-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, hier even bijgelezen, het zijn grote lappen om te lezen !

Suuske, makkelijk recept voor garnalen, dan is de vraag: heb je ze ongepeld of gepeld gekocht ? Ik hou zelf ook heel erg van garnalen, het liefste zoutwatergarnalen (zijn wel de duurste, maar hebben de meeste smaak) of heb je ze al op ???

Hofje, lekker hier blijven en laat de andere boeren maar dorsen ;)

Nog 1 dag te gaan,. dan lekker weer weekend :inlove:

Lied voor vanavond : Joan Osborne(nee geen familie van Ozzie) met (what if god was) one of us

hwjstolwijk, leni1955, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Gokt er op, dat ze al op zijn* xD

hwjstolwijk, leni1955, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

Ik ook HJ, anders had ik wel een recept getikt :music: Ik hoop dat ze lekker waren xD

hwjstolwijk, leni1955, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Als die kloof dan maar niet te groot gaat worden -.-:oops:

Euhm , het spel is niet meer te vergelijken met toen en nu ..denk dat de nieuwere spelers op een heel andere manier ook spelen ..
    De nieuwere spullen krijg je ook eerder ..zo heb ik een Woestijnroos ..Hofje niet :music:
    Oudere spullen is weer minder snel aan te komen ..dat dan weer wel
    Als je wil kun je heel snel levelen of rijk worden ...alleen die events ...tjsa daar is denk al genoeg over gezegd en geschreven :oops:

Kheb nu genoeg sterren gespaard om een Fabriek aan te schaffen bij de boom …
    maar welke zal ik nemen ..voor de stallen of de werkplaatsen …
    ..zucht...keuzes keuzes keuzes ...:cry:

Laatste bewerkt: 27 December 2018
    hwjstolwijk, leni1955, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

Simpel rozemarijntje : wat heb je het hardste nodig ???

Hier zijn de hooligans weer terug in de kooi, ik stuur morgen mijn wederhelft naar de winkel om een nieuwe oplader voor mijn laptop te kopen. Er hangt zo'n gevalletje aan waar je de draad mee vast kan zetten, ja die vind Droppie zeer interessant !! die wil hij hebben en ondertussen wordt ik afgeleid door Schuimpie (ja zo zijn raten, zodoende een stuk leger : de tunnelratten) en tja, ik heb geen striptang meer nodig.... tandje, nageltjes, speel speel, ineens een stuk zilverkleurige draad -.- Ik moet dat flebbertje op tafel houden, ja ik weet het, maar even niet aan gedacht en tig dingen tegelijk aan het doen.... Dus mijn schuld, nee, niet gestraft, dat is speels....
    Ze zitten nu met hun lekkers ( na veel aandacht,nieuwe speeltjes en nog meer aandacht) weer in de kooi (geven ze zelf aan)

Ondertussen wordt hier brood (pitas) gebakken en staat het vlees in de marinade :inlove: Strakkies lekker giros eten

hwjstolwijk, leni1955, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Hmmm een rijke Stollie :inlove:. Weet nog wel meer te kopen dan :music: ..

Hier geen staats lot.. maar.. trek net een kistje open op de farm, hoppa 10mln bd xD8).

Edit: Pita Gyros... lekker Sniet :) (beter dan hier vanavond: gekookte aardappelen, groente, vlees.. dacht laten we maar weer gewoon gaan doen xD).

7. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

ik zou voor de werkplaatsen gaan RM...en ja nieuwe spelers spelen het spel heel anders als toen wij begonnen, maar die kennen de gezelligheid van hier nog niet xD

vanmorgen de honden naar de trimster gebracht en ze ruiken nu weer heerlijk :inlove: alleen de kleine...arm beest de trimster was zijn spiegel poepertje aan het kammen en ging iets te ruw te werk...hoorde bij binnenkomst hem gillen en dacht meteen een andere hond heeft hem te pakken ( trimster weet dat hij niet met andere honden tegelijkertijd in 1 ruimte kan behalve met zijn grote maat natuurlijk) normaal blijf ik erbij maar moest even wat voorraad inslaan...lekkernijen voor de grote want die is volgende week jarig, dan natuurlijk de kleine niet vergeten en de kaketoe natuurlijk ook niet.Kan gebeuren natuurlijk, ze heeft wel gezegd als er een ontsteking op treed de dierenarts kosten voor haar rekening zijn....en voor de volgende keer een gratis wasbeurt, ga daar natuurlijk maandag meteen gebruik van maken want ga zijn billetjes niet zelf wassen :oops:

8. harm-jan70

Rozijntje, die fabriek kun je toch kopen met BD, niet met sterren?

Charme dat is één van hondjes (vele hondjes geleden)Mickey ook eens overkomen. Hoewel toen was het de tondeuse die te hard over zijn pielemuis was gehaald. (Zat een beste snee in de stam))Daar was toen het laatste woord niet over gesproken, alle sorry's en excuses ten spijt. Laat ik het zo zeggen, die trimster is niet weggekomen met een couponnetje voor een gratis knipbeurt.:music:

Een trimster werkt m.i. met levende have, en behoort ten allen tijde zorgvuldig en "niet" hard handig, of "te snel" te werk te gaan.

9. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

De fabriek van BD heb ik al HJ :oops:..das een EP fabriek met die gordijnen die er overheen kennen...
    De andere moet je kopen met sterren ..helemaal onder in de boom ...aan de rechterkant ...500 Sterren per stuk …
    Ga denk maar voor de Werkstallen Fabriek ...Alleen up-graden zal er voorlopig nog niet van komen ..

Tante Snietje ...kheb vooral Liefde nodig ..eigenlijk niks anders :oops:

Wat zielig voor die hondjes ...moet er niet aandenken dat ze ...nu ja ..vrij pijnlijk :wuerg:

10. harm-jan70

500 sterren...o_O
    Dat zijn er nog al wat... dan is het wel zaak van tja..eh..eh...keuzes..keuzes...moeilijk hoor...

Ja Mickey was toen best een klein hoopje Terrier toentertijd. Een ongeluk zit in een klein hoekje...maar dat viel er m.i. niet onder..
    Laat ik het zo zeggen, van de (mijn) claim heeft Mickey lang en lekker gegeten...heul lang eigenlijk..xD

11. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

HJ ..als jij ook al gaat zeggen keuzes keuzes keuzes ...dat helpt niet xD:cry:
    Ken van die sterren ook nog een melkboom of geitenmelkboom of honingboom of weet ik het allemaal kopen :wuerg:
    Whaaaaaaaaaaaa ik slaap er nog maar een nachtje over …:oops:..

Gelukkig kon Mickey dan nog wel lekker lang heerlijk eten ..maar vind wel zielig ..zo,n klein beestje en dan ….bbrrrrrr

12. harm-jan70

Dat ik heb gedreigd met pamfletten op te hangen door heel mijn woonplaats met haar naam, werk en de foto en de schade bij de hond erop heeft vast geholpen.:music:

Aan die neer geschreven bomen kan ik jou wel helpen met een ruil-event, houdt jij die sterren vast mooi in de knip.:inlove:

13. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Euh Euh ...Ik zeg niks xD:oops:

Gaat morgen eens een afspraakje maken met een bouw ondernemer :music:…….:inlove: ...:inlove:

hwjstolwijk, leni1955, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

ben het daar helemaal mee eens...als je je haren laat knippen en de knapper knipt in je oren nou dan loop je ook te jodelen....trimster heeft trouwens nog gebeld en wil dat ik maandag even langs kom met Dior, hij wordt sowieso gewassen en ze wil nog een en ander meer aan bieden, ik kijk eerst hoe Dior op haar reageert en anders is het toedeloe ...zoek ik een andere trimster -.-

hwjstolwijk, leni1955, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Net de zelfgemaakte pitas op, zijn echt de moeite waard om ze zelf te maken. Die droge kuch die je af kan bakken : niet eetbaar meer verklaard als je de zelfgemaakte neemt :inlove:

Beestjes naar de kapper..... euh lang gelee had ik een bouvier.... ging gelukkig altijd goed.... pppffff 24 jaar geleden dus..... :eek: ik ben echt oud, als je zo rekent !:oops:

Niet meer rekenen en gewoon lekker met het boek naar bed, lekker lezen :)
    Morgen weer braaf rond half 6 opstaan.... tot morgen !

hwjstolwijk, leni1955, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

Charme, lijkt mij een goed plan om één en ander eerst aan te kijken. Honden hebben echt wel een geheugen. Als Dior niet goed reageert, (kan enkel voor mij zelf spreken) dan zou het voor mij gelijk einde oefening zijn. m.u.v. de verdere afhandeling.

Snietje, lees en slaap ze. Het was ook weer heerlijk om weer te mogen lezen over de Droppie en Schuimpie avonturen.

hwjstolwijk, leni1955, .Fisherman. en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Ik moet ze nog kopen Sniet, dat wilde ik vandaag of morgen doen.

18. snietje1

Suuske, welke ga je kopen ? Rauwe/gekookte gepelde/ongepelde..... kortom, je hebt heel veel verschillende, ik lees het wel !
    Ik ga eerst braaf werken....

19. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Hofje gaat vandaag op stap ...xD... Naar de Stad of Ikea ... Ik mag kiezen ...:wuerg: ... keuzes keuzes keuzes ...:music:

Eerst maar ff een bakkie koffie ... Lied van de Dag ; Lara Fabian - Tomorrow Is A Lie

:inlove::inlove:

suuske1960, snietje1, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ach Stol, dat kan die winkel van jou wel missen en ongelukjes gebeuren nu eenmaal, last van een winterdipje?

Wat is hier veel geschreven, heb nog niet alles gelezen, nu eerst met het hondje aan de wandel.

suuske1960, snietje1, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.