-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

als een vrouw me mee uit vraagt zeg ik wel ja hoor:oops:

trouwens zag dat er weer een bb was
    weer geld uit geven voor sv om aan je drops te raken
    met de fok event over een paar weken, zitten we dus op 4 keer fokken in een maand tijd -.-

dutchboy, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Dat is nu emancipatie :inlove:

Rozijntje, waar blijft de uitnodiging...? En eten uit eigen knipje graag.:music:

Wat betreft dat fokken, daar kunnen ze voor mij de spreekwoordelijke farmerama boom mee in. Heb nog geen geldboom op het balkon staan. Als die er wel stond, was die zo leeg en overleden aan het fokken.

Heel zelden dat ik nog eens een XXL zak supervoer koop. Meestal en of enkel als er met fokken ook farm munten te verdienen zijn.

Daarbij de knechten, premium, is al 18 euro in de maand. Daarbij 4 keer in de maand 15 euro per xxl zak SV (Totaal 60 euro) aan supervoer, vind ik gewoon te veel voor een spel en hobby. Wat in totaal zou neer komen op 78,--

Om maar niets te schrijven wat je nog allemaal meer kunt kopen....

snietje1, dutchboy, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. hwjstolwijk

is gewoon ook slim om gewoon te zeggen dat de film die zij uit koos de beste film ooit was[ terwijl hij matig was]:oops:

en ik ga ook gewoon mee terwijl ajax moest spelen :oops:

snietje1, dutchboy, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

*voelt een huwelijk aan komen* xD

5. hwjstolwijk

van 1 keer uit gaan :p

6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Dank je Missy :) ...het duurt nog even ...ben nog geen cent voor de knip waard ...maar was ff wakker en dacht ohja ..volgens mij moest ik nog dingen ophalen ..
    Zag de compensatie ...wat een flut geval :wuerg: ..en Hofje heb nou die heksenhuisje ..klik erop en je wordt meteen doorgeschakeld naar de betaal gevallen ...mooi niet dus ...-.-
    De Bios ,hmm pas al verteld waarom Hofje er al jaren niet meer komt ...Film kies je samen uit ..kosten deel je ook samen :music:
    HJ ..wordt het alweer tijd om eenzame kipjes te versturen naar de concurrent :p

Gaat Stollie trouwen ..in rl :eek: jeee go go go Stollie xD
    Van 1 keer uitgaan zijn heel wat huwelijken moeten komen -.-
    Die gebakjes laat Hofje hier in de mist staan ...Ik ga echt niet heel de maand zitten klooien :wuerg:
    Lied van de Dag ; Norah Jones - The Nearness Of You
    :inlove::inlove:

7. hwjstolwijk

het leuke was zij betaalde alles
    \en nee ik ga niet trouwen
    ze is een colega dat is 1 en ze is bijna 25 jaar jonger dat is 2

8. harm-jan70

Nou als jij de voetbal afzegt, kan dat zomaar een bepaalde verwachting bij een dame oproepen... xD

Edit: net lees ik 25 jaar jonger!! Doen zeg ik . Wel de hand op de knip houden..xD

Moest net lachen btw om de compensatie... Eigenlijk meer een demotie.. Feitelijk wordt er gesteld: Vraag uw geld maar niet terug, dat duurt langer dan wanneer wij TG terugstorten.

Als ik een zak drop heb gekocht, merk dat deze bedorven is of over de datum, wil ik gewoon mij geld terug (zijn ze ook wettelijk verplicht), dan wil ik geen zak spekkies.:music:

Misschien zie ik het allemaal te scherp..

*Leesbril afzetten doet*

Hofje, ik heb een eenzame geit verstuurd. Kreeg weer een Wilson...-.-

leni1955, snietje1, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

25 jaar jonger ...zo zo zo xD....Euhm ...Hofje 2x 26 en dan -25 ...euh euh euh ...neuh das me toch ietwat te jong xD
    maar wel leuk voor je Stollie ...:inlove:

HJ ..dan wilt Hofje 2 zakken drop 8)
    Oh ik ga ook wat sturen ... hoop dat ik wel wat krijg dan ..vorige keer kreeg ik niks :eek:

snietje1, dutchboy, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. hwjstolwijk

je hebt gelijk
    zie het ook met mijn kistjes zeker die waar bd uit komt
    heb er 12 en als er een ton uit komt is dat zeker veel, 1 keer een paar mil
    net als waar fok dier uit komt om 5 of 6 weken. hoor van mensen dat ze om de paar weken zo fok dier krijg

11. HofvanDromen

Wie heb gelijk Stollie :eek: ....ben even naar de dametjes ...heksenhuizen enzo xD

ohja ..heb kip gestuurd ..een heel eenzame 8)

12. hwjstolwijk

hj bedoel ik

13. harm-jan70

xDxD

Vorig keer niks, nou ja zeg.. Altijd wat met die op en verkopers.. Had zeker weinig BD in de knip..xD
    Fokdieren zijn lastig te verkopen... Zeker als het in serie geproduceerd word door de Big Factory. Voor de rest doe ik het net als Hofje, lekker rustig aan. Nu probeer ik tot de 3 miljard BD te komen, dan smijt ik er weer 1tje stuk aan questen. Langzamerhand komt het midden van de laaaaange lijst in zicht...

