-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Tuurlijk mag jij mee Dutch :inlove: Als jij er bij bent durft Hofje misschien ook ...Hofje rijd dan wel ff de 200 KM naar jouw toe en dan vervolgens de 150 KM weer naar Stollie Town ...kleine moeite :music:

Hofje gaat zo eerst ff bij die winkel waar Stollie werkt in haar eigen woonplaats de boodschappen halen...:p

Pop ...wat doe jij eigenlijk in de kast :eek: en waarom o_O

leni1955, hwjstolwijk, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

nou ik dacht das beter dan in een archief la.....daar pas ik vast niet in dus.....[​IMG] zie dat past toch nooit.....ook niet met mijn maatje......:p
    ga er voor ducht tis wel zo dat als je eenmaal daar mee begint kun je niet meer stoppen he....hier ook door de asperges heen tja...maar ik zal door gaan.....he das ook een liedje we zullen doorgaan.....enz...
    ben nu ook wel heul benieuwt naar die winkel.....:)

3. HofvanDromen

xDxD Hofje past in elke la ...Als tie maar groot genoeg is :pxD

Weer een liedje pop ...pppfff die is ook echt heel errug ...
    weet ter nog 1 ..ook zo erg ..Zomer In Zeeland ...aaarrrgggg...:wuerg:

4. popje4

whaaaaaaa die is pas erg.....en waarom ik dan nu in ene keer op het lied.....op zij... op zij ...op zij... want wij zijn haast te laat we hebben maar een paar min. tijd....in mijn hoofd heb...geen idee:)........

en dan toch maar liever in de kast die lade's zie ik niet zo zitten.......krapjes:p
    zo nu lekker op de bank hangen en dan op tijd op 1 oor denk ik maar.....nog een keertje oogsten straks en dan...dan....lekker naar dromenland....morgen is er weer een dag....

leni1955, hwjstolwijk, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaal (hallo mag ook)

Hier net gegeten, nu mijn tanden met allerlei dingen bewerken, daarna lekker lezen in bed.

Ik zie hier verschillende dingen voorbij komen die in je hoofd blijven hangen. Ik ga lekker alles uitbannen en ga lekker met : waar wou je heen gaan van Robert Long en Nelleke Burg verder:inlove:xD

leni1955, dutchboy, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

en ja niet gelukt dus....dat op tijd naar bed tja morgen weer een kans......
    truste allemaal en morgen....gezond weer op.

en voor de vroege vogels.....[​IMG] ontbijt ze.....

leni1955, hwjstolwijk, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Dank je Popje, ik ga nu mijn fietsje starten, tot laterzzzzzzzzzzzz

suuske1960, leni1955, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Hofje geniet nog lekker verder van de rust , de vrijheid , het mooie weer en rommelt wat aan ...
    Gaat is even een dikke kus bij Farmlief:inlove: brengen ...neemt nog een bakkie koffie en wacht op bakstenen :p

Lied van de Dag ; Blof - we doen wat we kunnen

:inlove::inlove:

suuske1960, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hallo hofje, heb je dan geen kistjes meer open te maken?
    ik heb nog 48 gewone, 97 XL en 16 XXL in m'n voorraad staan.

suuske1960, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. theav71

theav71 Levende forumlegende

goedemorgen, hier vanmorgen druk bezig geweest met een farmerama groep maken op facebook. Kan nog wel wat leden gebruiken dus als je lid wil worden stuur me maar een berichtje in het spel :) Voor de rest alvast het eten voorbereid voor vanavond, dochter is vandaag aan het uitslapen, ze is gisteren met mijn man aan het fietsen geweest en was erg moe. Hofje vandaag maar een gereedschapkistje gestuurd, hoop dat daar bakstenen in zitten. Hier heb ik geen pakhuizen meer om uit te breiden, ik heb alleen de gratis pakhuizen, vind ze te duur om zo te kopen. Heb nog wel een roze vlinder gemaakt wat me wat gereedschap heeft gekost.

snietje1, suuske1960, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

das een mooie stal theav.....
    goede morgen allemaal.....o zie net goede middag allemaal.....al weer middag pppfff wat gaat de tijd snel....
    tis heerlijk weer dus ik kom maar eens uit die kast das nu wel klaar.....net even met de stofzuiger aan het stoeien geweest dat was onderhand wel heul erg nodig.....nu weer even kalm aan....de was die wacht vast wel even.....
    1 hond is weer geborsteld ook dat was hard nodig...ze hebben nog al wat haar....xD strak de andere dan maar doen....met stapjes he...
    geniet van het mooie weer en tot laters.....

snietje1, dutchboy, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik vind eerlijk gezegd hem heel erg lelijk, het is dat ik graag van alle stallen een roze wil hebben anders had ik hem niet gemaakt. Snap het niet, alle andere vlinderstallen zijn juist erg mooi en dan maken ze de roze zo lelijk.

