-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Ja xD dat plaatje had ik neergezet ...en toen las ik over kleedjes met tekst en weet ik het ...Ik dacht wat heb ik nu weer neergezet wat jullie wel zien en ik niet:wuerg:...Ik zie dus alleen die gezellige plaatje en geen blauw vak met letters ...Zal wel een browsers dingetje zijn..
    Blij dat het opgelost is :wuerg:
    Belgisch vind ik een prachtige taal ...veel logischer vaak dan het Hollands ..maar vaak snap of versta ik er niks van xD
    Tja ben en blijf nu eenmaal een Hollandse :music:
    3e date alweer ..allememachies ... voor zover ik die date etiquette gedoe ken en er totaal niet in thuis ben xD ken het 2 dingen betekenen
    Een verkering/verloving / huwelijksaanzoek of iets wat men vroeger echt alleen na het huwelijk mocht doen ...-.-
    En het toch al voor het huwelijk deed....jaja de tijden zijn dan wel misschien verandert de mensheid echt niet ...
    A fijn ik hoor het wel ..Als moeder hoor je toch altijd alles het laatst :music:Zal Dutch eens polsen naar de boerenbeurs :p
    eerst maar ff met hem zoenen dat helpt vast xD

Lied van de Dag : Roxette - Everyday
    :inlove::inlove:

hwjstolwijk, suuske1960, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

4. HofvanDromen

Dank Coco :)
    Ik zag het plaatje wel maar anderen niet ..vandaar mijn verwardheid erover :oops:

hwjstolwijk, suuske1960, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Hexia

Hexia Teller

Zie hier 3x een blauw vak met rode letters ….in edge ...in chrome ziet Hofje een plaatje met een open haardje en wijn:wuerg:

Zal Stollie ook is polsen over een open haardje :music:

hwjstolwijk, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen ,

3e date :music:etiquette mag allemaal maar voor mij staan normen en waarden nr1 of je patat of kip met mes en vork eet
    daar lig ik niet wakker van ;)
    Wat precies na het huwelijk doen dat kan maar 1 ding zijn vreemdgaan daar ben ik op tegen :pdan weet je dat dat xD
    Hofje boerenbeurs :music:nou dan zal ik maar wat plaatsen op de markt om de beurs te vullen moet lukken :p

Zo hofje dikke kus brengen een bakje doen en dan als een razende handelen op de markt

tot later fijne dag

7. HofvanDromen

Succes op de markt ...ik reken op een volle beurs :music:xD

Zo zeg ff Faq nieuwe Fok- event gekeken ...tis weer niet weinig ....
    Allemaal weer nieuwe dieren en stallen ...twijfel twijfel twijfel ....wat moet je ermee :wuerg:

hwjstolwijk, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Hier groot fan van de kraanvogel erg blij mee.
    Gordeldier werkplaats die zag ik niet aankomen " zwarte band " werkplaats nou ja gordeldieren zat dus leuk meegenomen .
    Gelukkig genoeg op voorraad .
    Rode pad ziet er grappig uit dus ik ga voor alles denk ik zogauw bbd er is ff gauw afmaken want Ingrid komt dacht
    ik deze week ook weer langs .

hwjstolwijk, suuske1960, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....

dank je hofdame het gaat hier....nog steeds niet aan het werk pppfff heb nog geen energie genoeg om zeg maar veel te doen....maar we gaan de goede kant op....dus....wat hormonen al niet kunnen veroorzaken he....maar komt goed..
    het is hier herfst....waait en de bladeren vallen al.....maar wel lekker buiten....

