-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Zeker zijn die lekker ..en die pecanbroodjes die ze bij jouw/jullie verkopen zijn ook heul lekker:inlove:

Zo hier van allerlei klusjes en kwarweitjes gedaan binnen en buiten ..alles is weer spik en span ..
    Nu lekker relaxen in de zon met ...

We hebben het vandaag wel verdiend ..als ik het zo zeggen mag ;)xD

sinkieboy, dutchboy, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ziet er lekker uit, ben mijn beeld scherm nu aan het likken :p

sinkieboy, dutchboy, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

*PLOF* Goedemiddag allemaal. Ik ben net klaar met vanalles en nog niks. Alles is gepoetst, boodschappen gedaan, schoonmama geplaagd, balkon geschuurd en geschrobd, tuincentrum onveilig gemaakt, weer kruiden ingeplant, bloemen ingezaaid (voor de bijen) alles weer opgeruimd, beestjeswas gedaan en opgehangen enz enz.. nu zit ik net en doe niet veel meer, morgen maar weer verder met het strijkavontuur en meer van dat soort:music:

Ondertussen alles bij elkaar 11 keer gedanst en de stekkies is niet veel soeps tot nu toe.

Nu lekker zitten, groot glas water en een wijntje erbij, het leven is mooi :inlove:

stien56, dutchboy, sinkieboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Logisch! Gezondheid is uiteindelijk veel belangrijker dan een spelletje.

En Hofje: jij klaagt wel, maar jij klaagt grappig. En je hebt zelfspot. Dat scheelt een stuk :D

Verder weinig te melden hier. Event druppelt voort en ik heb geen stekjesnieuws want stekjes kopen doe ik niet. Ik hoop dat er binnenkort weer eens een ruilevent komt, dat vind ik altijd wel gezellig.

stien56, dutchboy, sinkieboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

Joepieeeeeeeeeeeeeee, ik heb een pecanboom :inlove:

Yep heul logisch, gezondheid is het allerbelangrijkste wat je hebt... altijd !!! Gelukkig is dat niet te koop 8)

stien56, dutchboy, sinkieboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi wel alles gelebberd maar niet gelezenxD en ik dacht hier gisteren toch ook echt een pecanboom voorbij zien komen kan hem echter niet vinden....was vast een droom:(
    zo nu op de bank wat slecht slapen vannacht.....zo vaak als ik vroege dienst heb....lijkt wel.....eerst om half 1 de honden druk op hun kamer dus bed uit en ze toegesproken....dat ik toch echt wil slapen en zo....toen manlief die een bos aan het omzagen was....toen om kwart over twee zoon lief naar bed...ja die hoor ik dus ook al doet hij zachtjes....drie uur de honden weer wakker en....ja graven in de mand tijd:p....wat ik dan niet leuk vind dus...bedje uit en potve....die dubbeltjes....en zo...nou in bed liggen draaien klokje wijst vier uur aan ppppfff toe nou....kwart over vier....auto alarm gaat af...nee je meent het niet>:( moet ik weer mijn bed uit...bij de trap gekomen ging die van zelf weer uit dacht nog....ga niet kijken of die gestolen is.....zie het over anderhalf uur wel als ik naar het werk moet....hij stond er nog maar....al met al niet veel slaap gehad ach straks beter...

fijne avond allemaal

stien56, dutchboy, sinkieboy en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Lekker slapen Popje, oogjes dicht en iedereen snaveltjes toe;)

8. kakelot69

Oh zo herkenbaar. Als ik vroeg moet beginnen doet alles en iedereen hier ook altijd zijn stinkende best om mij zo lang mogelijk wakker te houden. Loeiende buren die buiten lekker van het mooie weer zitten te genieten, blaffende honden, zingende zoon... gek word je ervan. Gelukkig heb ik geen auto, want ik weet zeker dat die ook zou gaan piepen.

9. popje4

dank je snietje gaan we doen..en degene die lawaai maakt....duck tape ligt klaar....
    ja raar he....je slaapt zo wie zo al ligt omdat je je niet wilt verslapen....dan moet de nachtdienst blijven en zo:p en die bellen je dan en das niet fijn....maar wel raar dat bv dat alarm nog nooit is afgegaan op dagen dat ik vrij was.....in de auto was iets gevallen dus ik denk dat het daardoor kwam maar toch.....zo en nu ga ik lekker slapen....euhhhh net wel een hele spannende film gezien met buitenaardse wezens en zo en kinderen die verdwenen eeeuuuhhhh misschien had ik iets lichters moeten kijken xD tja...voor nu lekker slapen en morgen gezond weer op...

stien56, dutchboy, sinkieboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. kakelot69

Truste Popje!

Ik ga mijn eventgewassen nog even gaar kijken.

