-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik 425 munten maar moet eerlijk zeggen dat ik de truc van Miekje gebruik, ik ben heel slecht in memory.-.-
    En jaja, ik zou overslaan omdat ......xD Kan het niet laten.:oops:
    Vind wel dat de drops slecht komen, op 3 velden maar 70 muntjes vanmorgen, rozen, veredelde anjers.

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Bij mij 410 punten, ik schrijf het op want ben ook geen ster in memory.
    En de drops die zijn om te :cry:.
    Dadelijk weer schaatsen kijken, hoop niet op zo een sof al gister met de 10 km.

3. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goeiesmorgens allemaal...!!

Me is heppie...jaja de sjon sgijnt xD
    Vanmiddag komt de thuiskapster en de fokster van Kenji komt ook ffies kijken en meteen een lekkere zak brokken voor hem droppen.
    Manlief hoeft maar half dagje te werken want this vrijdag...

Hier nu 11x memory kunnen spelen en heb 462 punten.

hwjstolwijk, stien56, janniekwak en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Pop , das denk wel goed nieuws ...nu hopen dat het niet verder gaat :)
    Schaatsen ...die arme Sven :(
    Hofje heb zich verder bezig gehouden met die Knutsel project ...beide schonedochters hebben al een keuze gemaaktxD
    Dit is wat Hofje tot nu gemaakt heb :music: Vind nog een soort knap van mezelf ook :oops:xD

[​IMG] [​IMG]
    Verder rustig aan met alles :music:
    Lied van de Dag ; Gloria Estefan - I See Your Smile

Mooi en Goed Weekend Allemaal :inlove:

5. popje4

popje4 Levende forumlegende

mooi hofdame ziet er erg leuk uit...
    hier schijnt de zon ook en het is heerlijk buiten....lekker drie dagen vrij nu dus....laat het zonnetje maar komen....
    hier nog maar zes keer kunnen spelen...en 243 muntjes ach we komen er wel....in slakkengang...
    het was voor ons inderdaad goed nieuws....dat wat er zit en wat ze zien door de MRI is iets wat er natuurlijk niet hoort en zal ook op de langer duur consequenties hebben zoals verzwakking van linker arm en been.....maar het is niet levensbedreigend en das al heel wat toch.....de rest ach wie weet duurt dat nog jaren....we gaan het zien voor nu ben ik blij.....:)
    fijne dag allemaal

hwjstolwijk, stien56, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Thea ik was bang dat ik juist erg slecht was xD
    Leni ik had 1 veld met honigklaver (water /sm ) daar kreeg ik 76drops ook 1 veld anjers met water /sm 55 drops. :music:
    Sinkieboy knap werk ;)

Zelf dacht ik 1647 munten nodig te hebben maar de SI voor de wolkenrij had ik daar ook bij geteld maar die 547munten kunnen er af
    want bij 15x mini game heb je die al dus ik moet nog 1
    Speel de rest van de mini games maar met 2 of 3 achter elkaar anders is het te vermoeiend en zakt de score :p:cry:
    Helaas geen printer dus doe het zo bovendien is er tijd genoeg nog 5dagen.
    Eerst mijn farmlief :inlove: een geluks kus brengen en dan 2x memory spelen

veel succes allemaal

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Leuk hofje de flesjes/potjes.;)

8. popje4

je hebt een naam genoot dutch.....zag ik net op het forum....
    zo hier alles weer een beetje gepoetst en zo....tussen alles door rustig aan gedaan heerlijk morgen is er weer een dag toch..
    hoeveel van die dierenfabrieken kun je eigenlijk aanschaffen? is dat Max vier?
    zal vast ergens staan maar er staat zo veel....hihi

ps: toch nog gevonden dus weet nu dat het er vier zijn...

Laatste bewerkt: 16 Februari 2018
    HofvanDromen, hwjstolwijk, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Zo de kapster is geweest en de fokster ook...Kenji helemaal heppiedepeppie...zo leuk om te zien dat hij zoooo blij is als hij haar weer ziet...echt vrienden voor het leven!! Ze was heel erg tevreden hoe hij eruit zag...niet te dik niet te dun en langzaamaan is hij ook in de breedte aan het groeien...er staat een lieve kop op en hij is zoooo lief, vrolijk en enthousiast...toch fijn om te horen dat we goed voor ons beestje zorgen...maar dat wist ze al want het is de derde pup die we bij haar vandaan hebben :inlove:
    Zoooo en nu ga ik aan de kook...ik ga een pastamaaltijd in elkaar flansen...eet smakelijk allemaal en een fijne avond!!

