-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Blij dat RM weer terug is :).

Fijn weekend iedereen ;).

P.S.: Ben hier druk met *Roet* uit de grond kijken o_O..

(na dit event maar weer eens de rem erop.. is verstandig denk ik).

Laatste bewerkt: 24 November 2018
    suuske1960, hwjstolwijk, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hou me totaal niet bezig met die roet gedoe :oops:...morgen komt het jouw kant op Missy ..ben der vandaag al doorheen ..
    de kadootjes bedoel ik dan xD

Alhoewel ..vind mooi geweest voor vandaag ...morgen weer een dag ...enne Missy stuur Rozijntje maar ff een duifje ..die heb volgens mij nog genoeg roet om te versturen8)

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

suuske1960, dutchboy, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaal,
    Hooligans, yep, ze zijn het gewoon.... Ze zijn er een uur uit geweest in de kleinere setting, reden : Droppie vergeet dat ie oren heeft als de setting groter is. Ze hebben komkommer en wortel gekregen, en als blije guppies gaan ze die braaf verstoppen in de kooi.... Zo zou het moeten zijn, maar Droppie dacht daar heel anders over en ging voor de plank staan en we kregen een piep-serenade Kortom, hij was het niet eens met de gang van zaken(ook mocht Schuimpie niets in de kooi brengen, dat ging er meteen weer uit). Ik ben er maar bij komen zitten en beide extra aandacht gegeven, anders kreeg ik de komkommer terug gegooid. Vervolgens kreeg ik van Droppie alleen zijn achterwerk te zien.... tja, dan pak ik hem op (PIIIEEEPPP !!!) en ga hem knuffelen (piep ?) en daarna is het weer beter met hem en gaat ie de komkommer naar binnen brengen en zo...:inlove:

Wij hadden vanavond vistapas, 2 verschillend brood gebakken (1 gisteren en 1 vandaag) en allerlei vis, vlaggetjes en vissalade klaar gemaakt. Onder het eten : 2 hooligans die hun buikje laten zien...... na een kwartiertje : 2 hooligans die hun buikje laten zien en piepen om lekkers.... weer een kwartier verder : 2 blije hooligans met zelfgemaakt brood in de bekjes......(klein stukje) De muizen waren begonnen met zeuren... Die hadden al een bordje kruimels van het kaasbrood bij elkaar gezeurd....:inlove:xD

Ik ga dadelijk maar eens kijken of ik in bed kan lezen, het slapen was afgelopen nacht bagger, ik had kramp in mijn kuit tot aan mijn tenen toe.... Tja, het begint weer koud te worden en ik wilde morgen het dikkere dekbed erop doen, jammer genoeg 2 dagen te laat. Ik heb er vandaag dus ook de hele dag last van gehad, dus de andere dekbedden erbij gesleurd, ik hoop dat ik geen kramp meer erbij krijg vannacht en dat deze ook over gaat.

Lied van vanavond, Alice Cooper met Generation landslide 8)

suuske1960, dutchboy, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Gooien met de komkommer - geweldig- xDxD

Slaap wel iedereen alvast voor nu en of straks.

suuske1960, dutchboy, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen, hier is het strijktijd...
    Lied van vanmorgen Cornflake girl van Tori Amos :)

leni1955, harm-jan70, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Hier was 't wake up met die wake up dinges ..:wuerg:...leuk dat tie al een half uur van te voren gaat schijnen ...:wuerg: werd meteen wakker dacht wat is dit nu weer :eek:...weer in slaap gesukkeld ...Nah toen dus een hele boerderij aan geluiden dus schapen koeien kikker eendjes enz ... keihard en die lamp :wuerg:...De schijnwerper van de tandarts is ter niks bij ...:wuerg:...en Hofje kreeg niet uit :wuerg:
    Straks maar eens kijken of het ook anders nog ken ...Der zitten allerlei kleurtjes ook nog op ..ook Roze xD
    Dat noemen ze Mood Light :wuerg:...Echt eigenlijk stom ook ...Hofje weet toch S'avonds nog niet in welke "Mood" zij de andere morgen wakker wordt :wuerg:...Denk dat het een logeerkamer wekker gaat worden :wuerg:...

Nah Eerst maar is ff flink zoenen met Farmlief :inlove: en een bakkie koffie en verder een lekker rustig dagje proberen ervan te maken ...

Lied van de Dag ; Beth Hart - Take It Easy On Me
    :inlove::inlove:

leni1955, charme63, harm-jan70 en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen,

Een grauwe kouwe zondag xDmaar we moeten het er maar mee doen .
    o_Ogst event bezig met laatste huisje moet ong. 1000 na deze oogst .
    Weet nog steeds niet of ik ga inleveren eerst maar kijken als dit klaar is en zien hoeveel ik in voorraad heb ong.:music:
    De hoogste staat boven 1miljard o_OOMG WAT EEN HOEVEELHEID :eek:
    Als dat het begin is kan ik wel stoppn:cry:
    Eerst nog maar een bakje doen en kijken in de schuur ;)

leni1955, missy-m85, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. theav71

theav71 Levende forumlegende

Sommige spelers willen gewoon boven aan staan en dumpen maar gelijk een hele grote hoeveelheid. Hoeveel voorraad heb je ongeveer om in te leveren Dutch? Ik heb nog 3 oogsten nodig voor het laatste huisje, dus ben morgen klaar. Ga wel nog even door met kweken, de inleverwaarde van het eventgewas is 10.000 per stuk dus leuk om eventueel in te leveren of om ep/tep/bd van te krijgen na afloop van event.

leni1955, missy-m85, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

zag trouwens 1 nederlander stand in de top 3000
    wilde misschien mee doen maar de gewassen duren lang en ben niet zo kapot van de kistjes die je kan krijgen
    stallen waar de giraffe uit kan komen

leni1955, snietje1, missy-m85 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

Mogge...

