-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Charme, Kolibrie krijg ik al van Hofje, maar die gazelle :inlove::inlove: Ik hou me graag aanbevolen en als je iets zoekt, hoor/lees ik het graag !

Hofje, heb jij geen roze koffer :eek:o_O Dan graag op je lijstje zetten dat ie vanaf hier wel overgegooid wordt.

stien56, hwjstolwijk, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Huh ..….:eek: … Sniet:inlove::eek: heb ik dat ergens geschreven …dat klopt niet ….:oops:even terug lezen zal ik ..
    Ik krijg van HJ een Roze Koffer …
    Tjsa een contract tekenen bij me Schoonzoon ..voor een jaar nog wel , daar staat dan wel iets tegenover -.-xD
    Eigenlijk sta ik dus onder curatele bij me Schoonzoon ...moet niet gekker worden :wuerg:

Ken niet vinden dat ik dat schreef Sniet :oops:...koffertje mag bij jouw blijven :inlove:
    Ik hoef niks terug hoor voor die kolidinges …:) ik schenk hem jouw graag als het dan eindelijk is mag van BP8)

Vuurwerk ben der niet bang van of voor ...maar leuk ofzo vind ik die knallen niet en die vreselijke rook / luchtvervuiling weet ik het dat vind ik helemaal niks ..
    Siervuurwerk vind ik wel heel mooi ..maar ook die rook ervan enzzz…
    Mevr de Zwart vind het ook niks ...die ligt vanaf morgen dus ergens onder een bed verstopt ..komt alleen bij hoge nood even naar beneden en sluipt dan weer plat over de grond naar boven ...en op 1 jan zo ergens in de middag komt zij weer tot leven ...-.-

Laatste bewerkt: 30 December 2018
    stien56, hwjstolwijk, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

Hofje nav bovenstaande dacht ik dat :oops:

Vuurwerk heb ik ook niets mee, dan hapt mijn wederhelft naar adem omdat de luchtvervuiling echt veel erger is, vind ik echt niet grappig -.-

missy-m85, stien56, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

:inlove: Dat geeft toch niks ...en zoals ik al schreef ik geef hem je graag ;)

EDIT : Alsof de duvel er mee speelt ..kreeg net van me superbuurboer 3 cadeau licenties ...woehoe spannend ...zal het dan toch binnenkort al ruil-event zijn /komen xD

missy-m85, stien56, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Vertrouwd/leunt op Hofje haar schriftje* xD

Vuurwerk vond ik vroeger het einde, hoe harder de knal hoe meer fun. Bij oma bedelen om geld voor (meer) vuurwerk. Ruim voor oud en nieuw was de knip daar al leeg...xD Volgens oma dan...-.-

Nu vind ik er geen bal meer aan, met huisdieren, verergerde astma. De laatste ronde lopen in het nieuwe jaar, met de honden is voor mij lopen met en in pure ademnood. En een puffer constant bij de hand.

Heb niets tegen vuurwerk, wel graag op een evenement terrein of zo. Dat iedereen de keus heeft om er wel of niet van te gaan genieten.

6. HofvanDromen

Komt goed hoor HJ ...niet te zwaar leunen he ..dan val ik om xD
    Hier geen astma of last van de longen zover ik weet , maar Hofje hapt dan zelfs naar adem …:wuerg:
    Jongens hier waren ook altijd gek van vuurwerk afsteken en fikkie stoken … heb hier wat angsten uitgestaan -.-
    En politie die over mijn schutting heen hing -.-
    Jongste had krantenwijk ..tjsa dure kleding en schoenen wilde meneer en nog zoveel meer ..das mooi maar Hofje betaalde maar de helft de andere helft moest hij zelf sparen of verdienen 8)… En dan met oud en nieuw ging die langs de deuren voor zo ene fooitje ..
    Al dat geld ging dan op aan vuurwerk ...heb tie 2x gedaan ...Na die 2e keer zei zijn broer ..Goh daar had je ook die en dat voor kunnen kopen nu ist met een 2 uurtjes de lucht in gevlogen :music:...Hij keek hem aan en liep naar binnen …xD en nu koopt hij maar een beetje siervuurwerk ..en eigenlijk vind tie dat nog zonde xD

stien56, hwjstolwijk, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. harm-jan70

Das dan wel een dijk van een opvoeding. xD

Btw het zout detoxen heeft hier wel zijn werk gedaan -geloof ik-.

Lette met boodschappen heel erg op, natrium, zout...laat maar liggen.. Kruiden in het keukenkastje weggemikt. Heb wel het zoutpotje laten staan in case of emergency. Heb al wel een paar keer met het potje in de handen gestaan van: zal ik...zal ik...:inlove:
    Zoutloze kaas geprobeerd bij de kaasboer... Niet doen, net vergif, echt waar! In het begin heel flauw, daarna komt het... *Bweerk gevoel* van uit de maag.
    Overal maggi (planten) bij geduwd, gemalen, gekookt... "Goede tip van Snietje". Als het maar wat smaak gaf...

Enfin. net bij het boodschappen doen, is er een stukje zeer oude brokkelkaas mee gewinkeld.. Zo maar... Weggooien is ook zonde. Dan cadeau geven maar of zo... Tot 5 minuten geleden. Ging voorbereidingen nemen om te koken. Dat blokje lag nog steeds in de koude kast mooi te zijn. Ik dacht: vooruit één plakje kan vast geen kwaad..

