-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

goed bezig...
    vraagje.....doen jullie wel eens die cash for money daar waar je dan gratis TG krijgt? vind het altijd beetje griezelig zeg maar, vaak vragen ze om gegevens en zo en daar hou ik niet van....soms ook niet....is wel makkelijk te verdienen toch???
    nou nu echt met de voetjes op de bank al vanaf 5.30 druk druk druk en nu is het genoeg.;)

suuske1960, stien56, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik heb nog nooit gedaan ...ik geef niet zomaar mijn gegevens ...Heb ook wel is gelezen , dat de beloofde TG nooit aankomt:wuerg:

Ga hier ook zo is op de bank ...Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen:inlove:

hwjstolwijk, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Hexia

Hexia Teller

Was heul die Valentijn gedoe vergeten :wuerg:...Arme lieve lieve Stollie:oops::inlove:

:inlove::inlove:

hwjstolwijk, snietje1, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

snik snik....hier alweer twee buren (level 95) bijna weg.....nou....:cry:ligt dat aan mij heb ik te veel mest en stuur ik daarmee die buren weg.....is ook best veel zo'n mest bult maar maar....nou:(

hwjstolwijk, HofvanDromen, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Klopt Popje, veel mensen lopen weg, ik kan het me wel voorstellen, als je mee wil doen aan de events moet je of, veel tijd hebben of veel geld om het te halen. Dan is het geen gezellig spelletje meer voor veel mensen.

Ik ga braaf mijn fietsje starten om bij de huisarts te komen. Tot vanavond !

stien56, hwjstolwijk, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:
    Ach af en toe en pauze kan heel verhelderend zijn:wuerg::music:
    Hier rustig aan wat spelen en doen en weet ik het ...
    Het is donker Het is koud Het is nat het is niet Hofjes weertje-.-... maar gelukkig bent Hofje zelf het zonnetje in die huis:p
    Vanmiddag is kijken of Sven zijn felbegeerde gouden medaille bij elkaar kan schaatsen ..Ik gun het hem van harte:)
    Verder wat gewasjes ophogen en de roze konijntjes knuffelen ..Maar eerst een bakkie Koffie en een dikke kus bij farmlief:inlove:brengen..

Lied van de Dag ; Musical Youth - Rub a dub Style

:inlove::inlove:

dutchboy, stien56, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal ,

Hier lekker bezig met event alleen nog maar zaaien oogsten :music:maar kan vandaag zeker 10 handschoenen maken
    Zou het zonde vinden om mijn Koffer fabrieken er nu af te halen nu ik 4 koffers uit elke fabriek krijg zo staan er nog een paar snelle stallen.
    De drops kon nog wel wat meevallen zit nu boven de 450 dus gaat ook lekker dan is het afwachten hoe het mini event gaat .
    Dat weet ik nog niet.
    Popje hier raak ik ook buren kwijt hoor gewoon laten gaan :p
    Snietje succes bij de HA

Ohh er was een vraag over de Cash for Action heb ik gister 1 geprobeerd en ingevuld Bij de gratis afdeling ;)
    kreeg de betreffende TG er wel bij zijn toch gratis TG wist ook niet of het werkte maar ga vandaag nog een paar proberen :p

Hier ligt nog steeds wat sneeuw
    fijne dag allemaal ;)

stien56, hwjstolwijk, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Ohw ...heb eens even gekeken...
    Hofje heb zeker weer een bijzondere boerderij o_O hier geen aanbieding in mijn regio ..voor welke gratis TG dan ook -.-xD
    Me buren lijst zit nog helemaal vol en heb "nog " geen zakkers...:inlove:

9. popje4

fijn dutch dat het lukte met de TG wie weet "durf" ik het ook een keer aan....xD en ja ik weet die buren komen en gaan maar het zegt wel wat... zeg maar....zo nu eff bakkie koffie en dan wachten op de uitslag van de MRI van zusje lief....dan straks op naar het werk maar eerst nog een beetje poetsen....tis hier ook waterkoud zeg maar en niet heel lekker zo....
    fijne dag allemaal:)

