-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen hopelijk iedereen weer wat gezonder dan gisteren ;)

Lv4 klaar begonnen met lv 5 maar de ficus xl en betelnoot xl duren 18.00 uur dus die zet ik er vanmiddag in gisteravond vergeten:(
    door omstandigheden die belangrijker waren .
    de Kapok en Plumeria staan er wel want die kan ik vanmiddag en vanavond oogsten :p helaas te weinig Susie turbomest :cry::cry:

Maar ach haal ik het niet doe ik het nog een keer :cry:xDxD je moet ook een beetje bezig blijven toch :pxD

iedereen een fijne dag tot na het ontbijt :music:

veel beterschap en sterkte aan alle nog wel zieken :)

hwjstolwijk, leni1955, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Euh euhm euhm :oops: soms moet je als roze boerin ff een potje stevig zoe.....euh euh kletsen :music:...of we er beter van worden ...
    De tijd zal het leren :oops:xD

Hoe achterlijk het hier weer gaat en het nooit normaal kan gaan in het Hofjes leven :wuerg: Gisteravond Mams weer naar die ZH gebracht ..
    Daar bleek dat ze helemaal niet vandaag een MRI - Scan krijgt ..Die gingen ze vandaag pas aanvragen o_O
    Nu belt ze net op ...Bloedwaarden zijn allemaal weer normaal :inlove: en ze mag per direct weer naar huis , maar krijgt van de week dan nog een belletje om te komen voor MRI-Scan :eek::wuerg:....Nu hopen dat het goed blijft gaan ...en dat er toch iets uit komt ..
    hopelijk niet iets slechts..zo bedoel Hofje het niet...maar ben bang dat het anders nog een keer of wat weer naar Spoed eisende geren moet ...En Hofje heb haar natuurlijk liever thuis als in ZH ...
    Voorlopig bent Hofje blij xD Nu hopen dat Dutch :inlove: toch nog blij met Hofje is :oops:..Gaat maar snel ff hele dikke kus brengen..:p

Lied van de Dag ; Clouseau-Altijd heb ik je lief

:inlove::inlove:

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen, ik ben er ook weer even, het weekend was druk maar tussendoor wel het baha en fokevent afgerond, de bomen heb ik nog even geen zin in.

Zaterdag kwam de hond van mijn dochter logeren en dat was nog een heel avontuur, het is een zwerfhond uit Bulgarije en een soort van windhond zit erin, razendsnel en (nog) niet voldoende opgevoed, heel leuk en gezellig want het is een schatje tot hij gisterenmiddag ontsnapte, pffffff wat een stress, hij vind de vrijheid geweldig en komt dus niet terug wanneer je roept maar goed, ik op zoek en roepen en uiteindelijk kwam hij op me af maar net toen hij er was nam hij een run langs me heen het talud naar het fietspad op:cry: neeeeee dacht ik maar ik had gelukkig nog brokjes in mijn zak en hem daarmee gelokt en in zijn nekvel gegrepen en snel de riem omgedaan, tjonge jonge, ik dacht echt dat ik hem kwijt was.:wuerg::wuerg:

Verder nog de oudste van zoon en de jongste van zijn vriendin te logeren gehad en zondag nog de verjaardag van jongste kleinzoon gevierd, kortom een druk maar heftig en gezellig weekend en nu maar eens aan het werk voor de wereldwinkel want dat is de laatste tijd een beeje verwaarloosd:oops:

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

xD:oops: ..Leni ik zie je gewoon achter Hondje aan rennen en staan met die brokjes:wuerg:xD

Ik heb zo ene Apenboom ...:eek:xD
    Verder was,t helemaal niks ...

