-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hofje hoe verzin je het toch steeds, geweldig.xDxD

snietje1, suuske1960, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik verzin het niet ..:oops: ...Ik zag dat ding en ik dacht :eek:...zeg nou zelf ...ziet er toch zo niet uit ..

Der is volgens mij geen kind meer wat farmerama speelt en dan krijgen wij steeds die kinder dingen :wuerg:
    Nog ff en we moeten met D*plo gaan bouwen -.-

3. stien56

stien56 Alwetend orakel

Coco - fijn!!

HofjexDxD Maar je hebt wel gelijk!

-Coco1968-, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

xDxD

Hofje breng ze daar in Hamburg nu niet op ideeen!
    Straks krijgen wij nog het hier onderstaand soort plaatjes, met bij behorend event:

5. HofvanDromen

Heb meestal wel goede ideeen enzo enzo xD:oops:...Maar We hebben toch een Boerderij ..zal wel aan mij liggen zeker :wuerg:
    Waarom dan niet een mooie soort van stal of boom of dier wat dan die gedoe geeft ...nee zo ene kasteel wat heul geen kasteel is ..
    Ik snap dat echt niet o_O..
    Gaat is even op de markt kijken ..de prijzen zijn nog niet hoog en wat zal Hofje eens gaan verkopen ...keuzes keuzes keuzes ..
    moeilijk moeilijk moeilijk:oops:

popje4, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

Is ook moeilijk Hofje xD

Het is afwachten voor nu denk ik, en wat spelers gaan doen, en of hoe goed ze lezen...:music:

btw: Copy hasta had een punt en goede vraag. Even opzoeken, zo terug.

Edit: gevonden.

Vaak zit CopyHasta erg goed met zijn berekening. Dus ga er maar aan staan..xD

popje4, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Ik wacht nog maar even met de verkoop ..is denk beter ...
    Ja en dan meedoen en dan janken :oops:..dat ze alles kwijt zijn en niks hebben gewonnen .Tja dat weet je toch als je er aan begint o_O

Voor mij was het een eenmalige actie ..heb alles wat ik had erin gepleurd ..en ben ook enorm geholpen :inlove:
    Het was leuk voor 1 keer ..en daarna heerlijk mijn eigen weg gegaan ...xD

8. harm-jan70

Daar zit hem nu net de kneep volgens mij, en zoals ik nu al sommige postings lees. Dat mensen zich niet verdiepen of goed in lezen in wat er nu feitelijk gevraagd word, er voor (mager) prijsje er tegenover staat. Hoeveel mensen moeten gaan bij dumpen (mandjes gaan kopen) om de top 1000/3000 te blijven...

Het is "de heb" die mensen gaat parten spelen m.i.

*Troostdoekjes alvast gaan kopen doet*

9. HofvanDromen

Heb ..heb ...als je meedoet heb je niks meer xD...2 dagen Roem en Eer omdat je dan in die lijst staat ...voor sommige dan he ..
    Voor andere ist een sport om mee te doen ..die sparen er dan het hele jaar voor ..
    Dat kan ik dan weer wel waarderen ..
    Ik ga niet iedereen over 1 kammetje scheren-.- ...Ik zelf vond het een geweldig eenmalig avontuur ...xD

10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Die trein hebben we al regelmatigxD

11. harm-jan70

Tijd dat Hofje haar idee-recht gaat claimen dan in Hamburg-City! xD

Level 300 en 3 velden vol met roze hondjes is wel voldoende beloning voor het idee. Kost ze niets tenslotte, enkel wat virtuele pixels. Wel hopend dat het dan geen Duplo hondjes worden. Hoewel, en als ik zonet naar de plaatjes van Duplo hondjes keek, komen sommige wel erg over heen met de fokhondjes....:eek:

12. HofvanDromen

xD..level 300 ..dat hoeft voor mij echt niet hoor ...mits ze de bijbehorende TG mee storten :music:

3 velden vol Roze Hondjes ...Whauw xDxD....Maar ja wat moet Hofje dan met haar Konijntjes :wuerg:
    Had ook even gekeken ..ze lijken der wel een beetje op ...Zag ook een baby in een roze kinderwagen ...en een baby drink flesje ..
    Wat groter was als de baby en kinderwagen samen :eek:xD ...hmmm dat zal wel met inslikgevaar kinderveiligheid te maken hebben .
    Logisch vond ik het niet.

13. harm-jan70

Haha, die kinderwagen met baby, incluus melk flesje was mij ook opgevallen! xDxD

Aan het inslik gevaar had ik dan weer niet gedacht, vond het als zo buiten proportie..

14. HofvanDromen

Tis best leuk spul , alhoewel mijn oudste ..echt ...had veel gekregen met zijn 1e verjaardag ..en waar speelde hij liever mee ..
    met mijn mandje vol knijpers :eek:xD

15. harm-jan70

Van knijpers (wel lijm er bij geven dan hé) kan men hele leuke dingen maken...xD

16. HofvanDromen

Dat deden ze later op school ..zo ene spiegeltje er in enzo enzo ...Toen hij nog dol was op mijn knijpermandje ..
    Deed hij ze vooral aan elkaar ..dat tie dan zo ene slinger of iets kreeg xD...Het dure speelgoed speelde hij bijna nooit mee...

Dat kwam later .. de lego :music:

popje4, dutchboy, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

Wij moesten deze:

maken vroeger bij handenarbeid. Oma, zal er vast gek van geworden zijn met haar vele kleinkinderen en aanverwante schommelstoelen en tafeltjes. xD

Lego kreeg ik weinig, vonden ze te duur. -.-

Moest wat alles wat ik bouwde en had gebouwd maar weer uit elkaar halen, en er iet anders ervan bouwen. Heb wel eens gevraagd: waarom moet je het eerst in elkaar zetten. Iets nieuws in elkaar zetten is meer leuk. Toen kreeg ik ineens een tijdje helemaal geen lego meer....

Een nieuwe wagen elk jaar, kon er daarin tegen voor hun zelf dan wel weer af... Dat was dan weer geen lego-wagen.

popje4, sanne1000, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

xDxD.....Ligt naast de stoel van het lachen ....xDxD

popje4, dutchboy, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemiddag iedereen ,

Hier ook erg koud gaat vooral in de gewrichten en de rug zitten dus de warme winter sokken en een trui aan :p;)
    Blij dat oogstevent op eventveld gespeeld word kan ik op de gewone farm ander event afmaken .
    nog 40u wachten op vlinderei:music: wel mijn 2e pindakaas fabriek bij elkaar gefokt xDxD
    Kost wat SV maar zat al tijdje met 1exotische olifant en die leverde op de markt maar 18mj op .
    Zo meteen nog 4 m-stallen New York neerzetten en hopen op pony :p
    Vanmorgen moest Shava weer spugen het ging heel goed maar we weten niet wat er nu is hij lijkt gezond speelt en doet zijn gewone ding
    hopelijk is het niets maar ik maak me wel zorgen .
    Hou hem goed in de gaten als het weer gebeurt moet hij toch maar ff naar de DA .
    Het is nog maar een kind vandaag 18 weken ;)
    Weet niet of ik voor de top 3000 ga heb het nog nooit gedaan :music:wel niet wel niet :pxD

20. HofvanDromen

Duimen dan maar dat hij niet naar DA moet dan Dutch ...

Mee doen betekent lege schuur ..ik weet niet of je dat wil ..xD
    Alhoewel tussen de 2000 - 3000 zal het voor jou nog wel meevallen ..denk ik ..

popje4, dutchboy, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.