vrouw) :) .

Popje al huisje geboekt, ook mooi :) . Ja die huisjes.. soms zijn die zoooooo viessss :(… ik denk dan je laat het er thuis toch ook niet zo bij liggen >:(.. ik niet tenminste.. dus probeer het ook altijd schoon achter te laten. Heb weleens gehoord dat die schoonmakers heeeeel weinig tijd krijgen.. dat vind ik wel sneu.

Had een keer een huisje daar was de vaat zo vies terug in de kast gezet :eek:.. terwijl er nog wel een vaatwasser inzat o_O (niet dat dat ding alles schoon kreeg bleek later.. maar toch). Het de boel toen eerst maar afgewassen :wuerg:.

15. popje4

popje4 Levende forumlegende

ooo nee zie het al je krijgt niet twee stikkers....hahhha

klopt missy de schoonmakers hebben vaak maar 15/ 30 min per huis, ligt aan de groote maar hier was de vaat ook vies en de vloer en de stozuiger zat helemaal verstopt met haren en troepjes....die eerst maar eens goed schoon gemaakt....maar we laten alles wel weer toppie achter hihihi......nu een huisje wat in 2018 nog geheel vernieuwt is dus nieuwe keuken meubels....etc....is vast prima...

16. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Huis is hier meer dan schoon ... grmbl Ik mis HJ -.-..Loop heul die dag maar achter die kippen aan te rennen ...
    Hummel en Frummel zijn letterlijk stront vervelend ..iets met gooien met mest:oops:...Geertrui is niet voor uit te branden nu met die kou.Voordat zij 10 eieren geraapt heb zijn die dingen bevroren ...
    De hond Pluto is kwijt of weglopen ...tja baasje is ter niet :wuerg:..de kat zit op het dak en wilt niet naar beneden komen ...
    En de avonden zijn een ramp ...Met Geertrui tv kijken is niet leuk ..en een spelletje doen al helemaal niet :music:
    De nachten zijn koud en eenzaam in de stee :cry:
    Gaat maar is een pan boerenkool koken 8)

17. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

misschien moet je dit zingen
    hj kom naar huus want de koeiwn staan te springen, de varkens moeten vreten en het hooi moet van het land

18. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Dan hoor ik hem al terug zingen ...Maar Rozijntje kan dat best en er is niks aan de hand xD:oops:

Ga eerder zingen .... Het is koud onder jouw, maar toch blijf ik je trouw :inlove:

19. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Arme RM... hij is ter vast snel weer.

Zullen we dan... ja... of toch niet... een verhaaltje... deel 5 ofzo.. doen :music:?

20. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

nog 1,5 week en dan 2 weken vakantie