-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Rent naar www.ah...etc..

Edit: ze zijn vanaf 2 januari online te bestellen Thea, dank je wel *smak*

Whahahaha... heerlijk om te lezen, te visualiseren. xDxD

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

sterkte hofdame.....wat een rot nieuws op de eerste dag van het jaar....pppffff

3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier is het over een uurtje tijd om te eten, voor mijn wederhelft hebben we hazenpeper met vanalles erbij. Ik heb (1x per jaar) een verse (ja levend, hij slaapt in de koelkast) kreeft(gekookt in verse kruiden) met zelfgemaakt stokbrood :inlove:xD Heerlijk !!!!!

4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dank jullie en dank je pop :inlove:

Ben nog al een beetje met andere kleedjes bezig ...is lekker gedachten op nul zetten of juist even alles op een rijtje ...
    Nu ist de vraag :music:
    Blijven mijn kleinkinderen nog als baby in winterstemming of is de tweeling al gegroeid en zijn ze al in lente stemming :music:
    Keuzes keuzes keuzes ....:music:
    Een slapende kreeft in de koelkast ...Allememachies Sniet ...das euh euh euh ..das best eng :wuerg:

Hier nog even lekker op de bank onder de knuffeldeken ...

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

hwjstolwijk, popje4, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje, is heul simpel, als het koud is gaan ze slapen, hier staat nu en pan met kruiden op, als het kookt, kan ie erin. Wat er over blijft( kop, buitenkant van de scharen en zo) kan je heerlijke bouillon van maken. Dan doen we dus ook ;) Het is zonde(jammer) om het weg te gooien waar je mooie dingen mee kan maken.

6. ergo8

ergo8 Forum-expert

hoi allemaal,een gelukkig en gezond 2019 gewenst.ik hoop weer wat vaker langs te komen.

snietje1, hwjstolwijk, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Heee, Ergo - leuk - heel lang niet gezien.

8. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Is zeker zonde Sniet om dingen weg te gooien waar je nog iets lekkers van kan maken ...Maar die kreeft ..voor mij het idee dat je een nog levende kip in de pan gooit :wuerg: ..euh niet verder over nadenken maar :wuerg:...Kreeftensoep.. heb ooit in een heul Daftige Eetgelegenheid dat gegeten ...Zat ook nog heul Daftig in een kannetje met deksel geserveerd ..-.-... Hofje tilde de deksel op en die vloog al over tafel -.-...met rode wangen en net doen of er niks gebeurd was soep gaan eten ...Niet weg te krijgen :wuerg:...
    Vond echt niet lekker :oops:...Vervolgens net gedaan of ik braaf elke keer een hapje nam ..daarna deksel snel weer op kannetje gedaan ...
    Was een heel bijzonder diner ...Toen Hofje thuis kwam heb zij eerst 2 boterhammetjes met hagelslag gegeten ...-.-...

Ergo ..leuk je hier weer te zien :)...Hoop dat het je beter gaat ...:)

Komende week hebben Hofje en Rozijntje het druk met taarten bakken en maken ...Je hoeft er verder niks voor te doen ...dus alles is mooi meegenomen en gratis... Ik hou der van :inlove:
    En wonder boven wonder ...De 500 miljoen BD is bijna weer in de knip ...op naar het miljard 8)...heb een heel jaar de tijd ervoor
    maar sneller zou fijn zijn :music:

Eerst maar is een lekker bakkie koffie ... Lied van de Dag ; Laura Jansen - Use Somebody

:inlove::inlove:

snietje1, hwjstolwijk, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. harm-jan70

Middag all! :D

snietje1, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

iedereen natuurlijk zijn ding maar euhh ga echt geen levende kreeft in een pan met water gooien, krijg dat niet over mijn hart :cry:eet ook geen kreeft. maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde zou anders een saai boel worden. :oops:
    zo hier min of meer weer alles normaal blij dat het allemaal achter de rug is.
    en we gaan weer bakken, natuurlijk ga ik ervoor...alles wat gratis is dat is mee genomen natuurlijk xD

