-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Komtie dan weer... speciaal voor jullie, deel 3 ;) :

~*~ Tijdens deze ruil-dagen zei iemand (ze kon zich niet meer herinneren wie) tegen haar: je moet eens naar ons cafeetje komen, dat is heel tja.. 'bijzonder'. Jaja dacht Missy dat kan wel wezen, maar dat cafeetje ligt kilometers verderop in een ander dorpje :sleepy: en mogen mijn Katten daar dan wel mee naar binnen :(?..

Vele ruildagen volgden en haar boerderijtje dreigde uit haar voegen te groeien :wuerg:..

Maar rondom haar drukke boerderij werd het steeds stiller en stiller o_O, vele buren waren inmiddels verhuisd :cry:.. . Ze vond het maar een beetje eng :oops:en zelfs haar muziek :music:kon de stilte niet doen verdwijnen.. Daarom besloot Missy te verhuizen naar dat dorpje met dat (naar schijnt) hele ‘bijzondere’.. cafeetje.

Na een paar uur reizen samen met haar 2 Grote Roze Katten was Missy op haar nieuwe boerderij aangekomen. Ze was heel nieuwsgierig :p naar wie daar naast haar woonde, maar het was er muisstil o_O..
    Op het naambordje wat ze nog net over de schutting kon lezen stond: Stollie & Hexia..

Stollie :eek:.. kende ze die naam niet ergens van?.. ~*~

Einde deel 3.

popje4, snietje1, stien56 en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Stollie en Hexia...oow spannend!

Het durp kletse best er nog steeds over...xD

Het scheen dat (Van horen zeggen dan hé) dat Stol zijn vrouw de baas niet kon.
    Enne...dat het met de liefde eeeh..een wat droevig gesteld was om het netjes te kleppen.

Zo was er nog wel wat meer, te horen maar dat was echte 18+ gekwebbel..:oops:

3. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Zeg ...Das wel mijn zus HJ -.-… Misschien moest ik weer eens bij haar op de koffie gaan :music:
    Dat van 18 enz ...dat doen wij wel in de stee met de gordijnen dicht en de deur op slot xD:oops:

Missy ...ben benieuwd naar deel 4 :oops:

Laatste bewerkt: 4 Januari 2019
    popje4, snietje1, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Lekker bezig jullie xDxD

en Missy, mooi deel 3

5. harm-jan70

Denk jullie btw aan het item: Bakkerij. dat geeft elke 6 uur een hele coupon voor 1 taart.
    Met één booster er bij in 3 uur.

Rozemarijn jij gaat heeeeelemaal niet naar Hexia! Ik wil het niet hebben. Er wordt al genoeg geklets in het dorp.-.-

popje4, snietje1, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Zeker ;)en ook aan de peren op de markt ..xD

Sjonge sjonge ...valt soms niet mee met de boerenliefde ...:wuerg:...

popje4, snietje1, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Gelukkig voor HJ niet haar zus is ...braaf luisteren doet :oops:...

popje4, snietje1, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

*Vind Rozijntje ineens eeeh lief en zo*

Kijkt op de klok in de schuur!

(cadeau van Hexia. moderne troep)

Rooosje....roosje...roosje...mijn roosje waar zijt gij mijn mooie lief.:inlove:

popje4, snietje1, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Dankje Leni :).

HJ xD. Wat een naam(bordje) al niet te weeg brengt :music:. Deel 4 is in de maak RM ;) .

Edit: owja las hier gister iets over wentelteefjes :inlove: (heb die naam trouwens nooit begrepen :eek:.. of verkeerd onthouden). Waar is de mijne :music:?

Edit 2: Rent naar haar taart-bonnen-automaat :eek:… +1 8).

10. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*roept uit badkamer *

Wat is er HJ lief :oops:… Ik lig net in Baahhahahaahhaaaaadddddddddd…….:wuerg: Geertrui heb de kinderen hoor geen zorgen daarover..

popje4, snietje1, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

Iiiiiiik kom.. mijn lief :inlove:

*plons*

000oh Rozijntje wat doe jij daar met dat badeendje :oops:

Hey niet gluren julie!! Dit is een boerenroman eeeh liefde.. Dag!

