-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Tante Leni ...die klok is zeker mooi en belangrijk :music:...Tante Pop ik zorg er wel voor dat HJ niet dat rechtse plaatje word :oops:
    In het half donker zitten is :inlove::inlove:

Wanneer zal de aankondiging van die ruil-event komen ...zit er maar op te wachtenxD

hwjstolwijk, dutchboy, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaal
    Ik zie al dat Rozemarijntje druk is geweest met klokken shoppen, HJ met bloemen schikken, leni met africhten van kat en hond en Stollie met concerten kijken. Stollie, ik kan er van alledrie mooie en minder mooie dingen van opnoemen. Als de zanger van dire straits zijn mond dicht houdt, heb je mooie muziek,de ander 2 bands hebben nummers die ik heel mooi vind, maar ook nummers die me niet raken.
    Hofje, ik kijk nooit tv, laat staan boer zoekt vrouw.....:wuerg::)

hwjstolwijk, dutchboy, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Maakt niet uit Sniet ...Dan houd Hofje je gewoon op de hoogte van de avonturen van de Boeren en Boerinnen xDxD

4. snietje1

Whahahaha, Hofje, lijkt me mooi, ga ik nu mijn hooligans loslaten met nieuw speelgoed, een kartonnen koker van 1 meter lang, hoe lang gaat het duren voor ze het stukje worteltje erin durven pakken ???? We gaan het meemaken xD

5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Gelukkig slapen mijn beestjes nog de hele avond en de laatste ronde is om 10.00 uur en dan welterusten.xD

Boer zoekt vrouw is geweldig hofje en idd je mist niks als je niet kijkt maar die sukkels van een mannen soms:wuerg:, je zou ze echt door elkaar willen schudden, he kijk eens wat er bij je logeert.-.-

Ik doe niets meer vandaag, zo hunted kijken, je ben absoluut te vinden tegenwoordig, bijna eng.

6. HofvanDromen

Sniet ..spannend ..wel vertellen dan weer he xD..
    Jaaaa Leni dat bedoel ik ...die mannen xD...en dan zit Hofje echt der hoofd te schudden en in mezelf zo van ..zeg dan ..kijk dan ..zie is en zeg dan ...xD....nou ja zo dus :oops:.....Hunted ...ik geloof dat ik dan niet meer slaap als ik dat kijk ...:wuerg:...
    Hofje gaat is op de bank ..lekker onder de knuffeldeken ..8)

hwjstolwijk, dutchboy, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Een meter koker, wat stukjes wortel en 2 jonge ratjes is hilarisch !Ze zijn bang (twijfel, twijfel en nog eens twijfel) daarna ruiken ze een stukje wortel in het begin van de koker, beide rennen terug naar de kooi om die op te eten... daarna durven ze niet verder, komt mijn wederhelft voorbij, staan ze beide te bedelen voor aandacht (en lekkers ) dus mijn wederhelft gaat voor het eerst in de afzetting zitten, wordt helemaal fijn geknuffeld en natuurlijk krijgen ze dat ook een snoepje (uitzoeken uit de gezonde snoeppot) die ze ook heul lekker vinden en is die koker op zijn kop gezet om de wortelstukjes eruit te krijgen. Kom ik uit de keuken en zeg ik : Hé daar moeten ze voor werken !!! Zegt mijn wederhelft : hun weekend is net begonnen, dan mag alles makkelijk :music: Verder hebben ze stukjes mandarijn gekregen voor het eerst in hun leven, Schuimpie vindt het heerlijk en Droppie vindt het niets. Verder is het kleedje weer verschoond (ja hoor, met een rat eraan vastgeketend zo ongeveer) die stonk echt weer (tja mannekes hé ) dus die staat weer in de emmer met beestjeswas (zonder beestje)
    Nu weer verder de film van pablo escobar kijken

Iedereen een hele fijne avond, smakelijk eten (hier over een uurtje bloemkool met broccoli,pasta, kipfilet en verschillende soorten kaas uit de oven:inlove:

Lied van vanavond REM what's the frequency Kenneth8)

Edit : Oh ja, tip voor mijzelf : mijn wederhelft "nee" leren zeggen tegen mijn beestjes...8)

Laatste bewerkt: 12 November 2018
  8. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Slaap wel all, Schuimpje en Droppie een dikke knuffel voor het slapen gaan.

