-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

xDxD Jij bent me er een.:inlove:

dutchboy, stien56, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik vind jouw ook lief :inlove:

Zit me hier eigenlijk wel steeds een hoedje te lachen xD... ben elke keer weer bijna Failliet :wuerg:
    Maar zo blijft het wel spannend xD ...Heb na die oogst -event dump gedoe meer gelachen om mijzelf en die Boerderij ,
    dan dat ik jaren en jaren steeds veel voorraden had ...xD...
    Nu ist steeds op en leeg en ik heb daar de grootste lol om ...lijk wel niet wijs xD

Krijg kramp in me B*k van die xD:oops:

dutchboy, stien56, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

4. popje4

popje4 Levende forumlegende

hofdame...als je maar lol hebt tochxD
    hier verkoop ik ook vaak wac gaat super en dieren voer en vooral het slangen voer.... is in trek....;) ik geef dan niet zo snel uit ben een beetje pinnig zeg maar....alleen in het spel hoor....in RL ben ik een uitgever.....volgens mijn man dan he....:p vind zelf nog wel meevallen.
    zo was wel weer een ren dagje...moest ook nog naar de kapper en naar de lenzen meneer voor een afspraak... ga toch maar weer aan de lens, de bril die ik heb das niks met veraf en dichtbij in een, kan er niet aan wennen en krijg hoofdpijn van het gedraai om de juiste plek in de bril te vinden, vooral met autorijden veel last van dus....ik geef op na 1,5 jaar.....twas een questie van wennen zeiden ze...nou.....ik ben er klaar mee:p

dutchboy, hwjstolwijk, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. leni1955

Popje, ik heb er ook nooit aan kunnen wennen, heb er gewoon 2. Een voor ver en dat alleen met autorijden en 1 om te lezen.
    Inmiddels een slordige 20 miljoen bd verdient met vlinders en glanspoeder.:D

dutchboy, hwjstolwijk, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Hofje ook xD ben zo trots op mezelf xD .... maar jaaaa ...hoelang he hoelang zal die 40 miljoen BD hier blijven :wuerg:
    Me WAC ken ik niet verkopen ..heb ter niet zoveel ..en gelukkig krijg ik regelmatig eentje van een heul lief buurtje:inlove: anders werd het met die WAC,s wel een penibele zaak :music:
    Moest ook zo ene variodinges bril ..elke opticien zei dat steeds ..had altijd een cilinder afwijking ..maar sinds die dubbelzien gedoe en alle onderzoeken ..hoefde Hofje helemaal geen bril xD..ik blij ..wel om te lezen en dat mocht er gewoon 1 van die blauwe actie winkel zijn..
    Meid zei die oogarts ..echt hij zei meid xD..geen Mevrouwtje>:( die zijn best zat ..hoeft echt geen dure te zijn ...en verder hoef jij echt geen bril ..

Jeuh in RL ..bent Hofje wel zunig:oops:...snap ter niks van :p

Laatste bewerkt: 11 April 2018
    dutchboy, hwjstolwijk, sanne1000 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Brillen....pppfff echt ondingen, ik heb liever mijn lenzen, alleen s'avonds heb ik mijn bril op.

Heb ik mijn kleedje veranderd, krijg ik ineens een boel ellende cadeau oa mijn mail is ineens pleite en zo :eek:o_O

Mijn wederhelft heeft morgen iets te doen :music:

dutchboy, hwjstolwijk, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

spannend snietje??
    heb al vanaf mijn 20ste lenzen en dat beviel best goed maar de laatste jaren steeds vaker kleine ontstekinkjes in mijn oog vandaar even rust zeg maar.... nu is het weer tijd vooral in mijn werk is een bril niet handig....
    zo nu eff op de bank en op tijd slapen morgen gebroken dienst....

dutchboy, hwjstolwijk, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

En jij mag mee zeker;)

dutchboy, hwjstolwijk, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Popje, ik heb vanaf mijn 18de jaar harde lenzen, echt heul tof !

Leni, waar mag ik mee ??? Ik heb nu alleen ellende met mijn laptop, mijn wederhelft mag dat morgen oplossen, dit is echt niet leuk. Ik heb geen mail meer en zo, verder loopt alles idioot, ineens is mijn cursor op een andere plek en zo....echt niet aardig

Ik ga maar lezen, dit schiet zo niet op

dutchboy, hwjstolwijk, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

Tja Sniet, jij doet zo geheimzinnig dat ik denk dat je wederhelft een verrassing voor je heeft.:p
    Hij mag gewoon met de laptop naar de dokter:eek:. Zo saai.xD

Goedemorgen, ik begin met de pedicure dan een klantje en vanmiddag met moeders winkelen, brrrrr dat is het ergste:oops:
    Niets is goed genoeg en later kan het meeste weer teruggebracht worden:(

dutchboy, snietje1, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

sterkte leni, shoppen is ook helemaal mijn ding niet. nooit geweest. en sinds ik minder beweeglijk ben wordt het ook steeds moeilijker

dutchboy, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Ohw Sniet das nie zo mooi ..lappie moet gewoon doen waar die voor is ..hoop dat je wederhelft hem ken redden8)
    Shoppen ..ben dol op shoppen ..kleding in winkels passen heb ik een bloedhekel aan ..maar shoppen :inlove:
    Mijn mams is ook zo lastig :oops: Ze heb er 3 jaar over gedaan om een nieuwe zomerjas te scoren o_O...wel honderden gepast ..
    geen 1 was goed ..
    de een zat geen rits in ...de volgende wel maar dan was tie te lang ..
    dan waren er de zakken ...die moesten dicht kunnen...
    dan waren er de binnenzakken ..die moesten groot genoeg zijn om de beurs in te beschermen..
    dan had ze er 1 ..was tie te duur..
    toch de kleur niet helemaal goed..
    enzo enzo enzo ....
    Mijn oudste kan ook niet shoppen ..hij loopt heel moeilijk , gaat bijna niet meer en fietsen lukt nog net maar wordt ook al minder maar die heb voor alles een oplossing :inlove:
    Internet mam zegt tie dan ...heb ik op internet besteld ...Jah voor hem en vele is internet een zegen ...

