-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

xDxD...en een vreselijke stink lucht denk ik zomaar xD

stien56, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ehm..ehm... Wou net gaan lunchen eigenlijk...-.-

stien56, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

kreeft...en dan levendig in de pan.....bbbbrrrr....tja eet ook niet voor niks geen vlees en zo...
    verder ook geen gekke dieren zoals spinnen.....bbbrrr rillingen van.

zo nu maar eens van alles lezen en zo....

stien56, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik hou het ook bij koe, varken en bij uitzondering kip en soms vis maar kreeft, garnalen, lam e.d no way.

Makkelijk event dat taarten bakken, ik ga ervoor, bouw niks om en zie wel hoe de drops komen.

popje4, stien56, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Euhm hier :

Koe, Varken, Kip, Kalkoen, Kalf,... Geit Lam Schaap Eend enz dat vind ik niet lekker ...net zoals Fazant of duif enzo enzo ..

En van vis : makreel, haring, tong, Tilapia, pangasius , Zalm , gerookte zalm , forel ...
    Garnaal Kreeft Mosselen enz lust niet ...
    En van die insektgevallen ...bbbrrrrr.....niet aandenken gewoon :oops:xD
    De kids hebben wel kangoeroe en struisvogelbiefstuk gegeten :eek::wuerg:

Yep taarten bakken pakken we gewoon makkelijk en gratis mee ...ben benieuwd hoe rendier fok moet ...ze zitten hieral ruim op de 60.000 BD per stuk ..maar zal Hofje wel of niet al in de verkoop gaan ...heb ter 500 dus als misschien ..je weet het niet toch gaat fokken. Heb ik die denk wel allemaal nodig ...:music:

EDIT : en Hofje kreeg weer is een Gele Mol en een Gele Beer :cry:Ken der soms zo verdrietig van worden :cry:

Laatste bewerkt: 2 Januari 2019
    popje4, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Middag allemaal en natuurlijk de beste wensen *smak* ;) ,

Hofje :cry:.. sterkte en een hele dikke knuffel..

Las net iets over morgen event taartjes bakken met alleen dropitems... dat klinkt goed :) , ga maar eens meedoen daaraan.

P.S> zijn jullie al toe aan deel 2 van het verhaal? :music:..

Zoja ff controlevraag ---> weten jullie nog waar deel 1 mee eindigde ;) ? ..

popje4, stien56, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

zit er al klaar voor :p

snietje1, popje4, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

* Is er met Hummel en Frummel op schoot helemaal klaar voor *

Stttt kindjes Missy gaat vertellen wat zij op de markt zag

8)8)

9. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

middag
    ooit haas, konijn en fazant gegeten
    dus missy even zo een konijntje scoren bij hofje, die heeft er toch 1 mil van die beesten :p

10. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Dat reken ik allemaal goed 8). Stttt… Stollie niks verklappen :eek: ..

Hier isssie dan…. deel 2 ;):

~*~ Wat een drukte :eek:.. vele boeren en boerinnen waren van heinde en verre gekomen en schreven hun wensen op briefjes die ze in een grote doos stopten. Er stond ook een doos waar je briefjes in kon doen met dingen die je te geef had (daar zaten beduidend minder briefjes in..).

Er liepen die dagen allerlei (exotische) gekleurde dieren rond.. van oranje kippen, roze konijnen tot neon kamelen.. Toen zag ze voor het eerst andere roze katten lopen :inlove:.. maar deze waren niet zo groot als die van haar :music:.
    Wat zou ze zelf eens vragen o_O?.. Had ze wel iets nodig :oops:?.. Ze vulde een paar briefjes in, stopte ze in beide dozen en ging weer huiswaarts.

De volgende dag vlogen de duifjes om Missy's oren :eek:.. ze pakte de briefjes aan die zij kwamen brengen :).. Ene H. van D. wilde wel een roze konijntje en mevrouw Thea had een roze geit te ruil voor sandelhout..

Maar de meeste duifjes (lees briefjes) waren van ene Stollie.. Die had Missy alles gegeven wat op haar wensenlijstje stond.. Ondertekend met: Veel plezier ermee, hoef niks terug.. Gr. Stollie… ~*~

Einde deel 2.

Laatste bewerkt: 2 Januari 2019
  11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Met de rendieren ga ik niet fokken, heb al een deel verkocht en heb er niet veel, anaconda ga ik wel voor dus nu al flink sv aan het maken en anaconda’s verkopen, gaat lekker.