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

:inlove:Hofje Zeker wel :music:soms moet je wat tijdens onderhandelen :pen kus is altijd welkom xDzal Varun ook wel denken :wuerg:xD

Leni Gelukkig goed afgelopen een eigen hond dan is het al niet leuk maar een hond waar je tijdelijk verantwoording voor draagt maakt het nog een beetje erger .
    Maar iend goed al goed dat is het belangrijkste;)

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Voor Dutch :inlove::inlove:

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

popje4 Levende forumlegende

pppfff Leni.....schrikken....altijd heul vervelend als je hond er vandoor gaat die van ons ging vorig jaar achter een vogel aan over weilanden die heul groot zijn....we konden nog net een stipje zien van haar zo ver weg.....ja en zie ze dan maar eens terug te krijgen met een bonkend hart maar door de weilanden gerendxD maar ja dat deed zij ook steeds verder weg blik alleen maar op die vogel die ook maar dom bleef vliegen (tja wat moeten ze anders hé) uit eindelijk reageerde ze op de fluit die ik altijd mee neem ze keek om en dacht....doeiiiii die vogel is veel leuker.....maar niet veel verder was een weg waar best veel auto's rijden ppppffff nog een stukje en en....gelukkig keer ze nog een keer om en....kwam vrolijk naar ons toe....zo van goed he en wat kan ik rennen he:p.....en dan moet je je nog inhouden ook en niet boos worden en zo.....gggrrrr>:( nou ja heel braaf dat je toch nog komt.... en nu als de bliksem dat weiland uit voordat de boer achter ons aan komt, eenmaal thuis alle kleren in de was want tot een de knieën onder de drek en blubber....
    vanaf dat moment loopt ze daar alleen nog maar aan een hele lange lijn.... durf haar niet meer los te laten want inderdaad wat kan ze rennen....xD
    zo nu maar eens aan de wandel.....en nee vind het niet leuk want het is heul koud....waar is dat lekkere weer van vorige week???
    maar ja t moet en dan koken en dan straks op naar het werk....
    fijne dag allemaal....

hwjstolwijk, stien56, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

De zon schijnt hier echt wel ...heerlijk :inlove: tis fris maar fruitig .....

Voor de eventuele liefhebbers ...er staat een lente collectie in mijn bannerdraadje :)

hwjstolwijk, popje4, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goeiesmiddags allemaal...!!

Zo das wel heel erg schrikken Leni...hier is alleen onze vorige hond een keer alleen aan de wandel gegaan...had zelf de voordeur open gesprongen en liep op z'n gemakkie door de wijk te snuffelen xD...sindsdien zijn we erg alert met de deuren afsluiten...je moet er niet aan denken dat ze een ongeluk veroorzaken...de hond in de kreukels en dan hebben we het nog niet over de eventuele schade van derde...

Het is idd erg frisjes maar in het zonnetje en uit de wind ist heerlijk!

Over een kleine 6 uurtjes heb ik de quest hongerige standbeelden klaar...ruim op tijd voor eindtijd wownsdagmiddag 14:00 uur als het een event was gebleven ipv vaste quest :p

10. HofvanDromen

pppppfffffffff Sinkie :oops:xD waar haal je de moed vandaan .....Misschien dat Hofje hem is over een jaartje ofwat af heb...

Als ik er aan denk en zie wat Hofje allemaal nog moet doen ....euh euh euh dan slaat de paniek en angst weer toe...:wuerg:
    Niet aan denken Hofje ..rustig rustig rustig....vooral rustig aan ...1 ding tegelijk ..niet 10 dingen tegelijk ...
    Nee Hofje ...niet aan gaan denken ....gewoon in die Roze Boerinnen Pensioen blijven en rustig aan wat rotzooien en rommelen:oops:
    Ohw heb Hofje in de Coop gekeken :cry:72 openstaande questen :cry:
    Haalt diep adem ...ademt rustig uit ...paniek enzo enzo ...
    ooit had Hofje er nog maar 4 openstaan ...ben heel bang dat ,dat niet meer gaat gebeuren ....
    Adem in adem uit ....vooral rustig blijven ...en

Gaat zo vast aan het eten van vanaaf beginnen ...Witlof met ham en kaas en aardappelpuree uit de oven :inlove:

Laatste bewerkt: 19 Maart 2018
    hwjstolwijk, popje4, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

nou wat voor aantal ik daar heb staan niet te tellen in ieder geval ook nog al die fok questen die doe ik nooit