10. HofvanDromen

Hmm..Hofje zou Hofje natuurlijk niet zijn als zij niet over het geen wat jij schreef Dutch:inlove: moest nadenken ....
    En daar zelf ook wat over kwijt moet:oops:

Normen en Waarden zijn denk ik de algemeen maatschappelijk te aanvaarden menselijk gedrag ...
    Die naar Hofjes mening en gedachtes elke generatie mee verschuiven en veranderen ...We proberen allemaal ..daar ga ik dan vanuit ..
    onze eigen geleerde Normen en Waarden weer door te geven aan onze kinderen ...
    0ok zijn er vele geloofs of cultuur gebonden normen en waarden ...zullen vast culturen zijn waar patat en kip met je handen eten een Not Done is ...
    Het kan dus enorm verschillen ...Bijv...van samenwonen was in de generatie van Hofjes ouders ..geen sprake van ...
    Dat Hofje ging samenwonen mocht ook niet .
    Nou vond Hofje dat niet echt erg ....wou wel 1 keer in me leven zo ene mooie jurk dragen:oops:
    Nu met mijn eigen jongens ...bent Hofje al blij dat hunnie de liefdes van hun leven hebben gevonden en ze heel gelukkig dus samenwonen:)...Dat trouwen komt dan wel nog is ..of niet dat kan ook xD

Vreemdgaan is en blijft een moeilijk iets ...Kijk van die dames en heren die zeg maar in elk stadje een ander schatje hebben..
    Tja daar snap ik dan weer niks van ...
    Toch kan ik me voorstellen dat het je kan overkomen ...In het geval dat je er werkelijk niet bewust mee bezig was ...
    0ok kan ik mij voorstellen dat je misschien in een huwelijk / relatie niet echt gelukkig bent of kan zijn ... En ook zelfs dat je verliefd kan worden op een ander , terwijl je dat echt niet wilde of wil of weet ik het ...
    Liefde laat zich niet tegenhouden denk ik ...En dan heb ik het wel over echte liefde :oops:
    Zullen wel weer rare gedachte kronkels zijn :wuerg:

Pop ...In iedergeval fijn om te lezen dat het je wat beter gaat ...tja Hormonen -.-
    Hoop voor je dat de medicatie zijn werk snel weer goed mag gaan doen ...
    komt vast weer goed :inlove:
    Nu gaat Hofje eerst zelf nog even haar maandelijkse shotje halen ....we komen der wel ...xD

hwjstolwijk, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Fokken gaat wel lukken op het vakantieadres, hotel staat al vol en de rest zie ik allemaal wel, eerst lekker uitrusten en genieten van de goede zorgen van mijn farmvrouw en haar wederhelft, schatten zijn het allebei.:inlove:

Vannacht opblijven want het vliegen is altijd op een onmogelijke tijd.-.-

12. HofvanDromen

Heel fijne vakantie Leni :inlove:...geniet ervan meis ....:)

dutchboy, hwjstolwijk, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Wat een berg events..updates etc..leuk maar veel.o_O

De kraanvogel zal even moeten wachten, met 146 SV gaat het hem of haar niet worden. Vannacht al overstag gegaan, voor een premium. Het voer was niet meer aan te malen, de markt te duur. Daarbij kost de verhuizing al handen vol met echt geld. Dus even geen aankoopactie van supervoer.

Net de boel is even begroot, viel best tegen eigenlijk. Het huis hier verkoop klaar maken.

De schilder hier: 4.000,--
    Kosten verhuizen: 2.500,--
    Bouwkundig rapport 300,--
    Taxatie rapport: 500,--
    Wat andere kleine klussen (Zelf zo geen zin meer in, dus uitbesteed) hier in huis laten doen: 2.500,--

En zo ging de lijst wel nog even door... De spaarrekening zucht en steunt, vraagt, ben jij er nu al weer..xD

14. theav71

theav71 Levende forumlegende

En dan maar hopen dat je je huis snel verkoopt en dat dit ook snel geregeld is zodat je niet te lang dubbele kosten hebt. Zal wel wennen worden denk ik, de drukte van de stad achter je laten.

hwjstolwijk, dutchboy, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

Verkopen is hier de kunst niet Thea. Er is zelfs al een wachtrij voor deze appartementen hier. Bijkomend voordeel hier ook is, dat iets verderop veel nieuwbouw is geplaatst, zelfde oppervlakte, minimaal één of meerdere tonnen duurder.
    Voor starters is hier al bijna niet meer betaalbaar, 500 meter verderop (hartje centrum)dus al helemaal niet.