Vroeger lag de knip spreekwoordelijk naast de laptob. Nu echt niet meer. Er rijst enkel een glimlach op mijn gezicht, als ik mensen dingen zie schrijven als, dat ze al eerste klaar zijn met een event, het hoogste level hebben behaald etc..etc. Mijn gedachte erbij is dan: Blij dat het mijn euro's niet zijn geweest.xD

Met bd's spelen in een spel geeft mij persoonlijk meer fun, dan met euro's knallen.

Edit:

Net bedacht ik mij ineens, met poep spelen in een virtueel spel, geeft geen vieze handen.xD

Laatste bewerkt: 4 Oktober 2018
    janniekwak, snietje1, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. hwjstolwijk

klopt ook weer
    vind het zoeken op de markt naar koopjes het leukste werk hier
    vind het ook nog steeds vaag dat er mensen zijn die zo snel klaar zijn met een event
    net als er mensen zijn die een paar min nadat een event begonnen is 1 of meerderde mandjes kopen

dutchboy, popje4, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

HJ :inlove:...wij zijn al getrouwd en bovendien van de oude stempel :music:
    en ik ben ziekjes :oops:..net een gloeiende kool ..scheelt weer centen ….hoef de haard niet aan ..
    maar koken lukt vandaag niet :oops:

Heb een kauwende koe gestuurd naar die vervelende handelaar ...hoop dat ik wel ook wat krijg ...ook niks gekregen vorige keer :cry:

16. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Mee eens...een event hoeft voor mij niet als eerste af...doe mee voor de lol maar ga er echt geen geld in stoppen :wuerg: nu de beide events aan de gang zijn snap ik er helemaal geen sikkepit meer van :oops: ik doe maar wat en zie wel waar het spreekwoordelijke schip strand....

17. harm-jan70

Aan de meeste event's begin ik niet eens meer, of ze nu simpel zijn of niet. :oops: Ben op een punt aangekomen ook irl, dat ik weinig tot niets meer moet. Ik geniet van het leven, het spel op mijn manier.

Niet op de manipulative manier zoals de de Big Factory het aan ons voorschotelt. En na gesproken door een bepaalde groep van mensen, met de woorden van: Je hoeft niet aan alles mee te doen. Het wordt wel geprolongeerd. Het zit namelijk in het spelsysteem in gebakken.

Geprolongeerd betekent zoveel als van, als proberen te laten voortduren, kampioen te blijven. Wist even geen beter woord. En om maar te blijven kopen.
    Het inspelen op "het willen hebben" wat een ander ook heeft. Niet het gevoel krijgen dat je niet meer mee kunt doen, niet meer kunt ruilen, als je bepaalde of de hoogste, bijzondere items mist...etc..etc..

18. HofvanDromen

Hofje wordt alleen maar heel ongelukkig van al die events en gestresst van al die DI en op de tijd letten en weet ik al meer ..
    Dus af en toe pak ik er 1 mee en verder lekker wat ikzelf leuk vind ..

Zo en nu me bed weer in ..anders gaat helemaal niet goed komen ..
    tot dan ,dan ofzo :inlove:

19. harm-jan70

Beterschap Hofje.

Ga ik de honden irl eens uitlaten, naar de winkel. En andere dingen doen. Wat? Dat is geheim, dat vertel ik alleen voor 10 TG xD

snietje1, -RozeMarijntje-, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. hwjstolwijk

weet je wat het is
    dat je wolkerijen en andere dingen nergens meer kan winnen
    kijk dat ik wolkerijen mis prima, maar 1 zou ik graag willen winnen ergens dat is de kastanje rij
    dat mensen zijn in het spel, dat het spel voor iedereen te spelen klopt niet
    als je bomen en stallen bezit waar zeg maar 60% van de spelers niet bezit
    ben je al een koning bij het ruilen maar ook bij het verkopen op de markt
    ik had dat een tijdje bij de leeuw die bij mij op de markt 5 ton was, dat tikt zeker aan als je na een week 14 van die beesten had
    ook missen mensen heel veel wolkerijen heb je ze allemaal dan ga je bijna fluitend door dit spel
    als ik lees dat sommige gewassen van zeg maar 5 of 6 uur binnen 15 min klaar zijn, tegen over mij en dan met sm en zo 1 uur of meer

maar ook snel afscheid nemen van bomen en stallen, en dat je het gevoel krijg van wil je geen geld uit geven dan krijg je ze toch nooit
    ik heb tg bomen maar ik wil wedden dat 70% die niet bezit

-RozeMarijntje-, dutchboy, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.