-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Zucht ...hangt koekepan weer terug …

dutchboy, hwjstolwijk, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Rozijntje, ik vraag mij af, of die daar blijft hangen, als er zo'n dikke vette harige zwarte 8 poter over het aanrecht hobbelt....xD

Charme, dank je wel, dat was lief. *Smaaaak* :inlove:

HofvanDromen, popje4, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Die pak ik gewoon ..ben der niet bang voor :music:
    Je gaat wel lekker he met zoenen :wuerg:

* gaat maar is naar de bedstee *
    :oops:

popje4, dutchboy, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

*alles sloeg hier op hol* Wat een spin al niet losmaakt :p .

(heb er trouwens nog steeds 1, 1 extra is welkom).

Uhh.. dit klonk misschien niet zoals bedoeld - ik bedoelde mijn pc xD.

Met al die rendieren krijg ik zin in Kerst :p . Kan ze alleen nu niet opzetten. Mijn farmgedeelte zit op slot 8), als voorbereiding van het event van morgen.

Heb wel al wat varens kunnen vermeerderen vanmiddag, had er eentje op de markt kunnen kopen :D.

P.S.1: Ik wil een "Duifjes-smilie", voor het forum, die is zo leuk als hij op het bord op je farm verschijnt :inlove:.

P.S.2: Bedankt voor de gezelligheid, cadeautjes en mooie ruilen :)

Laatste bewerkt: 4 Oktober 2018
    charme63, HofvanDromen, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. miepje40

miepje40 Forum-overlever

HJ....je bent tegenwoordig maar 1 howie meer nodig voor in de boom met de sterren :wuerg:
    ooit eens 5 gehad....tja te royaal natuurlijk xD
    moet je nog een spin?

HofvanDromen, popje4, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

De vorige spin was stuk, de nieuwe spin liep bij Rozijn over het aanrecht, die doet het ook niet meer....
    Dus een nieuwe spin is leuk.

Nee, Rozijn, spinnen zijn nuttig, eten muggen, vliegen, en ander gespuis. Daarbij brengt een avondspin brengt de zegen in.
    Wat zeg je Rozijn: Een spin in de morgen brengt kommer en zorgen.... ? *zucht*

Edit:

irl was ik wat later terug dan gepland.
    Kwam met de honden uitlaten, 3 stuks, met 4 stuks terug...xD

Gevalletje, van de grootste O.H. op het losloopveld, en ik loop voor de klets met de hond... Enfin die dame had geen zin, of was weg. Had haar buurman gestuurd.. (zware drinker)

Toevallig had ik net de Beagle los. Ja hoooor... die zag de patrijshond...zoooef... Gelukkig een goed contact...tussen hond en hond Die man schopt naar mijn hond...:eek: Althans een poging tot... Daardoor kon ik mij rustig houden, kon bijna tegen die man zijn adem leunen. brrr... Ik vraag in een poging tot rustig te blijven wat er aan de hand is... ? Begint een verhaal over 2 honden geleden van mij...rip... over knijnen jagen... gaten graven...
    Hij zag blijkbaar het verschil niet tussen toen en nu... Logisch met een fles in de mik... Hij probeert weer uit te halen, naar de Beagle.. Ik ga er netjes tussen staan.. Man valt bijna tegen mij aan...Ik viel bijna om van de odeur du stank a holic.

Ondertussen had ik de beagle al aangelijnd... Dacht man na mij de zondvloed, ik loop weg met mijn 3 honden. Op de terugweg weer, die schommelende man, met scheve bril.... Weer schelden... Ok negeer modus aan.. uitwijken... Hij wijkt ook uit naar mij... Weer uithalen... Toen was de grens bereikt!! Hond afgepakt. meegenomen. Beest was totaal overstuur. Netjes afgeven bij waar hij ook wel eens (vaak) logeert, met de boodschap: BOl Wat ze niet begrepen. Waarop ik zei, Bewust Onbeschonken Lopen.

Laatste bewerkt: 3 Oktober 2018
    charme63, HofvanDromen, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, gelukkig wist je waar je de hond af kon geven anders had je straks 4 honden gehad. Als iemand al zo makkelijk de hond mee geeft aan iemand die dronken is dan is ze vast niet erg gek op haar hond. Weet niet of ik wel zo lief tegen iemand was gebleven die mijn hond zou proberen te schoppen.

snietje1, charme63, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen,

Hier bij gekomen van laptop drama gister :phij is nu opeens ook een stuk sneller xD.
    Maar wat het probleem geweest is geen idee maakt ook niet uit al amateur heb ik hem toch aan de praat gekregen .;)
    Nu dat verrekte postvak nog even :music:kan kort of lang duren gaat ook lukken :peen keer xD
    Zo eerst koffie en mijn arme door griep gevelde farmlief :inlove: een beterschaps kus brengen .
    Helaas is door alle toestanden het ruil/cado aan mij voorbij gegaan :cry:

Fijne dag allemaal .

snietje1, charme63, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. missy-m85

Goedemorgen allemaal :) ,

heb een Octopus en Grafkaars-cactus dubbel, wil iemand die ruilen voor een Jackfruitboom of Bonte Wilg? Die bomen heb ik nog niet.

