-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Tja Baharama... wat kan ik er over schrijven.. Eigenlijk weinig xD

Hier hangt het er ook een beetje bij. De papegaaien handel soms is handig voor de mestproductie en verkoop. Echt winst zit er niet in. De ingrediénten van het voer, leverenop de markt meer op, dan het zelf maken er van. De papegaai verkoopt slecht en levert ook te weinig op. Dus daar ging mijn neven-handeltje..:cry:

suuske1960, snietje1, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dat voer duurt daar zolang ....Papegaaien heb ik meestal voor de mest erop ...de verkoop ervan dan he
    Zit nu in de krabbenhandel :music:...en verder ...tja meestal bomen ..wat moet je er verder mee :wuerg:
    Vandaar dat ik daar graag Hofjes Roze Aapjes Paradijs wil gaan maken :inlove:

suuske1960, snietje1, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wat is ouderwets Hofje, ik heb ook een facebook account maar kijk er zelden of nooit op, voordeel is dat huisgenoot dit altijd wel doet en ik zo op de hoogte blijf van het reilen en zeilen van mijn broers die ik nooit zie, heel interessant.:wuerg:

Kerstkaarten ben ik ook al jaren geleden mee gestopt, ik krijg er nog altijd 1 van mijn vroeger beste vriendin die verhuisd is naar het oosten en dat is dan ook einde vriendschap:cry:, heel jammer vind ik dat en ook best onbegrijpelijk als je nagaat dat wij jaren lief en leed gedeeld hebben.

Heb toch maar heel aardig aan huisgenoot gevraagd of zij de vaas mooi vond en ze zei nee, afschuwelijk, maar waarom laat je hem dan staan:eek:o_O eeeh, te lui om er iets anders in te doen.>:(

Ik zal morgen wel eens kijken of ik het kan veranderen want zo laat ik het echt niet 2 weken staan, niet om aan te zien.

Bahama heb ik behoorlijke voorraden en de dieren staat er altijd 1 of 2 van op, bomen ook en gewas rond de 16.000, wat moet je ermee? :music: Geen idee.-.-

Voer op bahama is goed voor de verkoop, molen draait continue dus zat op voorraad, daar verdien ik aardig wat miljoentjes mee.

popje4, suuske1960, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Ik is blij ...Hofje is niet de enige op de wereld die zonder Facebook is /leeft xD

Jammer van je broers Leni ..van je vriendin nog meer jammer ...waarom na verhuizing geen contact meer en zeker hoe jij nu omschrijft .

Ik ken dat ook , maar op een andere manier ...veel "vriendinnen en vrienden" hier verloren /kwijtgeraakt ..vanwege mijn ziekte.
    Men vind het onbegrijpelijk dat Hofje dan regelmatig iets af moet zeggen ..omdat het gewoon niet ging …Echt te moe of teveel herrie in mijn Hoofd ..0ok heel vaak de verwijten gekregen .Jij kan toch "makkelijk" gaan werken .jij zit maar thuis en das nergens voor nodig:wuerg:

1 vriendin ook zoals jij vanaf dat Hofje een heel klein Hofje was ..zei letterlijk ..Ja jij met dat ziekzijn en je zoon met dat ziekzijn ..
    Ik heb daar geen zin in ..in dat gezeik altijd . Ik wil mensen om mij heen die altijd kunnen en niet steeds afspraken moeten verzetteno_O

Nah ja daar ken je het dan mee doen en vind men het vreemd dat je daar ook wel is nog meer onzeker van wordt of zo iets -.-

xDxD te lui om er iets anders in de doen ...Succes morgen met de kerstversiering xD

Nou gaat Hofje eerst ff die kaarten weg brengen ...anders wordt het nog niks :music:

popje4, suuske1960, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

*Hopen doet dat Hofje plakzegels heeft in plaats van likzegels*:music:

6. HofvanDromen

Ja Plakzegels xD…. Van Meneer Zand dus Hofje moest naar Meneer Blok enzo …
    Was echt wel ff lekker zo buiten op het fietsje ..wel fris maar lekker :)

popje4, suuske1960, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. harm-jan70

Tja ik dacht maar zo: Hofje schrijft graag. Dat zullen vast veel kaarten zijn en zegeltjes..xD

8. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Attentie aan kakelotje xD ...aangezien ik hetzelfde probleem met die kiwibeest heb als jij ...in de quest de duivelse kist :wuerg:
    bij fase 3 ...zit / is 120 Kiwi voer te verkrijgen xD

Nou moet ik alleen nog wel ff 80 eekhoorn kopen :oops:

9. harm-jan70

Hoort Rozemarijn iets over eekhoorns mompelen...