12. sinkieboy

Ik heb hier ook nog 69 openstaande questen hoor hofje...:wuerg:
    Lekkel-lekkel...eet smakelijk voor straks...ik ga een pan soort van nasi maken...manlief had de verkeerde groente mee genomen dus ben benieuwd hoe het uit ga pakken xD

hwjstolwijk, popje4, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Fokquesten bent Hofje gemiddeld tot en met fase 8 ...sommige 9 ..heb alleen die van de kipjes af :oops:
    Fok nu alleen nog maar met de Babyboom en dan ook nog niet altijd ...meestal alleen als ter ook een fokrommelgedoequest is ...
    Komt vast goed Sinkie en dank je ...kan best andere groenten enzo in ..als je de kruiden enz ..maar hebt ...succes :)

Schrok me echt wel een Hoedje dat Hofje nog zoveel questen open had staan ...:music:

hwjstolwijk, popje4, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

:cry:Hier nog 14 questen waarvan 5 VM doe rustig aan had ook tijden maar 3of 4 open tegenwoordig komen er ook snel weer nieuwe bij
    Denk aan uitbreiding van VM velden die duren langer want zijn minder lang bereikbaar .
    Vind het nu ook niet erg zo kun je altijd wat doen.;)
    De " Hongerige standbeelden " is deze week in ieder geval klaar dan ga ik weer verder met hoge level quest als er geen event is :p
    Baal een beetje dat ik geen bomen kan inleveren bij de recyclo-o mat
    Dacht ik heee Reuze bamboe met 224 EP in te leveren is ie daar maar 21 WAARD :cry::cry:nou ja dan niet .
    Eerst maar eten :)

hwjstolwijk, popje4, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. sinkieboy

Nog 2 uurtjes :p

16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Sinkieboy mooi werk hier ook bezig met level 5 zet net de Ficussen en Betelnoot erin de Plumeria en Kapok stonden er al
    Heb er van alle 4 al wat . :p morgen maar verder kijken het regenwoud is grootendeels bezet met Ficussen en Betelnoten deze blijven daar ook deze week staan denk ik .:music:Tenzij er een event gespeeld wordt :p

hwjstolwijk, popje4, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

8) Dutch :inlove:...Nog maar 14 openstaan :eek: en dan janken :wuerg:o_OxD

Sinkie ...zo rijk ook nog ...:p

Hofje loopt maar zielig en hoofdschuddend naar de bank en kruipt onder de knuffeldeken :oops:
    ergens ...ergens ..gaat er iets niet goed ofzo op de Roze Boerderij :cry::wuerg:

18. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Waarom werkt na print screen het plaatje verschijnt maar verdwijnt ook weer :cry:hen het geprobeerd met ctrl/v maar hij blijft niet zittten :cry:

Hofje :inlove: ik heb ook heel veel tijd omhanden helaas :music:

19. HofvanDromen

Printscreen ;

Printscreen doen ...dan Paint openen daar kiezen voor Plakken ...en hij staat in paint ..dan kun je nog formaat aanpassen ..
    en dan opslaan ...
    dan uploaden met bv Imgur ...dan kiezen voor optie ; adres van afbeelding kopieeren ...
    dan op het forum bij dat envelopje met die bergjes ..net als je banner neerzet ..de url neerzetten en yesssss hij is er
    Wel in het tekstvak zetten ...niet bij je handtekening :wuerg:

SuccesxD

Dutch :inlove: tis dat Hofje al met je getrouwd is ...anders had ik gevraagd of je dan mijn allerliefste kabouter wou worden :music::wuerg:
    Nu moet je er mee leven dat je Farmlief een kluns en een sloompie is:oops:xD

Laatste bewerkt: 19 Maart 2018
    popje4, dutchboy, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje, als het een troost mag zijn : ik heb net gekeken en er staat nog 119 questen open. Zodoende ga ik eens aan die dingen beginnen en niet aan de events :) Lekker op mijn gemakkie8)

Leni, bijna de hond kwijt :eek: Jé zeg, dat is echt stressen !Gelukkig dat je hem kon lokken met brokjes zonder dat er ongelukken gebeurd zijn, pppffff Ik hoop wel dat je genoten hebt van de logeerpartij :inlove:xD

Voor iedereen alvast smakelijk, wij eten strakkies pasta met verschillende soorten paddenstoelen en kip

popje4, suuske1960, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.