Ik heb juist voor de optie gekozen om eerst te kopen, dan te verkopen. Met 3 honden in het pand...tja, daar is niet elke koper van gediend. En om nu bij elke bezichtiging, (denk aan de wachtrij) elke keer alle honden naar buiten mee te moeten sleuren, hun manden, (zijn er ook heul veel xD) om te moeten bergen. Althans uit zicht te halen. Zooo geen in an.

Hier is het al hypotheek vrij, dus geen dubbele lasten.:oops: Er is enkel een overbruggingskrediet nodig. Maar met de 2% is dat een lachertje..

Naar de rust verlang ik al meer dan 15 jaar! o.o.it de fout gemaakt om van een ruime eensgezins woning met voor en achtertuin te Leerdam naar de randstad te verhuizen. De stad leek mij toen het sum-sum. *NOT* Alles op loopafstand etc..binnen 5 minuten op de auto snelweg. etc.etc. Die fout maak ik geen 2e keer!

Als ik terug verhuis, dan zal ik eerst de 70+ moeten bereiken, en dan nog wordt het een bungalow of zo aan de rand van de stad.

hwjstolwijk, dutchboy, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank je hofdame...heb net drie maand gekregen om weer volledig te gaan werken dus ik heb nog even de tijd gelukkig...en je verhaal over liefde...ppppfff je hebt gelijk dat je dat soms niet kunt sturen we worden allemaal denk ik wel opgevoed met dat het niet mag en zo...maar ik denk dat dit soort dingen je over komt zeg maar ( heb een vrindin die nu in het zelfde schuitje zit) ze was niet op zoek of zo maar het gebeurde gewoon...wel een lastig iets.... die liefde hoor....:)
    HJ suc6 met de verkoop denk dat je het snel kwijt bent daar zo veel vraag in de randstad dus.....komt vast goed....

hwjstolwijk, dutchboy, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Dat huis hoef je zeker niet overin te zitten HJ ...hier is het meeste met een weekje en soms in een dag al verkocht :)

mooi Pop 3 maanden is wel lekker , dan staat er voorlopig nog niet echt druk achter ...kun je rustig herstellen ...
    Beterschap :)

Liefde is heul lastig 8)... hebben het hier ook van dichtbij mee gemaakt ...en wat is dat dan moeilijk voor alle partijen
    ik zelf niet hoor :wuerg:
    Wat dat betreft en voor iedereen er weer wat van gaat denken ..kan Hofje als zij weduwe zou worden zo het klooster in ..
    Of mag dat niet als je kinderen hebt gehad :oops: geen idee ...:wuerg:

Het ging mij er meer om dat je wel kan zeggen ik ben daar tegen , of dat gebeurt mij niet .. maar je weet toch nooit hoe of wat je leven gaat verlopen of in welke situatie je misschien terecht zou komen ...
    Nou ja zoiets bedoelde ik zeg maar ...:)

Laatste bewerkt: 11 September 2018
    hwjstolwijk, dutchboy, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

Eens Hofje, (ver)oordelen is zo makkelijk. Men hoeft het niet altijd met iemand zijn of haar keuze eens te zijn. Maar men is vaker geneigd om iets te veroordelen.

Een arm om iemand heen slaan, een luisterend oor bieden, kan zo veel (meer) betekenen.

hwjstolwijk, suuske1960, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Dank je HJ :)

het laatste probeer ik zo vaak mogelijk en zo goed mogelijk altijd te doen ...

het 1e maak ook ik mij wel schuldig aan ... Tis vaak je/de 1e reactie ...ook bij Hofje ...

hwjstolwijk, dutchboy, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

Bij mij ook wel eens hoor. xD

Maar met mijn buuv wil ik niet knuffelen...!
    Misschien hooguit en heel lievelijk, haar nek, met mijn handen een wat zeer stevig knuffelen.

In gedachte hoor ik haar dan vast zeggen: "Buurman wat doet u nu?".:p

-Coco1968-, hwjstolwijk, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.