-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Zucht .... Sinkie ...Wat Romantisch :inlove::inlove:...

snietje1, dutchboy, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Dank je, duidelijk:)

3. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

wat mooi allemaal
    ben zelf vrijgezel

snietje1, dutchboy, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Hexia

Hexia Teller

o_O Je bent toch met mij getrouwd :eek:
    Was nog wel ook helemaal op slag verliefd op je toen ik je voor het eerst zag :oops:

Ben niet verliefd op die event ...heul weinig DI :(
    Hofje loopt al weer te gillen ...Waarom ben ik hier weer aan begonnen ..dit gaan we nooit halen :sleepy:
    Nou ja tis je moeder dan he :wuerg:

snietje1, dutchboy, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. stien56

stien56 Alwetend orakel

Popje - gefeliciteerd!

o_Ok ik was 23 en ergens volgend jaar al 40 jaar getrouwd - pffffff - wat gaat de tijd toch snel!

6. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Hier met event weer begonnen, en net als iedere keer zie ik wel hoe ver ik kom ermee.xD
    Hier af en toe de zon, maar ook regelmatig een wolkje ervoor.
    Vanmorgen vroeg al gestemd, ben het met hofje eens dat je dat recht om te stemmen moet gebruiken.

7. hwjstolwijk

klopt
    bedoel ook echte leven

trouwens events die ik niet kan halen vanwege weinig tijd snap ik
    maar dat er nu een event is waar je dingen nodig heb, die je dus nog niet vrij heb gespeeld snap ik niet
    bedoel als er een event komt waarbij je valken,slakken,gemsen en leeuwen moet inleveren dan staat iedereen op hun achterste poten
    nu is het normaal dus

8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik heb 137 sneeuwvlokjes en 77 dauwdruppels maar we zijn net begonnen en niet zo snel de moed opgeven.;)

snietje1, dutchboy, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik voorspel ook nog wel een hoop gegil van andere spelers, ik vond de di ook nogal tegen vallen. Maar ik heb ook een tekort aan geduld en wil ook graag events snel af hebben.

Ik was helemaal vroeg met trouwen, was net 20 en al 27 jaar getrouwd. Wij moesten wel trouwen, niet vanwege een baby want was pas zwanger op mijn 36e maar vanwege een schoonvader die mij niet zag zitten en we toch alles goed geregeld wilde hebben als mijn man wat over kwam. Schoonvader had me zo uit huis gezet anders.

snietje1, janniekwak, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Stollie das een groot verschil :oops: vind ik dan ...van die events bedoel ik ..
    Iets nog niet vrij gespeeld hebben das iets waar je niet veel aan kan doen ....
    Bepaalde bomen en stallen niet hebben ..das gewoon meestal vette pech en oneerlijk ..
    Heb ook zoiets Leni aan DI ...ben der eigenlijk al klaar mee ...dat wordt weer een gevecht en getob waar ik zo klaar mee was :cry:

Zulke schoonouders had ik ook Thea ..daarom ook meteen getrouwd en ook omdat Hofjes Paps en Mams het niet zagen zitten ..
    een samenwonende dochter...dat kon echt niet :music:

Was ook op me 14e heel erg verliefd net als Sinkie op haar 12e dacht met die ga ik trouwen ..Hmmm 1 verschil die jongen zag Hofje totaal niet staan of zitten of weet ik het o_OxD

11. hwjstolwijk

klopt wel
    maar ik je moet wel met iedere event mee doen en ook halen

12. HofvanDromen

Heb anders nog steeds de valk niet .en ook geen neushoorn ..en Hofje had toch echt wel haar best gedaan :wuerg:
    Ik probeer dan nog om zover mogelijk te komen nu ...maar dan ist wel weer klaar ..
    snap ter niks van ...hoe moeilijk kan het zijn om een normale DI afsteling te maken ..is iedereen blij ..nou en nu niet dusssssss:sleepy:

13. theav71

theav71 Levende forumlegende

Behalve BP want die verkoopt dan minder mandjes, supermest en di.

