-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen nog even:p

Hier net even mijn Roze werkplaatsen neergezet tot mijn verbazing is deze ruil veel beter geweest dan ik dacht xDxD
    Komt met name door de 1e dag waar ik al snel een paar roze werkplaatsen scoorde .
    Is me al eerder opgevallen dat je de 1e dag meer en tegen betere ruil voorwaarde stallen kan scoren.
    Dus mijn collectie is een mooi stuk groter geworden:music:
    Morgen stort ik me volledig op nieuw event :pheb 1847 stermunten nodig:eek:o_O zweten xDxD

ff plaatje met grotendeels mijn roze werkplaatsen de rest staat op andere velden
    Hier heb ik heel veel moeite voor gedaan :oops:xD

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Geweldig, zoveel roze werkplaatsen. Daar heb ik er nog maar 1 van, die van de ezel uit soep en vrienden.

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

wauw dutch.....vind vooral die roze pauw super mooi....heb ook niet zo veel roze werkplaatsen maar als ik dit zie denk ik dat ik er ook maar eens voor ga....
    zo dacht dat ik vrij was vandaag....niet dus wel een korte late dienst dus dat is wel lekker maar toch....alles hier maar eens klaar maken voor het eten en dan hup hup.....weken.... hoef maar toe zeven uur dus valt reuze mee....
    fijne dag allemaal en ga morgen wel proberen met het nieuwe event we zien wel wat er uit komt.....
    waar heb je zo veel munten voor nodig dutch???

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

:inlove::inlove:.........Whauwwwwwwwww..........Wat een mooie stallen ..........:inlove::inlove:

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Prachtig Dutch...!! Ik hebnie roze werkplaatsen nie...heb ze zelfs nog niet allemaal in rood...ach wie weet ooit :wuerg:

Manlief heb nog een extra dagje vrij genomen en is begonnen met het schilderen van de keukenkastdeurtjes afgelopen weekend...we doen toch niets aan carnaval...open keuken heb ook wel wat ofnie xD

snietje1, hwjstolwijk, sanne1000 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Lekker luchtig toch Sinkie :music:...resultaat wordt vast mooi ...

Heb hier ook nog geen eens alle werkstallen in het rood hoor..zelfs gewone rode stallen heb ik veel niet van ..
    Tis hier vooral Oranje :wuerg:...krijg van Varun meestal een Oranje Invasie >:(:oops:

* Gaat nog even Konijntjes Knuffelen * ...inmiddels de 2000 gepasseerd 8)xD

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Er zijn ook een paar roze stallen in een quest waaronder ook een kofferwinkel en ik meen ook een angora wol
    ff kijken of die quest kan vinden :p

Gevonden quest '' geen nachtrust '' lv 2 diamand en lv 2 goud zitten de rode werkplaatsen dus die heb ik ook xDxD

popje4, sinkieboy, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Yep geen nachtrust en de sterrentafel fase 4 ...Die heb Hofje er ook uit gehaald...heb me een hoedje ervoor gewerkt:wuerg:

Hier inmiddels met een nieuw ander knutsel hobby gedoe begonnen...
    Heb al een poos allerlei soorten glazen potjes en flessen gespaard ...
    Die ben ik nu aan het verven , decoreren , mooi maken enzo enzo ...en het is leuk om te doen ...:inlove:
    Vanwege de slijmbeursgedoe in me arm even gestopt met de breiwerken en dit gaat goed ...:)

popje4, sinkieboy, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

dit is mijn reuze collectie zitten ook aantal ergens in een quest;)
    Hopelijk komen deze nog eens langs in het treintje:p

popje4, stien56, sinkieboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

:wuerg:xD Dutch :inlove:....Hofje heb 3 oranje reuzen geiten stallen ..maar heb 1 basis daarvan xD
    meer heb ik er niet ...dus ben blij dat ik er nu ook een paar uit de questen kan halen ...over een jaartje of 2 /3 :wuerg:
    Voorlopig houd Hofje zich hier mee bezig ...had al wel in ruildraadje gezet ...maar misschien dat jullie niet gezien hadden..
    En Hofje is er zoooooooooooooooo super blij mee en trots op:inlove:

BAMA..........

Der is nog wel wat werk en verzamelgedoe te doen :music:

11. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

mooi hofje

popje4, stien56, sinkieboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. theav71

theav71 Levende forumlegende

En nu nog mooi roze gewas er tussen kweken :)

13. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

goedemiddag
    eindelijk de canito boom uit de stekjes van de kalender

vraagje aan de honden en katten bezitters klopt het dat sommige dieren kies keurig zijn
    was vandaag een vrouw en die wilde alleen met vis erin iets anders lusten de kat niet

popje4, stien56, sinkieboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Nope Thea ...het spijt mij echt :oops: maar Hofje ken niet meer de moed opbrengen om aan een event weer mee te doen ...
    Heb er voorlopig wat bomen tussen gezet ..Heb bijna nog heul geen boomvruchten :wuerg:
    En misschien van de week met die extra kado uit de kalender weer wat gewasjes omhoog brengen..

Stollie dat klopt ...Mevr de Zwart heb het liefst iets met kip en dan ook liefst van die kleine stukjes :music:
    Maar dat krijgt zij niet elke dag ...Hofje eet ook niet elke dag biefstuk -.-
    Ze was trouwens weer goedgekeurd gister ...:inlove:

Gaan hier zo aan tafel .... Pasta met zelf gemaakte saus met veel verse groenten enzo enzo :)

15. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

lekker lekker :inlove:

lied van morgen roger glover- love is all

16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Hofje :inlove:je blijft me verbazen mooi mooi mooi zeg ;)

popje4, stien56, sinkieboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Dutch :inlove: jij mij ook nog steeds :oops::inlove:

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen:inlove:

hwjstolwijk, popje4, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wauw, ik heb 2 pomelo bomen uit de stekjes en 1 jujube xxl.:inlove:

Hofje, ik had het gezien, mooi hoor.

hwjstolwijk, popje4, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Dank je leni :inlove: mooie uitkomst van je bomen xD
    Hmm was helemaal vergeten te kijken wat ik had uit die stekkiesxD nou wat een feest ..olifanpoot xxl , slangefruit xl , muskaat, vijgenboom xxl , en een cainitoboom ..die is wel fijn :)

en nu als de wiedeweerga op de bank ...Anders komt het zelfs met de Roze Konijnen niet meer goed:p

hwjstolwijk, popje4, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Oeps....stekkies..... alvast en gedeelte erop gezet, morgen de uitslag van deze

Lied van vandaag, fat Nellie van manfred manns earth band (zanger Chris (Hamlet) Thompson)

Carnaval : gewoon doorspoelen.......:wuerg:

Tot morgen, met nieuwe kansen..en misschien normale mensen ( die zijn hier met een lampie misschien te vinden)

hwjstolwijk, popje4, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.