-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Tja, een aap met kreeft scharen :wuerg:

suuske1960, snietje1, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

ik ben dan een [​IMG].....volgens de chinezen dan he.....

janniekwak, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen,

Gister moeilijkste dag geweest maar gaat nu wat beter het is nog vroeg maar toch.
    Oudste nog steeds beide oren ontstoken maar wel naar werk jongste en mijn vrouw niet veranderd
    Peddel event klaar volle maan event mis ik nog meer dan 300 DIo_O:p
    Geen idee hoe dit kan moet nog 1 stukje veld vrijspelen scheelt wel misschien maar dit is wel heel veel :p
    dus dat gaat niet lukken denk ik .:cry::cry:

Fijne week iedereen
    beterschap aan alle zieken een beetje tijd een beetje rust veel liefde dan komt alles goed :inlove:

snietje1, sinkieboy, sanne1000 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen. Hoop dat je heel snel wat opknapt en de rest van je gezin natuurlijk ook. De di voor volle maan moet wel lukken, ik krijg hier ongeveer 60 di van 2 velden 8 uur gewas die met griezelwild iets langer dan 5 uur duren. Dus zeg dat het 6 oogsten zijn die je nodig zal hebben. Event is met 24 uur verlengt dus genoeg tijd voor die 6 oogsten nog.

snietje1, sinkieboy, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

goede morgen
    sterkte dutch.......maar de zon schijnt nu en het weer word beter (hoop geen regen) het voorjaar komt er aan zeg maar....
    hier zijn aardig wat bomen en struiken bevroren die zien er nu heel zielig uit....hoop dat die nog een beetje bij trekken...zo nu maar eens aan de poets en eten maken en dan late dienst vanmiddag hoef me dus niet te vervelen....:)

sinkieboy, suuske1960 en stien56 vinden dit leuk.
  6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Thea volgens mij is dit vrij onmogelijk om in 27 uur meer dan 300 DI te vissen hen ook te weinig SM/TM nou je
    ik zie wel probeer de wolkenrij items er nog uit te krijgen maar dat lijkt al moeilijk :music:

snietje1, sinkieboy, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. theav71

27 uur + 24 uur = 51 uur :) Klokje moet nog worden aangepast in spel. ipv morgen is het pas woensdag afgelopen.

dutchboy, snietje1, sinkieboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Hier al met al een toch mooi weekend gehad...Veel nagedacht en gesprekjes gevoerd ...en tot een conclusie gekomen ...

Het spel geeft Hofje geen uitdaging of ontspanning meer en kost mij momenteel meer dan het mij geeft ...
    Hofje gaat dus voor een poosje op Boerinnen Vakantie...

Lied van de Dag ; Blof - Dag en Nacht

:inlove::inlove:

dutchboy, snietje1, sinkieboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

boerinnen hebben toch nooit vakantie?? xD maar misschien wel goed als je er geen lol meer aan beleeft dan houd het op hé.....gaan je wel missen hoor:(

dutchboy, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

beterschap dutch ook met je vrouw en zoon. hofje kan het me voorstellen ben precies zo doe nog wel wat maar niet met events doe wat ik zelf leuk vind en zit 2 keer daags op de boerderij mooi zat

dutchboy, snietje1, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

krijg ik hier net een mail met een aanmaning voor te hard rijden???? ik weet die krijg je nooit via de mail stond ook geen nummerplaat bij en zo maar toch hoe veel mensen trappen daar in??? kan me daar nog al over opwinden....mensen oplichten dat doe je toch niet? vind ik dan he....stelletje....>:( en dan ook nog voor een aanzienlijk bedrag moet niet gekker worden....gelijk geblokkeerd en verwijdert zo....

dutchboy, -matthias1952-, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goeiesmiddags allemaal...!!

Ik hoop dat je snel weer opknapt Dutch...!!

Tja als je er weinig lol uithaalt Hofje dan is een boerderijvakantie misschien wel ff lekker...hopelijk bevalt het je niet al te goed zodat je de boel opdoekt...wat moeten we zonder Hofje ;)

Ik had van de week ook iemand op FB die die bekeuring had gehad Popje en heb het al meer gehoord...zulke oplichters moeten ze veel harder aanpakken en beter hun best doen om ze op te sporen want er zullen vast mensen zijn die er in trappen >:(

Whahaha volle maan is met 24 uur verlengt en het event duurt nog steeds tot morgenmiddag...hopelijk ist een foutje want ik doe nog steeds m'n stinkende best om de wolkenrij bij elkaar te vergaren...nog 271DI nodig :music:
    Gelukkig is de draaikolk af...heel fijn want ik werd er echt een beetje misselijk van :p

hwjstolwijk, popje4, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Hier ook druk bezig met het gezellig etentje, maar ondanks de verlenging ga ik het niet redden..Dus ga nu maar verder met de 2 laatste velden daar.
    Ben blij dat die kou weg is, heb lekker wat kunnen rommelen in de tuin.xD
    En daar wordt ik vrolijk van.:music:

hwjstolwijk, dutchboy, janniekwak en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Echt wel.:p

hwjstolwijk, dutchboy, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. sinkieboy