Even was er de zevende hemel experience... daarna kwam de klap op ons moeder aarde! Of er iemand een klomp zout in de mond geduwd had..!:wuerg:

8. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nou wij gaan lekker knallen hoor, morgenavond. Zoon van veertien is het vuurwerkopperhoofd dus hij doet de matten, potten en pijlen. Man en ik verzorgen de muzikale begeleiding (rotjes en thunderkings) en dochter van zeventien is voor de sfeerverlichting (sterretjes en grondbloemen).

Poes doet niet mee, die gaat altijd slapen. Al is het buiten een herrie alsof WOIII is uitgebroken, ze slaapt er dwars doorheen.

9. HofvanDromen

Whow HJ ..wat goed zeg en wat gaat dat snel ...dat had ik niet gedacht …

Euhm misschien heb de kaasboer ..ook wel zoutloze kaas met iets van kruiden erin ? En ja het is niet te vr***en xD
    maggie plantje heb ik hier ook in de tuin staan (lavas) ...doe het ook veel in allerlei gerechten …
    hier al een poosje bezig om minder en minder uit potjes en pakjes zakjes te eten /gebruiken met koken ...ook minder zout enz...eigenlijk is zo simpel en ook eenvoudig ..
    Maar vooral ook zoveel meer smaak :inlove: ..
    Zit in ene te denken ...Kan je mooi een kruidentuin maken straks HJ ...Hoeft niet perse op/in de grond ..in verband met de hondjes ..
    Maar misschien kun je zo ene sta tafel kruiden tuin maken of zoiets ...Heb je altijd en vers bij de hand ..
    Nu ja tis zo maar een binnenkomend idee :oops:

Laatste bewerkt: 30 December 2018
    stien56, hwjstolwijk, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

HJ en Hofje *DIKKE SMAK OP DE WANG* :inlove::inlove:

Ik wil jullie nog jaren hier zien/lezen en ja, HJ dat gaat sneller als je denk. Wij hebben gisteren (doen we 2x per jaar) ieder een kaasje uitgezocht (de echte) en dan ga je het zoute compenseren met iets anders, maar voor mij blijft het heerlijk :oops:

Nu weer braaf in het gareel dus vanaaf een hele kip uit de oven met truffelaardappeltjes en padenstoelen xD (wel 1 van onze favoriete en ja de aardappeltjes (niet veel, meer groenten) )zijn variabel, de groente ook.. maar blijft lekker:)

11. harm-jan70

Heb ook al veel ideeen over de voor en achtertuin laten passeren hoor Hofje. Tot een een klein zwembad toe.:oops:
    Met de honden is het nog wel een puntje.. vrees dat het toch perkjes gedoe, word en hekjes en zo...

Voordeel dat het achter feitelijk uit 2 terrassen bestaat, een hoog en laag gedeelte. Denk dat er achter het hoge gedeelte al een hekje komt... Jammer voor de honden, beter voor mijn tuin.xD

Voordeel achter ligt hij op het zuidoosten. Vind ik persoonlijk de meest ideale ligging. De hele dag zon, tot in de vroege avond.
    Wil ik in de avondzon zitten, tja dan moet ik maar in de voortuin neerploffen,

Edit:

Hoort het woord echte kaas vallen. :inlove:

*Durft niet meer*​

12. HofvanDromen

Nou ik zag deze ..die wilt ik eigenlijk zelf ook wel xD

[​IMG] [​IMG]

[​IMG] [​IMG]

Dat is ook een perfecte tuin ligging ...hier ook de hele dag zon ...Daarom ook die rolluiken xD
    Ik heb ook nog een kip in de vriezer ..goed idee Sniet ...ken ik morgen wel is doen ..en jaa ook hier minder aardappelen ..pasta rijst ..weet ik het en meer groenten ..:)

charme63, stien56, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Dat is wel een mooie tuin/broei/plantenbak/kas Hofje Is die er ook in het grijs? Modern is...xD

charme63, -RozeMarijntje-, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Je moet hem nog wel zelf ff een beitsje geven HJ ..tis nog onbehandeld :music:

Hier zo de kippen van het land halen en wat anders erop ...Gaat Hofje mooi nog is ff op de bank ..onder de knuffeldeken

Slaap Lekker Allemaal … Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

charme63, stien56, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Ziet er mooi uit !! :) Jammer dat het niet op een balkon past;)

Lied van vanavond; Jerry Jeff Walker met LA freeway :inlove:

16. harm-jan70

Ik onderdruk al 2 weken het gevoel om van alles van/over het balkon te gooien.
    Zal wel weer niet mogen van de VVE! -.-

17. snietje1

Kijk HJ, daar heb je een reglement voor, staat het erin dat het niet mag ???:music:

18. harm-jan70

Snietje!! xDxD

Nju jij het zo schrijft.... Er staat van alles in over: Niet "aan" de reling, "tegen" de reling.. Over, "over"de reling staat niets in.. :music:

19. snietje1

Dan zijn we er toch ???xDxD

Mompeldemompel, had ik vandaag langer kunnen blijven liggen, ben ik om 3 uur al uit wakker.... :wuerg:

harm-jan70, HofvanDromen, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen was ook al vroeg wakker
    denk dat het gewoon in je blijft zitten als je jaren lang vroeg er uit moet
    wel level 107 gehaald

harm-jan70, HofvanDromen, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.