-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, voor Hofje heb ik in ieder geval nog een lief roze konijntje rondhuppelen die graag een nieuw baasje wil :) En als snietje die van haar dan ook nog kwijt wil heb ik voor haar vast ook nog wel wat leuks. Hier ook een rustig dagje want afspraak van vanmiddag gaat niet door. Ben wel voor mijn zus aan het hopen dat ze naar huis mag, die ligt sinds zondag in het ziekenhuis, heeft een rare plek onder haar voet en ze is ook al een flink aantal weken heel erg moe. Ze heeft diabetes dus moet goed in de gaten worden gehouden.

stien56, dutchboy, sinkieboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

thea sterkte met je zusje.....hier ook een rustige dag straks eff op bezoek naar zieke collega en rons vijf uur nog een afspraak dus.....komt goed vandaag.
    hoe is het met jou collega stollie?
    ik klaag niet hoor maar......is het nou zo warm....of ligt het aan mijxD

stien56, dutchboy, sinkieboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ja popje hier in friesland is het veel warmer dan gisteren. en thea sterkte met je zus iedereen een fijn en zonnig weekend

stien56, dutchboy, sinkieboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ving net een roze hond aan het rad
    colega gaat de goede kant op, ze hoort maandag verder, ben 5 min binnen geweest is toch schrikken
    uit eindelijk is te vroeg naar huis gestuurd keizer snee en thuis ging de wond open
    en ze schijnt vet rond haar lever te hebben , 1 op de 1 mil vrouwen kunnen dat hebben

en dat van de ptt volgens mij zijn het wild rijders
    ze dragen wel kleding
    maar ze rijden in witte busjes rond, niet in de echte post auto
    als het goed is krijgen ze betaald per pakje wat ze afleveren, daarom krijg ik af en toe mensen van een straat verder aan de deur dat ze een pakje hadden voor mij
    ik heb gelezen dat ze pakjes overal proberen kwijt te raken, in je kliko bijv. of gewoon onder een tuinstoel
    soms hangen ze het gewoon aan het hek of je deur hangen ze pakjes aan
    soms komen ze rond 11 uur in de avond aan je deur
    heb ook mee gemaakt ben je binnen 1 min aan de deur dan rijdt het busje weg en dan 15 min later komt er iemand uit een straat die je niet kent met een pakje
    ook sommige van die gasten hebben een grote mond en klagen helpt niet

stien56, dutchboy, sinkieboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa weekend !!!!!!!!!!!!!!!

Morgen eerst alles poetsen en daarna kan ik op het balkon rommelen xD:inlove:

Ik heb vandaag een klacht ingediend bij de gemeente. Ze hebben hier gisteren van 7uur tot 22uur met een paar kango's gespeeld. Dat vind ik dus echt overdreven, je mag ook wel rekening houden met de bewoners..... ach, ik zie wel wat ze ermee doen, ik verwacht niet veel, maar dan heb ik toch van mezelf laten horen dat het niet prettig is.8)

Thea, je boom staat genoteerd voor het eerste ruilmoment xD

Zo, nu is het tijd om de was op te hangen....pppffff

stien56, dutchboy, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Groot gelijk Sniet ...sommige denken dat ze alles maar mogen :wuerg:
    :( geen zorgeloos en ontspannen weekend hiero ..kennen niet naar onderduik :cry:
    Nou is Paps in ene hartstikke ziek ...Koppijn en spugen ..der ken niks in en der blijft niks in ...
    Heb de HAP gebeld dat die daar heen moeten ..want dit kan zo niet :wuerg:
    Hij is diabetes ..dus dan moet je wel goed opletten met zulke dingen ...
    ...Mompel de mompel ...:oops:

stien56, dutchboy, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. hwjstolwijk

sterkte hofje
    zocht thea de canito die heb ik net gekregen, maar ik had er al 2 dus kan ik hem wel weg geven

verwacht dat die ambergom met het ruilen goud waard iss
    heb er 1 al wilde wel een tweede misschien uit de stekjes die ik net uit de quest heb

