-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

plotseling gaat het licht buiten uit net nu de vrouw op de scootmobiel naar de winkel is :eek: en ze is ook bang voor onweer
    dat hoor ik nog niet maar kan niet ver

Hopelijk is ze op tijd terug :music:anders kon ze weleens erg nat worden de lucht trekt bijna zwart dicht:eek:
    Hier de volgende oogst weer binnen dus nu weer een kleine 5uur wachten:(xD
    Eerst ff wat pijpen leggen en kijken of ik nog wat uit de shop-o-rama moet halen want die word over ruim 8 uur gereset :p

stien56, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ben weer op gedroogd
    zou vanmiddag code oranje zijn hier in amstelveen, niks van gemerkt trouwens
    is nu weer erg warm op dit moment

stien56, dutchboy, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier net ook wat water...dank je stollie fijn dat je die bui deze kant op stuurde.....en wat onweer maar niet echt heul veel....nu alles open gegooid eff lekker door laten waaien.....

stien56, dutchboy, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Gefeliciteerd Hofje :D:D

popje4, stien56, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dank jullie xD
    En Dutch :inlove: vrouw nog droog thuisgekomen ..
    Ben al heerlijk aan het ombouwen hier ...zo eerst ff koken en dan misschien nog ff verder ..of morgen nog even ..
    Dan alles klaarmaken voor vertrek ..Gaat Hofje is een dag of wat of een week of wat De Veluwe onveilig maken xD
    Feestcommissie blijft thuis en aan het werk ...das mooi kan hij het geld verdienen en Hofje het uitgeven xD:oops:

Tot dan ..dan :inlove::inlove:

dutchboy, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. kakelot69

Dat is een goeie taakverdeling Hofje xD

popje4, stien56, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Hofje :inlove:mijn vrouw was nog geen 2 minuten binnen en bezig ramen boven dicht te doen en het barsten buiten los .
    Goed in de organisatie blijven Hofje:inlove:vergeet je tandenborstel niet :pxD
    Hier halverwege pijp event nog 5 te gaan verloopt tot nu erg soepeltjes
    Eerst koffie en dan weer een oogst binnenhalen:p kan ik nog ff wat kippen kweken xDxD

popje4, sanne1000, -Coco1968- en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. kakelot69

Nou, hier niks geen bui hoor, nog geen druppel. Ik ben zwaar teleurgesteld.

Pijpjes leggen daarentegen gaat werkelijk fantastisch: ik ben nu halverwege opdracht 7 en als ze de droprate niet ineens drastisch omlaag gooien ben ik morgenmiddag al klaar xD . Maar ik ga daarna nog wel even door, voor de prijzen en de kistjes. Vooral de bananen staan me wel aan, want die akelige plumeria komt eindelijk een keer in zicht.

Laatste bewerkt: 31 Mei 2018
    popje4, hwjstolwijk, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Draai ik alweer 200% oogst:inlove: en ben toch maar met het event begonnen want een goed begin is het halve werk, super maar wel jammer dat het halverwege de nacht afloopt.
    Laat opblijven dan maarxD

-matthias1952-, popje4, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen allemaal,

1e oogst binnen en 100% oogst bonus dus vandaag event gewas wel binnen schat ik .:pxD
    Dus relaxed het weekend in :music:
    Zoonlief gaat de deur uit dus die ff uitzwaaien en en dan maar weer ff proberen te slapen :p

Tot later

popje4, stien56, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen, lekker hoor die oogstbonus.
    Wil die ook wel weer eens draaien, heb meestal het geluk van een gele stal of iets dergelijks.xD

popje4, dutchboy, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal

Suuske je moet het soms treffen en de partytickets moet je ook maar net hebben zelf probeer ik het 1 of 2 keer ook als er geen
    100of 200% op het rad staat en er een event begint en dat levert wel eens de bonus op vanmorgen heb ik het 5 x geprobeerd toen was het raak .:pxD
    Had gister nog ff 4 partytickets uit de Shop-o-Rama gehaald vandaag is deze weer vernieuwd dus kan deze maand weer 5x 2tickets ophalen :DxD
    Zo weer ff oogsten voor 2e keer omdat de nachten zo slecht zijn oogst ik 1x extra leuk maar als ik het kon ruilen voor een uurtje extra slaap nou heel graag meteen doen.:music:
    Verder met wat kijken of er nog iets aan de questen ik de Coop gedaan kan worden heb er weer 16 omdat ik gister geleveld was :cry:
    Maar zo hou ik wat te doen :music:xD
    Eerst Farmlief :inlove:een dikke kus brengen geniet van de onderduik

