-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Oh oh.................:wuerg:

Hj, HJ wat nou weer??:mad:

Straks weer een kleintje zonder papa??:wuerg:

popje4, hwjstolwijk, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Eigenlijk maar een saai boel zonder Rozijn hier. En de koffie smaakt ook nergens naar. Rozijn deed er altijd een scheppie bij uit een blikkie, dat maakte het lekker zei ze. Dat blikje kan ik ook al niet vinden... O wacht... Misschien is dit het.. Buisman. Buisman wat een rare naam..

Nou dat dan maar is ff door de koffie roeren dan... *gatver* :wuerg:

Zou toch wel eens willen weten wat Rozijntje nu toch mankeerde de laatste week, ze ging van heet naar koud, van lachen naar huilen.
    Heb er nog wat van gezegd, die malle gekkigheid, maar ze wist het zelf ook niet.. Misschien had ze de kolder.

*Mijmert wat*

Hofje durf ik ook niet te telefoneren.. Dan weet ze gelijk dat de boel aan is hier.. Maar ja straks zit Rozijn ergens in de kou.. Misschien toch Hofje maar is telefoneren... Nee..toch maar niet... Dan krijg ik vast de wind van voren. Zal ze vast wel zeggen: je moet een vrouw wel kenne vasthoude anders kan zij zo maar weg zijn...

Eerst maar is kijken of Hofje niet ergens buiten is. Het arme schaap... Ze wist zich zelf met haar eigen ook geen raad geloof ik.
    Kom Pluto. wij gaan samen op zoek naar Hofje.... Ruik maar aan dit haakwerkje... Wacht is even!!! Wacht is even...

Haakwerkje...huilbuien, vreetbuien, ze zal toch niet...o_O

Kom Pluto we moeten haar nu echt vinden!!

*HJ en Pluto verdwijnen samen in de donkere koud nacht, op zoek naar Rozijntje*

popje4, hwjstolwijk, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

*KriDing KroDong * ...de bel van Sniet :wuerg:
    Ja we benne der hoor ...sorry dat wat lang duurde Dutch had de oudste sierpaarden ingespannen -.-
    Is Rozijn klaar voor vertrek ? ...wat :eek:...zo was ze der en zo was ze weg :eek:...Ohhhhhh neeeeeeeeeeeee:cry:

Waar is ze nu weer naar toe ...Ze zal toch niet weer dat enge bos ingegaan zijn ...Volle Maan is zeer gevaarlijk 8)

Tja dan gaan we eerst maar naar de boerderij en dan maar zoeken ...HJ ga ik niet bellen nu -.-

popje4, hwjstolwijk, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Rozemarijntje is vanaf het waterbed (ze sliep echt) naar buiten geslopen... ik ben nog gaan zoeken en hard geroepen, maar ja,in de binnenstad is altijd wel geluid, Rozemarijntje, waar ben je nu ???:cry:

Ja sorry Hofje, ik was er echt van overtuigd dat ze nog lag te slapen :oops: Graag wel in de huiskamer de schoenen uit, de hooligans lopen los en Droppie heeft vandaag zijn oren vergeten mee te nemen -.- die blije gup die constant springt is Schuimpie.
    Ga lekker zitten, lusten jullie koffie ? Thee? iets fris ? Zullen we misschien naar HJ bellen ? Misschien dat ze daar naartoe is ?

5. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

euhhh gaat maar ff ergens onder een steen liggen ofzo...stook niet in een goed huwelijk...heb alleen koffie gedronken :cry:

6. snietje1

Weet ik toch Charme, maar vrouwen in de toestand van Rozemarijntje hebben stemmingswisselingen, komt allemaal goed. Lust je wat te drinken ?

Kan ik ondertussen Droppie vangen, die vindt het veels te gezellig onder de verwarming tegen de gordijnen aan.... ik neem Schuimpie mee, anders schrikt ie nogal snel. Na een rustig kwartiertje zitten ze beide in mijn nek/ capuchon en lopen ze in de kooi waar vers water, nieuw voer en als lekkers mandarijn, wortel hebben ze al gehad.

7. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

* ondertussen *

:cry:Hield het niet meer uit ..moest weg ...waar nu naar toe ...:cry:
    ben een eenzame kipje met een ei
    :cry:zo moe zo moe zo moe ...Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

popje4, hwjstolwijk, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

HJ, je hebt 3 honden, je hebt best wel een kledingstuk met geur ......:eek:

popje4, hwjstolwijk, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

xDHj bedankt voor de waarschuwing onze huishoudelijke hulp vertelde het ook al .
    En eerlijk gezegd wij wisten het niet maar Shava is ontzettend snel maar we letten alle 4 goed op.
    De boom staat op een krukje van 40cm hoog in een emmer dus hopelijk is dat veilig genoeg ;)

Krijg ik net toch een " PONY " o_O uit het verborgen objecten event en deze had ik nog niet xD
    Tijdens het doorlezen van de faq alleen gezien dat er 4M-stallen New York waren te verdienen maar daar zat er geen bij.
    Dit was dus een aangename verrassing .
    Noem hem Americo xD

popje4, sanne1000, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Sniet dank je ...Dutch zal ook nog is opzoek gaan naar zijn dochter ...hij heb nou een pony :music:8)
    Tja blijft toch je kind :oops:...Pietje van Sint is ook al zo streng en boos op Hofje :wuerg: gaat niet goed allemaal vandaag xDxD

*Zet Mevr de Zwart ook maar in voor de zoektocht *

8)8)

11. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

popje4, HofvanDromen, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

[​IMG] [​IMG][​IMG]

dutchboy, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. charme63

lig in een deuk hier...jullie zijn erg :p maar euhh ik heb een hond die gek is op snuffelen...geloof je me niet dan kom maar eens eens lange wandeling met hem doen..wedden dat ie rozemarijntje zo gevonden heeft? xD ga ondertussen mijn voddenmand maar eens opzoeken...welterusten allemaal zzzzzzzzz

dutchboy, popje4, missy-m85 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen
    black friday overleefd
    gelijk 2 weken vakantie geregeld
    en zag kerst rooster, als het even mee zit dan ben ik zaterdag,zondag,maandag, en beide kerst dagen vrij
    en alleen 27 en 28 dec nog werken

harm-jan70, dutchboy, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Nog geen nieuws van Rozijntje -.-..Nah dan gaat Hofje ook maar is in dat enge bos zoeken ...
    Kom Mevr de Zwart ..we gaan ...
    Ohw nog snel een kus bij Farmlief :inlove: brengen en een Thermosfles vullen met hete koffie ...

Lied van de Dag ; Anouk - Lost

:inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 24 November 2018
    janniekwak, snietje1, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. charme63

waar blijft die krant als je em nodig hebt :( opsporing verzocht...rozemarijntje de omstandigheden dat ze vermist raakte laten we maar even achterwege :oops:

snietje1, stien56, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

popje4 Levende forumlegende

ga mee op zoek.....jachthond mee....snuffel snuffel....wie weet...

snietje1, charme63, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

kan je mevr zwart niet aan een kleding stuk laten ruiken van roosje
    dan word ze weer snel gevonden
    net uit de nieuwe quest kistjes gekregen met stallen er in
    zag dat een stal 8 uur duurt, vond 5 uur al te lang

popje4, sanne1000, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

Mogge. Geloof dat mijn gedichtje te veel namen bevatte, voor de cadeautjes. :wuerg:

Edit:

Geloof dat de kistjes van het schateiland, in het spel van slag waren, met ruim 20 miljoen bd, en 45 sterren. xD

snietje1, charme63, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

*zwijgt wijselijk*​

snietje1, charme63, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.