*kijkt om de hoek op de markt wat eekhoorns kosten*

Hmmz...rond de 15.000 het stuk... Rozijn ga jij naar de markt? :music:
    Neem wat konijnen mee, die zijn bijna op. *geeft precies gepast geld mee* xD

p.s.

De kiwi duurt lang...-.-
    Heb ook pas die duivelse quest gedaan..
    Tip: gebruik de menagerie.

10. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Je lijkt die kerstman met zijn kist wel :oops:

11. harm-jan70

Nou die kisten van de kerstman zijn om van te :cry:

12. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Tis een zunige kerstman ...:(...
    maar ik heb wel me kiwi's op het veld staan ...xD koste wat maar dan heb je ook wat ...en de konijntjes doe hier rond de 25.000 BD
    dus zo terug verdient ... mama Hofje heb ze nog niet voor die prijs kunnen verkopen :music:

HJ ... ik heb geen mee dinges fabrieken :cry: en 2 kiwi stallen

Laatste bewerkt: 14 December 2018
    popje4, suuske1960, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Rozijntje, de eerste fabriek, menagerie kan je met BD kopen. Ja, uit eigen knipje!:music:

*Krabbelt briefje voor Hofje haar schrift*

Indien nog nodig, bij het ruilevent, 1 kiwi naar mijn lief.:inlove:

Irl. is even gaat shoppen voor de kerst. Wel wat zuunig aan, er moet nog verhuisd worden tenslotte.
    En heb er maar even simpele konijnen opgezet. Gekleurde stallen duren dan weer te lang. Dat geeft te veel winkeltijd, dat maakt het weer te duur.xD

popje4, suuske1960, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

wilde mee doen met advent event
    leuk een nieuwe mistery stal, kon alleen nergens vinden wat hij gaf [ waarom zou je een omschrijving neer zetten]
    maar gelukkig dank zij thea ben ik er achter gekomen dat er niet veel nieuw is
    doe wel volgende week mee vanwege kans op pony

popje4, missy-m85, suuske1960 en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

:inlove: je bent een schat :inlove:

Gaat even zoeken ...naar fabriek ..dacht dat tie alleen voor sterren en gouden bananen te koop was ...
    Succes met Rl shoppen xD

popje4, suuske1960, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. hwjstolwijk

gelukkig hier nog geen kerst nummers
    wordt er soms gek van

hofje jij was toch niet ouderwets, je had eerst toch rook signalen rn nu een telefoon met een draai schijf :p

suuske1960, charme63, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Avond allemaal :) .

hier alleen kaneel enzo uit de kerstman-kistjes :sleepy:..

Stollie ik las Missy-Stal xD.. moet niet gekker worden :wuerg:.

Hier de kerstboom en dozen ook maar eens van zolder gesjord en dit weekend versieren :).

suuske1960, charme63, harm-jan70 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. hwjstolwijk

je had mij toch al versierd :inlove:

lees hier 100000 muziek tips van hofje en snietje maar niks over kerst, houden de dames daar niet van

suuske1960, charme63, harm-jan70 en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Stollie als ik heel heel heel eerlijk ben ..hou ik eigenlijk niet zo van die kerstliedjes :oops:...
    Zijn weinig nieuwe en steeds hetzelfde gaat ook zo snel weer vervelen :wuerg:...

Er is 1 lied wat volgens mij als kerstlied bedoeld is ..weet niet zeker ...maar die is zo mooi ...en ik vind dat eigenlijk 1 van de of het liefdes lied allertijden ...En 1 van de mooiste liedjes / lied die er is /zijn... Vind ik dan he ..

Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love

Gaat eens aan de kokkerel :)

suuske1960, harm-jan70, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. hwjstolwijk

ik vind die ook mooi hoor
    als ik die van mariah carry hoor ga ik spontaan mensen slaan die dat nummer mee zingen

suuske1960, charme63, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.