8. HofvanDromen

Komt goed Stollie :) Tis waarschijnlijk een reactie op zijn nieuwe medicijnen ...Der is verder niks ernstigs en me ouwetjes :inlove:
    zijn weer wat gerustgesteld ...toch blijf Hofje wel thuis voor de zekerheid ...Want Paps moet wel in de gaten gehouden worden ...als het erger wordt toch weer bellen was het advies ..volgende week dan maar naar onderduik ..
    had 2 stekjes gekocht ..xl mirabelle en xxl mirabelle :(echt zonde van de TG ..ben nog net niet zover dat ik de stekjes uit de quest ken halen ..Want ik heb de Ambergom dus niet ..en die moet je eerst leveren om hem dan te krijgen :eek:o_O
    Die van Bama wel uit de quest ..6 stuks ..4 was helemaal niks ..en 1 apenboom en jawel 1 pitanga ofzoiets:)

9. snietje1

Hofje, beterschap met je paps

Hier lopen de beestjes los ( 4x getikt, Amos zit op het toetsenbord, nu 6x getikt) :inlove:xDxD

10. HofvanDromen

Dank je Sniet :)...zo ga je lekker weg en zo ben je thuis :music:

xD echt he ..die beessies:inlove:...
    Mevr de Zwart gaat wel is languit op tafel liggen ..en dan precies zo dat ze op me muishand ligt8):inlove:

Gaan hier nog even lekker buiten koffiedrinken ..
    Misschien morgen een klein motor ritje maken ...is ook leuk en zo weer thuis als,t moet of nodig is ...

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen:inlove:

11. theav71

Hier wel de 6 stekjes uit de quest kunnen halen en wat kwam daar uit ...... 2 cainitobomen, dus die heb ik nu niet meer nodig en kunnen jullie dus een ander die hem nog niet heeft een plezier mee doen. De rest was schuurvulling. De 6 uit de quest van de farm moet ik nog neerzetten. Ben niet van plan om stekjes te kopen want heb met de stekjes meestal weinig mazzel en dan geef ik de tg liever uit aan de bomenhandel.

stien56, dutchboy, popje4 en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Fijn dat je collega herstellende is Stolwijk!

En sterkte voor iedereen met kwakkelende familieleden.

Ik ben op dit moment zo gaar als een pakje boter. Vanmorgen om kwart voor vijf begonnen, want de hoge heren hebben besloten het hele logistieke gedoe om te gooien dus de helft van de was komt niet op tijd binnen en het moet wel op tijd weer schoon weg dus tel uit je verlies. En het was ongeveer 43 graden in die wasserij de hele dag, dus na de middag kon ik niet meer denken van de vermoeidheid en de hitte. Maar nu gaat het wel weer hoor. Zometeen nog even eventgewas oogsten, anjers opzetten, bakkie leut en daarna lekker naar bed.

stien56, dutchboy, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

kras kras kras

en ik heb weer een blanco papiertje voor het ruilevent:music:

Kakelot, lekker slapen

Waar ik weer geen snars van begrijp, ik heb de 8ste ingeleverd... ik lees dat er over de 60 zijn.... o_O ben je dan dag en nacht aan het spelen en zet je dan je wekker om te oogsten.... dan moet je (denk ik) ook nog heul veel sm hebben...
    Zouden ze wel een privé leven hebben ???
    Ach....ik vraag me weer heel wat dingen af. Het wordt tijd voor een beestjes-knuffel en mijn hersens laten nadenken over een mooi boek :)

Lied voor het slapen ; Anastacia met left outside alone:)

Laatste bewerkt: 20 April 2018
    stien56, dutchboy, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je bent er 30 nodig voor de wolkenrij. Er zijn 120 verschillende keuze mogelijkheden voor de kleine prijzen per dans. Dankzij een aantal fanatiekelingen kun je daar de leukste uitzoeken. De 2e keer dezelfde prijs is veel minder interessant, maar in theorie kun je onbeperkt door. De spelers die de eerste dag dus al 5 tot 10 combinaties konden maken, kunnen nog heel veel doorspelen.

