-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by HofvanDromen, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Pffft dat is weer lekker dan...Heb wel de watertank en de mestopslag vergroot met sterren en verder wacht ik even af wat ik met de sterren.

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Is vast wel okee suus en anders gaat Hofje wel ff voor je gillen xD:oops:

3. popje4

popje4 Levende forumlegende

ooooo maar de klok geeft 127 uur aan? dus tot 16.00 dan maar pppfff wist ik niet....dank je hofdame als ik jou niet had...

4. HofvanDromen

Als je klaar bent met die robot moet je nou niet gaan oogsten hoor zeker niet op BAMA :music:

Ach Pop dan is ter vast wel iemand anders ...;)

5. popje4

hahahaha ja dat oogsten he.....ggrrr dat had ik dus al wel gedaan dacht dat het klaar was met dansen met mijn nek kan ik geneens dansen nou:cry: lopen we nu al achter en het is nog niet eens begonnen...:(

6. HofvanDromen

Geeft snel aan Popje

7. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

heb net de tover boom gehaald wilde dat ding allang winnen
    maar waar zet ik dat ding neer eigenlijk op een veldje en dan geld voor alle velden
    en misschien zonde van de sterren, maar mijn motivatie door de laatste events is op dit moment 0
    dus heb ik maar wat leuks gehaald uit de boom en of ik de extra slots kan halen of niet als ze komen boeit me allang niet meer
    bedoel ook heb zat kistjes om te openen per dag en er komt alleen prut uit
    1 keer een fokdier en bijv. 3 bd kistjes en als ik 2000 bd daar uit haal dan geef ik een feestje, zondag was dieptepunt met 30 bd

8. HofvanDromen

had van de week 1 miljoen BD er uit :oops:xD
    Die toverboom heb ik op schateiland staan ..hij geeft maar 1 DI per 24 uur ...en een zooitje EP / TEP

Heb nog geen sterren ingeleverd :sleepy:

9. hwjstolwijk

de di boeit me eigenlijk ook niet
    netjes van de bd

10. HofvanDromen

Netjes :eek: Hofje vond het , het 3e wereld wonder xDxD

11. hwjstolwijk

jij was toch het derde wereldwonder
    misschien had bp wat goed te maken met je

12. HofvanDromen

Ik :eek: het 3e wereldwonder o_O hoezo :eek:...ben wel wonderlijk ...maar een wonder zeker niet xD

Nouh dan mag BP nog wel is wat meer geven ..als het om goedmaken gaat -.-

13. popje4

dank je hofdame en al weer op die doekjes zo:cry: en ook :sleepy:van

14. HofvanDromen

Pop ...ga nou even plat met die Nek van je :inlove:...meis je hebt maar 1 lijffie :oops:

15. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goeiesmiddags allemaal...!!

Zo moest ff flink bijlezen pfffff:p

Hier druk druk druk...heerlijk in de tuin bezig en met wat slechter weer zoals vandaag lekker binnen aan het klussen. Manlief is momenteel laminaat aan het leggen want hij heeft een dagje vrij genomen zomaar niet omdat het moet maar omdat het kan xD

Kzal hem zo eens roepen voor een bakkie koffie anders gaat hij maar door...het event start toch pas om half vijf...kheb wel bijna alle sterren uitgegeven in de boom...kheb er nog 493 over...weer verder sparen dus ;)

16. popje4

ooo ja dat ging ik doenxD.....las net dat het event dus tot zondag verlengt is (Duitse) en dat er een bonus aan komt.....

17. hwjstolwijk

ik moest net even moed in drinken maar dutch- boy toch feli met feyenoord
    trouwens mijn leiding was met zijn zoontje naar manchester city - swansea geweest
    had dat gewonnen met een voetbal spel en hij is ook in het stadion van united geweest
    heb de beelden gezien echt mooi daar niet te filmen
    hij baalde wel een beetje, als ze van het weekend kampioen konden worden, kon hij zijn kaartjes verkopen voor 2000 pond per stuk
    maar ze werden verleden week al kampioen

18. HofvanDromen

Lekker dan ...dat doen ze nou steeds ..echt stom vind ik dat ...>:(8)
    nog een reden om geen events meer te spelen ..je weet niet meer wanneer ze beginnen en wanneer ze ophouden :cry:

Nou 2000 pond of niet ..ik ging dan mooi met mijn zoontje daarheen ..
    das meer waard dan 4000 pond ..vind ik dan weer :oops:

En sinkie wordt die laminaat mooi ..??
    heb nog geen sterren ingeleverd

19. popje4

nou afwachten maar ze gaan het navragen....ben benieuwt....en nu echt eff plat...

20. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Zekers Hofje...dezelfde als op de slaapkamer en de overloop...dus nu loopt alles lekker door op de bovenverdieping...blij mee!!