-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ach HJ als je geld zat hebt en niets om het aan uit te geven dan doe je zoiets.;)
    Ik kan me ook nog voorstellen als je ziek thuis bent en niet de deur uit kunt dat je ook wat meer geld aan een spel uitgeeft.

Ik heb mijn geld het weekend uitgegeven aan een nieuwe tas, portemonnee en i-pad, dat noem ik mezelf nog eens verwennen en ik ben er reuze blij mee:D. Kan weer 10 jaar vooruit.xD

charme63, hwjstolwijk, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Lekker laten gaan HJ:inlove: ...Als die mensen daar dan gelukkig van worden , dan gun ik ze dat …:)

Tante Leni ..je bent je schoenen nog vergeten ...die had je ook nog gekocht xD

charme63, hwjstolwijk, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Leni, 0k...maar dan nog... uitgeven aan iets virtueels waar je feitelijk geen controle over hebt. Alles is en blijft van BP. Nou ja je kunt er een printscreen van maken. xD

Kijk die nieuwe tas, portemonnee en i-pad, dat is nu een verstandige keuze, niet des BP, maar dat terzijde.

Rozijntje, tuurlijk gun ik het die mensen ook, zolang zij zich zelf maar in de hand houden, zo niet, jammer dan.

charme63, hwjstolwijk, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. leni1955

O ja, dat is ook zo maar daar doe ik echt geen 10 jaar mee hoor.

5. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Hmmm ...Zal wel een leuk idee zijn voor een nieuw behangetje … allemaal uit geprinte boerderij printsrceens xD

Moet nog 46 muntjes dan ken ik weer een deel kristallen openen ...zal ik wel of niet ..die fruitmarkt ..maar vind zo zonde van me fruit

:wuerg::wuerg:

charme63, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

Fruitmand...muntjes... eehh.. Oja!
    Mijn muntjes gaan altijd op, aan dat huisdierenveld. 0k...0k..het staat voor 90% leeg, maar hebben is houden...xD

Altijd handig een vrouw die dingen helpt te herinneren. :inlove:

Edit:

What the .... is wonderfruit? Niet dat ik het wil kopen, maar ben wel nieuwsgierig...:oops:

7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Mooi toch Leni ...Jezelf verwennen met datgene wat jij graag wil en blij van wordt ..:)
    Vind dat zelf altijd wat moeilijk zomaar iets voor mijzelf kopen ...ben dat ook niet zo gewend ...altijd gingen de kids enzo enzo voor ...
    Maar ben der dan wel weer heel blij mee als ik dan toch wat gekocht heb als kado voor mij ...jaaaaa weet ik het ook :wuerg:

Euhm geld enzo ...Heb genoeg gezien en meegemaakt ...en kan der van alles overschrijven ook , maar dat doe ik niet :music:
    Laat ik het zo zeggen ...Men besteed zijn /haar geld maar hoe men het wil ...de gevolgen mogen ze dan ook zelf dragen ..
    Altijd moeilijk geldzaken en niet voor een ander in te schatten ...of zo iets :oops:

8. leni1955

Wonderfruit kun je planten en op de fruitmarkt inleveren, ik doe er nooit wat mee.
    Het huisdierenveld heb ik nog lang niet open, er staat ook niets op bijna dus laat maar, koop meestal sv en sm voor de muntjes. Heb er nog ca. 1500

Hofje voorheen was het natuurlijk ook altijd voor de kinderen en had ik zelf bijna niets, nu ik een huisgenoot heb die bijdraagt in de kosten gun ik mezelf zo nu en dan iets moois en geniet er dan ook heel erg van, vaak laat ik het ook nog inpakken:oops:

Heb natuurlijk een tijdje mensen geholpen met financiele problemen en het is echt drama en komt vooral voort uit ziekte en werkeloosheid wat ik helemaal snap want je inkomen keldert enorm.
    Ik ben niet tegengekomen dat mensen rare dingen doen waardoor de problemen ontstaan, zullen er ongetwijfeld zijn.

9. HofvanDromen

K,heb ter 2309 ..doe der niks mee eigenlijk :oops:...die huisdierenveld vind ik dan weer zo zonde ...en je zal zien heb ik ze uitgegeven ..dan ken je der wat van "kopen"wat ik nodig en niet heb :wuerg:xD

charme63, snietje1, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

Dank je Leni,

Ik had ook even in faq gekeken. Volgens zeggen zou dat wonderfruit ook als drop van de bomen moeten vallen *not*. Heb er mooi geen één. -.-

charme63, snietje1, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Wonderfruit is DI ..die komt als buren kado en uit bomen 8)...heb ter ook geen een …xD

Hmmm vind toch zonde van me fruit ...ik haal wel uit questen ofzo die laatste muntjes ..:oops:

charme63, snietje1, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

Rozijn, denk dat het op de bon is, dat wonderfruit.

