-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Draadjes vlees!! :eek:

Kom Rozijn, we gaan bij jouw moeder eten, nee optutten hoef niet. Kom op...we gaan, nu!

snietje1, charme63, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Hier zijn we nog aan het luilakken .Moet nog van alles doen maar weinig zin in:oops: .
    HJ je krijgt uit die kistjes niet de boom maar 1 vrucht . Fijn dat er enthousiaste kijkers waren maar het is nu een verkopers markt .
    Hier in Drenthe word er vaak royaal boven de vraagprijs geboden om maar een huis te krijgen , hopelijk krijg jij dat nu ook .

snietje1, charme63, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

HJ …o_O lust jij geen draadjesvlees :eek:….en ik ga echt niet in me boerenkloffie de deur uit :wuerg:

snietje1, charme63, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

:cry::cry::cry:
    *BP'se zuinigheid*
    Daxter ik wacht het rustig af, als het aan mij lag, Was het huis pas na mijn verhuizing op de markt gebracht, maar de makelaar zat te pushen. Toen dacht ik vooruit dan maar met de geit, eeh huis. Men kan er maar vanaf zijn.

Het nieuwe huis is al aangekocht. Dus dakloos zal ik niet geraken.

Rozijntje schiet nou toch op!!! Draadjes vlees is het lekkerste vlees dat er is. Daarbij knoei jij nog al vaak met jus en zo. Dus doe vooral niets nieuws aan.​

snietje1, charme63, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Ja maar ..ja maar ..jaaaaaaaaaaa maaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr…… Ik ging die draadjes vlees maken :eek:

Smijt pan met vlees ..dan maar weer in de vuilnisbak :wuerg:

suuske1960, snietje1, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

Ehm ehm even wachten met wegsmijten...liefje!!:inlove:

Net zoals jouw moeder, met een laurierblaadje...aanbraden, uren laten sudderen? Zo ja...dan kunnen wij in de suddertijd wel even iets anders van het sudderplaatje halen...xD

suuske1960, popje4, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

De makelaar wil verkopen . Hier is zo,n gebrek aan starters woningen en huren is alleen voor de rijken . Daardoor worden huizen soms zonder makelaar verkocht . Op het moment dat bekend word dat je groter wilt wonen word je vanzelf wel door liefhebbers gebeld
    Draadjesvlees daar is het wel weer voor

suuske1960, popje4, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Net zoals mijn moeder ja :music:…. en de suddertijd is heul lang ….ik blij ..:inlove:

Doet de gordijnen dicht en kruipt lekker tegen HJ aan ….tot later :p

suuske1960, popje4, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

zo de winst is binnen uit 2 bd kistjes maar liefst 2 bd
    wauw zeg ben dus binnen kan zo de hoogste fok dieren kopen -.-:(

suuske1960, popje4, -matthias1952- en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Goeden middag allemaal ,

Zo weer terug een een weekje Friesland , leuke dingen gedaan , veel gewandeld en gewoon ook even lekker niks , dus ook het farmpie op een laag pitje .........nu even aan het kijken wat wel of niet doen op het farmpie .........zag dat de babyboom tegenwoordig aan een krappe tijd gebonden is dus morgen maar even aan het fokken slaan .Wens een ieder een hele fijn weekend verder .

Groetjes

hwjstolwijk, suuske1960, popje4 en 10 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Moeten ze wel op de markt komen.:pxD

hwjstolwijk, suuske1960, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Welkom terug Fish :) mooi dat je een fijne week heb gehad ...weet nog niet of Hofje gaat fokken :wuerg: kost zoveel SV he xD

Leni xD

hwjstolwijk, suuske1960, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Heb het event lekker overgeslagen, ben een paar keer dat doolhof in geweest en wat een ellende:cry:
    Inmiddels wel een 3100 drops in de schuur, kassa xD

De slijmmolen kan ik nog lang niet kopen omdat ik de vm quests aan het wegwerken ben, schiet lekker op.:D

Bij de knokenkoningin alles klaar maar zolang er muntjes komen ga ik wel door, mooie prijzen komen er uit die kistjes, over de 100 wacjes in de schuur.

En natuurlijk een goedemorgen op deze lange dag, heb geprobeerd uit te slapen maar helaas:(

suuske1960, popje4, harm-jan70 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Zat met het proef spelletje al helemaal klem in die doolhof xD dus niet eens aan begonnen :wuerg:...en 2515 DI in de schuur dus das ook lekker en allemaal gratis ook xD Nog 10 van die enge schaapjes dan kan de slijmmolen naar binnen gesleept worden ...
    En dan nog die kattige feeen een stuk of 60 ofzo -.- verder vooral lang volle maan gewas aan het maken ..heb er nu de tijd voor xD
    Hier ook zeer verwend door die enge koningin ...ben altijd heel blij met de WAC over de 100 heb Hofje niet hoor xD ..
    Helaas nog geen mooi dingen uit de te winnen stekjes en stallen ...0ok weer pech aan die rad ..stond een mooie roze kip ..en tja wat kreeg Hofje ..8 bomenmest :cry:Snap niet dat men zoveel roze stallen altijd uit die rad haalt ..in al die jaren hier geloof ik 1 :wuerg: Nu ja je krijgt zeker wat je verdient ofzoiets :music:
    Ken het schelen xD Hofje is lekker aan van alles aan het sparen ...De Roze-Boerderij is op weg om weer goed gevuld en in de goede aantallen van voorraden te zijn ...Lekker aan het klooien en rommelen dus ...:inlove:
    Was ook al weer zo vroeg wakker :oops:...en ja dan zijn het wel lange dagen ...Maar de zon schijnt xD
    Eerst maar is ff flink zoenen met Farmlief :inlove:
    en een bakkie koffie met warme broodjes uit de oven ..en een gekookt eitje ..tja tis zondag he ...en verder rustig aan en Hofje ziet wel wat deze dag nog gaat brengen ..of niet dat kan ook xD

Lied van de Dag ; Van Morrison - Someone Like You
    :inlove::inlove:

suuske1960, popje4, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

morgen
    ben eindelijk een keer na 2 dagen het doolhof uit gekomen
    die knokke geval heeft mij veel gb op geleverd
    op de markt verkopen gaat redelijk. alleen zet je wat neer dan gaan er gasten er flink onder

suuske1960, leni1955, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

2 Dagen :eek:...had je dan wel brood bij je :wuerg::p

Ken jouw het schelen Stollie ...met wat geduld krijg je die zooi vast wel verkocht ..:)

suuske1960, leni1955, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Goedemorgen farm-vrienden :) ,

mijn postvak mysterie is opgelost dankzij support :) , ik citeer:

"Bij navraag blijkt dat je op je account alleen de nieuwste 60 berichten kan lezen. Vandaar dat je er eerst eentje weg moet gooien voordat je de rest kan lezen. Dit is een keuze van de makers van het spel, we kunnen daar helaas niets aan doen".

Dus fijn dat dat nu duidelijk is, bleek dus niks mis met mijn postvak :eek:. Dus nu kan ik gaan uitzoeken en wegpleuren ;).

Niet op de manier die ik wilde.. maargoed het zij zo.

(dus nu stop ik met mekkeren erover, jullie blij :wuerg:;)).

Hier trouwens soortgelijke ervaring met de markt, denk je leuk wat neer te kunnen zetten (bv. bepaald soort gewas of voer is op), zet ik er netjes eentje of twee neer (per categorie) en wachten totdat die weg is voor nieuwe plaatsen, gaan er gelijk boertjes met 10 aanbiedingen per boertje per categorie voor dumpprijzen onder zitten :(.. maarja het mag. Ik denk dan ik wacht wel wat langer.. doei. (En dat loont, natuurlijk niet alles is verkocht, maar toch wat duitjes rijker nu :) ).

18. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen,
    Hier al vanalles gedaan, dadelijk tijd om naar de grote stad te gaan om die onveilig te maken. Nee niet shoppen, dan ga ik niet mee, we gaan een museum, terras en restaurant onveilig maken :inlove:xD

19. harm-jan70

Mogge allemaal.Later meer, eerst nog koffie, honden, broodjes...enzovoort, en zo voort. 8)

Btw goed verhaal van Tesselschade, incl. de brief(ven) van Hofje. Valt mij wel dat er steeds meer mensen één en de zelfde ervaring hebben en delen m.b.t. het spel.

Het valt mij persoonlijk wel op, dat er ook één groep van mensen, medewerkers is, die er "niet" op reageren, of hun gedachten er over ventileren!

suuske1960, snietje1, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. hwjstolwijk

ik verwacht ook dat zeker 70% het niet boeit en vrolijk verder blijft spelen
    verwacht ook dat bp er niks aan veranderen zolang er door spelers uit andere landen geld in blijft pompen
    kijk maar naar het oogst feest heel veel zaten al heel hoog en dit na nog geen 10 min
    of dat carneval event meteen een paar mandjes kopen en dat al na 2 min
    en sommige zijn met een event zo snel klaar, dit kan niet anders dan kopen en nog een keer kopen

suuske1960, snietje1, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.