-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

nou dan ligt het niet aan mij zie er gewoon tegenop om mijn warme prak op te gaan eten kan ook wel voorbij mijn man idem dito

stien56, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

pppfff wat heerst er dan in Nederland....maar ik kan niks eten alles staat tegen zelfs een appel word ik naar van....maar goed wel lekker afvallen zo....xD lijk wel ....hahahahha kan niet hoor....die periode is al lang geweest:) ppppfff maar niet echt fijn komt vast weer goed.....en event al gestart wat willen we nog meerxD

Laatste bewerkt: 18 Juli 2018
    stien56, hwjstolwijk, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal ,

Beterschap allemaal bekende kwalen hoofdpijn, misselijk ,geen eetlust,ontstekingen , en weinig energie en slapen geeft ook veel problemen.
    Zou denken met het aanhouden van het mooie weer je went er wel aan maar zo voelt het niet :pxD
    Gewoon doorgaan er zit niets anders op :music:
    o_Ok deze farmer weer met events bezig peddels maar als buren cado slingers kun je altijd met wat fokken binnenhalen.
    1e ronde fokevent klaar nu 900 slingers nodig voor ronde 2 kan met 180 x fokken maar ik wacht wel dat ze uit de grond komen
    het begin is er ;)

stien56, -Coco1968-, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

zo is het dutch gewoon door gaan.....en inderdaad dat van die slingers zo had ik hem nog niet bedacht....

stien56, leni1955, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ja dutch moe hoort er ook nog bij en ja heb ook een ontsteking in mijn bovenbeen jakkes als ik zit voel ik niks maar o wee als ik ga lopen die druk bah hoop echt op wat koeler weer ja je word ook een dagje ouder niet waar merk je wel

stien56, dutchboy, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

sneu sanne ik denk dat de meesten wel klaar zijn met dit weer....iets minder zou fijn zijn....

stien56, sanne1000, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedenavond iedereen ,

sanne klopt hoort er ook bij

7500 eventgewas binnen nu nog ff sojabonen want om 1330 houd mijn 200% bonus op dus dit nog ff meepikken:p
    2e ronde fok event bijna klaar dus de gang zit erin xD
    Nu eerst ff kassie kiken:music:

stien56, sanne1000, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Euh, hier niet bezig met de events, ik kijk nog wel een keer in het weekend.

Net thuis, ratje loopt los, vandaag een slordige 50km gefietst, de tuin van mijn schoonzus (die heeft een boerderij-ruimte-tuin) in orde gemaakt, verder vanalles en nog wat gedaan.... Had ik voor dit jaar beloofd, dus gebeurd dat ook.

Lied voor vanavond, Melissa Etheridge, Like the way I do. :inlove:

Edit: Sanne, jakkie, wat erg, kan je er iets mee doen ? Of is het wachten tot het overgaat ?:wuerg: Beterschap Meis !!!!!

stien56, dutchboy, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sanne wat vervelend, sterkte ermee.

Ik knap gelukkig weer wat op na vandaag nog heel rustig aan gedaan te hebben.:music:
    Events mooi op dreef, wolkenrij van de fok binnen, 3e ronde sla ik over tenzij er heel veel slingers uit de grond komen.

stien56, dutchboy, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

goedmorgen allemaal. snietje wat knap van je 50 km fietsen en dan ook nog de tuin doen petje af hoor .nee wacht nog maar even mischien gaat het wel wat beter. ben echt niet een dokter loper kan altijd nog denk ik dan .mooi leni dat je er weer bij bent hoofdpijn is ook niet alles toch?fijne dag allemaal en kalm aan

stien56, dutchboy, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

Mooi ingevuld je onverwacht vrije dag en schoonzus helemaal blij denk ik.:inlove:

Sanne, Sniet is een van de weinige Nederlanders die geen last heeft van de warmte en daardoor juist extra energiek is hoewel ze altijd bruist is mijn ervaring:)

stien56, dutchboy, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

nou sniet geef mij er maar wat van. ik word er alleen maar moe van leni. en de eetlust is finaal weg. maar ik mag niet klagen er is er maar eentje die wel recht op klagen heeft en dat nooit doet en dat is dutch dus ik moet me schamen

stien56, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Nee hoor Sanne, jij mag ook "klagen" (echt klagen is het niet) Je hebt het toch ? Je voelt het toch ??? Dan mag je het ook zeggen 8)

