-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Tis een enorme troost Snietje:wuerg::oops: dank je :inlove:
    Denk alleen dat jij ietsie pietsie rijker bent xD...
    Hofje doet lekker wat zij nog leuk vind om te doen ...alleen dan ist nog leuk ofzoiets ...jullie snap wel :p

Ohw ..dat eten lijkt mij ook super lekker ...Hofje lust al die lekkere dingen ...das dan weer een beetje jammer :music:

hwjstolwijk, popje4, sanne1000 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Niet zoals Hofje zei maar dat lukt niet:cry:xD de plumeria en Kapok staan op watervallei :p

Volgens de laatste berekeningen :pzou het ergens morgen middag/avond klaar zijn heb nu 30 kapok daar komen er vanavond nog 2330 nog 30 bij dus morgen nog 2x en whalla xD

hwjstolwijk, popje4, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier ook nog een heleboel (fok) questen open maar komt ooit wel een keer, ik ben vooral de questen voor hoge levels aan het doen en nu weer wat voorraden aan het aanvullen want deze zijn hier wel een aanslag op.:wuerg:

Sniet, het was erg leuk met alle logees.:inlove: en zeker ook de hond die Flip heet, zie je het voor je ik roepen Fliiip, Fliiip, waarom heet dat beestje geen Boris of zo.xD

hwjstolwijk, popje4, sanne1000 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Ahhhhhhhh Dutch :inlove: is toch gelukt ..op jouw eigen manier ..is goed van je ;)

Ohwwww Leni ...ondanks dat het best een spannend avontuur voor je was ...tja nu kom ik echt niet meer bij ...xD

Hofje is bezig met voorraden ... dat duurt nog wel ff :music:

hwjstolwijk, popje4, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik lig nu in een deuk ivm de naam van de hond....Flip..xD Ik zou er fluitketel achter zeggen whahaha, Flip.....xDxD

Mijn laatste hond had de stoere naam Ozzie..... tot mijn destijdse schoonmoeder een groot zwak voor Ozzie had en hondenkoekjes kocht (die ze mocht hebben) en op de bus schreef : ossi :eek:xD Dat leest echt als een watje :music:

hwjstolwijk, popje4, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

Tja, ik heb de naam niet verzonnenxD, mijn allerliefste kleindochter vond dat hij zo moest heten en het past ook bij hem, echt waar.:music:

hwjstolwijk, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Heb je dan geroepen : Flippie, kom eens hier ???xD (als die het heeft gekozen, zal het wel kloppen )

hwjstolwijk, leni1955, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen ,

Nou laatste loodjes Hongerige standbeelden duurt wel iets langer:wuerg::p
    Gisteravond vergeten na oogsten om kapok turbo mest te geven dus nu duurt die nog 3uur en daarna heb ik er nog 2x6 vruchten van nodig om op 102 te komen :pxD
    Hier erg koud en kan glad zijn ijzel op auto.:( dus voorzichtig :p

tot laters eerst ontbijt :pxD

hwjstolwijk, sinkieboy, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Dutch :inlove: maakt nou toch niet uit , je ken hem afmaken wanneer je wil ..
    Tja tja die hondje ...oft bij hem past of niet ... Zit ter toch steeds aan te denken dat Leni in die ergste geval naar diereniets had moeten bellen ...:oops: klinkt toch een soort van L*ullig als je dan moet zeggen ..goedemiddag ik ben mijn flip kwijt:wuerg:

Hier mag Mams morgen onder de MRI ..gaat Paps vandaag naar de HA ...is jongste aan het spugen ..alles wat erin gaat , komt er meteen weer uit...
    Straks maar even een kippensoepje en zwarte bessensap brengen en verder vooral telefonische hulp bieden ..weet niet oft erg besmettelijk is..
    Is Mevr de Zwart ongelofelijk aan het klieren ..naar buiten naar binnen naar buiten en weer naar binnen dan een rondje door het hele huis rennen liefst nog over mijn banken vliegen en weer naar buiten ...Zeker de lente in haar hoofd:wuerg:
    Blijft het de komende tijd vooral s,nachts erg koud en kan Hofje nog niet naar de onderduik ..
    Maar gelukkig schijnt nu die zon :inlove: en het is een strak blauwe hemel ...en zag Hofje haar 1e narcissen opkomen :inlove:

Lied van de Dag ; Boston - Amanda
    :inlove::inlove:

Hofjes Pensioen moet ook even op de schop ...Las net nieuwe event FAQ ..
    Als laatste zijn de Slak en de Leeuw te winnen ...:inlove:
    Die zou Hofje heel graag willen ophalen ...Nu nog even bedenken hoe of wat8)

Laatste bewerkt: 20 Maart 2018
    snietje1, hwjstolwijk, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....
    nou:cry: ik ben na zeventig gestopt met tellen.....zo veel staan er nog open....ach ooit eens....
    voor nu het is heerlijk buiten lekker zonnetje en de wind is bijna weg....
    fijne dag allemaal....

snietje1, hwjstolwijk, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

Sniet, zo kan die wel weer:(:cry:xD

Ik zit de hele ochtend al te wachten op de woninbouw, vorige week brak de klink van de schuurdeur af en ze komen tussen 8 en 12 ja, ja waarom zeggen ze niet gewoon tussen 11 en 12 dan kan ik gewoon buiten gaan snoeien ipv binnen poetsen8)

12. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Lied van de dag: Louis Neefs

Als ik ooit eens vijf minuten tijd heb
    dan kan je er zeker van op aan
    dat ik op een keer
    maar wie weet wanneer
    mogelijk eens aan de slag zal gaan.

