-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:
    Allemaal gefeliciteerd met de mooie stallen:)
    Ach als jullie het erg vinden dat je een roze-stal heb gekregen en je wil er vanaf...ben ik altijd bereid die met veel liefde te ontvangen en te verzorgenxD
    Toch knap van HJ hij heeft een roze-geitenstal uit ezeltjes gekregen:wuerg:

Geen duiven versturen of terugsturen ohjeeee..o_O.ehhmmm zit jepostvak soms te vol..dan kan het ook niet..verder geen idee..waarom het niet kan...
    Heb hier nog steeds dat de boel vastloopt..of bevriest brrrr zo koud...:eek:

Lied van de dag Dotan - Fall

fijn weekend allemaal:inlove:

-Tits-, miepje40, omaatje75 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

nee ik doe altijd mijn post gelijk weg -.- dus daar kan het niet aan liggen
    en en en ik had een egeltje :inlove: yeehaa nu dat wolfje nog proberen te scoren :eek:
    roze stallen hier ook welkom....koffie a lot

miepje40, HofvanDromen, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. boskat52

boskat52 Forummeester

Ik kocht vanmorgen 10 stallen en wat denk je.....noppes.:cry: Alleen een roze koeienstal, maar daar zat ik niet echt op te wachten. Ik had al een rooie in de schuur staan. Maar goed de mollen ploegen zowat mijn hele weiland ondersteboven. Daar heb ik er nou 4 van. Duw wie wil. Kunnen ze bij BP misschien een knopje omdraaien zodat de rest van Nederland ook nog iets leuks krijgt uit de stallen. Dit is echt niet leuk meer. Op zn minst één leuke nieuwe stal zou ik al heel blij van worden.

miepje40, HofvanDromen, omaatje75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Im mis nog de wolf en de egel, heb dus 2 stallen gekocht :p

-Tits-, miepje40, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. tootje

tootje Commandant van het forum

6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

De egel is hier gearriveerd, nu dus nog een ooievaar en de wolf, heb er nog 5 gekocht, kon het niet laten.:oops:

Omaatje, ik kom net uit de sauna vandaar dat blote, even koelen en dan doe ik weer kleren aan.
    xD

-Tits-, miepje40, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Tja, Boskat, ik zat ook niet op een roze koe te wachten, ik ga het bij het ruilevent proberen te ruilen voor een die ik nog niet heb, een kalkoen of zo xD:inlove:

-Tits-, miepje40, 1-marleen en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Oeps xD Moest zijn, ezelstal...

Die roze stallen zijn leuk om te zien, maar zetten qua produceren m.i. niet echt veel sneller veel dieren aan de dijk -.-

Als ik mijn dieren wil uppen, zet ik nacht's meestal alle velden vol met één en de zelfde stallen... Is s'morgens dan wel een poepzooitje overal, dat dan weer wel...:wuerg:

miepje40, ergo8, 1-marleen en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. boskat52

boskat52 Forummeester

Het is echt niet leuk meer. Meer dan 20 stallen gekocht. Het beste wat ik had was een rood ketelhok. Ik had gehoopt dat die 2 ketels zou leveren, maar hij is alleen maar 2 uur sneller dan die oranje. Ik ga echt nooit meer mysterieuze stallen kopen. Je hebt nog meer kans bij de postcodeloterij en die kans is minimini. Heb inmiddels 6 mollen. Ik weet dat ze bij BP zo in kunnen schakelen of je ABC of weet ik veel wat voor stallenkrijgt. Nou die A zit er dus niet bij, bij mij. Dus ik koop geen stallen meer. Finito, ben het nu zat.

-Tits-, leni1955, miepje40 en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

das jammer boskatje... Maar wat ga je dan met je TG doen?

boskat52, -Tits-, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Jeuh je heb er natuurlijk niks aan ..maar bij mij heb het zeker ook een jaar tegengezeten met die M-stallen en bomen..
    toen heb ik een poosje niks gekocht en toen steeds 2 of 3 ..en moet zeggen de laatste tijd ging het redelijk met die stallen..

Je gelooft toch niet echt dat er iemand achter een schakelbord zit daar in Hamburgercity..die beslist welke stal jij krijgt..
    Goh..dan moet ik eens uit gaan zoeken wie dat is..*kijkt heel lief*...:inlove:

schrijft meteen een brief.....
    Allerliefste lieve meneer van die knopjes..*houd gezichtje schuin en kijkt met liefste glimlach *.:inlove:...
    Wilt u dan mijn knopjes zo instellen..
    Dat ik voortaan de nieuwste bomen en stallen krijg..en Roze-stallen ..enne *kijkt met nog liever lachje*.:inlove:.wilt u dan mijn knopjes voor het fokrommelen even nakijken..ik heb nog een gouden varken, een gouden paard, een gouden struisvogel , een gouden vis ,een gouden bij en een gouden koe nodig...dan heb ik die soep quest bijna af en misschien ook net genoeg gouden bananen om het koraalrif te gaan redden..

De aller aller liefste groeten van Uw lieve HofvanDromen , Hofdametje
    :inlove::inlove:

boskat52, -Tits-, leni1955 en 10 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Tja HJ, ik ga niet iedere keer mijn boerderij verbouwen, daar heb ik geen tijd voor. Dus ik kan op 1 plekkie een roze stal zetten en daar komen 3 dieren uit, daar word ik blij van. Ik fok ook om de roze stallen te bemachtigen, ik ben al een eindje, ik heb nu zelfs 2 dubbele en die probeer ik dan te ruilen tegen de roze die ik nog niet heb. Ik vind het alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren om roze werkstallen te krijgen, dat is me nog steeds niet gelukt.

