-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

of hij gaat met de kerst ballen er van door

popje4, dutchboy, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

zie Shava al rennen met de kerstballen in zijn bek xD, doe hem ook een schattig kerstmutsje op dutchboy :p

popje4, dutchboy, harm-jan70 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Alle dieren blijven hier in leven behalve muggen en wespen, spinnen en vliegen zet ik netjes buiten dan mogen ze daar verder spelen, liever niet binnen.

Wat een leeswerk hier weer als je een dagje niet geweest ben, gisteren een mooie mand voor het hondje gekocht en nu oefenen dat ze los blijft als ik weg ga, tot nu toe deed ik haar nog steeds in de bench, 's nacht doe ik dat zeker nog vanwege de haat/liefde verhouding met de poes, ben bang dan helemaal niet meer te slapen.

Kerst en oud en nieuw vind ik beide verschrikkelijk, eerst vanwege de verplichtingen die in mijn geval meestal niet gezellig zijn en om diverse andere redenen.

In huis zet ik meestal wel een kerstboom omdat ik net als Dutch dat gezellig vind, weet het nu nog niet want we hebben een nogal aktief hondje en ben bang dat alles eruit gehaald wordt, ik heb geen zin om de hele dag te moeten opletten.

Heb zoveel drops inmiddels dat ik toch maar eventgewas aan het zaaien ben, zie wel hoever ik kom, niet af is ook goed.

popje4, dutchboy, harm-jan70 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemiddag allemaal, waarom heb ik in hemelsnaam ineens groene letters ?o_O
    Nou ja, o_Oo_O en nu niet meer, schiet mij maar lek, mijn snappertje houd er mee op....

Spinnen en allerlei gevleugeld ongedierte, hier mep ik alles plat, ik vindt ze vies en ik ben allergisch voor het stekend ongedierte. Dat is echt niet grappig. Nadien poets ik de muur wel weer.

Missy, de hooligans staan hier al in het draadje, pagina 58, post 1146, ze zijn nu alleen wat groter en eigenwijzer:music:en zeuren zijn ze echt sterren in

Hier het weekend druk geweest met vanalles nog nog wat, sinterklaas inkopen is ingepakt en klaar8) Mijn schoonmoeder viel bijna van haar stoel xD

popje4, leni1955, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. hwjstolwijk

trouwens er wordt wel eens gezegd dat huis dieren op hun baasje lijken klopt dit bij jullie ook :p

popje4, leni1955, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Jah Sniet , je zit natuurlijk die groene stralen uit te zenden :music:xD...Heerlijk dat je al klaar bent ben Sint en de rest ..
    Dat vieren wij hier dan niet meer ...hebben alles naar de Kerst geschoven en ach zo doet ieder het toch op zijn /haar manier ..:)

Tuurlijk Stollie ..Hofje lijkt op Mevr de Zwart :eek:...zij is nog wel Zwart ..Hofje niet -.-.
    En Hofje tja tja tja ...ik kan een katje zijn :music:..

Gaat hier eens aan de kokkerel ...-.-

popje4, leni1955, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. hwjstolwijk

sinterklaas doen we ook niks aan meer
    trouwens eerst over een week sint maarten

verleden jaar mijn schoen gezet, wilde wat lekkers in mijn schoen
    en wat denk je ik werd de volgende ochtend wakker in mijn schoen :pxD

popje4, leni1955, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. charme63

of ik lijk op mijn huisdieren of andersom...euhhhh:oops: karakter miss wel

9. hwjstolwijk

heb zelf geen huis dieren
    mijn zus wel konijnen, schildpadden, vissen, vogels en ook honden eerst een duitse herder en daarna 4 jack russels
    mijn zwager had ook veel honden een canadese witte herder, en daarna mechelse herders
    die witte was een mooi en sterke hond, zelfs een keer een pit bull weg gejaagd toen die een puppy van mijn zus aan viel
    ook met de duitse herder mijn nichtje beschermd toen er 2 rotweilers haar aan vielen