10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hof, gezellige knutseldingen :)

Sinkie, Mooi haar en een hele lieve hond, ook smakelijk, klinkt lekker, wij gaan over een uurtje kip met knolraap eten, ook lekker :)

Wat is max 4 ???o_O

11. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedenavond allemaal ,

Popje ik :eek: een naam genoot o_Oweet niet of ik daar van geniet:music:ben ook nog niet tegengekomen .

12. snietje1

Ik wel Dutch ;) Hij heet Dutch-boy

13. popje4

pressies die bedoel ik dutch....die heeft een streepje er tussen...
    zo en nu slapen.....

dutchboy, HofvanDromen, sinkieboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

goedemorgen allemaal
    wat een lees werk zeg was gister alleen voor dat ik begon met werken op de farm geweest
    was ook pas na 8 uur in de avond thuis
    net bij 1 van die nieuwe questen kistjes gescoord
    1 bd kistje en daar kwam maar liefst 10 bd uit
    -.-

-matthias1952-, stien56, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Goedemiddag :inlove:

Naam genoot of niet ...de enige echte dutchboy is en blijft mijn farmlief:inlove:
    Sniet ...Max 4 bedoelde popje maximaal 4 van die fabriekgedoetjes ..
    Heb hier ook net zoveel geluk met die kistjes als jij Stollie -.-

Zoooooooooo ...het is gelukt na gewikt en gewogen te hebben ...waar gaan wij heen :wuerg: gaan wij met de Motor of met de auto :wuerg:
    gaan wij naar Zeeland / Drenthe/ Friesland ...Gaan wij naar De Ardennen / De Moezel / De Eifel :wuerg:
    gaan wij in een huisje /hotelletje / break and breakfast gedoetje.... Gaan wij een lang Weekend /Midweek...

Het is dan uiteindelijk een Lang Weekend met de Auto in een schattig Huisje naar De Eifel geworden xD:inlove:
    Nu alleen nog hopen op mooi weer en 3 weken wachten ...Das dan weer een beetje jammer:music:

Lied van de Dag ; Marvin Gaye - Lets get it on
    :inlove::inlove:

leni1955, suuske1960, -Coco1968- en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal ,

Hier de event wolkenrij inmiddels aan dus verder sparen en winkeltje leeg kopen:pxDxD
    Hofje:inlove: goede gedaan ff lekker ertussen uit ;) en 3weekjes zijn zo voorbij :p

leni1955, suuske1960, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Lekker Hofje, nu lekker de voorpret en strakkies lekker genieten ;)

Hier vandaag weer vanalles gepoetst en zo, nu lekker zitten en vanavond op ons gemakkie vis tapas eten xD

Hier is het voorjaarsreisje (weekend) geboekt, de grote reis is nu het appartement, vliegreis en taxi naar schiphol geregeld. Van de jeep moeten we nog een terugkoppeling krijgen, dan is alles rond xD8)

Lied voor vanavond : Bachman-turner overdrive : You ain't see nothing yet 8)

dutchboy, leni1955, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Dutch:inlove:

Heerlijk Sniet ..als alles zo al geregeld is ...dan kun je inderdaad lekker voorpret hebben en vooruit kijken :)
    Hier was het allemaal rommelig met die vakanties enz ..Steeds wouden we wat dagen opnemen en dan kon het niet :wuerg:
    Vandaar dat feestcommissie nou 9 weken en een paar dagen vrij heb dit jaar xD
    Toen zou de zaak zo als altijd dichtgaan in de vakantie ...wij wachten op die datums ...blijven ze open :eek:...en hunnie hadden al bepaald wanneer Feestcommissie dan maar vrij zou zijn o_ODacht het niet :music:Dus zo ongeveer 12 Verlof Brieven ingeleverd:p

Nu gaan we nog in mei een week ...in Juli 2 weken ..begin September 2 weken en dan nog een paar lange weekenden en tussen kerst en nieuwjaar ook vrij xD:inlove:En dan nog is de koek niet op ...nog een paar vrije dagen achter de hand gehouden ...-.-

We gaan hier zo aan de zelfgebrouwen Uiensoep ..met een vers gebakken stokbroodje :)
    Zal vast stinken vanaaf:oops:xD

dutchboy, stien56, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

de wind waait gelukkig de andere kant op
    ik heb er dus geen last misschien je andere buurtjes :wuerg:

dutchboy, stien56, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

fijn hofdame en lekker genieten dan....
    en sniet mooi dat alles geregeld is toch....
    oooo:p gelukkig maar stollie dacht dat het aan mij lag nou ja de stank dan he....:) wel jammer om die hogere levels te moeten missen maar het is niet anders....geef lagere ook regelmatig een kans maar...ook die zijn vaak zo weer weg pppfff net als de kuikens....zo nueerst nog en rondje op de fiets dan hondjes voeren en dan....lekker niks meer...fijne avond allemaal

dutchboy, stien56, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.