-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Thea71, de hete elixers heb ik zelf ook op baha (Schateiland) geplaatst. Om de zelfde reden als jij. Hoewel ik daar pas in leveltje 394 zit. xD

Zelf heb ik het hele EP-gebeuren, incl snel willen levelen wat los gelaten. Dit omdat ik geen geld meer in het spel wil steken, op de knechten na. 00k de tijd die ik speel heb ik flink terug geschroefd. Beide elementen ((Beperkt) geld, i.cm. veel speeltijd) zijn toch nodig als men wil (snel) wil levelen.

In de ochtend/middag probeer ik nog wel op de juiste tijd in te loggen, voor alles wat klaar is, met alle +EP gevers. In de avond/nacht laat ik het nog wel eens schieten. Dan vind ik het meestal al gauw goed.

Nu zit ik in de Hofmodus, en rommel maar wat aan. Wel probeer ik mijn BD omhoog te krikken, ten einde daar wat questen in de coop mee weg te spelen. Maar met de indexering van de marktprijzen, is een half miljard ook zo uitgeven in en aan de Coop.xD

charme63, stien56, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Zit in de kippen vandaag ...ken ik mooi Mama Hofje wat kippen brengen voor die overheerlijk soep van haar …
    ook goed om HJ op krachten te houden en de kindjes mogen er nu ook al wat van …:inlove:
    Ohw zal meteen ff een bakje uit de vriezer halen … Hmmmm alweer op ..goed dat ik in de kippen zit …
    Eerst maar ff plassen ..tis best koud in die kippen stallen ..slaat ook zo gauw op de blaas …:wuerg:...WC kapot o_O Alweer ..:eek:

Oh die hoge herending ..ken nog wel ..maar tis zoooooo lastig ..ik ken der zo slecht bij ...hij hang nogal hoog :wuerg:
    Eggghhhh ...klim klim klim ..ohw vergeten rok omhoog te doen ….weer terug naar af ...sjort rok onder de kin ...klim klim klim ..
    ene been er over ...hmm nou zit ik achterstevoren :wuerg:...Nah ken het schelen ...Poe poe wat een gedoe ...had beter een emmer kennen nemen -.-...Nu der nog weer af ...Gut oh gut ...ene been eraf ...ik hang wel eng te wiebelen ...andere been ..tjah hoe doe ik dat nu weer ...Pppffffffffffff moet onderhand alweer plassen ….ennnnnnnnnnnnnnnnnnnn jump ….ligt op de grond :wuerg:
    Staat weer op ...nah ff snel naar de WC is ter hier niet bij o_O

sanne1000, missy-m85, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

Rozijntje!! xDxD

*Ziet het helemaal voor zich*​

missy-m85, charme63, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemiddag allemaal

Rozemarijntje xDxD jij bent echt van de pot gerukt xD

HJ dat wordt nog een uitlegverhaal als je nog honger krijgt vanavond.....

Popje, gefeliciteerd en veel plezier !

Thea, hartelijk bedankt voor weer een hele goede tip :inlove:

Zo, Sniet is weer thuis, tweede was staat aan en de hooligans waren toen we thuis kwamen zeer beledigd -.-. Ik geloof niet dat ze bij de thermea zitten te wachten op een paar ratten die meezwemmen 8) Nha, na een ongepelde pinda kreeg ik weer een knuffel :inlove:xD

missy-m85, charme63, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

kon vandag nergens de anaconda vinden-.-....ander plaatje blijkt of ben ik gek....o_O

6. theav71

theav71 Levende forumlegende

Nee je bent niet gek, meestal betekend een nieuw plaatje dat we er een vernieuwde stal van krijgen of dat het een fokdier gaat worden. Geruchten over een anaconda fok gaan er al langer. Als je het voer er voor wil kopen kijk dan eerst even of het dier zelf niet goedkoper is :)

charme63, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

dat laatste klopt wel een beetje hoor :p
    inderdaad verandert en ook de prijs is weer hoog 1 ton

missy ik wil de nieuwe it niet zien omdat ik vindt dat je sommige films en serries van af moet blijven
    heb ook nooit de nieuwe clouseau films gezien, ik hou het bij die van peter sellers
    hollywood is dol op remakes en 80 % daar van is om te janken zo slecht zijn ze

missy-m85, charme63, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemiddag - hier een late start van het event - moest 'even' zoon heen en weer rijden naar het ziekenhuis - pfffff - half 12 de deur uit en pas half 5 weer thuis.

