-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

ooo snietje.... toch heerlijk.... vakantie tijd voor leuke dingen toch....en van de leg.....das toch ook wat ik loop soms wel rond als een kip zonder hoofd maar das niet erg, vind ik althans in mijn eigen tijd....in de baas z'n tijd kan dat ech nie.....;)
    hier zit de dak kapel er op en.....geen noemenswaardige problemen gehad.....alleen zijn ze wel vergeten om de afstandsbediening voor het scherm aan de buiten kant te leveren dus die kan nu niet dicht.....ppppffff das toch wel een beetje dom ze dachten dat het met een schakelaar moest.....dus ben wel benieuwt hoe ze dat gaan oplossen....want ik begreep dat het elektrische dan anders moest....nou ja ze zoeken het maar zelf uit....toch....
    trusten allemaal en slaap lekker...

dutchboy, leni1955, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen, hier erg druk voor mij doen.
    Raak daar wat van de leg van.xD
    Vandaag nog werken en dan weer eens een daggie vrij, ben daar echt aan toe na 9 dagen werken:sleepy:.
    Hoop op redelijk weer de komende dagen.
    Want heb daarna een lang weekend vrij.:inlove:

dutchboy, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

het zou warmer worden suuske de komende dagen dus dat tref je

dutchboy, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove::inlove:
    Heb ook niet zoveel te vertellen:oops: behalve dan :
    Hofje in alle rust en zaligheid haar verjaardag heeft gevierd , en dankbaar is voor alle lieve kadootjes , berichtjes en vliegtuigjes..:inlove:
    Hofje rustig aan moet blijven doen en Oudste nog niet goed gaat...En Mams het ook weer spannend maakt met haar gezondheid..:wuerg:
    De jongsten middenin de badkamer verbouwing zitten en dus hier douchen en regelmatig slapen ..:music:
    Hofje toch ook geniet van haar tuin die nu ook helemaal gezellie en op orde is en rijk aan rode bessen en zwarte bessen en dat die heerlijk smaken ,zowel als vrucht , sap en jam ..:inlove:
    Feestcommissie mijn zweef parasol nu dan eindelijk gerepareerd heeft en die dus weer heerlijk hangt te zweven:) ..terwijl die nog druk bezig is met de motoraanhanger te verbouwen waar die eigenlijk ook geen tijd voor heeft omdat hij bijna elke avond moet overwerken..:(
    maar het toch klaar wil hebben voor onze vakantie...terwijl Hofje zich nog steeds verbaast over dat die man gewoon alles kan ..o_O
    Probeert zij het handwerkhobby gedoe weer wat op te pakken ..heb ook diamant paiting geprobeerd ..werd er helemaal zenuwachtig van dus das Hofje ongeschikt ..-.-
    Dat Hofje wel de wolkenrij van die Jimmy Worm gedoe heb gehaald ..nu nog even proberen laatste SV er uit te halen en verder eigenlijk niet meer weet wat nog te doen op de Boerderij :oops: Moet nog zoveel en heb nog zo weinig :wuerg:en nergens op het moment nog zin in :oops:..

Maar verder gaat best goed ...:p..En ook hier al voorbereidingen enz voor onze aankomende vakantie ..:music:
    Eerst maar is een hele dikke kus bij Farmlief :inlove: brengen en halen ..

Lied van de Dag ; Laura Pausini '' It's Not Goodbye ''

:inlove::inlove:

5. popje4

lekker suus geniet er van....
    en euhhhhh.....nog gefeliciteerd dan hofdame....[​IMG] beter laat dan nooit he....;)

dutchboy, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Suus is 9 dagen achter elkaar werken niet een beetje veel:wuerg: Hoe hebben ze je ooit kunnen ontslaan als je zo hard nodig bent, beetje vreemd toch?

Hofje nog gefeliciteerd met je verjaardag, ik heb wel de taart gemist;)xD

Mijn vakantie duurt nog 2,5 maand maar dan ga ik ook 2 keer kort achter elkaar, tussendoor ben ik 2 dagen thuis geloof ik.:eek:

Op de farm is toch de pecan en judasboom gearriveerd:D, op baha niets nieuws.

7. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

hofje nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag

leni1955, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje :

Leni 2x op vakantie ????? gaaf !!! vertel !!

leni1955, HofvanDromen, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

hoi.....weet iemand waar ik de vulkaan bungalow de upgrade over heen moet zetten? kan niet vinden is een blauw gordijn....
    slaap lekker allemaal....

10. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

farmermikkie schreef dit:
    Ja, je gaat naar de akker waar je bungalow al staat.
    Op die akker ga je naar je inventaris bij het blauwe vaasje.
    Daar pak je (met de hand, niet de knecht) dat blauwe gordijn en je plaats hem over de bungalow.

Let op, als je bungalow net bijna klaar is om te oogsten, kan je misschien beter even wachten met upgraden. Want als je de upgrade eroverheen zet, duurt het weer 48 uur voordat je hem weer kunt gebruiken.​

leni1955, suuske1960, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

dank je wel....kan alleen die bungalow niet vinden misschien heb ik die wel niet of staat die ergens op de wolkerij....ga wel eff op zoek...

leni1955, suuske1960, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb je hem wel uit de tempel gehaald?. Hij staat in kamer 7 en heet luiaardhuisdier als hij nog niet uitgebroed is.

leni1955, stien56, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

dank je enk en die had ik wel uit de tempel maar omdat die nog niet uitgebroed is vermoed ik dat ik ham daarom niet kan plaatsen....normaal met een upgrade zie je (door dat de kleur anders word) waar hij over heen kan in dit geval niet maar nog 153 uur te gaan.
    wel fijn dat je er een plaatje bij doet dat zoekt toch een stuk makkelijker;) dank je.....

leni1955, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Goedemiddag :inlove:

Dank jullie :inlove: en Hofjes favoriete taartjes voor iedereen xD

Zo zeg met dank aan kalender kado hier de boel flink aan het opkrikken ..tja heb nou nog knechtjes :wuerg::p
    Hier ook geen van de nieuwe bomen met de trein mee gekomen :(
    Event slaat Hofje over ...ben lekker zo aan de rommel en de rotzooi ..Ik hou der van :inlove:
    Ff flink zoenen met farmlief :inlove:...en weer door ...

Lied van de Dag ; U2 - Heartland
    :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 27 Juni 2018
    Katinka1700, leni1955, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

heerlijk hofdame ik schuif eff aan....doe ik de [​IMG] er bij en voor de liefhebbers...[​IMG] een kopje thee.....
    hier zijn de mannen druk met de afwerking van de dakkapel van ochtend is de airco geplaatst dus nu kunnen ze echt aan het werk volgende week kan ik dan schilderen hoef dan niet zo veel te werken dus....kan het mooi tussen het huishouden en de honden door....eerst alles schuren das dan weer wat minder....tja hoort er bij zeggen ze.....

Laatste bewerkt: 27 Juni 2018
    Katinka1700, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedenavond iedereen ,

Blij mag ik melden dat ik langzaam maar zeker van de longontsteking af kom .
    Moet heel rustig aan doen maar we proberen het weer .
    Heb wel alles geliked maar ben nog niet op de hoogte van alles dat komt komende dagen wel denk ik .
    Ben aan dobbel event begonnen.
    De stekjes had ik laten gaan de trein heeft wel veel gereden maar daar kwam 1 judasboom en 1aheuheute uit de rest vrijwel allemaal XXL bomen.
    tot laters

Katinka1700, leni1955, -Coco1968- en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Katinka1700, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

fijn je weer te lezen dutch en beterschap kalm aan en nu maar weer op krachten komen....
    voor nu lekker slapen en....morgen gezond weer op.....

Katinka1700, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. stien56

stien56 Alwetend orakel

Beterschap Dutch!!

Katinka1700, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

goedemorgen allemaal dutch van harte beterschap fijn dat je er weer bent popje succes met de kwast hofje rotzooi maar lekker door ook leuk om te doen toch?popje wat krijg je uit die bungalow?is het de moeite waard?

Katinka1700, suuske1960, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.