-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Volgens de schilder wel Popje4, hij zal het toch wel weten toch...hoop ik...ehm... Het is die twijfel hé.xD

stien56, Katinka1700, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

komt vast goed HJ.....wit geeft opties meer ruimte zeg maar dus....das altijd goed toch...denk ik...
    wat is het lekker weer.....mag alleen nog niet in de zon met mijn tattoo pppfff dus maar schirt met korte mouw....tja je moet er wat voor over hebben he....xD

stien56, Katinka1700, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ik heb het event bijlen gooien gehaald
    kreeg genoeg drinkhoorns net uit de oogst

bij lidl verkochten ze mini vaatwas machine en wie mocht ze naar de auto brengen en er in tillen [ 30 kilo -40 kilo] per stuk
    en moest ook vandaag in de diepvries cel helpen was maar -19 graden en het was maar een uur :oops:

stien56, Katinka1700, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

Da's frisjes Hwj op zulk een prachtige nazomerdag. Werk jij bij het distributiecentrum dan van Lidl? Dit vanwege de diepvriescel, die hebben ze toch niet in de winkels zelf, enkel een koeling?

stien56, Katinka1700, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

werk in een winkel
    diepvries cel is van de bake off
    tegenwoordig baken ze crosants en zo bij de lidl
    nooit reclame gezien met ome george met zijn brown bag :p
    we hadden trouwens ook weer heidi klum in de aan bieding opvallend veel mannen
    ik denk dat ze kleding kopen om de cl avonden af te kopen bij hun vrouw of vriendin :p
    ook deze week de franse week met slakken ook ooit gegeten hier
    trouwens zijn legale slakken deze keer, geen illegale slakken dit keer
    het verschil is dat er 1 slak in de legale zit in zijn huisje
    bij de illegale zitten er namelijk 10 in het huisje
    sorry deze was erg flauw xD

stien56, Katinka1700, -Coco1968- en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

Hwj StolwijkxDxD

Ah zo. Daar had ik ff niet aan gedacht, die bake-off. Tenminste niet dat er een vriezer bij hoorde. Ergens wel logisch ja.
    Die vreselijk G..Baker...recl...:wuerg:

stien56, Katinka1700, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen,

Dutch wat een leuk nieuws, en wat een leuke naam voor je hondje veel plezier ervan.
    Ik denk zomaar dat Sniet op vakantie is, heb die al even niet gelezen.
    Lees altijd alles, maar reageer niet altijd.
    Fijne dag voor iedereen, geniet ervan.

stien56, Katinka1700, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

snietje komt wel elke dag bij "de laatste post". (wel vanop vakantie denk ik.)

stien56, Katinka1700, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen ,
    Stollie :cry:xDgeweldig
    HJ succes met alles nog even en het is klaar.

Hehe wat een belevenis toch weer was Shava de 1e eerste gisternacht nog erg vermoeid was wel veel wakker maar wel rustig.
    Voordeel voor mijn kleine vriend is toch dat hij naast me slaapt beneden en is dus nooit alleen.
    vannacht leek hij wat in de war met dag en nacht steeds aan het spelen overal op bijten haha.
    Om 0330 was ik wat weggesukkeld werd waker om dat de schuifgordijnen voor het raam langs elkaar schoven onder en bovenaan zit namelijk een metalen strip deze schoven langs elkaar bij nadere inspectie (licht aan kijken) verraadde mijn neus dat er wat anders dan een inbreker bezig was.xD
    Shava wou schijnbaar wat meer licht van buiten om zijn behoefte te doen .:p
    Mijn vrouw moest even later gelukkig zelf naar het toilet dus heeft het opgeruimd gelukkig.;)
    Jammer dat ik het zelf niet kan want er komt een beste lucht vanaf .xD
    Nu is hij echt ondeugend probeert op de bank te springen bijt overal in probeert alle wat los en vast zit mee te trekken xD
    Eerst ontbijt af en nieuws kijken verder straks wat bijlezen want ik loop iets achter .:p

Hier prachtig weer volop zon dus belooft mooie dag te worden geniet ervan allemaal;)

Laatste bewerkt: 18 September 2018
    stien56, Katinka1700, -Coco1968- en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Klopt Suus , Sniet en Leni zijn op vakantie ...en ik dacht Stien ook..:)
    Vrouw afkopen met kleding :eek:....
    Ome George die ken Hofje wel ...zijn jongste kids zaten op de lagere school bij de kids van Hofje in de klas ...heel aardige man nix mis mee...nu ja sommige liedjes en muziek zijn nu niet echt Hofjes smaak :p
    Dutch :inlove:xD ..heerlijk zo ene stout Hondje ..op de lucht ervan na dan xD Vind fijn voor je, wat nieuw leven en genieten enzo...

