-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Miep, volgens mij niet te ruil, of ze moeten het aangepast hebben...

hwjstolwijk, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Zijn nog niet te ruil Miepje :)

hwjstolwijk, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. miepje40

miepje40 Forum-overlever

:cry::cry: heb ik weer

leni1955, suuske1960, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Idd. Heb er eentje (zonet) proberen te sturen, maar hij staat niet in de lijst.

Edit:
    Miepje, Hofje heeft een schriftje. Echt waar, een reuze handig ding. xD
    Als zij nu even de zeepony op schrijft, krijg jij die van mij Miepje, zodra hij te ruil komt.

hwjstolwijk, leni1955, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Heb zelfs een nieuw schriftje gekocht ..bij de AA CC tt ii oo nn ...de *oude * viel uit elkaar :wuerg:

Krabbel krabbel krabbel ..ene zee pony voor Miepje ...

En nu naar bed ...rol zowat onderste boven xD

hwjstolwijk, leni1955, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

*Krabbbelt ook nog een briefje aan Hofje, op de hand* ​

Bij gebrek aan papier of een schriftje.

7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

HJ, maak je een copie van die hand of stuur je die op ??? :eek:xD

Lied van vanavond, Mark and Clark band, worn down piano:)

Laatste bewerkt: 15 November 2018
  8. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

zie het voor me...hofjes hand onder de printer xD

kan ik nog iemand verblijden met een boom of stal? heb alleen de allernieuwste niet of maar 1...:oops:

9. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

kan ik ook in Hofjes boek ? of kan iemand mij blij maken met een ahuete of zoiets boom ?

10. miepje40

miepje40 Forum-overlever

je bent een schat :D:inlove:xD

11. charme63

ja heel graag, wat wil je er voor terug? lezen schijnbaar moeilijk :oops: kan ik jou nog ergens blij mee maken?

hwjstolwijk, popje4, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hofje - er is eea onderweg naar rozemarijntje

Charme - dank je wel! (er komt wat lekkers aan)

HJ dank voor de stal!

13. charme63

kan rozemarijntje nog wat gebruiken hofje?

popje4, -RozeMarijntje-, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Dank je heb ik gemist dan hoef ik niet verder te zoeken

hwjstolwijk, charme63, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

Graag gedaan Stien.

Hier gaat de meute nog even de laatste ronde doen. Benieuwd of buuv krijs zich rustig houd.

*Is de laatste tijd weer huilen met de pet op daar, zo klaar mee! -.-*
    Buum aan de andere kant (3 deuren verderop met een lifthal ertussen) stoort zich aan de honden die aanslaan door dat gekrijs en gescheld van uit haar slaapkamer. Hij vind dat het niet de buuv haar probleem is, maar mijn probleem. Zijn vriendin vind dat de honden anti blafbanden moeten hebben en helemaal geen geluid mogen maken buiten..* Buum is nieuwe buum aan andere kant van de lift, woont er net één jaar. Type marinier, nu afgezwakt tot politieagentje... type wit/zwart, grijs bestaat niet, en een groot ik..wil, ik eis..ik zal gehalte. Honden moeten om 22:00 de laatste ronde doen volgens hem.

Heb al gezegd overweeg eens oordopjes, Je zou kunnen over wegen om achter slapen....En aangegeven, weet wat je koopt, oriënteer je ook van te voren in de buurt, de buren...etc.. pff... agressief typje.. toen ineens.xD

*Dat hadden hij en zijn vriendin nu niet moeten zeggen. Heeft netjes een kopie van de APV in de bus gehad, staat niets in over blaffende honden. En kopieën van de rijdende rechter en aanverwante zaken. Een hond mag blaffen, enkel niet aanhoudend. Daarbij is de Dwerg Pincher de enige die af en toe blaft uit enthousiasme, maar ja als buuv krijs aanslaat in de slaapkamer...tja...dan gaat het hondenkoor aan..:music:
    *Neemt een fisherman friends in, en bijt nog even door tot 9 januari* 8)

hwjstolwijk, charme63, popje4 en 9 anderen vinden dit leuk.
  16. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, Hofje bedankt voor de spulletjes :) Kwam nog een lief konijntje tegen in het ruilscherm dus die is jouw kant op.

Ik zou de buurvrouw een antiblaf band omdoen ;) Ze moet wel heel veel herrie maken als jouw honden 3 huizen verderop er van aan slaan. Gelukkig is de verhuizing al snel.