11. HofvanDromen

Zo HJ ...ook al zoveel te vertellen o_O...Nah ook een goedemiddag dan :p

De slangen gaan veranderen en blijven konijntjes eten mooi xDwel 2 kipjes minder dus heb als de sodeju me molen stilgelegd:oops:
    de stal de gewone gaat ook veranderen ..de xl en de xxl gelukkig niet ..ik hou de beessies liever achter het glas zal ik maar zeggen
    Verder krijgen we nog een mieren invasie :eek:...dat moest niet mogen -.-...als ik het lees krijg ik al kriebels overal xD...
    Charme , Hofje is ter dol op ...op gratis en op taarten bakken enzo enzo en ziet wel hoever te komen ..niks moet ,alles mag

Jah en verder weet ik ook ff niks ....hier aan de sop en zo even de boterhammetjes eten :music:

snietje1, hwjstolwijk, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

Had even niks om te schrijven Hofje.

Tja die kreeft, ik zeg niks. xD
    Heerlijk om te eten daar niet van, maar het is die bereiding hé.

Ach, ik heb wel meer gekke dingen gegeten. Ben tegenwoordig wel van mening, dat als je iets wilt eten, je ook bereid moet zijn het eventueel zelf klaar te maken.

*Denkt na... Koe, (V) Schaap, (V) Vis (V), Kip (V) Kreeft (X) Spin (X) (Wel gegeten btw.., geen succes :wuerg:)

snietje1, hwjstolwijk, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Dan zal ik maar niet gaan vragen naar welke gekke dingen jij heb gegeten :wuerg: ik geloof niet dat Hofje dat wilt weten xD

Euh euh ...zelf bereiden enz ...Hofje houd gewoon dan maar simpel :music:

Ohwjaaa ik zag nog dat je ontbrekende items van die bommel rijen nu voor farm muntje ken kopen ...moet je wel de muntjes hebben -.-

stien56, snietje1, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

*Vermoed dat Hofje de edit nog niet gelezen heeft* xD

Even bij Bommel loeren. Zat te wachten op de uitbreiding van het huisdieren veld, die kwam er niet. Dus nu brandende munten in de broekzak..:oops:

Edit:
    Die ontbrekende items kan ik niet vinden. Nah kom ik mooi niet in de verleiding...xD

Laatste bewerkt: 2 Januari 2019
    stien56, snietje1, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

...Zucht ...MR EDIT ..:oops:xD

Eens kijken ...spin gegeten :eek:...getver ..verder valt het lijstje mij mee ...schaap /lam vind ik niet lekker te sterk van smaak ..
    Ik ga dat niet uitbreiden ..heb geen eens huisdieren om erop te zetten :wuerg:...ik hou me muntjes fijn in de kast ..
    Nah had bij Rozijntje dan graag nog een bommelrij gevuld ...maar 125 muntjes heb zij niet ...dus daar maar in de wacht of zoiets :music:

stien56, snietje1, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

Breid lijstje uit: Lam (X)

Wel gegeten, idd sterk van smaak, niet zelf het loodje laten leggen. Dat is dan weer een wat ... van..:cry:
    Streept Lam van het menu af...

Btw spin smaakt naar iets wat tussen kip en vis zit.. De buitenkant ging wel...maar die zachte binnenkant..Net of er naar die knapperigheid iets...nou ja en zo...:wuerg:

stien56, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Spinnen ...wie gaan er nou spinnen eten ….en lammetjes horen gewoon in de wei :oops:

De ontbrekende items zijn er om 14 uur toch pas ..dacht ik …
    maar zag ze in de nieuwe FAQ ervan ...

Laatste bewerkt: 2 Januari 2019
    stien56, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

*Geeft Rozijntje een lieftallige lammetje cadeau* xD

Kan zij er mooi mee moederen...

Dat andere geval van die sp... kwam een wat langs op de markt tijdens een vakantie. Is nu verworden tot een gevalletje van, nu niet, dan niet, nooit niet meer.

19. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Dank je :inlove:

Lijkt mij een heel wijs besluit ..spinnen ..die moet je meppen niet eten xD

stien56, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

Meppen heb ik al gedaan, met een koekenpan. Later enkel vergeten de spin onder de pan vandaan te halen. :oops:
    Dat waren tropische rookwolken toen in de tropen keuken.xD