*Kijkt in de la bij de zegeltjes en de koffiepunten*

Nope ook niks..-.-

charme63, snietje1, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. enk52

enk52 Levende forumlegende

Wonderfruit staat als je die al gekregen hebt bij de boomvruchten

charme63, snietje1, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Leni ...Dat doe ik dan ook ..laat het feestelijk en heel mooi inpakken xD...als je dan er mee thuis komt ..ist net of je nog een keer een kadootje krijgt ...kan daar ook enorm van genieten ...al ist een fles doucheschuim xD

Hmmm heb hier van dichtbij meegemaakt en nog ..dat men wel geld uitgeeft aan dingen die in mijn ogen bespottelijk zijn als je al niet teveel kunt besteden....-.-
    Maar goed ...iedereen is anders en iedereen leeft op zijn haar manier en Hofje mag daar dan niet over oordelen ..
    denk ik dan maar ...

Klopt enk maar ze staan der niet xD omdat Hofje vanmorgen de bomen al had geoogst ...
    Rozijn heb ter zo heeeeeeeee al 3 xD

charme63, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. leni1955

Ben ik even in de war met dat wonderfruit:oops:, ga maar snel de was opvouwenxD

charme63, snietje1, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Ken het schelen leni xD...
    Ga hier ook nog ff wat doen of niet dat kan ook :music:

popje4, suuske1960, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

Zelf heb ik ook wel eens van die "mensen met minder" proberen te coachen...
    Was een ramp van de bovenste plank...

Mensen zaten vlak voor de schuldsanering met een budget van 80 euro in de week (2 Volwassene 1 kind) Had gevraagd hoeveel ze rookten...? 1 grote pot in de week.. hmmzz..ok..(rond de 30 euro) Misschien kunnen jullie wat minderen, dat stoppen erg veel gevraagd is, dat snap ik dan ook wel weer...

Minderen...?? Of ik gek geworden was..

Ok, Netflix, kan er vast wel af? (Was nota bene een premium Abbo)

Echt niet!! Waar moeten wij dan de hele dag naar kijken..!!

*zucht*

Telefoon abbonnnement met dikke GB bundel.. Kan vast wel wat lager...?
    Nee daar speel ik spelletjes mee...

Niet lang daarna en een paar van zulk gevallen later, ben ik gestopt met coachen..-.-

popje4, suuske1960, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Snap heel goed dat je er toen maar mee gestopt bent HJ :)...Sommige mensen snappen het gewoon niet ...helaas -.-

xDxD kreeg de paarden toch niet goed verkocht en ik had er nog zoveel ...nu zonder te fokken die paard gedeelte klaar xDxD

Ben ik ook nog level -up daardoor gegaan ...Allememachies :wuerg:...Misschien ook de varkens maar doen en de panda,s

Fok event zonder te fokken ...Moet niet gekker worden :oops:

EDIT : neuh die varkens en panda ,s doe ik maar niet ...na de 1e kost het mij toch teveel ....zucht ...keuzes keuzes keuzes ....:music:

19. harm-jan70

Ik zie nu ook dat het zonder fokken kan. xD

Heb is ff hier en daar geklikt..

Varken 302 stuks x 5 = 1510 varkens
    Panda 215 stuks x 5 = 1075 Panda's
    Paarden kon ik niet zien, te weinig op voorraad.

Na het lezen van Hofje haar tekst, dacht ik laat ik dan voor de sterren gaan, zitten er welgeteld minder als 5 stuks in. -.-
    Moet er nog 26 voor de boom der wijsheid (howiedinges)

Edit:

Hofje is geleveld

Iedereen even staan, hier wat bladmuziek.

Er is er een geleveld jaja.
    Dat kan je wel zien dat is zij.
    Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja.
    Daarom zingen wij allen hier blij.

Refrein:
    Hoog zal zij levelen..hoog zal zij levelen.hoe-ra hoe-ra
    Hoog zal zij levelen..hoog zal zij levelen.hoe-ra hoe-ra

popje4, suuske1960, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

HJ ik dacht 265 paarden per keer ...

De Panda,s en de varkens ik twijfel nog ...whaaaaaaaaaa...xD