Missy, gezellig deel 2, op naar deel 3. xD

12. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

:) Mooi Missy ...deel 3 mag ook komen xD

Wat zeg je Frummel ?? Stollie isse kerstmanne ...Hummel wilt ook alles wat op zijn briefje stond ..:eek:...
    Nee Stollie is niet Kerstman...
    Stollie is de man van Missy ...Met die mooie roze katten ...Aan de kerstman ook roze katten wilt vragen ??
    De kerstman is al naar huis :oops:...*allebei huilen doet* ...zucht...:sleepy:....Kom Jullie mogen bij Geertrui warme chocomelk halen ..
    Papa isse ook niet kerstmanne ?? ...Nee Frummel ..Papa is ook niet kerstman :wuerg:...*allebei huilen doet * ...zucht...
    Papa is wel Mama 's lekkeeuh Grote Boer :inlove:...*allebei lachen doet* ...:oops:

Gaat maar is aan de kokkerel :music:

13. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

trouwens snietje hoe merk je dat een kreeft ligt te slapen snurkt hij soms xD
    het blijft trouwens wel vaag een slang eet vlees
    en de haai, leeuw en zo eet fruit en zo :oops:

popje4, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Was weer lekker aan het klunzen ...:oops:...weer niet zo best opgelet Hofje :wuerg:...nah niet belangrijk wel lekker dombo xD

Hofje gaat is op de bank ...

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

hwjstolwijk, leni1955, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Stollie, heel simpel, dan beweegt ie niet.... Ik eet/ proef alles wat voorbij komt, anders weet je niet of je het lekker vindt. Je kan echt niet vertellen dat je iets niet lust als het het nooit gegeten heb. En ja, ik heb al heul veel geproefd/gegeten
    Een leeuw is een roofdier en eet dieren, qua haai ? lig aan de haai, er zijn veel soorten en elke haai eet ander dingen...

Lied van vanavond; Kate Bush met wuthering heights

hwjstolwijk, popje4, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Net even rendier-fok gelezen ..hmmm...wat zal Hofje er eens van zeggen ...Ik denk zomaar niks en dat is ook wat zij er mee gaat doen .
    Niks dus ...het Spaartegoed bijvullen dat dan weer wel :music:..Inmiddels al ruim over de 500 miljoen ..en daar wou ik nog wel wat meer van zien te maken ...Misschien gaat Hofje alles wel in de verkoop zetten -.-...Rijk en lege boerderij ..tis weer is wat anders ..xD
    Euhm Hofje denkt er nog even over ...eerst maar is een lekker bakkie koffie en aan de strijk ..en vanmiddag taarten bakken

Lied van de Dag ; A Great Big World & Christina Aguilera - Say Something

:inlove::inlove:

suuske1960, snietje1, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, je kan het ook positief bekijken want het scheelt weer supervoer :) Nadeel is wel dat de prijs van de rendieren niet heel hoog word omdat meer zullen denken van we doen hier niet aan mee. BP had beter een mooie stal als eindprijs kunnen doen want dat had ze in de verkoop van supervoer gescheeld.

Nadeel van alles leeg verkopen is dat je ook weer een hele nieuwe voorraad moet aanleggen of moet maken als het bij events word gevraagd en daar zou ik niet veel zin in hebben.

suuske1960, snietje1, hwjstolwijk en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Thea ..Ik bekijk het ook heel positief ...mijn SV blijft in de kast ..mijn rendieren staan nu voor 100.000 het stuk te koop ..
    of ze verkocht worden is een 2e :music:...Want men dook meteen al na mij naar de 75.000 per stuk :wuerg:

Een Lege Boerderij bent Hofje niet bang meer voor ...Dat heb zij vorig jaar ook al meegemaakt met 1 verschil dat zij toen ook 3 keer bankroet gegaan was xD...Events doet Hofje nog zelden aan mee , dus daar heb zij dan ook geen problemen mee ...

Vind het wel een heul spannend idee eigenlijk ...Hoe rijk zou Hofje kunnen worden met alles in de verkoop ...maar net als het in de lege put gooien ..is het op de markt zetten een enorme klus ...en veel werk ..
    Eigenlijk zo in die Boerinnen Pensioen wordt Hofje steeds luier:oops: en dat bevalt mij prima xD

suuske1960, snietje1, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Goeden morgen lieve mensen ,

Allereerst voor een ieder de beste wensen en een heel mooi 2019 gewenst ,

Hier gaat het nu redelijk tot goed met de niersteentjes , de ct scan gaf aan dat er geen steentjes meer in de nier zitten , de grootste zit in het gangenstelsel naar de beneden hihihhihi ......dus zal de 17 van deze maand dan toch geopereerd moeten worden , het is niet anders

Verder farm ik weinig , oogst in de ochtend en voor de rest niet veel .......met de rendier fok doe ik niet mee , vind het niet interessant , had 5500 rendieren op voorraad dus ben nu lekker aan het verkopen , ik wacht wel op de anaconda fok .

Groetjes .Fisherman.

suuske1960, snietje1, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

jij ook nog de beste wensen en een mooi 2019 gewenst, heel veel sterkte met je operatie...vervelend maar is niet anders ;)

suuske1960, hwjstolwijk, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.