Yep Leni, die belofte stond er nog, dus die heb ik maar vervuld, 50 km uit en thuis is toch niet zo heul ver ? We hebben onderweg ook op terrasje lekker geluncht :) en zoals je zegt : schoonzus en broertje van wederhelft waren beide blij, mooi toch ? Ik ben wel blij dat het weer wat beter met je gaat, boertje P. is weer een level omhoog, hij hoeft er nog maar 2 om je in te halen :eek: Dat is toch misbruik maken van een zieke ?xD

Edit, lied voor vanavond; Rainbow met catch the rainbow

Laatste bewerkt: 19 Juli 2018
    stien56, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedenavond allemaal ,

Hier lekker langzaam maar gestaag wat vooruit .
    Hopelijk gaat het hier met iedereen ook wat beter .;)
    Event gewas is morgen binnen dan alleen nog wat DI zelfde geld voor fokevent alleen DI zeehonden heb ik genoeg:p
    zit bij laatste fase ronde 2 misschien toch wat fokken morgen om dit te versnellen .
    Voor nu terug in ruststand morgen verder kijken
    fijne avond allemaal;)

stien56, sanne1000, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen, hier gaat het ook lekker met de events,
    Vandaag nog werken en dat het weekend weer vrij.:D
    Fijne dag allemaal.

stien56, popje4, sanne1000 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. leni1955

Sanne ik vind het ook geen klagen, je hebt wat je hebt en op dat moment is het vervelend.

Sniet, ik level vandaag ook weer dus kan Peter weer achter me laten, in het ergste geval kan ik er nog miljoenen bd tegenaan gooien om hem voor te blijven8)
    Het is zeker misbruik maken van een zieke maar het excuus is al gekomenxD

Voor de buitenstaanders, ik heb al jaren een wedstrijd met een buur en hij gaat wel heel hard tegenwoordig:wuerg::cry:

Events gaan hier ook lekker, nog 2 keer gewas zaaien en dan wachten op de drops.
    Fok ben ik de 3e ronde aan het doen en wachten op de slingers.

stien56, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

goedmorgen allemaal. leni wat grappig dat jullie dat doen .met mijn been gaat het beter lopen ook wat tijgerbalsem en alieve niet kunnen doen stinkt wel vreselijk die zooi als het maar helpt. voor iedereen een fijne dag suuske geniet van je vrije dagen dutch kalmpies aan sniet blijf het knap vinden wat je hebt gepresteerd ik vind 20 km al heel wat haha

18. popje4

goede middag....
    ik snapte er al niks van leni......hahhaha hoeft ook niet hoor maar inderdaad wel grappig om er nog een wedstrijd van te maken...zo laatste uurtjes vrij en dan op naar het werk...tegen het advies in van de HA maar ja kan niet op het laatste moment bellen dat ik ziek ben...vind ik dus...weekend wel vrij daarna zie ik wel verder.... veel bloed laten prikken vandaag dus volgende week hoor ik wel verder....eten gaat nog niet zo goed dus val "lekker" afxD.....mag ook wel maar dit gaat te hard....fijne dag allemaal.....

stien56, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

popje denk je ook wel aan je eigen gezondheid? het werk blijft er langer dan jou altijd zo geweest en beterschap en dat het allemaal wat meevalt voor je

20. leni1955

Popje gemotiveerd zijn en voor je klantjes zorgen is prima maar ten koste van je gezondheid:wuerg:, heb je niet geleerd van je burn out8)

Ik ben vanmorgen lekker een paar uurtjes naar het water geweest en heerlijk gezwommen, even eruit.:inlove:
    Ons hondje wordt puber en dat is best heftig met haar karakter, luistert slecht, komt niet als je roept en wil niet dat je weggaat dus best vermoeiend.:oops:

Laatste bewerkt: 20 Juli 2018
    stien56, hwjstolwijk, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.