-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

:wuerg: tis ook smerig ...je wilt niet weten ..neeeeee niet proeven ...maar het moet :oops:...anders krijg je geen meisje zeggen ze -.-

snietje1, charme63, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

xDxD

Meisje?! Niks van, een opvolger moet er komen! Daarna mogen er meisjes komen.

snietje1, charme63, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Spuugt heel snel die vieze roze zooi uit ...spuug spuug ..spoelt mond met glaasje water …hoop dat het niet snel werkt :wuerg:

Opvolger ...een jongetje dus eerst …geen lieve mooie dochter ...
    eens kijken wat daar nou weer aan te doen o_O...misschien springen en hupsen :eek:

snietje1, charme63, janniekwak en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

Als het een meisje is blijft zij mooi binnen tot aan haar trouwen. -.-
    Voor je het weet, nou ja dat en zo...

Kippen hebben wij genoeg, maar dat wil niet zeggen dat ze met kip moet komen te zitten. Ja "na" haar trouwen. Eerst trouwen, dan kindje bouwen. Zeg maar dat ik het gezegd heb.

5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

HJ dit kan echt niet meer in 2018 hoor>:( Meisjes kunnen ook opvolgen:music:

snietje1, charme63, janniekwak en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

Het is een herenboerderij, geen damesboerderij. -.-

Wat moeten de mensen wel niet denken van een dame op een herenboerderij... Men zal er nog over gaan kletsen.

snietje1, charme63, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Euh euh … euh ...zal het wel zeggen dan … :oops:…binnen houden tot haar 18e en niet met kip komen te zitten …:wuerg: zo ik het hoor komt er geen mooi lieve dochter

Geen Dame op een Herenboerderij …:eek:… nou dan hopen dat het een jongetje is zeker ...en de volgende en de volgende en de volgende en de volgende en de volgende ...Hmmm eerst maar deze ...:wuerg:

snietje1, charme63, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

HJ ...geen Dame op een Herenboerderij ...wat is mijn kleine meisje dan 8)...en hoever ben je met de babykamer en dergelijke:music:

Hier nog ik denk 2 rondjes gewas ...heb er 6100 en nog wat ...die objectief dingen komen echt te weinig ..
    Nu ja Hofje ziet wel ...wel stom als je daardoor met een lege wolkenrij blijft zitten :wuerg:

9. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag....

meisje of jongen....ach maakt toch niet uit wel? denk ik dan.....
    event ach we doen weer mee en zien wel waar het uit komt....
    liedje voor de middag......Passenger met Sombody,s love...

snietje1, charme63, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Nou bij de Rijke Heren Boeren maakt het heul veul uit ...Jongen of Meisje eerst enzo enzo ...:music:xD

Ah Daar was Leni al ...Gaat even een ommetje maken met Rozijntje :music:

snietje1, charme63, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

Geen boodschap aan wat de mensen denken en kletsen doen ze evengoed wel.
    Ik denk dat wij als tantes van Rozemarijn maar eens even een gesprek van man tot vrouw moeten hebben, potverdrie dat arme kind, je zou haar nog wegjagen en dat kan toch niet de bedoeling zijn.:cry:

Hofje gewoon de wolkenrij niet openen tot je genoeg camera's hebt om opdracht 6 te kunnen doen.
    Vooral niet over stressen, het is en blijft een spelletje;)

snietje1, charme63, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

Oja de kinderkamer en zo... :oops:
    Na eerst nog maar een Cuba libre en wat mijmeren met de voeten in het warme zand..

Die objectieven zijn idd een ramp. Wat Miekje stelde klopt niet. Gelukkig dat mijn event gewassen (Die dropten al helemaal slecht) al klaar dmv een oogstbonus Susimest en Supermest. Net uit 2 volle velden bromelia 10 camera's en 6 objectieven. Dus ver beneden het gemiddelde wat per dag gehaald zou moeten worden. De kamelen in de ochtend dropten beter, maar ook onder het dag gemiddelde wat gehaald zou moeten worden.

Zelfs heb ik gisteren mijn 2 howies al van de gewone akker naar de plantage gesleept, die bij het oogsten verplaatst worden naar regenwoud als ik daar oogst.

Weet ik gelijk weer waarom ik geen events meer speelde. De gewassen zijn meestal het probleem niet. Wel de drops. Waar men dus afhankelijk is van de droprate. Waarbij m.i. mee gespeeld wordt (Al zal dat waarschijnlijk in alle krachtige toonaarden ontkent worden) om mensen over te halen om (vooraf en voor het einde van het event) drops te laten kopen.