11. snietje1

En popje, Lekker geslapen ???

stien56, dutchboy, sinkieboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Stollie ..Smaakte het beeldscherm:music:
    Allemaal lekker en lang genoeg geslapen :) Hofje wel vandaag nog even genieten van het mooie weertje ..Morgen ist weer wintero_O
    Je zou der tureluurs van worden ..van die temperatuurs en weerswisselingen ...geen wonder dat mensen er van in de war raken of ziek van worden ..
    Zo sta je in de winterjas ..zo sta je in je zomerhempie of jurkje ...zo moet de winterjas weer uit de kast getrokken worden:eek:
    Wordt wel een rommeltje zo in de kasten :music: En daar houd Hofje niet van ..behalve op de boerderij, daar ist altijd een rommeltjexD
    Hmm eerst maar is even flink zoenen met Farmlief :inlove: met een bakkie koffie erbij ..

Lied van de Dag ; Sister Sledge - He's The Greatest Dancer

Mooie Zondag Allemaal :inlove:

13. popje4

jaaaaa snietje heerlijk was gewoon uren in dromenland heerlijk......niks niet gehoord.....zelfs geen last gehad van die spannende film...xD ja hofdame je weet gewoon niet wat je aan moet doen...vanochtend met wandelen nog best fris....korte mouw beetje te koud zeg maar en ja geen vestje aangedaan want dacht het is warm...bbbrrr kippenvel....nu weer warmer ach we gaan het weer meemaken en ik hou ook niet van dat gewiebel met het weer..
    had nog een paar stekjes gedaan maar helaas geen apenboom....nog 6 te gaan op de gewone farm dus wie weet zit daar nog wat tussen wel die nieuwe boom op BH dat dan weer wel maar kom nog wat "oude" bomen te kort.....
    fijne zondag allemaal en geniet nog even van de zon....ik ga me opmaken voor een late dienst pppff tot 22.00 dus word een latertje....

14. hwjstolwijk

komt straks weer flinke onweer
    baal wel een beetje werk de dag na koningsdag, dus dat wordt bijna geen drank drinken -.-
    waar is de tijd gebleven van vroeger begon 29 april in amsterdam en 1 mei was het pas voor bij :p

15. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je mag al blij zijn als je tegenwoordig vrij bent op koningsdag, de meeste supermarkten zijn open. Zou van mij niet hoeven, laat iedereen lekker vrij zijn en het kunnen vieren zolang je beroep het toestaat. Een supermarkt hoeft niet open te zijn vind ik. Hier net een t-shirt voor dochter gemaakt voor koningsdag, Vroeg wat er op moest en ze kwam dus aan met een figuurtje van five nights of freddy, dat spel is ze fan van. Dus die maar een rood/wit/blauw hoedje op gegeven.

16. HofvanDromen

Nationale Feestdagen ..zouden ook Nationaal moeten zijn voor iedereen ..en inderdaad zolang je beroep het toestaat ..
    En ja hallo ...overleven doe je wel hoor als de supermarkt of kledingzaken of weet ik het een dagje dicht zijn8)
    iedereen heb toch een koelkast of een vriezer of weet ik het ...
    Hier al de 1e 2 regenbuitjes gehad ...en flitsen in de verte van onweer ....het is al gedaan met het mooie weer :wuerg:

Koningsdag zoals het nu heet ..was vroeger voor Hofje ..puzzelritten rijden ...een gebakje eten ..en verder de dag rustig doorbrengen ..
    en heul vroeger toen Hofje nog een echt klein Hofje was ..verkleed in een optocht door het dorp ...:wuerg:
    Verschrikkelijk -.-..Wou wel altijd als boerinnetje ..dat dan weer wel xD..Nou dat mocht ...:music:

Ohja :( had nog een paar miljoen uitgeven aan die Ambergom dingen ..kreeg zo ene stekkie om zo boom dan te kunnen winnen ...
    T, werd een Olijfboom XXL -.-:cry:

17. hwjstolwijk

ik heb dan net het geluk dat mijn supermarkt niet open kan
    hij zit tegen over een cafe en dat stuk is erg druk namelijk, ga er van uit 10000 man wat er komt
    ging er altijd ook heen maar dit jaar en verleden jaar niet
    nu treed dries roelvink op en verleden jaar patty brad
    gerard joling en wolter kroes over leef ik nog wel, maar die 2 echt niet

18. HofvanDromen

Ach Stollie ieder zijn of haar smaak ...Al ist Hofjes smaak ook niet :wuerg:xD

De zon is hier weer terug ..ben net zo ene weer vrouwtje..naar buiten ..naar binnen ...naar buiten ...naar binnen en dus nu weer naar buiten :p

19. snietje1

Hier is het spelletje van : was binnen, was buiten, was weer binnen, was weer buiten enz....Maar wel bijna alles droog, die nieuw gekochte hoeslakens, handdoeken en washandjes :)

Met het spelletje van hier: Ik ben bij de 18de dans...kortom, ik zie wel of ik het haal.

Jammer hofje, het had gekund met je boompje

Koningsdag... mooi dat ik hem vrij ben, verder heb ik er niet zoveel mee

Fijn dat je lekker geslapen hebt Popje ;)

Lied voor vanavond : time of my live van Jennifer Warnes en Bill Medley (dirty dancing)

20. popje4

koningsdag.....werken....verder heb ik er ook niet veel mee....vond het vroeger altijd veel te druk overal....
    zo voor nu lekker slapen en morgen gezond weer op...

stien56, dutchboy, sinkieboy en 3 anderen vinden dit leuk.