-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Euhm , Hofje reageert even nergens op , hier in het draadje ...Wil noch de 1 noch de ander niet kwetsen .

Mijn Lied van de Dag : Wim Sonneveld - Het Dorp geeft het misschien beter aan .
    Ga mij zo in Jurkje deftig en hoge hakken hijsen ..en op naar voor mij heel belangrijke dag ..:)

Maar eerst ff flink zoenen met Farmlief :inlove:en een bakkie koffie ..

Mooi en Goed Weekend Allemaal :inlove::inlove:

dutchboy, leni1955, suuske1960 en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

heel veel plezier hofje ...en geniet ervan ;) het weer werkt gelukkig goed mee

dutchboy, leni1955, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....

zo veel te lezen weer....en ja ik snap wel wat jullie bedoelen ik speel ook al een jaar of 8 en ben nog wel actief maar vind de hoeveelheden ook niet meer bij te houden....koop wel elke maand de knechten maar meer ook niet het moet wel leuk blijven;)
    hofdame heel veel plezier vandag en geniet er van.
    gisteren naar een voorstelling van Herman van Veen geweest....wauw die man is 73 en heeft nog steeeds de stem van 30 jaar geleden en....springt nog over het podium...we hebben genoten...veel met violen en een harp prachtig.
    fine dag allemaal

dutchboy, leni1955, HofvanDromen en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Mogge all.

Hofje een hele mooie dag vandaag toegewenst. Lekker zwieren en feesten. Rozijntje heeft mij voor de keus gesteld, de kippen weg en een heuse boomgaard aanleggen of Rozijntje weg.-.-

Ze kon niet meer tegen het gekakel in de vroege morgen, om maar te zwijgen over alle stallen boenen dag in dag uit, dag in dag uit, dag in dag uit... Ze kon geen kip meer zien zij ze.
    Dus nu is er een heuse boomgaard aangelegd. Tja een vrouw die nooit nee zegt, daar moet je ook geen nee tegen zeggen. Voor het zelfde geld, zegt zij de volgende keer wel nee.xD

5. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

hofje een hele fijne dag toe gewenst en veel plezier

dutchboy, -RozeMarijntje-, leni1955 en 9 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje, van harte gefeliciteerd en geniet van je mooie dag :inlove:

Oeps HJ, tis niet te hopen voor je dat Rozijntje haar speelgoedwinkel dicht gooit.... kan je beter boompjes zetten :music:

Hier hebben de 2 hooligans een lege eierschaal gekregen om mee te spelen.... Hij ligt blijkbaar heel lekker, Schuimpie ligt er uitgestrekt in te slapen xD Droppie ligt helemaal onder hun nieuwe kleedje, die laat zich nog even niet zien xD

dutchboy, leni1955, popje4 en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Hofdame veel plezier vandaag . We horen vast wel hoe het ABC is gegaan .
    Sniet fijn dat de bandietjes zoveel plezier geven .
    Harm Jan je bling bling kipjes weg das zonde ze zijn zo winst gevend8)
    Ben ooit in april 2012 begonnen met spelen eerst alleen via de app later ook online .
    Hier speel ik sinds het wasbeer event al jaren mijn eigen spel. Ik wilde toen de werkplaats zo graag hebben dat ik geen tijd meer had om eten te koken . De wasbeer en zijn werkstal gehaald maar ze staan nooit op het land en hebben daar ook nooit gestaan . Zoveel moeite was het echt niet waard.
    Sinds die tijd haal ik een event en anders maar niet . Mijn gezin is belangrijker . Zo ook met de bomen en stallen het interesseert me werkelijk niet of ik ze wel of niet heb .
    Het spel is een Pyramide dus zal het ooit wel een keer ophouden, omdat de Pyramide instort tot die tijd doe ik mijn eigen ding

dutchboy, leni1955, popje4 en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

snietje wat zijn ze dan mooi klein dat ze in een eierschaal liggen zo schattig

dutchboy, leni1955, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. stien56

stien56 Alwetend orakel

Snietje......... heerlijk die 2 kleine frummels!:inlove:xD

dutchboy, leni1955, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

Zeer scherp opgemerkt. 8)
    Klopt idd, als een bus. Zonder nieuwe input (nieuwe spelers) droogt het op.