Duifje is welkom :)

snietje1, dutchboy, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. theav71

theav71 Levende forumlegende

Die bomen zijn gewoon heel slecht te ruilen, de jacksfruitboom is te nieuw dus veel hebben hem nog niet en de bonte wilg kwam uit de bomenhandel en veel vinden het dan wel genoeg als ze er 1 uit hebben gehaald. Die zal vast wel weer een keer komen.

Als ze al aan worden geboden willen ze meestal een howie voor :( dat is mij het niet waard

HJ, heb een roze parfumerie geruild in Duitsland dus die hoef je niet meer te bouwen voor mij :)

snietje1, dutchboy, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. missy-m85

Aha bedankt voor de uitleg :) . Dan ga ik eens kijken of ik nog wat meer gewone zaken kan ruilen en zoniet dan is het mooi geweest.

Nee een howie kun je beter helemaal niet wegdoen. Niet dat ik er 1 heb.

snietje1, dutchboy, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

Het is dat ik mijn andere honden in bescherming moest nemen, niet los kan laten... Anders had het mogelijk wel *boem* geweest. :oops:
    Wat dat aangaat heb ik net zo'n hekel aan dronken mensen als Hofje.

Dank je Thea, dan houd ik de Cyber nog even vast. De marktprijs ervoor is nog om te huilen. Dat gaat hem ook niet worden.

dutchboy, charme63, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. missy-m85

Bedankt iedereen voor het ruilen :) en Hofje beterschap (ik heb je gemist op het forum).

Wilde al heel lang beterschap typen, maar vergat het steeds :oops:.. hopelijk knap je snel weer op. Groetjes van hier.

snietje1, dutchboy, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Wat houd ik toch van kistjes. :inlove:

De vervelende concurrent(e) was weer bezig op de markt (Tarwe, wortel, kip) alles ineens, als ik op de markt kom, voor bodemprijzen aanbieden. Helaas voor de concurrent(e), zat er meer als 10 miljoen BD in een van de kisten.

Dus alles zeer goedkoop ingeslagen...De 10 miljoen is wel op, maar ik heb lol. xD

Edit:
    De concurrent is terug. Met bijna normale prijzen. Nu komt het centenwerk...Prima, ga ik toch net steeds 1 cent onder haar prijs zitten.. Ik heb ineens genoeg voorraad, zo raar...:music:

Hij of zij is een opkoper annex verkoper dus zijn of haar winst ligt normaliter veel lager, dan mijn stock die uit eigen kweek komt.

snietje1, dutchboy, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ruilen was wel leuk
    howie
    oranje tijger
    beer neon
    muis neon binnen gehaald

nieuwe event ik heb net 3 keer kunnen schat graven zaten een paar leuke dingen in
    hoop alleen niet dat ik die balk niet steeds vergeet te oogsten
    denk niet dat ik met de gebakjes mee ga doen, straks volle maan en daar wil ik mijn sm voor bewaren

hj zag net dat er een vat whiskey was verkocht voor 1 mil
    jij weet daar niks van af gok ik :p

16. harm-jan70

xDxD

Neeh joh, dat is slootwater. Pas al er 1 miljard op fles staat, wil ik eens in de vitrine kijken.

17. hwjstolwijk

wat in het vat zit verzuurt niet :p

18. harm-jan70

Las ik toch even: het verduurd niet... :eek:
    Dan hoef ik het ook niet.

19. hwjstolwijk

ik weet wel een plek waardoor je van zelf gaat stoppen met drinken
    de bioscoop daar kan je bier kopen en een flesje zit je al op 4 euro
    wilde dinsdag wat lekkers kopen
    maar het slaart nergens meer op een blikje fris 2 euro of een zakje chips 3 euro

dutchboy, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

Om die reden kom ik er al jaren niet meer. Dan liever op het gemak voor de buis, met netflix, of een download.

Dat is ook het probleem van de meeste bioscopen, de thuiskijkers. Bij de films (inkoop en vertoon) is er vaak sprake van een break ven omzet. (geen winst, geen verlies) dit wordt gecompenseerd door de horeca toevoeging.

dutchboy, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.