10. HofvanDromen

Sterkte met de uitslag Pop ...Hoop dat het goed uitpakt voor je zusje..:)

Gatver ...Alweer nieuwe bomen en questen en weet ik het allemaal ...ben der wel klaar mee eigenlijk:oops:
    Ze blijven het er maar door rammen >:( en maar door en door en door ... Vind je het dan gek dat er steeds meer afhaken :mad:
    Hofje hebt ter ook ff geen zin meer :wuerg::cry: nou heb zij wel net die kadobonusdinges lopen ...dan maar lang gewas der op ofzo ...
    nou ..nou nou ...nou:(:cry: vind niet leuk ........

dutchboy, stien56, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goeiesmorgens allemaal...!!

Dat dacht ik nu ook Hofje...alweer stekjes en weer nieuwe bomen en questen...ik zie wel wat ik kan leveren en anders gooi ik ze gewoon in de koelkast en kijk wel wanneer ze er uit komen...ga gewoon verder met de questen waarvan ik de spullen wel kan leveren...voor mij is er totaal geen overzicht meer zoveel questen in de coop o_O ...ik heb er 4 in de favo staan en als er dan 1 klaar is ga ik in de koelkast kijken xD

Spannend Popje...sterkte!! Sniet jij ook succes bij de huisarts!!

Ik heb vandaag de eventgewassen bij elkaar en ga dan weer verder op "normale" modus...in hoeverre je het tegenwoordig normaal kan noemen op de farm...ik heb het er maar druk mee met die farm van me :wuerg:

Net op tijd terug van Kenji uitlaten zie ik wel want het regent weer...ik wil zon en voorjaar...NU!! :p

12. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

die blijvende questen kan je nooit afmaken want al die vreemde bomen heb ik niet als je ziet hoe lang die questen rij bij is nou je maag zou je omdraaien. fokken doe ik al nooit dus die komen er ook nog eens bij nou mooi laten staan heb er geen zijn al die half afgemaakte questen

HofvanDromen, dutchboy, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

een daar is die dan [​IMG] .......MRI viel mee er zit wel plek die er niet hoort maar als die niet groeit kan die blijven zitten jaarlijks een MRI en in de gaten houden pppfff dus we zijn opgelucht...

14. snietje1

Gelukkig Popje !

Hebben we weer nieuwe stekkies ??? wat een fantasie hebben in Hamburg -.-:wuerg: Ik zal dadelijk eens kijken wat voor ongein het nu weer is.

Hier bij de HA, voor de 6de keer nieuwe medicatie en over 2 weken terug komen ppppfffff Laten we hopen dat ik nu geen last heb van de bijwerkingen....

HofvanDromen, suuske1960, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

er staat ook de berk xxl en de nuskaat xxl als nieuw
    die heb ik alle 2 al een tijd op het veld staan
    ben ik gek geworden

HofvanDromen, suuske1960, sinkieboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. theav71

theav71 Levende forumlegende

nee hoor, die kreeg je toen uit de trein. Denk door bp in de stekjes gedaan voor spelers die er toen niet aan zijn gekomen.

HofvanDromen, suuske1960, sinkieboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

vond het al zo vaag namelijk
    of ik ben vaag dat kan ook namelijk

maar was het niet handig dat ze dat er gewoon bij hadden gezet

leni1955, HofvanDromen, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Tja Stollie, logica is nooit aanwezig op deze boerderij

Lied voor vanavond : Roxy music met Avalon

stien56, leni1955, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Meld me nog ff :p
    10 mini games 400munten:cry::cry:

stien56, leni1955, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. theav71

theav71 Levende forumlegende

Dat is toch netjes, ik krijg het regelmatig voor elkaar om maar 35 punten te halen en jij zit op een gemiddelde van 40. Hier ben ik gestopt nadat de wolk binnen was, vind het memory spelen echt niet leuk.

hwjstolwijk, stien56, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.