10. snietje1

Sinterklaas vind ik een gezellig feest, als ik dat iets zie voor mensen waar ik van hou, koop ik het alvast voor sinterklaas, zodoende ben ik al helemaal klaar. Kerst, nope, doe ik niet aan. Kerst behoord een geloofsfeest te zijn en nu is het een vreetfestijn die nergens meer over gaat en daar heb ik helemaal niets mee. Vaak MOET je als familie ergens gaan eten waar het gros van de mensen het hele jaar tegenop ziet. Ik heb ook vaak medelijden met degene die aangesteld is om te koken, die mag rekening houden met wat de familie wel/niet lust of allergisch voor is... ppppfff Daarna mag je nog een jaar horen dat het echt anders smaakt als bij iedereen thuis.
    Niet mijn soort van gezelligheid, ik heb er als kind al nooit iets mee gehad, nadien in de familie van mijn wederhelft gekomen, maar nope, ik heb er nog steeds niets mee. Wij vinden het gezellig om samen thuis te zijn en gewoon te zijn, wie we zijn.
    Oudjaar gaan we naar mijn schoonmama zodat ze niet alleen is, met kerst gaat ze naar haar andere zoon. Mooi toch ? En natuurlijk met de sint gaan we naar schoonmama met de hele familie :)

hwjstolwijk, popje4, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

In de versie die jij van de Kerst beschrijft herken ik mij niet Snietje..
    En nouh Hofje houd er wel van en Hofje vind geweldig :oops:..Heerlijk met mijn gezin en Paps en Mams :inlove:
    Die kadootjes koperij dat doet Hofje wel ook al heel lang van te voren ...

Hofje gaat is op de bank ...Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 4 November 2018
    hwjstolwijk, popje4, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. charme63

zeker mooi snietje, gelukkig kunnen jullie het zo mooi aanpassen op de fam. en daar natuurlijk van genieten

hjwstolwijk, honden zijn erg trouwe huisgenoten en zullen altijd (meeste gevallen dan) hun roedelleider beschermen vaak tot het uiterste toe

hwjstolwijk, popje4, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Hofje, zoals ik bedoel, ieder zijn eigen "kerst" en "sint" feest, mooi toch :)

Klopt Charme, dank je, genieten is wel wat het uitgangspunt is xD

hwjstolwijk, popje4, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Ohwwwwwwww.....Ja zo bedoelde ik het ook ...ppffff ben der ff niet helemaal bij geloof ik ...:wuerg:

*gaat snel op de bank *8)

hwjstolwijk, popje4, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Kortom, gewoon een fijne tijd, en geen verplichtingen, lekker genieten.

Bank ze !

Even leuk : ik heb hier de bank eruit gedaan. Mijn wederhelft ligt liever op bed met zijn middag dutje. Daar hebben we de bank voor gekocht. Ik heb nog nooit op de bank gezeten (9 jaar) Het idiote is : iedereen is een bank voor ons aan het uitzoeken en wij willen geen bank.... Gekker moet het niet worden.... Zonder bank : meer ruimte.

Laatste bewerkt: 4 November 2018
    hwjstolwijk, popje4, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

*Rent snel tig pagina's terug* en dan.. owja de Hooligans had ik al eens gezien, lief hoor :) . Al ben ik meer van de Katten xD.

Snietje als jullie geen bank willen gewoon aan vast houden :) . Wij hebben een hoekbank, dat was ooit in, iedereen moest er 1, heel handig met veel bezoek en ruimtebesparend.. nou echt niet dus. Als er een nieuwe bank komt dan mooi een 2 of max. 3-zitter. De rest doe ik wel met stoelen enzo, heb je veel meer mogelijkheden hoe weg te zetten. Het enige voordeel nu is dat ik lekker met mijn voetjes omhoog kan (ik heb de hoek :D), dat wel :inlove:.

hwjstolwijk, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. charme63

leuk als een ander mee denkt hé hihi, groot gelijk bank eruit als je die niet gebruikt, tenslotte huis is voor jullie en niet voor een ander ;)

hwjstolwijk, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ik ben ook van het minder minder meubels. Hoe minder hoe beter. Enkel van mijn hoekbank met nadruk op de hoek, daar blijven ze af!

De hoek is: mijn...mijn..mijn. -.-

19. charme63

hebbert......arme rozemarijntje.....:wuerg:

20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

De hoek is ook van mij 's avonds en de andere hoek 's morgens als ik nog niet toe ben aan voetjes van de vloerxD

Huisgenoot is thuis en het vervelende is dat de hond al 4 keer naar boven is gelopen omdat ze erheen wil, pffff vermoeiend, ze heeft nl de trap ontdekt (open in de kamer) en ik doe mijn best om haar beneden te houden wat echt niet meevalt.-.-

Zo eerst maar eens lopen dan is er weer wat energie uit hoewel het lijkt of deze dame nooit moe is.:oops:

snietje1, suuske1960, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.