stien56, dutchboy, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Mwah, zal ook een hoop humbug bij zitten hoor. Net als die huilberichten van 'de droprate klopt niet want ik had MAAR 235 DI'.Kom toch zeg. In ieder geval: ik heb nu dertien keer gedanst en ik zal het gerust wel halen, maar het blijft dan wel bij 30 dansjes. Tot nu toe twee keer anjers gezaaid (naast die ene keer voor aanvang event) en volgens mij zou ik er dan moeten kunnen komen maandagmorgen of zo.

stien56, dutchboy, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:
    Snietje , men heeft echt wel een prive leven ..maar soms door omstandigheden meer tijd als een ander net als Hofje:)
    de gewas duurt met water 4 uur dus meer dan tijd genoeg om iets anders ook te doen ..Niet dat Hofje aan het Dans Project meedoet..
    Heb ter geen zin in -.- en heb nog veul andere dingen te doen als Roze - Boerin in Ruste...
    Kakelot ..Hofje is ook van de Huilberichten ..dus bij deze ben je gewaarschuwd:music:xD
    Thea mooi dat je er nu al 2 hebt ...van die bomen dan ..Heb ook me balboekkie weer leeg gekrast ;)
    Zo en nu eerst is even zoenen met Farmlief :inlove: zo op de voor Hofje veels te vroege zaterdagmorgen :wuerg:...we nemen er nog maar een bakkie koffie bij :music:

Lied van de Dag ; Meat Loaf - Two Out Of Three Ain't Bad
    :inlove::inlove:

stien56, sinkieboy, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. theav71

Hier vanmorgen voor de laatste keer gedanst en event is dus klaar. Vanwege mijn gezondheid kan ik niet werken dus hier genoeg tijd om te zaaien/oogsten. Bovendien heb ik natuurlijk ook door dat ik al zo lang speel ook veel dingen tot mijn beschikbaar, genoeg wac, super en susimest van de mamoetbomen, de kastanjewolk en howies voor de di. Heb ook altijd knechten (of gebruik de coupons) en ben premium. Heb geen mandje gekocht. Ik maak dus meestal in het begin gelijk er wat di bij zodat ik ook in de nacht eventgewas kan zaaien. Soms word ik ook in de nacht wakker omdat mijn blaas de nacht te lang vind duren en dan oogst ik even op de ipad, moet hier naar beneden voor het toilet en moet dan even bij komen voor ik de trap weer op kan. Laten we het er op houden dat ik graag een event niet zou halen als dat zou betekenen dat mijn gezondheid beter zou zijn en ik dus geen tijd meer zou hebben voor het spel.

BP was trouwens lief voor me vanmorgen, had 3 mysterieuze stallen uit een van de nieuwe questen gehaald en uit 1 er van kreeg ik een roodborstje :) En van de 6 stekjes uit de quest kreeg ik ook nog een pecanboom :) Nu mis ik alleen de nieuwe boom van bahamarama nog.

stien56, sinkieboy, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. hwjstolwijk

ik heb nu ook net de pecan boom binnen
    ook apen boom nummer 2
    jujuboom xxl
    slangefruit xxl

stien56, sinkieboy, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Hier mis ik dus die Ambergom en de Pecan ..tja die is er nog maar net ..dus die komt wel is denk ik ..
    De neushoorn heb ik ook niet en verder weet ik niet zo snel ...rode vlinder gedoetjes zijn hier ook niet gekomen met die fokgedoe ..
    Nah het komt wel een keer ..en als,t niet komt ist ook goed ...

Las net ..Gister is Avicii ..DJ/Artiest overleden o_O :eek:..nah daar gaat weer een icoon verloren :(
    Daarom toch nog maar een lied vandaag extra..

Avicii - Without You ft. Sandro Cavazza

stien56, sinkieboy, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. hwjstolwijk

ook 28 maar :eek:

trouwens pecan nootjes zijn erg lekker

stien56, sinkieboy, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.