14. hwjstolwijk

draait om geld
    deze maand 2 bb dus extra sv kopen
    events met sm en suziemest ook kopen
    deze week nog stallen kost ook geld
    heb je knechten nodig geld

snietje1, dutchboy, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik heb wel een valk voor je Hofje...ff aan denken bij een volgend ruilevent...als ze tenminste te ruil zijn...
    Neushoorn heb ik ook nog niet en de slak en de leeuw maja die hoop ik nu uit dit event te halen...

16. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Het enige wat ik koop is regelmatig de knechten, maar nog zoveel coupons over en dan sla ik het wel eens een maand of 2 over.
    Verder stallen of bomen alleen met TG als ik die heb.
    SV of wat dan ook koop ik nooit, dan maar wat langer over iets doen.
    Het is toch wel een eigen keus, hoeveel geld je er aan uit geeft.

17. HofvanDromen

Lief Sinkie :inlove:.. Maar er staat al 1 in de wacht bij Stollie en Leni ...:)

Denkt Hofje nou zo verkeerd ...ik bedoel ...als de events die speelt nou gewoon lekker lopen ..
    dan ben je toch eerder geneigd om iets te kopen o_O als het steeds maar niet lukt of moeilijk gaat ..dan wil je er toch zeker geen geld aan besteden ....zal wel weer stom zijn :wuerg:

18. stien56

stien56 Alwetend orakel

Wat mij betreft heb je helemaal gelijk met bovenstaande, Hofje!
    Ik geef ook al een tijd steeds minder uit aan het spel - ja, de knechten indien nodig (coupons) en zo af en toe nog nog wat tg (die van 5 euro) - voornamelijk voor de snelle molen.
    Ach, af en toe hangt het spel me ook de keel uit en dan............ zet ik alles vol met stallen en bomen - hooguit 2 x inloggen en klaar.
    De hoeveelheid openstaande questen zijn ook niet te tellen - de fok questen doe ik niets meer mee - vrijwel geen overslag en te veel andere dingen waar sv voor nodig is - de overige questen - geen idee - ik lees hier wel eens e.e.a. en denk dan - oh ja??? :wuerg:xD

snietje1, suuske1960, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik koop de maandelijkse knechten...als ik veel coupons heb sla ik wel eens over, de snelle molen schaf ik aan en heel af toe koop ik wat TG voor 5 euri en dan is het meestal een aanbieding...sm, sv koop ik nooit...oja en soms een wolkenrij maar dan moet hij voor mij wel de moeite waard zijn...

snietje1, suuske1960, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Voorheen zette Hofje de bomen der op ..was premium en de boel draaide dan toch door...
    Vroeger ...tja zo lang speelt Hofje al ..dan ga je het over vroeger hebben :oops:xD toen heb ik ook kiloos suiker en zout gekocht ..
    zakken vol SV ...maar bijna tot nooit een geweldige overslag ..dus dat doen we ook niet meer ...
    Omdat ik nog zoveel coupons had ..heel lang nu al zelfs geen knechtjes meer gekocht ...heb er nu nog 39 van 12 uur en 121 van 3 uur..
    Dat tientje wat ik maandelijks dan nog bestede ..daar heb ik een keer ook TG van gekocht om te kunnen ruilen en kado geven..
    en een keer snelle molen en een keer party tickets ...nou dat viel ook zwaar tegen ..dus dat doen we ook niet meer xD
    Snelle molen was zo snel ...dat ik soms geen eens voer kon draaien omdat ik die gewassen en boomvruchten nog niet had :wuerg:
    vanwege dat ik de boerderij leeg gegooid had met oogst event ..:p
    dus toen maar constant SV ervan gedraaid ...
    Nu al een poosje niks besteed ...Tja als het steeds moeilijker wordt en ik er geen uitdaging of plezier in zie en vind ..dan ga ik er zeker geen geld aan besteden ..
    Zag net trouwens in die voorbijvliegende nieuwsbrief ..dat in plaats van die spa mixer nieuwe recepten komen ...
    Nah dat zal ook wel weer TG gaan kosten :eek:
    Er zijn al zoveel recepten waar ik nooit iets mee doe ...:oops:

snietje1, suuske1960, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.