snietje1, dutchboy, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Nee Matthias ..Ik maak ze altijd meteen open ..waarom opsparen ...dat doe Hofje nooit :wuerg:
    Dank je Thea xD ..zat helaas geen bakstenen in :oops:..Heb hier ook alleen de gratis pakhuizen ..vind ze veels te duur om te kopen :wuerg:
    Was al heel blij dat Hofje ze poosje terug dan eindelijk met de GB kon krijgen ..nog 1000 bakstenen voor de laatste up-grade..
    we komen der wel ...
    Farmerama Faceboek groep :eek:..Heb of had ooit wel die smoelenboek ..weet niet eens meer of ik nog heb :wuerg:
    kwam ter nooit meer en ik dacht ..wat moet ik er eigenlijk mee ..:oops:
    Heb het al druk genoeg met boerderij en forum en soms druk met postvak berichtjes :p En vind dat ook prima zo ...Ga graag me eigen gangetje en heb het niet zo op groepjes enz...Dat heeft niks met jullie of wie dan ook te maken hoor...
    Das gewoon hoe Hofje is ...dat is toch niet erg :oops:

Vind veel Roze - Stallen helemaal niet zo mooi ...Dat is echt jammer , dat men daar nou niet wat meer moeite voor heeft gedaan ..om er wat moois van te maken ...-.- heb ook graag me verzameling compleet en de vlinder heb Hofje dus nog niet ..maar die komt ook nog wel is een keertje ..

EDIT ; Nou staat dat er zo ik het lees wel heel onaardig ..:oops:Zo bedoel ik het niet ..Maar Hofje is er geen mens voor...heb dat al is eerder geschreven ..Tis al heel wat dat Hofje op dit forum post enzo enzo....Daar laat Hofje het maar even bij ..maak ter weer een zooitje van :music:

Laatste bewerkt: 3 Mei 2018
  14. popje4

hahha ja dat kan ook he dat je hem niet mooi vind en ben wel een beetje met je eens hoor die gele is eigenlijk het moois...vind ik dan maar ...ik vind die muis het aller lelijkste....
    en is niet onaardig hoor hofdame ik heb ook geen smoelenboek gewoon omdat ik daar geen behoefte aan heb.....vind het hier zo mooi....maar hoef echt niet meer zeg maar....prima hoor die gene die er wel plezier aan beleven toch.....

euh de muis zelf niet hoor maar die roze pppfff

15. HofvanDromen

Heb 2 bakstenen erbij xD .... Dank je Pop :)
    Die muis -.- ....echt heul erg ...
    Heb 2 oranje Vlindertuinen ..meer niet ..jaaa wel 50 gewone :p

snietje1, dutchboy, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

wat is het weer vaag eigenlijk
    nu gaat het vannacht licht vriezen :cry:
    ik heb trouwens hofje haar record verbroken met kletsen, kwam een oud post colega tegen heb een uur staan kletsen met hem
    was ook 7 jaar geleden dat ik hem zag voor het laatst :oops:

trouwens de mol geel is lelijk en ook de ganzen kleur zijn lelijk

snietje1, dutchboy, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik vind het forum iets heel anders dan facebook. Op facebook heb ik mijn familie, en een groep oud klasgenoten, andere vrienden accepteer ik daar ook niet. En het is toch een leuke manier om een beetje op de hoogte te blijven van wat je familie doet.
    Er zijn wel een paar groepen die ik volg, en ik ben ook wel benieuwd naar die van Thea.
    Het grappige is dat ik op facebook farmerama niet opzoek, maar dat ik op farmerama naar facebook doorklik, dus standaard eerst op de officiële site van farmerama kom, voordat ik naar mijn persoonlijke pagina ga.
    En ik kom inderdaad wel dagelijks op het spel, bijna dagelijks op het forum, terwijl ik facebook ook rustig een week oversla.

snietje1, dutchboy, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Stollie xD das echt niet Hofjes record ...dat is een uurtje of 4 met een tante van mij ...het was zelfs zo dat er opeens een man die in de straat woonde waar wij stonden te kletsen ..met 2 bakkies koffie aankwam xD De dames zullen wel dorst hebben van al dat geklets zei tie
    Aan de foon kan Hofje het ook makkelijk een uurtje of 3 ...dus succes :p

snietje1, -matthias1952-, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

ja dat herken ik wel mijn zusje en ik kunnen dat ook aan de telefoon soms een uurtje maar ook wel eens langer...maar 4 uur....nee dat dan weer niet.
    kan die stoomtrein uit het vorige event gewoon verplaatst worden? staat nu raar midden op mijn veld maar durf deze niet echt te verplaatsen.....of is het een blijvertje?

20. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ze verkopen nu bij ons ijs met drank er in :inlove: