-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by HofvanDromen, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Nou heb een zalig huis met een enorme hypotheek... schuld genoeg? :music:xD

En tja... opgevoed in de burgerlijke werkende klasse... geven alleen uit wat we hebben... keuzes maken, prioriteiten stellen... oh ja, en ík maak hier uiteraard de keuzes8)xD

2. boskat52

boskat52 Forummeester

Goedemorgen. Ron hartelijk dank voor de uitleg. Snap alleen niks van wiskunde. Hoop dan wel dat die kisten goed gehusseld zijn, want we weten natuurlijk niet wanneer de trekkingen zijn en als al het nieuwe bovenop ligt...tja

3. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

Goedemorgen allemaal
    :inlove:wolfje:D
    en er kwam ook nog een kikkertje uit,dus Bospoes als die geruild kan worden,krijg jij die -.-
    nog geen kukeluu,die komt er nu ook niet want hier is TG ook op :cry:
    koffie heet en veel

4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Poehee potjanpielekens wat een definities en uitleg en teksten...
    Hmm ik hoor er echt niet bij denk ik:wuerg:

Ik leef grotendeels op mijn gevoel , instinct en intuitie....
    Dusse als mijn hart ja zegt en me hoofd neee dan wordt het moeilijk maar mijn hart wint meestal:wuerg:
    Ritme, ik ben zeer gevoelig voor ritme..het ritme moet altijd goed zijn anders val ik in een verkeerd ritme en dan ist ritme dagenlang van slag en ik ook:wuerg:

Verder ik heb geeneeens een kredietkaart ofzoiets..ook geen schulden..ehhm ik spaar en dan kijk ik/wij eerst nog 86 duizend keer of het kan en dan wordt er pas iets gekocht..Klein voorbeeldje..ik was gister nog ff in de stad..
    Prachtige jas..gepast..paste als gegoten..prijs 89.90..hmmm ik heb nog 3 jassen ..wat moet ik met deze 4e..hij was wel erg mooi en stond mij geweldig..toch maar terug gehangen..voor die 89.90 kan ik ook voor een week eten kopen....
    Wiskundig ben ik zeker niet..
    Mijn wiskunde bestaat vooral uit het berekenen of er nog genoeg brood in de vriezer ligt
    En of er genoeg melk , vleeswaren , kaas enz in de koelkast ligt
    of er genoeg fruit en groente is en of alle rekeningen al betaald zijn...
    Verhips das toch ook wel wiskunde:wuerg:

Nou enne ik moet dus Lieve Meneer:inlove: van het magazijn of die allerliefste meneer:inlove: die aan mijn rad zit te draaien of de allerliefste meneer :inlove:die de kisten voor mij vult eens een keer een allerliefste brief schrijven..
    Of ik schrijf helemaal geen brieven meer ... Tis tenslotte gewoon een loterij..soms heb je geluk, maar meestal niet:wuerg:

Ehmmm ik neem eerst maar een koffietje en een sigaretje....

Fijne zondag allemaal:inlove:

Volgens mij heb er toch iemand aan de knopjes gezeten..de knechten zaaien uitzichzelf al Mais o_O
    oh en djamie gefeliciteerd met je wolfje en succes met het voer dat ,dat beest eetxDxD

Last edited: Nov 30, 2014
  5. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

:eek: ja dat is niet normaal,hoop ook dat met volle maan de hoeveelheid niet verdubbeld:wuerg:
    hier ook geen enkele euro schuld,en ik betaal ook niks,doet de nig voor me -.-

6. tootje

tootje Commandant van het forum

Het is al zeer lang bekend, dat de Nederlandsche huisvrouw voldoende heeft aan lezen, schrijven en rekenen.. Dan kan zij de nieuwste romans verstaan, haar huishoudboekje bijhouden en haar keukenboek optellen. 8)

Last edited: Nov 30, 2014
  7. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Check... check... én check!8) Hoe komt het dan toch dat ik zo'n belabberde huisvrouw beno_O:oops:xD

8. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Weer 2 gekocht, die wolf en egel moeten toch eens de weg naar mijn prachtig boerenbedrijfje vinden.

9. boskat52

boskat52 Forummeester

Ik heb een gat in mijn hand. Ondanks diverse (6) operaties aan mijn handen is het nog steeds niet gedicht. Gelukkig kan ik eind deze maand de roodstand weer groen maken, maar....... 4 nieuwe kronen :wuerg: Gelukkig betaalt de verzekering het grootste deel, maar moet zelf ook nog wel wat bijleggen. Morgen naar de tandarts. :wuerg: Helaas kan ik daardoor voor het eind van het jaar geen nieuwe bril meer kopen.

10. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Vannacht, kistjes lopen tellen, om in slaap te komen..Viel ik eindelijk in slaap, droomde ik over kistjes...-.-

11. boskat52

boskat52 Forummeester

:eek::eek::eek: Kon het niet laten, toch weer stallen gekocht. (Gat in mijn hand jeukte) en.........haan en wolf. :D:D:D Maar je hebt gelijk de wolf is een dure eter. Ik ga eens kijken of ie ook konijn of kip lust.

12. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Nee want dan verhongeren je anaconda's weer!

Edit: dat er geen geitjes geofferd hoeven te worden...

13. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Schuld ? Nope, hier wordt ook degelijk gekocht, eerst sparen, daarna kopen.8)

Djamie en Boskat, gefeliciteerd met de wolven, hier nog geen wolf gezien.:cry:

Huisvrouw ? tja, wat is de definitie van een goede/slechte huisvrouw ? Tegenwoordig zijn er nog maar weinig huisvrouwen, de meeste vrouwen werken en spelen er huisvrouw naast....:music:

14. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

YESYESYES... level van een questje ingeleverd... XXL-kistje verdiend... eindelijk oud ijzer genoeg: mijn versgefabriceerde ketelsmederij staat op het land!!!8)

15. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goed bezig Tits !!!!

16. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

bij welk dier hoort die ketelsmederij?

17. JessicaGriffel

JessicaGriffel Forum-overlever

Die hoort bij de Ezel, Leo :)

18. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Gefeliciketelt Tit's, bij de ezel Leo

19. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

dank je wel Jessica en HJ :)

20. JessicaGriffel

JessicaGriffel Forum-overlever

Graag gedaan Leo :D Oei de droger roept me, even regelen.