EDIT; euh, hof, als het werkt, wil je dan voor mij zo'n lieve brief schrijven ? :inlove:

boskat52, -Tits-, leni1955 en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Lieve meneer van de knopjes daar in Hamburgcity..:inlove:
    Nou als u dus mijn knopjes hebt aangezet, wilt u dan ook nog even naar de knopjes van Snietje kijken..
    Ze is een beetje verlegen en durft het niet persoonlijk aan zo,n lieve meneer als U te vragen:inlove:
    Wel voorzichtig kijken hoor lieve meneer van de knopjes..:inlove:.
    Snietje is namelijk een heksje..wel een hele lieve hoor, je hoeft niet bang voor haar te zijn..
    Maar de knopjes bij haar werken denk net ietsie anders als mijn knopjes...*kijkt nog maar eens superlief*:inlove:
    Bij haar mag U de knopjes van de Roze - werkstallen verbeteren..ohhh die bij mij natuurlijk ook..*bloost ervan* :inlove:was ik toch helemaal vergeten nog aan u te vragen allerliefste lieve meneer van de knopjes:inlove:

Enne nou een heel fijn weekend hoor lieve meneer van de knopjes:inlove:
    En de aller aller liefste groeten van ons Snietje:inlove:
    en een dikke kus van uwer HofDame:inlove:

djamie1967, boskat52, -Tits- en 10 anderen vinden dit leuk.
  14. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

;) ik had dat ook hoor Bospoes, heb hier vaak genoeg geklaagd -.-
    zit me eigenlijk sinds vorige M stallen een beetje mee
    ik heb nu alleen egel vermeld :D maar de rest was ook zo in de inventaris verdwenen :wuerg:
    weer mollen en wasberen en hamsters:eek: zullen we gewoon een HJtje drinken.....
    uh ik ook Hofje in de brief

15. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ik denk dat de Hofdame beter een allerliefste brief namens de Leuterclub kan schrijven:inlove:

We willen heeeeel graag allemaal nieuwe stallen - vooral roze - en bomenxD

16. HofvanDromen

Allerliefste Dames daar in Hamburgcity...:inlove:
    Als 1 van u aan bijzondere knopjes mag zitten...
    Wilt U dan voor Djamie uit Holland...even de knopjes aanzetten voor Roze-Stallen modus..en de nieuwste stallen en bomen..
    Want kijk ook Djamie is heel lief vooral voor lieve allerliefste dames:inlove:
    Ze is ook een beetje verlegen en durfde het daarom ook niet persoonlijk aan U te vragen

een heel prettig weekend hoor lieve dames :inlove:
    en de aller aller liefste groeten met een dikke kus namens
    Djamie:inlove:

17. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

Ik hoop toch echt dat er ook een mevrouw aan de knopjes zit daar... anders kan ik het wel vergeten die mooie dieren en stallen! xD

18. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Snietje, het snel opbouwen met een paar klikken van akkers naar stallen of iets anders zou ik zonder de knechten die ik maandelijks koop, (liefst in de aanbieding, ons benne goed zuunig geworden xD), ook niet snel doen. Ik zou mij dan rot zitten klikken, en de tijd die het kost...

Boskat heeft wel een punt. Het klopt wat zij schrijft. Het heeft met bepaalde in de software ingevoerde ritmes te maken. Het klopt dat van te voren (nee niet door een mannetje achter een schakelpaneel. xD ) al bepaald is wat de uitkomst van een stal, prijs is. Een ritme kan op vele manieren op bepaalde gedrag, aankopen worden ingesteld... Daardoor kan het lijken dat de eens soms meent al het geluk van de wereld te hebben, de ander meent altijd naast de pot te .....

Het is vrij technisch om het uit te leggen, weet ook niet of rupsje het prettig vind als het word uitgelegd...

Klein voorbeeld, en niet meer dan een voorbeeld. een ritme kan worden ingesteld op aankoop gedrag, iemand die bijvoorbeeld standaard inkoopt, zal dan een gemiddeld aantal prijzen krijgen. Iemand die zelden koopt, kan bijvoorbeeld bij een kleine aankoop een dikke prijs toebedeeld krijgen door het ritme, dit om iemand aan te moedigen om meer te kopen, dat dan de grote prijzen "soms" in eens niet meer vallen..tja dat is nu dat ritme...​

19. HofvanDromen

....Zucht...
    maar kijkt nog steeds heeel erg lief:inlove:

Lieve meneertjes en lieve dametjes...
    Willen jullie voor iedereen uit onze Plattelandsvrouwen Leuterclub ....eventjes de knopjes bijstellen:inlove:
    Ze zijn echt allemaal heel erg lief en trouw aan het spel....:inlove:

Dus NA mijn knopjes ...graag die van hun ook...

Een Heel fijn , goed ,prettig gezellig, relaxt weekend toegewenst
    en met een heel fijn Ritme..........
    Aller aller liefste groeten U HofDame:inlove:

boskat52, -Tits-, leni1955 en 10 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Hof Hartelijk bedankt !!!!! :inlove::inlove: Nu duimen dat het werkt xD

boskat52, -Tits-, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.