*Baad in het licht van de wake-up lamp, die niet uit wil*

Zeg Hofje was het nu echt nodig om zulk een lamp cadeau te doen aan Rozijntje! -.-

janniekwak, leni1955, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Lekker fel he xDxD...Je heb nog geluk HJ ..dat tie niet op ROZE stond ...:music:
    Zo ene lamp is goed voor /tegen bepaalde kwalen ..8)...maar dat moet Rozijntje jezelf maar vertellen denk ik :wuerg::oops:

leni1955, hwjstolwijk, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

In roze, ehm nee dank u! -.-

Wat Rozijntje nu toch heeft, ze wil de hele dag maar kroeleboelen.. Heb al gezegd eerst arbeiden, dan het plezier.
    Ze had het over een extra hulpje er bij zei... Ze denkt toch niet dat de boerenduiten op het land groeien.

leni1955, hwjstolwijk, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

*mompel de mompel * allememachies Rozijntje heb hem dus nog steeds niks gezegd :wuerg: *mompel de mompel*

Nah een vrouw die heul de dag en altijd wilt kroeleboelen is niet verkeerd toch ...maar ja het werk het werk ...

Hier groeien de BoerenDuiten ook niet hard ..zit zo dichtbij de 500 Miljoen ,,maar het wilt niet xD

leni1955, hwjstolwijk, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

denk dat je toch maar je overschot aan kippen op de markt moet gaan gooien....en als je handig bent met hout mits je natuurlijk gereedschap voldoende hebt maar eens aan de slag moet gaan ham-jan ;)

15. harm-jan70

Rozijn loopt ook de hele dag maar te neuriën, en kinderliedjes te bletten, om gek van te worden.
    Ze zal toch niet kinds worden....:eek:

Misschien toch de dokter anders maar eens laten komen, hoewel die man wil tegenwoordig contante betaling. -.-
    Vroeger kon het nog wel eens af gedaan worden, met een stuk kaas of worst. Hij moet ook leven zei die. Nou omkomen van de honger zal die beste man niet met die worst en of kaas.

Maar nee, mijnheer de dokter wil boerenduiten... Zodra ze door hedde geleerd, krijgen ze het in de kop..

Charme de kippen heb ik net naar de markt gereden voor een zacht prijsje. Kijken of ze willen happen daar. :music:
    Hout..hout...dat is te duur. Boerenduiten moeten renderen, niet worden omgezaagd.

leni1955, hwjstolwijk, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

17. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

De hoeveelheid EP/BD/TEP is niet zo hoog als het omgewisseld wordt bij einde event.
    Ik zaai nog wel verder maar werd op een verkeerd pad gezet door je 10.000.xD

leni1955, dutchboy, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

je kan natuurlijk ook je overbodige bomen om zagen..je zal vast genoeg hebben liggen wat ligt te verstoffen of je doet een dringende oproep om met volgende event bomen te vragen....maar dan moet een volgend ruil event niet al te lang meer duren anders kom je tijd tekort :oops:

leni1955, dutchboy, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*Neuried * ...oh kom er eens kijken wat ik in me schoentje vind ...Ja niks dus nog...

*mompeld*

Moet HJ eerdaags en snel gaan vertellen van me moeder ..Je mag een man niet zolang in het ongewisse laten zei ze .
    Maar hoe moet ik dat vertellen, hij denkt nou al dat ik niet goed ben en wilt heul niet veel meer kroeleboelen :cry:
    Hoe moet dat dan straks allemaal , hij heb misschien geen eens genoeg BD om het allemaal te bekostigen ..het kost nogal wat zei me moeder ook nog :oops:.. Nou wilde die geloof ik de dokter ook nog laten komen ..Nou das mooi te laat ..het is al lang zover:wuerg:
    Maar hoe moet je zo iets zeggen/vertellen ...Ik zie HJ zijn verschrikte gezicht al ...Hij wilt het niet Hij wilt het niet …
    Hij wilt geen dikke moeke op de boerderij :cry:…..

leni1955, dutchboy, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

Tijd te kort..tijd te kort..
    Dikke moeke...

O..oh jee... Oud tante Aagje uit Nederoverheemsbekendesloterdijk, zal toch niet weer willen komen logeren!! :eek:

Dat mens is bij het vorig bezoek door de bank en het nieuwe bed gezakt.-.-
    We moesten 2 paarden extra voor de wagen spannen om dat mens van de trein te halen. De paarden kregen de koets bijna niet getrokken.

Tja snap wel dat Rozijn dat niet durft te vertellen, Dat tante Aagje weer komen wil. De nieuwe bank en bed waren goed aan de prijs. heb nog gepoogd de oude met hout te repareren, maar ze waren finaal in 2én gebroken. En eten dat tante Aagje ze kon, de ganse dag door... Dat bezoekje heb wat boeren duiten gekost..

Maar ja het is de suiker tante van Rozijntje.. En ze kan geen kwaad doen in haar ogen..

janniekwak, leni1955, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.