-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik had nou juist mijn premium niet verlengd...en dan nog moet je elke 6 weken wel 1 keer inloggen..anders is de boel vergaan..
    Nee ik heb nog knechtjes tot ongeveer 24 dec...en dan ist mooi geweest...

Als ik dat zo mag zeggen...ik ben mijn forumcarriere:wuerg: met de Advent kalender begonnen en zo ga ik hem ook eindigen..
    Had graag level 100 gehaald in de ruim 4 jaar dat ik nu speel ..das helaas niet gelukt..een faalpuntje dus:oops:

miepje40, -Tits-, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. tootje

tootje Commandant van het forum

Maar Hof....waarom eigenlijk....ik krijg toch het idee dat je er nog steeds veel plezier in hebt....

Laatste bewerkt: 1 December 2014
    miepje40, -Tits-, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

Dat wordt een heel verhaal hoorxDgeintje

De Hoofdreden is echt prive...
    De Bijredenen..
    Het is allemaal te veel , te vaak, te dwingend ook soms, te verplicht..
    En dan ook het beleid op het forum:oops:
    Vaak komen *dingen* mij als voortrekkerij over..enz enz
    Maar daar ga ik mij ook verder niet over uitlaten..
    en ik heb ook liever niet dat jullie daar op inhaken..
    Laten we het nog maar gewoon gezellig houden..:inlove:

4. boskat52

boskat52 Forummeester

Soms is het wel goed hoor om het farmpje een tijdje vaarwel te zeggen. Ik heb het ook gedaan. Ben maanden weg geweest en daarna af en toe weer eens. Kijken of ik het nog leuk vond. En toen weer begonnen. Ik was alleen zo dom geweest om te denken dat ik nooit meer terug zou komen. Was het ook niet van plan, maar ja het bloed kruipt he. Ik had echt alles verkocht en weggegeven op 1 miljoen BD na. Gelukkig had ik dat nog, kon ik tenminste weer een beetje opkrabbelen. Maar het heeft wel lang geduurd voor ik alles weer een beetje voor elkaar had. En nu hoef ik niet meer alle events te doen. Ik kijk wel. Is veel relaxter, ik geef minder geld uit en vind het prima zo.

5. HofvanDromen

Dat ga ik dus niet doen...Ik ga niet alles weggeven ....ik heb veel ...
    Maar voor veel dingen heb ik ook veel betaald..ik heb veel gekregen....en voor veel , veel moeten doen...en ik ben daar zuinig op..
    Want aan veel dingen , zit ook emotionele waarde...
    De Roze-Boerderij blijft zoals zij is...ik ruim alles netjes op in de inventaris...
    Ik hoop dat niemand mij dat kwalijk gaat nemen

Ik ga ook niet zeggen dat ik nooit meer terugkom...Want dat weet ik niet..
    Maar er een poos of heel lang er tussen uit..dat kan ik wel met zekerheid zeggen...

en nu moet ik als de sodeju het eten af gaan maken...

miepje40, boskat52, -Tits- en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

Respect Hof...

miepje40, boskat52, -Tits- en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Hofje is het niks, om het premium te laten voor wat het is, gewoon enkel met de maandelijkse knechten verder te spelen?

Die questen laat ik ook vaak links liggen, wat Toot ook al schreef, ik ben er ook allergisch voor geworden als het gaat om dagen het zelfde gewas kweken.

Tja het beleid.. tegenwoordig denk ik maar zo, ze doen maar. Haal mijn schouders maar op. Ze hebben altijd gelijk, er iets van zeggen, levert een vakantie op. Het zegt meer over het beleid dan mij of ons.. moet je maar denken.

Ik speel nog steeds met veel plezier, de vaste questen speel ik zo nu en dan eens, dan graai ik even in de BD pot wandel ik naar de markt en koop daar wat om een stukje van een quest te doen.. Het hoeft voor mij niet allemaal gelijk nu of liever nog gisteren af. Dat haalt de dwingende modus er al flink af en uit. En scheelt flink in de knip. Zo houd ik plezier in het spel.
    Soms speel ik ook een aantal dagen niet, of vraag iemand anders om even de boel bij te houden, door middel van lange gewassen, als ik er niet ben.

Het spel is nu eenmaal gebouwd en wordt onderhouden etc om geld te verdienen. Bij mij verdienen ze aan de knechten, dat vind ik genoeg per maand voor een online spelletje.

Je moet gewoon doen waarbij jouw eigen goed voelt. Ergens hoop ik dat je blijft, althans op het forum...

djamie1967, miepje40, boskat52 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zo, ben weer bijgelezen, sok is geopend :) en dat event, neu, gaat 'em niet worden voor mij. Daar ga ik mijn boerderij niet voor verbouwen, geen zin om voor 5% die heksenketel aan te gaan. Kortom, ik blijf lekker doen wat ik nu doe, konijnenaantal opvoeren en lekker op mijn gemakkie boerin spelen.

Had iemand al vertelt dat het heul koud is ??? en ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vochtig ? :cry:xD

Zo, nu weer voor mijn wederhelft zingen. Mijn gezang vanmorgen om 6 uur was hij heel blij mee.
    Lied van vandaag : lang zal ie leven 8)

Edit: Boskat, eens per kwartaal je ramen zemen ??o_O In de winter zeem ik eens in de 3 weken en in de zomer iedere week.....:oops:

djamie1967, miepje40, boskat52 en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

gefeliciteerd Snietje met je wederhelft :)

djamie1967, miepje40, boskat52 en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Gefeliciteerd Sniet, eeh wat zat er in die sok? :p

djamie1967, miepje40, boskat52 en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank :D:inlove:

De sok ? euh in mijn sok een stinkgedoe en in die van mijn wederhelft, ikzelf....:inlove:xD

djamie1967, suuske1960, miepje40 en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Sniet, gefeliciteerd met de eega

djamie1967, snietje1, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Dank je omaatje :inlove:

djamie1967, suuske1960, miepje40 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. stien56

stien56 Alwetend orakel

Gefeliciteerd met je eega, Snietje!!

djamie1967, snietje1, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. tootje

tootje Commandant van het forum

Sniet happy de peppie birthday voor man Sniet en zo lalalala lala laaa:music:

djamie1967, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Toot, Stien :inlove: Geweldig gezongen !

djamie1967, suuske1960, miepje40 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet, van harte gefeliciteerd met je geweldige wederhelft en dat jullie nog maar lang van elkaar mogen en kunnen genieten.

Hof, knap hoor om zo'n beslissing te nemen, petje af.

Event?????:wuerg: Eens even kijken wat er voor gedaan moet worden.

editenzo

Begin er wel aan en zie wel wat ik doe, er worden wel veel diertjes gevraagd, ben de vorige nog niet te boven, alleen zilver voor de ep'tjes denk ik.

djamie1967, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

voor Hubbie van Snietepiet...........

En verder weet ik ff niks te zeggen:oops::inlove:

leni1955, djamie1967, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

20. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Zijn je ramen dan al vies na 3 weken? Je moet wel eer van je werk hebben hoor Sniet.
    Gefeliciteerd met je vent in ieder geval. Fijne avond saampjes.

leni1955, HofvanDromen, djamie1967 en 6 anderen vinden dit leuk.