Tis hier weer een soort van donker en geen zon te zien :eek:..Hmm eerst maar is ff zoenen met Farmlief:inlove: en een bakkie koffie ...

Lied van de Dag ; Donna Summer - She Works Hard For The Money

:inlove::inlove:

dutchboy, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goeiesmorgens allemaal...!!

Ik hoop dat je lappie weer gaat doen wat hij moet doen Snietje!!

Shoppen is leuk maar kleding kopen heb ik bloedje hekel aan...heb ook vele maatjes meer en dan ben je beperkt qua winkels en dan ben je ook nog eens heul veul geld kwijt...dus koop echt alleen wanneer nodig is...this dat manlief me af en toe eens de winkel in duwt en zegt vind je het leuk??...oke afrekenen maar...zelf is hij heul niet moeilijk pfffff...moet je hem door de winkel zien lopen...kijkt links en rechts en zegt nee hier hebben ze niks...als ik dan zelf iets mee zou nemen ist wel goed...mannen!! :wuerg:

Was heel blij met m'n winterjas daarnet met doggie uitlaten brrrrr...ik wil zon en lekker buiten zijn!!

Aaaaaaah zoooo schattig...Kenji is buiten en die moet ik goed in de gaten houden in de tuin zodat hij leert wat wel en niet mag...kijk ik net om en staat hij naar een merel te kijken die op nog geen 2 meter afstand een bad aan het nemen is en doet verder niks...ik is nu best wel trots :inlove:

Oke tijd voor een bakkie warme koffie en ondertussen de markt afstruinen of ik nog wat kan handelen ofzo enzo xD

dutchboy, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

sterkte sniet met het lappie...en leni met het shoppen.....ik vind het ook heerlijk dat er internet is niet omdat ik het niet leuk vind om een keertje naar de stad te gaan maar....gewoon geen genoeg uren in een dag zeg maar....en als ik dan een keer ga dan is het zo druk en geen parkeerplaats:cry: of heul duur om te parkeren:( of of....nou ja zo dus....
    zo nu ook tijd voor een bakkie en ontbijtje pppfff nou ja bijna al weer lunch tijd....zie ik....toch maar eerst ontbijt.xD

16. HofvanDromen

Zit ook in de handel 8) Dat moet ...kopen en verkopen-.- ..nou dat kopen gaat wel ...maar die verkoop :wuerg:
    Heb van alles al te koop gezet ..zelfs mijn lieve kikkerprinsje ..die ik wel ken blijven zoenen , maar de prins komt niet :oops:
    Vind een moeilijke zaak ..die verkoop ..
    kijk de prijs van haver ligt hier steeds rond de 400 / 500 BD ...Hofje zet ze der op en hup ze zijn 300 / 200 ..
    Ja ken toch moeilijk voor 200 dan steeds zetten ...zucht..xD

17. leni1955

Hier gaat de verkoop prima, inmiddels de 108 miljoen weer voorbij.:D
    Nu maar even niet meer kopen:music:

Over een half uurtje op naar mams, ben geestelijk voorbereid dat scheelt.xD
    Wat ik het meest vervelend vind is dat gesleep met de rolstoel, auto in, auto uit, o en daar hebben ze een nieuwe winkel, pfff mijn moeder is 86 en ik dus geen 20 maar dat vergeet ze weleens8)
    Ben straks uitgeteld als ik thuiskom, heel raar:p

18. HofvanDromen

Arrgggg ...Leni xDxD...zoveel al weer xD allememachies ...
    Nu ja als die prins die geen prins is dus :wuerg: verkocht is ...dan heb Hofje zo rond de 75 Miljoen ...als het lukt :music:
    Dan kan Hofje gaan proberen haar 1e keer 100 Miljoen BD te halen ...zal nog wat worden :pxD

Succes met Mams :inlove:

las net dat binnenkort weer nieuwe Neon stallen komen ..die zo lelijk zijn ..
    de Beer , de muis en de kat ...zucht ..zit net in me Vlinders en de Haver :wuerg:

dutchboy, snietje1, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

Ze zijn ook lelijk Hof maar geven mooi veel dieren en kost weer minder voer en zo heeft elk nadeel zijn voordeel.xD

20. HofvanDromen

Daar ben ik nooit zo mee bezig :oops:...en als ze weer echt spuug lelijk zijn hoef ik ze niet -.-
    Weet je welke stallen ik echt het aller aller lelijkst vind ...die kangeroes :wuerg: echt hoe hebben ze die ooit kunnen maken o_O

A fijn ..Hofje gaat is de draadjes vlees aan zetten ..tis ter weer , weer voor ..heb het gewoon een soort van koud ..

dutchboy, snietje1, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.