-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hier staat eigenlijk meestal alleen op het veld wat of duur is of wat ik nodig ergens voor heb. Eigenlijk wel jammer want heb genoeg mooie stallen om te bekijken. Weet nog heel goed dat BP met een siertuin kwam waar spelers een mooi veld van konden maken met boompjes/hekjes en andere leuke dingen. Spelers wilde toen al wat leuks van de farm maken, maar het gevolg is ondertussen dat deze dus ook gewoon volgepropt staat met de sieritems. Net nog even een leeuw uit een quest gehaald, ben benieuwd of die ook te ruil komen deze keer. Nog 2 weken wachten :(

snietje1, dutchboy, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Kennen we ook al 2 weken voorpret hebben ;)
    ja ik weet ...en nu hebben ze al die hekjes en dergelijke zelfs uit het spel gehaald :eek:o_O het zal wel...
    Mijn siertuinen zijn ook een zooitje ..vol met spul wat je zo graag kado zou doen of ruilen met spelers die ze niet hebben ..
    ik bedoel dan die speciale jackpot items -.-...voor die wolkenrijen ...
    En dan ook nog van die upgraded dingen die je gewoon niet ken ruilen o_O...en zo kan ik nog wel even door gaan ...
    Als hofje weer is echt tijd heb ..dan alles der maar weer is af halen en opnieuw mooi maken ...:p
    Edit :
    Weet niet of jullie gelezen hebben ...vanavond is er een forum stilte ..Ron heeft er ook een heel mooi gedicht bij geplaatst ...Dat wil ik hier graag ook even plaatsen :)
    Welkom in mijn wereld
    Welkom in mijn wereld.
    Daar waar racisme niet bestaat,
    waar liefde ademt in elk leven
    en niemand iemand haat.

Waar geen conflicten zijn
    en niemand het woord corruptie kent.
    Waar alleen de kleuren van je hart
    vertellen wie je echt bent.

Een wereld waarin politici
    geen loze beloftes uiten.
    Waar kinderen niet worden geboren
    om vervolgens te misbruiken.

Waar een 2 minuten stilte niet nodig is
    waar een oorlog nooit geweest zou zijn
    en niemand zijn dierbaren mist.

Mijn wereld is een wereld
    die zich laat zien in mijn dromen
    Waar geluk en vrede heerst.
    Waar ieder mens in mag wonen
    en niemand een ander zijn leven beheerst.

Welkom in een wereld,
    waar alles magisch lijkt
    maar nog altijd een sprookje is
    ver van de werkelijkheid.

(2014) Mauricio Plat
    Bron: Nationaal Comité 4 en 5 mei

Laatste bewerkt: 4 Mei 2018
    snietje1, dutchboy, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. stien56

stien56 Alwetend orakel

Prachtig gedicht Ron / Hofje!

HofvanDromen, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

mooie woorden.....!!

HofvanDromen, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Normen-waarde respect-liefde zijn o.a de ingrediënten voor een betere samenleving .:)

HofvanDromen, stien56, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Heel mooi gedicht Ron /Hofje !!

Hier wat aangerommeld na het werk, was staat aan, ontbijt staat klaar in de ijskast voor morgen, mezelf onder een plens water gezet, netjes aangekleed en dadelijk de kruiden water geven. Vanavond gezellie met mijn vriendin (en haar wederhelft) bijkletsen onder het genot van een glaasje en een hapje xD

En niet te vergeten : WEEKEND xD

HofvanDromen, hwjstolwijk, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

geniet van het weekend snietje, en ook iedereen natuurlijk.

HofvanDromen, hwjstolwijk, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen mede farmers ,

Nog volop bezig met event duurt wat lang deze gewassen maar is niet anders .
    Prachtig weer geniet ervan allemaal .
    Als ik hier kijk gebeurt dat ook wel want er is hier niemand geweest vandaag xDbehalve ik zei de gek :pxD
    Nu maar weer even de hockey ring in tot laters

Fijn weekend iedereen ;)

HofvanDromen, leni1955, -Coco1968- en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. theav71

goedemiddag, ik was hier al vroeg op pad om naar een vrijmarkt te gaan. Wat boekjes voor dochter, 1 plantje en 2 spelletjes voor 3ds gescoord. Hier is de wolk al vol, draaide 200% oogst :) , maar je hebt wel gelijk de gewassen duren lang en duurt lang voor je muntjes bij elkaar hebt verzameld. Het is wel leuk dat je tijdens het hockeyen ook stalletjes, stekjes en partydraaien er uit kan halen :) Nu maar hopen op een neushoorn :)