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 10 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Graag gedaan Thea en jij ook bedankt :) ..Stien Rozijntje heeft het moois ontvangen ..dank je wel :)
    HJ ..voor je het weet ist zover ...en ben je er voor altijd vanaf 8)
    Wie er in Hofjes boek komt ...euhm dat bepaalt HJ ...Lijkt het grote boek van Sinterklaas wel xD nou ja das wat overdreven :oops:
    Wat Rozijntje nog nodig hebt ..:wuerg: ..nodig hebben we niks natuurlijk ...staat zo hebberig :oops:...maar eventueel ..
    Nu weet ik als moeder :music: Dat zij best een zwak heeft voor de Neon -Geitjes ....en dat zij wel minstens 10 XXL perzikbomen heeft en maar 1 gewone ...en verder ..durf ik niks meer te vragen ..tis al zo mooi allemaal wat zij heb gekregen :inlove:

Voor Hofje zelf ; nog 18 Roze Konijntjes te gaan ...dan heb ik er 100 en dan is mijn streven bereikt ...kan ik mooi de roze angora er tussen zetten en verder mooi maken :inlove:
    De Roze Vlinder is niet te verkrijgen en de Roze Chanel nr 5 ook niet ...xD Net zoals alle andere Roze Werk-stallen ...Nuja er moet toch ook iets te dromen over blijven denk ik dan maar ...ohwjaa ik zoek nog een rode pinda kaas en een rode stokjes fabriek ..
    Dan heb Hofje alle rode werkstallen ...dat dan weer wel :wuerg:xD
    Was alweer vroeg wakker hier ..het oude buufje heb heb nieuwe hulp ofzo ..die ging om half 8 al als een razende roelie met de stofzuiger over de trap zuigen en herrie maken :cry:... en nou is ze zeker aan het stoffen want Hofje hoort niks meer o_O
    Als het nou omgedraaid had -.-Wou nog graag een poosje langer slapen maar dat ging dus niet meer ..
    Nu ja dan vanmiddag maar een poosje bijslapen ...eerst nog maar is een bakkie koffie en zoenen met Farmlief:inlove:

Lied van de Dag ; Jonas Blue - Perfect Strangers ft. JP Cooper
    :inlove::inlove:

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

Goedemorgen. Zo meteen tekenen Yeaaah. Nee niet met kleurpotloden..., maar met een heuse pen! xD

Thea het is een gallerij flat. Naast mij woont buuv: krijs, dan krijg je de lifthal, daarnaast woont de nieuwe buum. Het lastige is: ik moet met de honden langs haar slaapkamer aan de voorkant. Aan de achterkant van het appartement zijn ook nog 2 slaapkamers. Waar ik zelf ook slaap, daar het daar meer rustig is m.b.t geluid van buiten.

*Op zoek gaat naar perzikbomen in de schuur voor mijn hartelief*
    Ze zullen wel weer grijs van het stof zijn.

Toen waren er nog 94 over van de 96.xD

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen ,

Vannacht een Roze guano vleermuis aan komen vliegen dus gauw plekje in de schuur gegeven :peerst event gewas klaar dan het veld op xDerg blij mee nu verder zoeken .
    Verder weinig nieuws ben weer flink aan de hoest met deze mist maar daar hebben veel mensen last van :p
    Zo Farmlief dikke kus brengen en een bak koffie en dan de markt op en zoeken maar :cry::cry:

HJ hopelijk raakt buuf nog ff flink overstuur voordat je weggaat .
    Ik word al raar van dat mens als ik je verhalen hoor bbbrrrrrrrrr>:(

Fijne dag

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

Goedemorgen Dutch.

Nog meer raar wordt ik van de nieuwe buum. Als ik ergens niet tegen kan is, als iemand zijn lichaamstaal agressiviteit uitstraalt. Vraag mij af hoe lang die politieagentje blijft....xD

Juist als iemand agressief reageert, ga ik in de kalm-modus... Voordeel is wel, dat buum en ik beschikken over één en de zelfde gevechts technieken, dat weet hij ook. Doch ik ben normaliter wars van agressie. Problemen hoor je uit of door te praten. Kom je er niet uit, negeer en respecteer elkaar dan gewoon is mijn mening.

Tja de buuv, ergens diep van binnen vind het ik best rot voor haar, maar zij is zo verzuurt dat er geen opening meer in zit, om haar, bij haar zelf naar binnen te laten kijken. Feitelijk is zij gewoon een hele eenzame oude vrouw.:( Zij ageert tegen iedereen, die haar pad kruist.

Nah nu eerst maar tekenen zo. En hopen op strontvervelende en overlast gevende huurders in mijn huis, na verkoop. Niet netjes om zo te denken, maar wel leuk..xD

snietje1, dutchboy, hwjstolwijk en 8 anderen vinden dit leuk.