Hofje gaat ook nog is flink genieten van dit prachtige weer , dat zijn toch wel de kleine kadootjes ..nazomeren ben der dol op:inlove:
    Maar eerst een dikke kus bij Farmlief :inlove:brengen ..en een bakkie koffie ..
    Lied van de Dag ; The Jacksons - Blame It On The Boogie
    :inlove::inlove:

stien56, Katinka1700, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

Goedemiddag,

Heerlijk verhaal Dutch, om die reden wil ik geen pup meer. Hoewel de meeste rescue's in het begin ook meestal aan alle kanten lek zijn. Gelukkig hier nu wel plavuizen, in het nieuwe huis, een gewassen grindvloer voor binnen.xD

Net hier de V.V.E. voorzitter over de vloer gehad, stond sneller buiten al binnen.... m.b.t de barst in het privacy scherm. Karma was vast even op vakantie. Die ehm beste man steekt zijn vinger in het gat van het glas... Ik helemaal in verrukking en hopend op een rode ruit.. Noppes..njente..njada.. Het inslag gat zit aan jouw kant zegt ie... Dacht nog even om in hem een inslag gaatje te maken, bij gebrek aan karma.

Toen netjes de man met ehm zachte hand naar buiten gewerkt.. Hij dacht nog even met de schilder te kunnen beppen. Om de één of andere reden had de schilder zijn eigen al verstopt.:eek: (Zou ik ook doen btw.)

Vrouwen afkopen met kleding is een gevaarlijke bezigheid. Voor je het weet is de knip leeg. Bij het aanschaffen van een eeh pikant (goedkoop) setje, is het vaak van: zeg je denkt toch niet dat ik ... etc..etc...
    Resultaat voor de man: 0
    Neem je een duur merk, is het opletten met de maten...de kleur..etc..etc..Vaak is het meestal dan toch net niet wat de vrouw mooi vind.
    Resultaat voor de man: 0

Het komt er meestal op neer dat de vrouw alsnog zelf gaat winkelen. Met man's knip.
    Resultaat voor de man: 0 in de knip over.

Laatste bewerkt: 18 September 2018
    stien56, Katinka1700, -Coco1968- en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Maar dan is wel resultaat voor de man 10 8)

stien56, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Een schrale troost. xD

Bij het goedkope setje, is het win-win.

stien56, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Neuh ....dan ist terug naar de winkel ...geld terug en vrouw ongelukkig :(

Daarom wijze les van me moeder ...koop zulk spul zelf 8)
    Vrouw gelukkig en als,t mee zit man ook :music:

stien56, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

Rozijntje xDxD

stien56, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedenmiddag allen ,

Vanmiddag is Shava bij DA geweest en is officieel volledig gezond verklaart ;) tevens meteen een inenting gehad dus helemaal prima xD
    Bij thuiskomst meteen geregistreerd in databank met zijn chipnummer dus mocht hij het in zijn koppie halen weg te lopen kunnen ze hem zo weer met ons herenigen .:p
    Verwacht dit overigens niet heeft de vorige ook nooit gedaan maar beter rekening te houden dan later spijt te hebbenxD
    Zo nu de faq voor nieuwe event ff bekijken :music:

stien56, hwjstolwijk, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Ha Mooi Papa Dutch ....misschien moest je bij Hofje ook is zo ene chippie laten plaatsen ..
    als zij weer is last krijg van wegloop virus :p

Nieuwe event gaat hem niet worden ...zowieso veels te veel ...ook voor Hofje en we worden er duizelig van ..
    van dat draaiende wiel dartgeval ...dus beter van niet ...geeft ook wat rust enzo enzo ...

Moet nog veel sparen hier :music:

stien56, hwjstolwijk, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

Hier pas ik ook voor het event, te lage prijsjes, t.o.v. wat er voor geleverd, verbouwd moet worden aan gewassen.
    Voorlopig maar even in de poephandel. Nog een 1/2 miljard bij sparen, dan mag ik het van mijzelf weer stukgooien aan de openstaande questen. Helaas is heden ten dage, 1 miljard zo op aan wat questen.:cry:

Vroegah was het schrapen voor wat BD's. Weet nog goed dat in het begin van het spel een kipje net 5 bd deed... Wortels en tarwe, rond de 2 - 3 BD. Als er al een uitschieter was naar de 10 BD, vloog iedereen naar de markt..xD

stien56, suuske1960, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Hexia

Hexia Teller

Yep , maar eigenlijk schieten we der niks mee op xD
    je kocht dan ook een kip voor 5 BD …
    En ohwwwwwwww je ook onbeperkt zaden kopen en rijk ervan worden ...nu ja voor even dan :wuerg:

stien56, suuske1960, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Toen was jij nog niet geboren Hexia ...:music:

Zit tegenwoordig ook in de mesthandel ...ken der ook goed mee verdienen ..:p
    en tjah tjah ...het vliegt er ook zo weer uit ...maar onder de 100 miljoen mag Hofje niet meer komen van zichzelf :oops:xD

Hofje gaat is lekker op de bank ...
    Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove:

stien56, suuske1960, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.