Snietje1, Jij maakt er Calimero's van xD
    Lijkt mij wel een geweldig gezicht om te zien, die prutsels in een eierdop...

dutchboy, leni1955, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Whahaha, HJ, niet in een eierdop, in een eierschaal/doos...... Het is wel schattig..xD
    Stien, oh zo weinig internet, lijkt me gaaf :inlove:xD Het is je van harte gegund !!!

Ik ben nog steeds bezig met dezelfde foto op het forum te zetten, valt mompeldemompel niet mee, allerlei programmas die elkaar tegen werken, Poging 736... nu moet ie mompeldemompel toch lukken...

YES...eindelijk !!!! De bovenste is Droppie, de onderste is Schuimpie:inlove:

dutchboy, leni1955, popje4 en 10 anderen vinden dit leuk.
  12. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Wat een schatjes Snietje:inlove:

dutchboy, leni1955, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ohhh - lief!:inlove:

dutchboy, leni1955, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

ahhhhh wat zijn ze schattig :inlove::p

dutchboy, leni1955, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

Oh.h....! Wat een droppies.. die kraaloogjes...:inlove:
    Eeh..er stond en staat toch echt eierschaal..

Ze zijn werkelijk om op te snoepen, figuurlijk dan hé! o.o.k een mooi gemaakte glazen kooi btw.

dutchboy, leni1955, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Klopt HJ, de eierschaal(zo noemen we een doos waar eieren in zitten) staat er nog steeds maar, foto's maken in het donker en achter glas... dat kan mijn GSM nog niet. Glazen kooi is op maat gemaakt nav mijn eigen tekening zodat ze genoeg ruimte hebben. Hij is een meter bij een meter bij 60 en heeft 3 etages .
    Vandaag hebben ze cherrytomaat gekregen als lekkers, Schuimpie vindt het lekker en Droppie gaat erin zitten met zijn achterwerk en is het droogvoer aan het eteno_O ... lekker dan, kan ik morgen de tomaat weer van het glas afbikkelen:music: Ach heb ik na de strijk ook nog iets te doen...8)xD

Lied van vanavond, 10CC met I'm not in love

dutchboy, leni1955, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dank jullie wel allemaal :)...Was een prachtige dag ..
    Hofje heb meer dan genoten en genoten en genoten en had ik al gezegd dat ik heb genoten xD
    Ze zagen er zo mooi en lief uit :inlove: En alles was zo prima en mooi en romantisch geregeld en versierd en ach het was gewoon fantastisch :inlove:
    Hmm die ABC werd goed ontvangen , ze waren der blij mee ..alleen tja Hofje ..die hield het natuurlijk weer niet droog :wuerg:
    Allememachies ..maar ze kennen mij gelukkig al wat langer dan vandaag :music:...dus het gaf niks en ken mij het ook schelen xD

Sniet ..wat een schattige lieffies :)

Zo nu nog even wat bijkomen ...morgen weer een dag ..

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

dutchboy, leni1955, suuske1960 en 10 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

Op de één of andere manier, zie ik dat helemaal voor mij....xDxD

Hofje, fijn om te lezen dat jij zo genoten hebt, het was te merken dat Rozijntje mee was... Ze kwam helemaal rozig thuis. Ze ging nog ff zitten in de schommelstoel zei ze en wat na genieten.. Niet handig... ze gleed er zo al slapend uit en op de grond... Heb haar maar in de stee gestopt.

Slaap wel allemaal.

dutchboy, leni1955, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

snietje wat hebben die snoepies een gaaf plekje en ja ik dacht ook een eierdop maakt niet uit hofje super dat je een mooie dag heb t gehad .kan je maar weer in je zak steken toch?

dutchboy, leni1955, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. stien56

stien56 Alwetend orakel

Heerlijke dag geweest dus, Hofje!!

Sniet, het blijven jonge beestjes - heerlijk!

dutchboy, leni1955, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.