snietje1, hwjstolwijk, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Jaaaaaa wie weet ...:pxD

Leni dan ist binnen toch vast klaar ...en vanmiddag wat warmer ;)
    Dat wachten is wat minder ...op het laatst durf ik dan gewoon niet meer naar de WC ofzo te gaan :wuerg:

14. leni1955

Ze zijn geweest:D, nu naar buiten.

stien56, snietje1, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Ah mooi mooi Leni :)

Zat net zo is een beetje te lezen enzo enzo :oops: Las Hofje over aanstelling enzo als Modje bij het Mod - team :wuerg:
    Na al die jaren zou dat misschien toch nog wel iets zijn wat Hofje dan nog zou willen in haar carriere als boerin :oops:
    Een soort van kroon of kroontje op al het schrijven ..weet ik het ..allememachies ...
    Nu is hier die link :
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/interesse-om-moderator-te-worden.26589/
    Dacht altijd dat je ervoor gevraagd moest worden o_O...maar ja ze zitten al vol dus ..Das dan weer een beetje jammerxD:cry:

K wou best op solliciteren ... maar weet niet of ik dat wel durf ...veel ervan bent Hofje best geschikt ..veel ervan niet..:oops:
    Zo bent Hofje niet elke dag beschikbaar ...
    Heb wel op dit Forum geen strafblad...
    Ben ouder dan 21....
    Speel al bijna 8 jaar...
    Ben boven level 98..
    Beheers de Nederlandse taal met vaak best Feel Taalvoutjes...
    Kan Engels lezen en ik begrijp het ook nog...Alleen Technisch Engels is wat Moeilijk...
    In een Team werken kan Hofje heul goed...
    Helpen doet Hofje waar zij kan en graag...
    Heb ook daarin veel geduld en iedereen mag altijd alles vragen...
    Alleen heb Hofje duidelijk geen pre ... Kan geen gifjes enz maken ...

Dan nog de vraag die bij Hofje boven komt rijzen ..
    mag je dan nog wel vrij uit schrijven ... of alleen naar de regels van BP ..niet meer kritisch mogen zijn ..alles leuk moeten vinden ..
    vooral positief schrijven en reageren ...
    Dan bent Hofje bij voorbaat al uitgesloten ...Schrijf regelmatig rare dingen :wuerg: ben hoogst kritisch en niet al te positief ingesteld:oops:
    Allememachies ..weer een baan die aan Hofje voorbij gaat ben ik bang :(
    Volgens mij schrok Varun er al zo van Hofjes ideen dat ik tijdens het schrijven hiervan al van die forum werd gegooid:cry:xD
    Gaat maar in die zonnetje een boterhammetje nuttigen 8) Hofje ook altijd met die stomme ideen :mad::oops:

popje4, snietje1, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag, wist niet van het bestaan van dit apparaat af. xD Spa-mixer (onderdeel van het ambacht Bahami-Spa)
    Het doet me weer even lachen in een voor mij depri-dag.:oops:
    Heb die wel wat vaker de laatste tijd, en zeker na een nachtje van geen 4 uurtjes slaap en de rest van de nacht maak ik mezelf dan gek.

popje4, snietje1, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Wist het wel ...alleen nooit hoe nou precies te gebruiken ...:p

Suus toch ....niet depri zijn laat dat maar aan Hofjes enzo enzo ...niet goed slapen ..tja tja ik weet ook :oops:
    niet jezelf gek maken hoor meis:inlove: ...alles komt goed ...de lente en de zomer komen eraan ..dan zal,t vast beter gaan ..
    kop op meis :)

18. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegeb
    aan die questen beginnen is niet zo moeilijk maar als je lekker bezig bent kom je tot de ontdekking dat je de bomen of het dier weer niet hebt nou dan is het mij al over de groeten

zag eens even bij dat event. nou kan ik wel mooi voorbij laten gaan. geen tepelboom -hoe komen ze op zoiets- en geen ana weet ik veel boom. en zoveel bananen heb ik ook niet. hoe komen ze er op om die in een event te vragen zijn toch een heleboel die niet op level 400 zitten toch?

Laatst bewerkt door moderator: 21 Maart 2018
  19. HofvanDromen

Sanne ..Hofje heb vaak nog niet alle gevraagde bomen dieren produkten enz...
    dan ga ik in de verkoop en koop het gevraagde op de markt ..zo kom je toch steeds een stukje verder...

event Sanne ik schreef al in event draadje ..je kan dan wel die rij van die Slak doen ..
    Hofje is nog lang geen Bama level 400 ..maar wel gelukkig alles vrij gespeeld ..
    kun je niet in de coop nog wat questjes doen om aan die GB te komen ??

20. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goeiesmiddags allemaal...!!

Af en toe een depridagje mag best Suus...maar je moet er niet in blijven hangen hoor...als het lekker weer is en je kunt naar buiten DOEN!! Buiten is het beste medicijn...ennu piekeren heeft geen zin...of er is een oplossing voor een probleem of hij is er niet...dus piekeren heeft nooit zin... Zeg ik nu wel zo makkelijk maar ik weet donders goed dat dat niet zo is... maar goed dikke knuffel en kop op meid!!

Tepelboom is het niet Sanne... het is een gewas ;)...maar goed als je het niet heb maakt dat ook niet uit :wuerg:

Hier alles op voorraad en alles vrijgespeeld dus ikkie ga voor de slak en de leeuw want die heb ik nog niet en dit is makkelijker dan de quest zoete brieven denk ik dan maar...

popje4, snietje1, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.