Rozijntje, je bungelt toch niet nog steeds aan/onder die pot he??

snietje1, leni1955, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. hwjstolwijk

trouwens wel even de anaconda op veld gezet
    had liever de papegaai als fok dier gehad, want als ze niks met het voer gaan doen wordt het peperduur deze fok dier

snietje1, leni1955, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Nee Tante Stien xD

Ik is blij xD heb eindelijk de 600 Farmmuntjes bij elkaar gespaard ...uit questen in de Coop
    Kon weer weer een stukje Kristalwatervallen openen xD...Van dat geluid krijg je wel weer plas neigingen :wuerg:...

Nu zorgen voor GB voor als die enge slang fokdier gaat worden ..ken ik mooi meedoen ..heb al 5 slangen xD

11. stien56

stien56 Alwetend orakel

Van die slangen heb ik er ruim 700 - moet maar genoeg zijn.

Dutch en feestcommissie - beterschap!!

12. harm-jan70

Als het voer van de anaconda niet aangepast gaat worden, zie ik Hofje wel snel haar eerste miljard boerenduiten binnen hengelen.
    Iets met konijnen en zo...xD

Stien, of nu opkopen als de prijs nog laag staat. Hier rond de 50 - 60.000 per stuk.
    De belangrijkste onbekende factor is nog: word het voer aangepast, ja of nee?

Het voer voor de anaconda: 2 konijnen en 4 kippen zelf maken kost al gemiddeld 50. 000 BD. Tel daarbij het voer nog eens op wat het kost om de kippen te voeren en de konijnen.

• Kip = 2 tarwe (gemiddeld 110 bd per stuk) totaal 220
    • konijn = 2 wortels (gemiddeld 110 per stuk) + 3 hooi (gemiddeld 320 per stuk. 2 x 110 + 3 x 320 = 1180 BD
    • Kip prijs = 5.000 x 4 = 20.000
    • konijn prijs = minimaal 20.000 x 2 = 40.000
    • Totaal 1 anaconda zelf maken minimaal 61.440 BD

Laatste bewerkt: 13 December 2018
    snietje1, stien56, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. hwjstolwijk

ze zullen ook wel wat met product gaan doen uit de werk stal
    koop ze nu liever dan ik ze ga maken
    staan voor 80000 te koop en dat is zeker 3 keer goed koper dan zelf te maken dan
    kunnen wij niet samen werken dan
    jij leidt hofje af en ik leen wat konijnen van haar

snietje1, stien56, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

*Vurig Hoopt op verandering van het Slangen Voer*

2 kippen en 4 konijnen

xDxD

Maar 272 Slangen in de schuur heeft -.-

15. hwjstolwijk

en hoeveel konijnen dan 1 mil:p

16. HofvanDromen

Per 50 - 1 Miljoen :inlove:...Als ze verkocht worden :music:

Heb mooi een zooi te koop gezet …

Slangen hier nu uitverkocht ….vraagprijs staat op 122.456 BD

hwjstolwijk, suuske1960, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

Ehm Hofje bij verandering = meestal vermindering van het voer, is het dag dag met de hoge verkoopsprijs van de kip en het konijn.

*Voorziet een Hofse boerderij in staat van verval*

hwjstolwijk, suuske1960, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Tja ...bij me kinderen in trekken heeft dan ook geen zin meer als 't gedaan is met de kipjes :music:

Ziet de in gedachten ene Heren Boerderij

hwjstolwijk, suuske1960, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

Hofje! xDxD

Dan moeten Rozijntje en ik maar van de liefde en de rente gaan leven..:(

hwjstolwijk, popje4, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Geen zorgen HJ ...ik ken heul goed van de Liefde leven :inlove:

En heb al wat achter de hand ...

hwjstolwijk, popje4, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.