Schuif is op Rozijn...oh het bed is al lekker warm..en jij ook... hmm!!

...... ...... ......
    ..... ... ...

*Top secret* xD

9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dat nee leren zeggen van je wederhelft kun je vergeten Sniet, gaat niet lukkenxDxD

Goedemorgen, nieuwe dag, nieuwe kansen.

snietje1, suuske1960, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

De zon schijnt xD...
    Lees ik net de OA ..Ron heb vast verkeerd ..der zou toch echt ruil-event moeten staan geen baby-boom :wuerg:xD
    Het zal toch wel komen zeker ..Hofje heb zich al erg op verheugd :(
    0ok lees Hofje daar maar steeds Problemen Overgang :eek:...Nou dat klopt dat ,dat problemen geeft of gaf ..xD..maar het staat daar en dan lees Hofje dat elke keer en nou ja ..slaat ook nergens op :oops:

Eerst maar is een bakkie koffie - Lied van de Dag ; Wayne Wade - Lady

:inlove::inlove:

missy-m85, snietje1, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

miss komt het er later nog op te staan...ondertussen vertroetel ik je Iep wel ;)

snietje1, suuske1960, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Doe maar ...das wel lief :)...en wat mis jij nou nog :music:...

13. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ruilevent staat pas op 15 november gepland op Duits Forum dus daar zal morgen wel een oa van komen. Ik verheug me er ook op, ben alleen benieuwd of er wel wat nieuws te ruil zal zijn.

missy-m85, snietje1, suuske1960 en 10 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Ben even in Duitsland op visite geweest -.-..Daar staat het inderdaad in de kalender :)
    Daar ben ik ook benieuwd naar Thea ...wat wel en wat niet ...nu ja Hofje vind het sowieso altijd wel een feestje xD

snietje1, suuske1960, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen ,

Gisteravond geen Sint-Maarten gangers meer gezien .:cry:
    Weet eigenlijk niet waarom Sint-Maarten op zondag niet gelopen mag worden .
    Jammer voor de kinderen dat ook onduidelijk is wanneer ze wel mogen lopen nu weet niemand het schijnbaar.:music:
    Zit ook te wachten op ruil/cado Heb 1 dag minder i.v.m verjaardag maar 2dagen is ook leuk
    Hopelijk scoor ik een Roze werkplaats :p
    Eerst nog maar wat vlinders kweken had er nogal wat gebruikt in de werkplaats :wuerg:
    Maar er staan 3 velden vol dus geen centje pijn ;)

Zo eerst koffie :inlove:

16. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hofje er is een berichtje jouw richting op voor het verdwaalde konijntje :)

snietje1, suuske1960, hwjstolwijk en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. charme63

zet je schrap....
    bomen:
    montezumacipres
    woestijnroos
    bonte wilgkatje
    schijnbeuknoot
    taxus
    ahuehuete

volgens mij zijn dit de bomen die ik mis...moet voor alle zekerheid nog even bij questen kijken
    mis jij nog andere bomen?

snietje1, suuske1960, hwjstolwijk en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

En een kus Dutch :music::inlove:...
    Jah die Roze -werkplaatsen :wuerg:...die heb Hofje maar voorlopig opgegeven :oops:...Das geen doen , zonder je halve boerderij kwijt te raken ..
    Heb een halve Roze Pinda Kaas in de schuur staan ..zit nog steeds op 3 van die vliegende olifanten te wachten ..dan ken ik me eigen Roze Pinda Kaas fabriek bouwen ..Zal nog wel ff duren ben ik bang xD

Thea ..ik zag het ..:)..duifje terug ..gestuurd

Die heb ik ook allemaal niet ..van de schijnbeuk ik dacht dat ik er 2 had , dus dan kan ik die jouw sturen als je goed vind :)

Ohw ik zie Taxus heb ik 1 ..en ja de schijnbeuk dinges 2 ...

19. charme63

heel graag hofje ;)

snietje1, suuske1960, hwjstolwijk en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Mooi ..hebben wij een goede deal :inlove:...je staat nog in mijn vriendenlijst dus das ook mooi ..

krabbel ...krabbel ..krabbel ..in schriftje ..

Sniet heb je al die kolibrie ?? ik zie hier dat jij die van mij kreeg , maar toen was tie niet te ruil :oops: ik hoop van nu wel ..

snietje1, suuske1960, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.