Persoonlijk denk ik wel dat de droprate wordt bijgesteld. Mensen die veel moeite doen, om die vervolgens met een grijze wolk of zonder gazelle te laten zitten, levert enkel boze spelers op.:music:

Dat nieuwe 4 x keer event sla ik ook mooi over. Straks mijn Suzi en supermest voorraad naar de maan. Leuk bedacht, maar daar stink ik mooi niet in.
    De zoveel keer EP/TEP beloning per in de 20 uren ergens, boeit mij niet. Levelen komt vanzelf, daar zie ik persoonlijk geen meerwaarde meer in.

Laatste bewerkt: 30 November 2018
  13. HofvanDromen

Dat is ook mijn grootste hekel punt met events ..die Drop gedoe altijd ...ik haat het :oops::oops:
    Nu ja ben der nu eenmaal aan begonnen ...die Howie werkt volgens mij bij mij ook niet meer ....hij is op ofzo :wuerg:

Waarschijnlijk ga ik het wel halen ...met dus ook heel veel SM gebruikt te hebben gister ...
    Bij Rozijntje heb ik er een hard hoofd in ...Ze gaat er wel mee door ..maar nog lang niet genoeg gewas ook ...maar ik vrees voor de grijze wolk -.-

Ja Leni , maar Ik moet wel tijd dan nog hebben voor die camera gedoe en weet ik het ..:wuerg:

snietje1, charme63, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. theav71

theav71 Levende forumlegende

Heb je in de nacht lang gewas gezet HJ? Als ik kijk naar hoeveel tijd er nog is en hoeveel di de meeste kregen uit saguaro dan moet de di toch wel te doen zijn. Event is ook nog maar net 1 dag bezig en iedereen wil ook gelijk klaar zijn. De 30 souvenierfoto`s zijn zo klaar als je camera`s genoeg hebt verzameld Hier wel al klaar dank zij mijn howie vriendjes en jacks cadeau :)

15. leni1955

Vannacht idd maar saquaro erop zetten, gewas nog 2x denk ik.
    In het algemeen komt het ook met de drops wel goed en gelijk klaar hoeft voor mij niet maar het verschil is wel heel groot.

Ik doe altijd de eerste en 2e ronde met susi en supermest en verder niet meer, komt altijd goed met de gewassen.
    De laatste paar keren ben ik pas op de 2e of 3e dag begonnen met gewas en dan heb je al veel drops en is het een makkie.

snietje1, charme63, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

Thea, ik ben begonnen (bij aanvang) Saguaro). Gisterenavond een rondje op 2 akkers, met papegaaien, daarna wat Neon, rode, oranje, gewone kamelen erop voor de nacht. Eind van de ochtend heb ik er Bromelia op gezet, nu net voor de 2e keer.

Wat de Saguaro dropte moet ik even terug opzoeken. Volgens mij zat die net op het dag gemiddelde.

Edit:

Gevonden: 194 camera's, 121 objectief's

17. HofvanDromen

Ben voorlopig wel weer genezen van event koorts ...doe ook die weekend gedoe niet ...Wat HJ zegt ...je ben zo door je voorraad SM en Susie heen ...

Speel liever me eigen spelletje :oops:...

charme63, popje4, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

Nog even voor Thea:

Ik heb 12 hoogwaardige camera's gemaakt.
    Kan er nog precies 2 maken. Dus nog nodig 26 stuks = 260 camera's + 260 objectieven.
    Nog 3 dagen droppen dus met een gemiddelde van 100 stuks per dag.
    Speeltijd nog is 4,9 dagen vanaf dit tijdsmoment. Resteert er dus 1, 9 dag over.

Denk dat spelers (mits de droprate wordt bijgesteld) spelers die niet beschikken over Howie's, de juiste wolkenrijen, met een grijze wolk blijven zitten..., of zonder gazelle.

Wat jij zegt idd Hofje.

Voor de levels spelers zijn die EP/TEP belonings wolkenrijen misschien wel interessant, ware het niet dat je dan m.i. een soort van verplicht bent om mee te blijven doen, daar bij niet mee doen, de andere levelspelers ze misschien wel zullen scoren/binnenhalen. Zo ga je dus achterlopen.....

Ik ga ook weer mijn eigen spel spelen, dit event was al weer een aanslag op mijn suzi en supermest...:cry:

charme63, popje4, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Dit event is een aanslag op mijn alles :cry:…. Heb hier een daar al zitten inleveren ...en ben volledig het overzicht kwijt ..:cry:

Moet ik alles weer nog een keer na rekenen voor iets waar ik al bijna zeker van ben niet te halen …:wuerg:

snietje1, charme63, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

*Neemt Rozijntje bij de arm*

Kom kindje, het zijn vast de hormonen die opspelen. Kom niet huilen nu, daar kan ik als echte man slecht tegen...:oops:
    De heren van BP zullen vast wel wat doen aan de droprate. Boze spelers in de dure december maand en 13e maand, kunnen ze vast niet gebruiken...:music:

Wee o wee heren van BP, als jullie mijn Rozijntje aan het huilen maken...:mad:

charme63, popje4, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.