-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

je mag wel bij ons komen wonen
    kan ik die dure huishoudster ontslaan :p

popje4, leni1955, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Rozijntje, die dame's op dat Duitse stukje kerstmarkt... met die dirnl aan...en zo... nou ja dat ehm... Jij zegt altijd buiten kijken, thuis eten en zo..

Nou loop is voort Rozijn..!-.-

Het is nog ff stappen naar de boerderij... Voor buiten is het nu echt te koud.xD
    We trekken de telefoon eruit. De deur op slot... Wat eerst bellen... Niks van..!

popje4, leni1955, suuske1960 en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

hofje de soep was over heerlijk we hebben er van genoten ja ook mijn man haha bedankt ook namens hem

4. hwjstolwijk

missy help even met de rommel op ruimen nadat familie hofje is langs geweest
    schade al mijn konijnen weg, mis 4 vaten van mijn goede whiskey en al mijn ajax spullen zijn op eens op markt plaats gezet
    en niet eens onder mijn naam
    roosje is ook al weg, had haar goed op gevangen , alleen een beetje huis houden doen :music:

popje4, leni1955, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Rommel... welke rommel.. alles is toch weg zeg je?.. lekker opgeruimd zo xD.

Maarre..dure huishoudster :oops:.. die ben ik nog niet tegen het lijf gelopen.. doe maar snel weg ja, 1 vrouw in huis is genoeg. Ik ken heel goed onze farm bijhouden :music:.

Roosje (RM) alweer weg.. ow dat is dan weer wel jammer, kon ik gezellig kletsen met haar. Nouja volgende keer dan maar.

Owja.. de schuur kom ik voorlopig niet hoor.. daar komen nog steeds vreemde geluiden uit :eek: ..

6. hwjstolwijk

ik ga zo wel op onder zoek uit
    wacht daar zijn mijn 4 vaten gebleven, en ook hj gevonden
    roosje kom je hj even op halen, hij mompelt steeds over het roze schilderen van werk plaatsen
    en een erfenis die opeens niks meer waard is

7. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*trekt het hooi eens uit de haren, geeft HJ nog is een dikke smakkerd, dank je schat het was weer heerlijk *:inlove:

Stollie :eek::eek: ...niet kijken.... wat doe jij hier in die schuur :wuerg:

Oh jouw schuur ..:oops:

8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Mooi Sanne :)...graag gedaan ..

popje4, leni1955, sanne1000 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. missy-m85

Roosje (RM) xD….. en nog heeel veel van deze *smilies* xD

10. harm-jan70

Tjee, tja..soms moet je als man... Nou ja dat en zo..
    Zeker een nieuw merk die hoge bloeddruk pillen, krijg mij daar toch een eeh energie van...en zo.:oops:

Sorry Stol, maar het was zo eeh koud onderweg, dat wij even in jouw schuur hebben ge eeh wacht..tot eeh de sneeuwbui overgewaaid was.

Niet zo boos kijken Roosje... Stol heb niks gezien... Toch Stol? -.-
    Tja er zit flink pit in mijn Roosje... Maar als ze boos is...oei..oei...

Kom maar Rozijntje... Wij gaan verder op huis aan. Kijken of Hummel en Frummel al wakker zijn..:inlove:

11. hwjstolwijk

kreeg net op mijn kop ban missy
    wilde jullie ergens mee chanteren, ze zegt doe dat nu niet het is bijna kerst
    dan maar wachtend tot 2 jan 2019 :music::oops:

12. harm-jan70

Wat zeg jij Rozijntje? Ja Missy zit op mijn markt ja...
    Nee daar kopen wij niet meer van...

Tenzij: *geheim*

Ja Rozijntje, ben het helemaal met jou eens, mijn lief. Het is meer dan een mooi koppie wat er op Rozijntje zit.:inlove:

popje4, leni1955, hwjstolwijk en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

HJ ...Stol zit op mijn markt ...daar kopen wij dan ook niet meer van he ...

Tenzij: *Geheim*

8)8)

popje4, leni1955, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. missy-m85

Foto's... chantage... Exen... niet meer naar de markt... gedoe... gedoe..

(zou zelfs zweren dat H(ex)ia hier zojuist voorbij kwam :eek:… zie spoken geloof ik :cry:)..

Had RM dat * 'do not disturb' - bordje* wat ik haar gegeven had, nou maar op onze schuur gehangen :eek:.. houd helemaal niet van gedoe :cry:.

