-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

mooi hofdame mijn stem heb je alvast zo wie zo.....
    wat een lijst hé en die dinge dong song we hebben gisteren ons daar erg mee vermaakt....lachen...xD b leef ook weer erg hangen dat dan weer wel....

hwjstolwijk, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

veel der van zijn hang en blijf in je hoofd liedjes :p
    Hofje heb de wolkenrij binnen xD ...zo zeg nu nog ff voor de leuk en me gewas op te maken ..had weer veel te veel :wuerg:

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove:

hwjstolwijk, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

-Coco1968-, suuske1960, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hier heb ik toch echt geen geduld om de kistjes op te sparen, kreeg net nog een krab dus daar was ik wel blij mee :) Heb nu voor de nacht maar lang gewas er op gezet, ben het oogsten en dan howies neerzetten een beetje zat maar anders kwam ik niet aan genoeg di om elke oogst 2 keer te kunnen zoeken. Morgen in ieder geval nog even zoeken en de oa afwachten van het event om te kijken of daar lang gewas voor nodig op de velden is.

hwjstolwijk, dutchboy, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Hexia

Hexia Teller

Hallo xD
    Papa Dutch ...Ik heb nog een Roze Aapje voor jouw :) hij is heul ondeugend dus hij ken het beste maar bij jouw gaan wonen:p
    Kistjes opsparen ..ik spaar niks op ...geen geduld voor ...:wuerg:

hwjstolwijk, dutchboy, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. theav71

Goedemorgen, het zonnetje schijnt hier al lekker :) Nog een dagje schatzoeken en dan zit dat er gelukkig ook weer op. Het gewas van bahamarama gaf genoeg di om vandaag niet meer met howies te hoeven spelen :) Dochter heeft vandaag een leuk uitje met haar klas naar het concertgebouw.

7. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

De schijnt hier ook al flink :) met strak blauwe hemel ...
    Vandaag ook nog wat schatjes zoeken en verder ik denk niet veel ...wat rommelen in het om het huis..
    en verder rustig aan ;) even pas op de plaats ..komt het weer helemaal goed...
    Eerst maar een dikke kus en een bakkie koffie bij Farmlief:inlove: brengen ..
    Lied van de Dag ; Dua Lipa - Garden
    :inlove::inlove:

hwjstolwijk, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen...

hier ook strak blauwe lucht heerlijk zonnetje.....
    zo maar eens een paar uurtjes op het werk gaan kijken of ik er nog wel werk zeg maar....xD daarna zie ik wel weer....
    nieuw event staat al weer klaar.....ppppfff een heel verhaal....of ik mee ga doen met totempalen bouwen? met 8 uur gewassen? euh denk het niet.....
    fijne dag allemaal

hwjstolwijk, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Zo heel moeilijk ist niet hoor pop:)
    Je moet zaaien en oogsten en 2 molenprodukten maken ..
    Dan inleveren bij 3 figuren ..er wordt door die figuren zelf aangegeven wat je moet leveren ..
    Zal wel 1 tikitotem staan ...als ze daar het tiki masker ding mee bedoelen ..ja lekker dan die heb Hofje niet meer..
    en ik krijg ze ook nergens van en je ken ze niet kopen :wuerg: das dus al een stom iets :oops:
    Verder moet je ook fokdieren inleveren en van alles en nog wat ...hoeveel gewas en DI ..geen idee:p
    De DI komt uit verschillende dingen en 1 ik dacht alleen uit bomen ..dus als je meedoet zou ik beginnen met nu of vanaaf alles vol t zetten met bomen ..dan heb je die alvast ...
    Hofje doet niet mee ...als ik thuis had geweest misschien wel ..maar heb nu op de foon geprobeert die event van nu ..maar vond dat toch behoorlijk heftig..toch op de tijd moeten letten en of ter nog wel WAC enz in stond ...dit event heeft mij al 7 WAC gekost ..en moet zuinig met de WACjes zijn :music:...Hier zet ik van de week alles vol met bomen en dan kan ik met 1x per dag inloggen de boel een beetje bijhouden en mijn Farmlief:inlove: zijn dagelijkse kus geven ...en dat is al mooi genoeg ...xD

Ohw FAQ van neonstallen staat er ook ...eens even kijken wat het is :music:
    EDIT : das wel ook een beetje veel allemaal ...Hofje slaat die ook maar over
    Jammer:(

Laatste bewerkt: 15 Mei 2018
    hwjstolwijk, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. theav71

Tiki totems zijn producten en die zijn gewoon te koop. Voordeel is wel dat het gewas 8 uur duurt, dat komt mooi uit met het ruilen :) Ga vanavond maar eens de velden vol zetten met bomen en gewas en dan maar eens zien hoe ver ik kom. Vergeet met ruilen vaak te oogsten ;)

