-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dacht ik hier alles gehad te hebben is de andere kat vandaag onder het mes, alle kiezen moeten eruit omdat het vreselijk ontstoken is, arm beestje. Het komt voor dat sommige katten een virus hebben waardoor het gebit een soort van opgevreten wordt:wuerg:
    Verder is hij kerngezond en dus het besluit genomen om dit te laten doen, kon vandaag al gelukkig want dan hoeft hij niet meer te lijden.

Ik zit hier best in spanning te wachten8)

HJ wat ontzettend jammer en duidelijk een geval van wij willen meer en nemen een stukje tuin erbij>:(

harm-jan70, dutchboy, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. stien56

stien56 Alwetend orakel

He jakkes Leni - het komt ook allemaal tegelijk - sterkte!!

leni1955, dutchboy, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

leni1955, harm-jan70, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

hofje had je berichtje al verwijdert ik wist niet dat je hier wat had geschreven sorry dus heb ik niet goed kunnen kijken als er actie stond je bedoelt toch het duifje ?

leni1955, harm-jan70, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Maak niet uit Sanne , heb je berichtje terug gestuurd ...dus je kan nog een keer proberen :)

Heb even een plaatje voor je gemaakt ...ist misschien makkelijker;)

Na lezen bericht ...niet bericht verwijderen ...maar postkantoor sluiten ..
    Dan terug naar postkantoor ...klik op vinkje naast mijn naam ..zoals in plaatje ...
    Die wordt dan geel ...
    Dan klik op toevoegen als vriend ...die is dan groen ..
    dan postkantoor weer sluiten ...en bij weer openen postkantoor sta ik als het goed is in je vriendenlijst ...
    Succes :)

6. popje4

popje4 Levende forumlegende

he leni....das nou sneu hoop dat het goed komt...wat een narigheid zo allemaal achter elkaar....sterkte....
    zo hier de boel maar eens gestreken....ga het weekend weg dus....ja, alles wat ik dan mee wou nemen moest gestreken worden...hihi nou ja dan is dat ook weer weg.....staks nog eff een koffertje lenen we hebben hier alleen maar te grotte zeg maar...en voor een weekend is dat wat veel....was wel eff zoektocht naar....bus/trein en zo hahaha ga nooit met de trein... maar om alleen 2 uur te rijden leek me ook niet wat....dus voor de trein gekozen....ben benieuwt ben daar een kluns in en zo....overstappen... in 9 min. zag ik net nou we gaan het zien....kom vast wel ergens uit.....xD als jullie even niks van me horen dan waarschijnlijk in timboektoe terecht gekomen :p

7. HofvanDromen

Whaaaaaa Pop op avontuur xD zou ook niks voor Hofje zijn :music:
    Gaat je vast lukken ...enneuh af en toe is naar Timboektoe is best wel lekker :p
    Heel veel plezier :inlove:

Sanne heb kadootje van je ontvangen ..dus het is je gelukt xD

allememachies ..moet zeggen het loopt storm in het ruil draadje -.-:p

Laatste bewerkt: 15 Augustus 2018
  8. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

nou super toch tot de ruildagen hofje ik heb wel roze spul voor je

9. HofvanDromen

Das morgen al ..vanaf 1400 uur ...echt lief :inlove:

Is er iets wat jij niet hebt en ik misschien wel voor je hebt:) of anders gezegt ..zoek jij nog stallen of bomen of weet ik veel :wuerg:

10. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank je hofdame...komt vast goed toch? en zo niet dan bel ik wel een taxi....hahhhaa

11. HofvanDromen

12. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

echt jammer dat de nieuwe dieren en bomen niet te ruilen zijn

zag wel in dit draadje dat er spelers een oranje stal zochten dacht snietje en nog iemand dus die stuur ik morgen op,
    hoef er niks voor terug doe het met alle liefde :p

13. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

hoef er niks voor terug hofje zou het echt niet weten en dat nieuwe spul kan je toch niet ruilen en dat maakt niks uit geef het je graag heeft het toch nog waarde o is dat morgen al nou dan zal ik er even goed om denken ok?en anders geef je maar een gil maakt niks uit

hwjstolwijk, suuske1960, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Stollie, heul lief, maar ik mis geen oranje stal, ik zoek een octopus/ kolibrie en nog iets....kweetutevennietmeer:oops:

Ben hier vanalles tegelijk aan het doen....:oops:'

Jaaaaaa, een cavia xD ik weet alleen nog niet wat er te ruil/geef is....

hwjstolwijk, suuske1960, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

nope Sniet geen Cavia :cry: die was het die Hofje ook niet heb :wuerg:

verder weet ik ook ff niet ...we gaan het zien
    Sanne ik zal wel gillen xD

Wat een leuk event die Fok - Event ..heb even een paar geprobeerd weer met die luxe parfum :wuerg: stinkt joh ..
    Maar niks noppe nada extra overslag ...stomme parfum:(...Maar ondertussen stromen de Miljoentjes binnen xDxD
    Doe niet mee met event ..zit in de verkoop
    Ben weer rijk ...Naar Hofjes begrippen dan -.-

Laatste bewerkt: 15 Augustus 2018
    snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Leni sterkte met het arme diertje enne domme vraag misschien maar hoe moet dat arme beestje dan eten ?

stien56, snietje1, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Leni beterschap toegewenst aan de poes/kat.

Maandag tuf ik weer naar Limburg nu voor maar 300m2 i.pv. 668 m2 In Farmerama zouden ze zeggen, dat is achteruit boeren.
    Gelukkig is kan er nu geen sprake van Landje pik zijn, alles is betegeld.. En beschuttingd, ommuurd etc. xD

Voordeel is wel dat het heel erg instapklaar is, eigenlijk jammer dat er niets te verbouwen is.... Maar voor een tussen oplossing voldoet het wel. Maandag maar eens zien hoe het wonen op en letterlijk om de hoek is.. De voordeur zit godzijdank aan de zijkant van het huis, Dus geen buren deur..., naast mijn voordeur!8)

De andere buren voordeur en de enige andere voordeur in de straat zit meer dan 300 meter verderop...hihi..

dutchboy, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Voor nu een blikje voer van de da meegekregen en het schijnt dat ze heel snel gewoon weer brokjes eten, hoe?? geen idee:oops:

Hij mag nog een keer want het schijnt nogal een precies werkje te zijn, nu 1 kant getrokken en daarmee al 2 uur onder narcose geweest:wuerg:

Vanavond met pup naar de training geweest, echt leuk om te doen en te zien hoe goed ze het doet:inlove:, huisgenoot bleef bij de kat.
    Nu beide uitgeteld, hond en ik xD

dutchboy, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

:oops: mijn opa had wel een kunstgebit , maar die droeg hij nooit ..at gewoon zo ..schijnt dat je kaken en die vlees daarop het ook zo kunnen ..bijten en eten enzo ..
    Denk dat zo bij poes ook gaat .....

Ach moet dat beestje nog een keer ..:wuerg:

Hofje gaat is slapen ...dus Slaap Lekker Allemaal ...Met Mooie Dromen :inlove:

dutchboy, leni1955, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

leni hangt dat tongetje van poes straks niet naar buiten?zie je ook wel eens bij hondjes .wel heel zielig voor het arme dier. hofje scoorde net nog een roze eend bij het rad dus ga maar gillen haha niemand die het hoort. HJ succes met je nieuwe woning veel geluk

snietje1, harm-jan70, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.