Heb niks verkeerd gedaan.. zal ik boos >:( worden.. nee toch maar niet..

Rent hard weg :cry:….

Laatste bewerkt: 15 December 2018
    popje4, leni1955, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Rent achter Missy aan ...:eek:...Missy ....Ik heb die bordje toch niet in me tassie zitten :wuerg:xD

En HJ :inlove:....Tja eh euh euh ....die kan ik niet weigeren en weerstaan ...tis de liefde van me leven he ..:oops:

Heb idee ..:music:..wis alle foto's van Stol zijn foon en wees een beetje boos op hem ...dat helpt bij mannen -.-

popje4, leni1955, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. missy-m85

Geeft *nieuw* bordje aan RM .. hier stop in je tasje.. in jullie geval wel verstandig :oops:xD.

Stollie is de deur uit.. geen Foon te vinden hier.. zallie wel mee hebben.. ennuh ik wil die foto's niet zien o_O.. dat ken toch niet.. hoe komtie erbij :wuerg:..

*Nieuw Idee*: ik verniel de Foon wel als ik hem te pakken krijg 8)xD.

(Nee HJ ik stuur de foto's niet eerst naar jou -.-.. ).

Edit: Sommige farm-vriendjes plaatsen hier toch "liedjes van vanavond".. ik heb er ook eentje voor vanavond,

mijn eerste song: 'Mando Diao - Dance With Somebody' (2009).

Laatste bewerkt: 16 December 2018
  17. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Heel goed idee Missy :inlove:xD
    En euh dank je voor het bordje ...Zal voor Kerst maar nog meer vragen dan ..je ken der niet genoeg hebben van die bordjes:oops:

Vraagt ook een Dirndl voor Kerst ....:music:

Ik kreeg een Zee- Pony xDxD die had ik niet ....

Nu maar is in de bedstee kruipt het was weer een spannende dag 8)

18. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaal.
    Tja, euh even wat een deel was van mijn week : heb afgelopen week maar 2 dagen gewerkt, de rest lekker lui genoten van de thermea en een leuk huisje. de laatste dag was dus vrijdag werken, kom ik op mijn werk en rond werktijd is een goede collega van mij er nog niet. ik vraag aan een andere waar hij is. Hij wordt helemaal rood en mompelt, vraag maar aan..... ik naar de ander (en krijg een eng gevoel) en die vraagt, tot wanneer ken je het verhaal van zijn vrouw ? o_O Dus ik zeg: ze zou naar het ziekenhuis gaan voor haar nierstenen, een gedeelte is eruit maar de grote nog niet. Hij zegt : Oh.... dat blijken geen nierstenen te zijn, ze hebben het beter bekeken en ze heeft uitgezaaide ******, blijkt achteraf van de longen te komen en ze is al opgegeven. Ze kunnen alleen nog een levensverlengende chemo doen. Ze kijken nog of ze dat wil hebben. :eek::eek::wuerg:
    Jé ze is pas oma geworden.... dat kán gewoon niet.... :wuerg: Ik ken ze nog maar een jaar of 15.... dit kán echt niet.....-.-
    Maandag met mijn baas aan tafel voor het gesprek waar ik al dubbele maagpillen voor slik.... ik ga even lekker....

daarom lekker even iets gezelligs doen vandaag... vandaag naar de film geweest, hij was echt gaaf !!!!! de eerste keer in mijn leven dat ik een traantje heb geplengt met een film. Hofje ik raad je aan : Bohemian rapsodie !!!! kaai gaaf !!!! Ze spelen het echt goed en het is net niet over the edge, maar echt goed ! Stollie, ook iets voor jou ! HJ, neem Rozijntje mee naar de film 8)

Laatste bewerkt: 15 December 2018
    popje4, leni1955, hwjstolwijk en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

Sniet dat is echt *** nieuws. :(

Met Rozijn naar de film...hmzz, denk dat er dan een overstemmend geluid van Rozijntje door de zaal schalt. :oops:

20. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ach HJ, dat was bij mij ook, so what ???? als je maar plezier hebt, neem haar mee en kijk naar die film, echt mooi ! (ik ben zelden zo met een film, de eerste en een na laatste keer TLOTR, kippenvel) maar deze ook..... kippenvel !

Yep echt PIEP..... (ben ergens weer een hoekje aan het zoeken waar ik deze in kan parkeren)

popje4, leni1955, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.