Jeeeej m'n roze berenstal is ook binnen uit de quest sterrentafel...
    Nog 249 DI voor het etentje...
    M'n eigen eten staat op...we eten hutspot met speklapjes en piccalilly...mmmmm
    Eet smakelijk allemaal en een fijne avond!!

hwjstolwijk, dutchboy, theav71 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Leni xDxD Ik wist het !!! hihihihi

Hofje, je moet doen waar je zin in hebt, een spelletje is al helemaal niet verplicht, neem lekker je vakantie en overdenk wat je nog wel/niet wil.

Lisenka : lekker stamppotje, smakelijk !!!!

Hier braaf bezig met het etentje, ik doe mijn best om zombies meppen te halen, het wordt een zware bevalling -.- Dit is voorlopig weer het laatste event wat ik ga doen, echt onmogelijk te halen, zelfs met een dag extra, als je 17 DI per veld krijgt.

Edit : Yes, 1 stukje veld meer open ! en bijna nummer 2 (met dank aan mijn buum)

Edit : mompeldemompel, zou ik zombies meppen kunnen pakken, dus ik op het verkeerde knopje:wuerg: blijk ik bij opdracht 2 te zitten ipv 3 :cry::eek:

Laatste bewerkt: 6 Maart 2018
  17. theav71

Goedemorgen, jammer dat Hofje op vakantie gaat want las altijd graag haar berichtjes :( Maar als je niet meer kan ontspannen van een spelletje en je alleen maar zit te ergeren dan is het misschien ook wel slim om er even mee te stoppen.

17di per veldje is niet veel, ik kreeg uit het 8 uur`s gewas ongeveer 30 per veldje. Heb het event af en 140 di al weer over. Met beide velden open en de dag verlenging moet het event wel haalbaar zijn voor een hoop spelers. Heb je minder open dan krijg je te weinig di binnen, maar ik had zelf er in dat geval voor gekozen om me te richten op het openen van het paddenstoelwoud en wat ik dan mee kon pikken van het event was meegenomen geweest.

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen ,

Helaas is mijn farmlief :inlove:een tijdje in ieder geval op vakantie maar misschien verhuist haar farm interesse naar een ander oord:cry:
    We zullen wel zien voor nu bedankt voor alles en ik wacht hier voor geval je je bedenkt :p
    Thea bedankt had niet mee gekregen dat het event was verlengt :music:ben nu inmiddels op het punt dat ik er nog 60 DI nodig heb
    dus denk dat dat wel lukt .
    Maar zoals ik al zij ik hoef alleen het laatste stukje vrij te spelen denk dat er veel spelers met minder veld delen dit zullen halen
    te meer omdat ik altijd thuis ben met werk of school zal het veel moeilijker zijn .

hier lekker rustig weer met af en toe zon en mijn hertstel zet gelukkig door gaat langzaam maar met geduld komen we er wel:p;)

Bedankt voor alle beterschapjes altijd een fijne ondersteuning
    Ohoh nieuwe zaken voor Bahamarama kijken of ik genoeg GB,s heb :pxDxD
    Zo niet dan hard aan het werk :DxD

19. sinkieboy

Goedemorgen allemaal...!!

Zo te zien ga ik het VM event toch halen...nog 60DI nodig.

Voldoende bananen op voorraad om de spullen vrij te spelen in de tempel...maar ik denk dat ik dat huisdier ff achterwege laat...10% extra punten voor 10 minuten 1x in de 48 uur trekt me nou niet echt zeg maar...

Morgen weer een nieuw event...we ogen weer vliegen...dus nu ff met zonnebloemen in de weer...lentecorsage aangezet voor +1 bonus...ik zie wel weer hoever ik kom...maar zoals altijd ga ik voor alles xD

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

zo hier 1 event klaar net op tijd vanochtend.....die vm die gaat hem niet worden heb wel de sierdingen en das al mooi....
    nu maar eens kijken of ik wat netels kan kopen...wat heb je daar veel voor nodig voor de lynx.... pppppfffff en door events niet elke keer kunnen verbouwen dus nu bijna op.....denk dat het duur is op de markt....tja dan de lynx er maar af of zo maar ja dan kom je niet verder met de quest nou:cry: duurt lang.....heb nog maar 1 stal staan voor die pootjes dan weer....alles er maar af denk ik....
    zo nu eerst maar eens aan het koken....moet ook gebeuren....:)anders komt er niks op tafel straks...xD

-matthias1952-, snietje1, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.