Bij het fokken word wel veel aan inleverwaarde gevraagd :( Maar ga hem toch maar doen, heb gelukkig sv genoeg bij elkaar gespaard anders had ik overgeslagen.

hwjstolwijk, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Die Tikitotems komen van een werkplaats en kun je kopen op de markt.
    Dat fokdier kun je volgens mij ook overslaan.
    En het ene dropitem komt alleen bij gewas en het andere bij de rest.

suuske1960, hwjstolwijk, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

:oops: ohjaaaa ....wat een kluns ben ik ook weer ...nooit meer aan die tiki als produkt gedacht :wuerg:xD dank dames :inlove:

Ohw wacht eens even ...Dank je Coco voor je kijk op dit event ...las net ook nog even terug ...
    Je moet er 2 in elke fase maken ..dat houd dan in dat je er steeds 1 niet hoeft te doen ...
    Dat kan dus ook veel gewas maken schelen ...Hmmm dat geeft mogelijkheden ..-.- maar ja ken maar een paar dagen spelen
    Wou al bijna maar gewoon alleen nog elke dag 1x inloggen en verder maar niks meer ...vind allemaal niet zo leuk meer:(
    Nuja ...misschien na de vakantie weer wat zin en moed :oops:

EDIT : geloof dat ik het alsnog niet snap ...ik sla dus maar gewoon over:wuerg:

suuske1960, hwjstolwijk, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat kan ik me best voorstellen, ik zou het event ook niet graag op de telefoon spelen. Tussendoor de mogelijkheid hebben om te oogsten is leuk, maar een event spelen lijkt me niets. Een tablet vind ik al veel beperkingen hebben, al heeft die met goed internet ook voordelen.
    Geniet lekker van het mooie weer. Ik heb me opgegeven als vrijwilliger om bij de examens te zitten, dus ik zit iedere middag binnen. Wel met de mogelijkheid om op de telefoon te spelen.

14. HofvanDromen

Coco , je hebt helemaal gelijk xD waar zou ik mij druk om maken ...heb al die jaren zonder foon gedaan ...
    Hofje gaat genieten ...van het weer ..van Feestcommissie ..van de onderduik ..en van alles en nog wat en meer :)

15. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal ,

Hier rustig bezig met kistjes event

Hexia komt je moeder niet eerst :wuerg::pdie spaart ze ook :music:

Heb vluchtig ff gekeken naar Tempel apen dag faq lijkt erop dat ik alle gewassen en fokdieren op voorraad heb dat is een goed begin :p en daar gaan we weer aan meedoen weer 3 zeldzame stallen erbij gelukkig ook een Kolibrie :inlove:
    Nu eerst koffie en Neon faq lezen :music:druk druk druk xDxD

fijne dag iedereen

suuske1960, hwjstolwijk, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Hexia

Hexia Teller

Ohwjaa...:oops: Me moeder :oops:...die vergeet ik gewoon :oops: ...straks zit ze weer te janken :wuerg:
    Maar deze Roze - Aapje ..heb ik al verteld dat hij bij jouw mag gaan wonen Papa Dutch ...
    Hij wilt heel graag en hij is erg ondeugend ..dus jij ken hem wel aan ...Hij heet Stollie:music:xD

Morgen Baby-Boom...eens kijken of ik nog ken fokken -.-

dutchboy, suuske1960, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Hmmm...dochters :music:

Bij nader inzien doet Hofje toch mee met die fokrommelgedoe event ...morgen van 1400 uur tot 2200 uur Baby-Boom ..
    en van de 3 genomineerde krijg je 2 neonstallen ....al zijn ze echt spuuglelijk :wuerg:

18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik heb geen howies maar nog wel 380 boomstammen, wat doe ik goed?8)
    Lijkt me maar een gedoe steeds die dingen verplaatsen.:oops:

19. theav71

Jij zet misschien lang gewas in de nacht, ik heb elke keer in de nacht ook eventgewas er op gehad. Hoeveel keer heb jij kunnen schatzoeken?

Normaal zet ik ze ook alleen de 1e oogst neer, maar vond het schatzoeken wel erg leuk.

20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik heb niet fanatiek gedaan en maar op 2 velden gezaaid en geoogst, 1 veld met bomen laten staan dat levert de drops, 's nachts ook eventgewas maar door mijn gehoest en veel wakker deze redelijk op tijd geoogst.:)
    Tot nu toe heb ik 27 keer gezocht en nu nog maar 1,5 veld met gewas maar zoals ik zei was echt niet fanatiek.

Faqs gelezen en alles op voorraad op een paar panda fokdieren na.

Fokstal maar gelijk volgegooid met panda, muizen, katten en beren, ik heb ook heel veel supervoer gespaard de laatste tijd dus gaat allemaal wel lukken denk ik.

Hofje, waar zie jij dat er 2 neonstallen te verdienen zijn, ik kom maar tot 1.:oops:
    edit: Gevonden bij de eindopdracht:D

dutchboy, stien56, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.