HofvanDromen, leni1955, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag....

tis hier inderdaad rustig...maar ja wat wil je ook met dit mooie weer he.....
    hier ook langzaam maar zeker richting die wolkenrij.....ppppfff nog maar..... weet ik veel muntjes te gaan......wachten wachten wachten duurt zo lang.....tja het is niet anders, geeft je wel lekker veel tijd tussendoor om buiten te zijn...dat dan weer wel.
    zo nu maar eens koffie en dan zie ik wel weer verder....
    fijne middag allemaal.....

edit.....de aanhouder wint toch.....hier eindelijk bij de planten veredeling.....die van de asperge de houten hamer.... jeeeeee

Laatste bewerkt: 5 Mei 2018
    HofvanDromen, leni1955, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedenavond, hier wordt ook ontzettend genoten van het mooie weer.:inlove:
    Veel gedaan en te doen in de tuin, dus weinig hier.
    Vaak even oogsten en hop weer naar buiten.
    Zal morgen eens kijken hoe ik er voor sta met het event.xD
    Fijne avond allemaal.

HofvanDromen, popje4, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. -matthias1952-

genieten van het mooie weer. dat heeft nu voorrang op de farm. zoals suuske: alleen even binnen komen om te oogsten en te zaaien. we zien morgenavond wel hoever we gekomen zijn. (toch eerst even op het ijs)

HofvanDromen, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik ben een lange dag weggeweest, vanmorgen gauw even geoogst, gelukkig het lange eventgewas, en nu te laat om de korte nog een keer te kunnen zaaien. Het event gaat niet opschieten zo. Maar wel een heerlijke dag gehad.

HofvanDromen, popje4, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. -matthias1952-

dat is toch ook fijn Coco. de wolkenrij haal je sowieso. of je kiest voor enkele items.
    alles is oké. als je maar van het leven geniet.

HofvanDromen, popje4, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal ,

Popje gefeliciteerd met je veredeling
    Hier is de zon er inmiddels al bij .:inlove:
    Ben zelf bezig met de Framboos maar lukt nog niet erg :cry:
    Event verloopt aardig daar bedoel ik eigenlijk mee goed als ik beter had opgelet om de wolkenrij te halen 280munten :)
    maar de andere daar heb je denk ik wel 600 munten voor nodig:p:wuerg: en dat heb ik wat te laat gezien:cry:
    Maar 2e gewas staat er in voor vandaag dus zie wel even wat er mogelijk is zal alles ook niet echt nodig hebben .

HofvanDromen, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. theav71

goedemorgen, nu maar veel houten hamers uit de oogst krijgen popje :) Hier wil ik de krokussen veredelen, alleen duren die dus nogal lang met kweken en op de markt zijn ze ook niet te koop dus dat zal wel een tijdje gaan duren. En je krijgt nadat de veredeling weer is aangepast maar weinig terug. De chrysant had ik gelukkig wel op tijd nog veredeld :) De framboos heb ik wel al zo veredeld dat hij kort genoeg duurt voor de nacht, maar zet eigenlijk altijd eventgewas neer in de nacht omdat ik meestal di er bij maak met de kastanjwolk en ook al wat extra di (in verhouding met andere spelers) krijg bij de 1e oogst.

De wolk staat hier al, had vanmorgen net 1 muntje te kort voor het sieritem van 50 punten (als reserve voor als schaapje deze niet red). Kies soms er voor om minder muntjes te pakken aan het eind als er bijvoorbeeld een partydraai staat. Die heb ik dan liever dan dat extra muntje. Denk dat ik hier na nog ga sparen voor het item van 45 en 90 (voor de ruil) Stalletjes van de valk laat ik staan, die heb ik al meer dan genoeg.

17. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

goedemorgen allemaal ben niet voor de wolkenrij gegaan maar voor de bananen. schiet het wat op moet nog wat bruine beelden weg werken. wolkenrijen zat en om ep s zit ik niet meer te springen ja op bahamara dan fijne zonnige dag allemaal

18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier niet veel aan het doen, ben heel verkouden en pijn in mijn keel :wuerg::cry:

HofvanDromen, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. theav71

Sterkte Leni, hoe gaat het eigenlijk met je hondje?

HofvanDromen, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. -matthias1952-

wat erg Leni, met zo'n mooi weer ziek zijn. ben je wat vermoeid door het vele bezoek en de pup?

dutchboy, HofvanDromen, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.