-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, fijn om te lezen dat het weer wat beter weer met Dutchboy gaat. Hier de airco alvast klaar gezet voor gebruik dus het warmere weer mag komen :)

Katinka1700, suuske1960, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Yep Sanne het rommel en rotzooi Pensioen gedoetje is heerlijk xD vooral met een meloenmagie erbij of een groente wolkenrijtje ..
    dan hoogt het allemaal wat lekker op ..zal ik maar zeggen :p
    Heb trouwens voor mijn verjaardag een verhoging van de MB,s gekregen op mijn Foon ..in plaats van 2000 nu 6000 mb ...xD
    Dan ken Hofje wat meer op de boerderij als ,t nodig is :music:en zij door den lande reist :wuerg: Moet zij wel knechtjes hebben:wuerg:-.-
    Hofje heb nog voor 1 maand staan nu ...en zij twijfelt ..twijfelt ... twijfelt ...gaat Hofje hier nog mee door ... of gaat Hofje helemaal met Boerinnen Pensioen 8)...Euh we denken der nog even over ... Eerst maar is een lange vakantie en we zien het wel ..
    Dat het voor iedereen maar een heule mooie zomer mag worden en blijven ..:)
    Gaat is een heule dikke kus bij farmlief :inlove: brengen...

Lied van de Dag ; Blof - Teveel
    :inlove::inlove:

Katinka1700, suuske1960, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

sanne...
    =
    Huisdieren
    [​IMG]Vulkaanbungalow
    Kan op velden 0,1,2,3,4,5,6,9
    Te verkrijgen:voor 50 GB te verkrijgen
    in de Oude Apentempel
    (kamer 7)
    Geeft elke 48 uur
    10 minuten lang
    10% EP bonus op alle velden
    en je kunt hem nog upgraden....als die uitgebroed is.....

Katinka1700, suuske1960, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

dutch beterschap

Katinka1700, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Hexia

Hexia Teller

……….Zielig he voor Duitsland dat ze naar huis moeten ……..:music:
    Hoop dat Stollie nou is geen voetbal gaat kijken vanaaf ...heb heerlijke ijsjes gekocht ...maar tja tja :wuerg::p

6. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wil voegen.
    bedankt popje

gaat hier ook prima met het rommel en rotzooi gedoe ik vermaak me er zo super mee geen gedoe zelf wat aan klooien

Laatst bewerkt door moderator: 28 Juni 2018
  7. theav71

theav71 Levende forumlegende

:( nu krijg ik geen upgrade van mijn sieritem

8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedenavond allemaal ,

Dobbel event gaat prima 25x mogen dobbelen dus schiet op .
    Zal wel een paar keer lange gewassen zaaien s nachts want zit zonder drops.
    Andere event doe ik maar wat zaaien en oogsten hoe ik aan 1700 gewas voor e quest moet komen weet ik niet maar doe mijn best:p
    Vandaag na overleg met HA nog een 10daagse antibiotica kuur gekregen om de ontsteking definitief te verdrijven.
    Het blijft anders door sluimeren en houd verder herstel dan tegen.;)
    Dus we gaan er weer volop tegenaan nou ja rustig aan dan:pxD

9. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

goedemorgen beterschap dutch die 1700 gewassen bedoel je op het voetbalveld?

Katinka1700, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Beterschap, ik hoop dat je gauw weer helemaal beter bent en naar buiten mag.
    Ik denk dat je deze quest dan beter kunt overslaan. Dat vergroot de kans dat je de wolkenrij kunt halen. Daarvoor ben je 6750 eventgewas nodig voor 15 juli.

11. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Coco/Sanne Bedankt ik dacht dat ik alle coop questen nodig had vanwege de blauwe vlaggen:( rode vlaggen kan ik niet maken
    Naar buiten kan ik nog steeds niet het is twijfelachtig of dat nog lukt hoewel ik dat dolgraag wil .
    Maar dat blijft voorlopig te gevaarlijk helaas :cry:xD daar en tegen zeg ik geef nooit op want dan ben je verloren.
    Met die gedachte in mijn achterhoofd proberen we ook hier weer bovenop te komen :Den dat doe ik natuurlijk niet alleen maar
    samen met mijn gezin en de HA.
    Zo eerst koffie en farmlief :inlove:een kus brengen

12. popje4

nou dutch ik hoop ook dat het nu weer opwaarts gaat.... sterkte en fijn dat je mensen om je heen hebt die je helpen en steunen....top..
    ik vergeet net de wac weer aan te zetten...alle velden liepen hier door elkaar en de knechten weigerde dienst dus....was daar druk mee en dus vergeet die wac te activeren gggrrrr....tja zo gaat het soms he....zo nu maar eens koffie en dan vandaag kalm aan want het is nu al warm....fijne dag allen

13. -Coco1968-

De blauwe vlaggen ben je juist helemaal niet nodig. Die moet je dus niet gaan maken. En als je teveel gewas hebt, kun je beter een quest inleveren dan vlaggen maken. Maar het gaat juist om de vlaggen die je nu nog niet kunt maken. Daar ben je er 15 van nodig. En iedere rode vlag levert je dan 4 blauwe vlaggen op. En daarnaast ben je dan bezig voor de wolkenrij.

14. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Coco ik was ook bezig met inleveren van de questen daar verdiende ik munten en blauwe vlaggen en daar ging dan ook de meeste gewassen heen :cry:
    De quest van afgelopen keer kreeg ik al niet helemaal af wegens event gewas te kort.:p
    Zal nu alle gewas vast houden en dan maar kijken wanneer de rode vlag te maken valt en hopen dat ik genoeg gewas heb:music:
    Ben in ieder geval aan het sparen volgens de rekenmachine zou ik nu 70x moeten oogsten o_Oweet niet of dat nog kan maar dat zie ik wel.
    Dit event heeft heel veel info en dat is voor mij in deze situatie maar ik probeer het gewoon ;)
    Heb ik wat te doen voorlopig xD

Katinka1700, suuske1960, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Goedemiddag :inlove:

Dutch :inlove: zo fijn je weer te lezen en dat het de betere kant opgaat ...
    Rode vlaggen kun je volgens mij pas volgende week gaan maken ...:)
    Hier nu net 3000 gewas ...zal mij benieuwen of Hofje aan die 6750 kan gaan komen :wuerg: en dan nog de 300 Stokken ...heb er nu pas 185 :eek:o_O
    Dat wordt denk dan nog een groter probleem :wuerg:
    Sniet las je berichtje over banners ...ben zo brutaal geweest om te gaan zoeken :oops: heb er een paar gevonden en in mijn bannerdraadje geplaatst ...

Lied van de Dag ; Billy Ocean - When the Going Gets Tough, the Tough Get Going

Mooi en Goed Weekend Allemaal :inlove:

Laatste bewerkt: 29 Juni 2018
  16. -Coco1968-

Ik heb uitgerekend dat ik met 5x per dag oogsten vanaf 1 juli voldoende gewas kan verbouwen om het hele stadion te versieren (en dus de wolkenrij binnen te halen). Dat moet jou dus ook zeker lukken. En het is dus ook niet erg dat je de vorige quest zoveel mogelijk ingeleverd hebt. Ik heb die quest helemaal gedaan. Maar als je twijfelt of het lukt, dan ben je na 1 juli nog bezig met die quest (dat is zondag al) en wordt het lastig om voldoende rode vlaggen te maken. Als je volgend weekend het gevoel hebt dat je gewas overhoud, kun je dan nog inleveren in de volgende quest. Eerder ga ik niets meer inleveren.

17. popje4

hier ook... ik lever niks meer in heb alleen de eerste quest wel gedaan....zit nu op 3223 gewassen en 221 dropje komt vast goed volgende week nog het laatste veld er bij dus meer gewassen en zo....volgende week lekker niet zo veel diensten...dat scheelt kan ik hoop ik vier keer oogsten vijf ga ik niet halen denk ik.....ach we zien het....
    deze week is het heul druk veel werken (38 uur) das veul te veel wel 18 uur boven mijn normale werk uren....tja soms gaat dat zo he.....vind het niet fijn tis me dan echt te veel met alles thuis en zo....raak dan ook vermoeid en kan niet meer veel geduld opbrengen en dat is iets wat we echt wel nodig hebben.....bij ons:p maar goed vandaag lekker vrij.....xD

18. HofvanDromen

Zooo das best veel Popje ..geniet nu maar van je vrije dag dan :)

Pppfffff tis hier net De KookSoof :music::wuerg: Euh KooKHofje :pxD

Gister 10 liter Biest staan wellen ...met mams erbij ..want Hofje wist niet meer goed hoe en wat ...En die prima gelukt is en verrukkelijk smaakt:inlove:
    Vandaag weer minstens 2 kilo rodebessen en 2 kilo zwartebessen van eigen struik geplukt
    die zijn inmiddels gekookt en sap van gemaakt ..
    Nu zitten er tomaten in de pan ...1 gedeelte voor soep ..en 1 gedeelte voor pasta saus ..
    Tis heerlijk om te doen en zo bezig te zijn ..met die schort voor en een heerlijk koelachtig briesje door de keukendeur waaiend ..:)

En wahaaaaaaaaaaaaa ...krijg net een apjeding ...Bent Hofje toch Oma geworden :inlove:xD
    Oudste en Oudste Schonedochter hebben vanmorgen 2 oosterse Korthaar Kittens opgehaald:inlove:
    Dat is wat Hofje ze zo gunde ... Nieuw Leven in Huis en dus een nieuw begin ..:inlove:

Laatste bewerkt: 29 Juni 2018
    Katinka1700, dutchboy, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

kijk alleen ajax dus dat valt mee
    een chef was er naar toe geweest 2 wedstrijden van maroko, een weekje rusland dus voor hem

20. Hexia

Hexia Teller

Dus een weekje rust voor het personeel :music:
    Wou ook wel is een weekje rust -.-
    Hofje kwam hier al weer gillend binnenrennen ...ben Oma geworden ..ben Oma geworden :wuerg:...met ter tomaten en bessen smurrie schort nog aan :sleepy:
    Ik zeg ik heb geen kind gekregen hoor -.- en volgens mij komt ter ook geen 1 :oops::p
    zijn het katjes :music: ….moet niet gekker worden -.-….zucht...

Katinka1700, suuske1960, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.