Eerst koffie fijne dag allemaal .;)

PS. geoogst en gezaaid alles vol gezet heb ik nog maar 14 gebogen pijpjes nodig:music:xD

Laatste bewerkt: 1 Juni 2018
    stien56, suuske1960, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

goed morgen.....
    op deze heerlijke afgekoelde morgen.....
    hofdame veel plezier dan en....doe je best met uitgeven...

stien56, janniekwak, dutchboy en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

;)Goedemiddag allen ,

Zijn we weer effe lekker onderuit geweest pijpleiding klaar ben aan 2e rondje begonnen :pgewoon voor de leuk .
    De stallen en stekjes staan op het veld kijken of ik een Pecan kan scoren want die heb ik nog niet :music:

Iedereen een fijn weekend en hopelijk blijft het een beetje droog ;)

totzo

15. kakelot69

Hier is het eerste rondje ook klaar, op naar de volgende ronde.

En ook hier is het heerlijk afgekoeld, er staat zelfs een windje.

stien56, suuske1960 en dutchboy vinden dit leuk.
  16. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Snelle jelle's zijn jullie ik zit nog in me eerste rondje.:eek:
    Hier iets afgekoeld, maar nog steeds weinig tot niets aan neerslag.
    Dus ik denk dat ik weer moet sproeien dadelijk.

popje4, stien56 en dutchboy vinden dit leuk.
  17. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik hoop vanavond het eerste rondje klaar te hebben. dan doe ik nog wat door voor de kistjes. (als het meezit met wat eruit komt.) ik ben heel tevreden met de hoeveelheid drops. zit nog altijd goed.

dutchboy, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. popje4

ppppfff het heeft hier best geonweerd toen het wat rustiger werd met hondje aan de wandel gegaan.....loop net drie min begint het weer te regenen en te onweren....ik zag een flits, net of er iemand vlak voor me stond met een camera....en toen een heule harden knal was niet normaal.....en heel dicht bij....echt heel dicht.... ben normaal niet bang of zo voor onweer maar dit was niet grappig leek net alsof het op een halve meter voor me ergens insloeg of zo...bbbrr schrok me een hoedje (hondje ook)....niet leuk ook omdat een vriendin ooit eens getroffen is door de bliksem.....ze heeft dat wel overleeft gelukkig maar je kunt nog de afdruk van haar kettinkje zien in haar hals....nou ja tis goed gegaan....blijf voortaan wel binnen....
    slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op....

stien56, dutchboy en suuske1960 vinden dit leuk.
  19. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaal, eerst met Psili naar de dierenarts geweest(maar 3 uur hoeven wachten -.-), hij is gevallen en het oog ziet er niet goed uit. Medicatie gehad en de rest van zijn gebreken even afwachten met deze antibiotica.
    Weet ik ook weer dat de honden niet echt opgevoed worden en dat er ook mensen zijn die de baby meenemen. Dan krijg je grote ellende van blaffende en keffende honden met een huilende baby die er bovenuit komt :eek:o_O Wat een doffe ellende :wuerg: dan duurt 3 uur een halve eeuw.....

Verder begint mijn laptop het toetsenbord aan de rechterzijde heel vervelend te doen, de letter beginnen te weigeren en mag ik iedere letter minimaal 5x induwen voordat ie pakt...... lekker dan:(

Kortom, het is geen feest vng (vandaag)

-matthias1952-, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

snietje 3 uur wachten? is dat dan niet op afspraak?

snietje1, dutchboy, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.