*Boem*
    dichtvallende deur.

popje4, snietje1, -RozeMarijntje- en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

aaaah, wat jammer nou, de deur dicht:cry:xD

Laatste bewerkt: 4 Januari 2019
    popje4, snietje1, -RozeMarijntje- en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Hexia was hier op bezoek, ze was bij Rozijntje en HJ langs geweest ..leek wel vesting zei ze ..:eek:...Alles op slot en niemand thuis o_O

Dus toen maar even hier op de koffie , ze zou later nog even aan gaan , kijken of ze dan thuis waren ..
    Ze had nog kadootje opgestuurd aan Rozijntje iets met een eendje ofzo ..en ze wou vragen of het beviel -.-..
    Een eendje ..zal wel voor de tweeling geweest zijn denk ik :music:
    Het ging haar goed zei ze ..maar toch jammer vond ze van de mislukte huwelijken ..maar ja een boer een man ..altijd moest je naar ze luisteren ..en daar had zij geen zin in :oops:...Denk niet dat er 1 zal zijn die haar in toom ken houden ...best jammer ..xD
    Maar dat heb ik natuurlijk niet tegen haar gezegd ...:music:... Voor je het weet heb je de poppen weer aan het dansen ...:wuerg:
    Of het Stollie goed ging met zijn nieuwe vrouw ...Jah ik denk het wel ..ik weet eigenlijk niet ..zijn rustige bescheiden boerenmensen..

Nu maar eens even koken hier ..Hexia blijft mee eten .maar stads eten ja dat heb ik niet ..Bruine bonen met stroop ..dat dan weer wel -.--.-

popje4, harm-jan70, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

dat is het voordeel van een (vrij) gezellige boerin..eten wat je wilt, badderen met of zonder eendje en als het werk te zwaar wordt huur ik gewoon knechten in xD

popje4, stien56, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Alleen met stroop Hofje ???? stroop met bonen o_O Ik giet er een zooi azijn over, heerlijk :inlove:

Goedemiddag allemaal, WEEKEND !!!!!

HJ, dank je, ik vind dit kleedje ook kaai mooi xD

popje4, charme63, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

Azijn, brrrrr ik hou helemaal niet van zuur, stroop op bruine bonen, mjammie.

Hier ook een fiks aantal miljoenen gescoord maar nu zijn de rendieren op, heb er nog 9:wuerg:

suuske1960, charme63, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Sniet ..Azijn ..:wuerg:.. dat lijkt mij nou weer niks xD

Hofje doet gehakt rul lekker bakken of spekkies ...dat lekker door de bruinen bonen smijten ..stroop der op van dat zweeuwse boerrinnetje ..andere vind ik niet lekker :oops:..en dan het liefst nog een grote klodder Piccalilly erop ...Zoet en zuur heffen elkaar dan perfect op ..en tis zooooooooooooo :inlove::inlove:

Zo Hexia is weer naar huis ..of bij Rozijntje nog langs dat weet ik niet ...Ze mompelde wel iets over met de burgemeester dan maar versieren :oops:..ik hoorde het wel ...:music:...maar volgens mij hebben wij hier heul geen Burgemeester meer in die dorp ..
    Nah tis ook wel zo rustig :wuerg:xD

suuske1960, charme63, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

heb ook alle ren dieren verkocht
    verwacht trouwens gezien de fok events van vroeger dat er niet direct rode, roze stallen of werk stallen verdient zullen worden bij de anaconda fok
    letten jullie wel trouwens op dat je gb nodig heb bij het vrij spelen van het fokken en zo

trouwens was aardig druk deze week bij ons, als je zag wat er langs kwam in de karren, nog niet genoeg gegeten met de feestdagen
    sprak de dame van onze bake off 31 dec om 10 uur alle ollie bollen uit ver kocht en trouwens niet bij ons bij alle lidl :oops:
    weer bij ons sparen voor de knuffels, waren al mensen die ze na 3 dagen vol hadden
    wel een goede daad verricht vandaag hoorde dat een kindje was geopereerd aan keel amandelen [ 4 jaar]
    heb ik extra zegels gegeven

suuske1960, charme63, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Nog 12 dagen ken Hofje slangen sparen ....en dan maar is helemaal los gaan xDxD
    Stollie die stallen zou mooi zijn als ze te winnen/verdienen zijn ...maar als ik de dieren ervoor uit de fok krijg maak Hofje er nu wel meteen ook stallen van xD...Zal nog wat worden -.-

suuske1960, charme63, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ik ga er wel van uit dat je wel een fok slang uit de tempel kan halen

suuske1960, charme63, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.