-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Mannen!!!:wuerg:>:(xD

leni1955, dutchboy, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

HJ ...Kom is even ..jaa ga zeker maar zitten :music::oops:...Ik moet je wat vertellen ...:wuerg:...
    Euhm euhm euhm nouh ...Oud tante Aagje uit Nederoverheemsbekendesloterdijk logeren :eek:..Hoe kom je daar nou bij ..o_O
    Sstttt eventjes ... die komt niet ...maareuh maarreuh ...Bloos ...Bloos ...Bloos ...nouh euhm ...tja ik moet je iets dus vertellen :oops:
    De dokter laten komen :eek:...Nee nee nee ..de dokter hoeft niet te komen ..voorlopig nog niet hoop ik :wuerg:...zucht ....
    Nou ik zal maar zeggen dan ...Ik krijg een kindje / wij krijgen een kindje en nou wordt ik een dikke moeke :cry:
    En ik weet niet hoe dat moet een kind krijgen en wat het allemaal kost enzo enzo :cry:

leni1955, charme63, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Oh jé Stien, ben je ook zwanger ??? (overgeven, stemmingswisselingen en zo) kijk maar naar je smileys xD

janniekwak, leni1955, charme63 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

De eh..ehh...ba...be...ba...by..o_O

janniekwak, leni1955, charme63 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

HJ :eek: gaat het :eek:

Ja en nou moet de dokter toch komen :music: om HJ bij te krijgen ..Dat kost weer een hoop duiten :wuerg:

Laatste bewerkt: 25 November 2018
    leni1955, charme63, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Vast (niet) xDxD

janniekwak, leni1955, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Gaat de telefoon weer :wuerg: Nu is HJ van het padje ..de dokter moest eraan te pas komen :wuerg:

Maar hehehehehehe ...Ze heb het dan eindelijk verteld ….Joepie Ik wordt Oma xDxD

Dutch Dutch Dutch ….Gefeliciteerd ...je wordt Opa 8)xD

janniekwak, leni1955, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Pfftttt als ie nu al flauw valt.....Dan gaan we dat scherm de komende tijd nog meer zien.xD
    Hoorde uit betrouwbare bron, dat er meerlingen in de familie voorkomen en zeker als de daad tijdens het babyboom is gedaan.xD

leni1955, dutchboy, charme63 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

xD Ben der ook bang voor Suus , dat ,dat plaatje regelmatig voorbij zal komen …
    Ja dat klopt van die meerlingen en die babyboom :oops:xD

Edit : en de 500 Miljoen BD zijn binnen xDxD

leni1955, dutchboy, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

*Totaal in paniek is*

Een krib moet er komen, handdoeken, kinderkamer, de vroedvrouw, een kerstboom, babyborrel, de burgelijke stand, boodschappen, de kippen oogsten, onkruid wieden,..ikke.eeh...ppf...ik m.o.e.t....i.e.t.s. m.e.t h.o.ut...ik..ik..ik...

11. suuske1960

Mooi even liggen laten, dan valt ie dadelijk niet zo hard op zijn pannetje.xD

leni1955, snietje1, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

HJ :wuerg:..In totale paniek is ... moet niet gekker worden -.-schat je wordt papa ..gefeliciteerd *SMAK* :inlove: denk ik ...:oops:

Kom ga maar even lekker in je hoek van de hoekbank liggen ..hier heb je een glas Whisky ...even bijkomen maar he :inlove:

Ga ik vast aan het eten beginnen ... Lekker een grote biefstuk voor mijn grote sterke man ...komt allemaal goed :inlove:
    De tantes kenne breien en hebben vast ook nog wel spullen ..We kenne Hexia nog inschakelen als het nodig is ...Oud Tante Aagje ook nog als 't moet :music:

leni1955, snietje1, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. suuske1960

Misschien is het breien voor HJ wel wat rustgevend xD.

janniekwak, leni1955, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Ben alvast begonnen ...De mannen moeten dan maar doen waar de mannen goed in zijn 8)

leni1955, snietje1, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

Timmert en levert: De 5* biologisch verantwoorde kribbe.

janniekwak, leni1955, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

o_O Opa ikke :eek:dat is ff slikken :pen dan ook nog een meerling xD

janniekwak, leni1955, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

iets in mij zegt dat hj wel een doos whiskey kan gebruiken nu :p

18. HofvanDromen

HJ ...Mooi...nog maar ff blijven oefenen denk ik zomaar 8)
    Dutch wel blij zijn met je kleinkind ..meerling is kans op ..en een donatie gewenst 8)
    Stollie ..met Whisky drinken help je niet ..kom kom steek de handjes is uit de mouwen 8)

leni1955, dutchboy, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Dag lieve mensen .........ben er even niet geweest .....maar heb een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen ...door een flinke niersteen aanval .......eerst afgelopen , dinsdag op woensdag met de ambulance , naar het ziekenhuis gebracht .................woensdag aan het eind van d dag weer naar huis omdat het weer ging , maar donderdag in de loop van de dag ging het weer helemaal fout , dus weer met de ambulance naar het ziekenhuis , waar ik toen geopereerd ben en men mij een dubbel-j-katheter in de nier geplaatst het , waardoor het nu weer goed gaat , ik krijg binnenkort nog wel een operatie , waar men de 2 niersteentjes weghaalt die nog in de nier zitten ,

Groetjes Fisherman

leni1955, dutchboy, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Fish :( wat rot voor je en je familie ...wat een schrik voor jullie allemaal ...Beterschap :inlove: en hopelijk kun je snel geholpen worden en weer helemaal de oude worden ...Sterkte :inlove:

leni1955, dutchboy, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.