-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Nu begrijp ik die diamanten lik !!!!xD

Hof, ga je ons verlaten ???:cry:

Voor degene die zich vervelen heb ik nog wel wat klusjes, zowel administratieve als fysieke handelingen 8) dus roep maar als je zin hebt...

en voor mij is het nu weekend !!!!!

HofvanDromen, miepje40, djamie1967 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

xDxDxD

3. snietje1

Er klopt trouwens geen fluit van de lay out van de boerderij, ik heb groene balkjes waar ze niet moeten zijn, als ik wil oogsten gaat ie spontaan alles verplaatsen, schiet niet echt op zo.....

4. stien56

stien56 Alwetend orakel

Snietje, xDxDxD - toch echt een andere T hoor! Hier staat geen G(rote) voor:p:wuerg:xD

5. snietje1

Tja maar Stien, voor mij is er een duidelijk verschil tussen een t en een T.... Hoe groot wil je die letter dan hebben ?:oops:xD

HofvanDromen, miepje40, djamie1967 en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. boskat52

boskat52 Forummeester

'k Heb me helemaal niet verveeld vandaag. En het tafeltje is ook binnen dankzij lieve vriendin. Heb wel eerst dik 10 minuten geluisterd naar een stem die zei dat het zo op prijs gesteld werd dat ik zo'n geduld had. -.-En dan van die vervelende tetterharde muziek eronder. Ik dacht hoorn erop, vriendinnen vragen. Werkte veel sneller. :D
    Net een patatje er in met bitterballen. Straks op de bank met een lekker bakje koffie. Eerst nog even de kattenbak verschonen, en dan maar hopen dat er nog een plekje vrij is op de bank. o_O
    Nog een paar nachtjes slapen en dan komt HJ hopelijk weer.

HofvanDromen, miepje40, djamie1967 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Ja, Boskat, k snap m niet! Van de wk zag k m nog en toen
    vertelde hij....'nog 2 nachtjes slapen omaatje. Dan ben k er
    weer:(

HofvanDromen, miepje40, djamie1967 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet, met administratieve klusjes ben ik wel handig, de andere is minder mijn hobby.xD
    Kan eindelijk van mijn rozen afkomen met dit event, ook een goede prijs op de markt.;)

HofvanDromen, miepje40, Grobelia en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

ooooooeeeeeeeeeeeeeeei, niet aan gedacht... rozen, ik ga eens op de markt kijken, dank je voor de tip leni :)

edit, 42 bd voor rozen, euh, ik wacht nog wel even.......

HofvanDromen, miepje40, boskat52 en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

rozen verkopen Snietje, niet kopen... ;)

11. snietje1

tja Leo maar 42 bd is ook niet echt veel.... ik heb wel 500 zonnebloemen gekocht voor 15 en te koop gezet voor 27 bd. Dat is wel leuk :)

12. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

heb er 200 te koop staan voor 27,98... iemand belangstelling? :)

13. snietje1

Leo, kan je dan niet beter lavendel voor 57bd (4 uur zonder iets klaar) verkopen ipv rozen van 27,98 die meer dan 10 uur duren ???

14. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Waar is de goede oude tijd gebleven?
    Ruim vier jaar geleden kon ik als beginnende speler net de kastanjeboom halen bij het eikeltjes-event.
    Dat was, meen ik, net over de helft.

Editje:
    Arme beginnertjes van nu...

HofvanDromen, miepje40, boskat52 en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

Marleen, maar vroeger was de tulpgulden veel waard... nu kun je er zomaar een krijgen bij het kijken van een filmpje... :(

16. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ik ben er weer voor....?

Ik heb mijn tijd nuttig besteed. Tja als je een ban hebt...geen zin hebt om een bedrijf te spekken....geld over houdt...rest men weinig om het geld in eigen huis te steken...te verbouwen...

Ehm... dames..hoe krijg ik leven in de romeins/griekse...weet ik veel inrichting? De kamer is 2/3 ontschroot, geontgesteenstipt....gestukadoord .Maar ik mis leven in mijn woonkamer.. Verbouwen doe ik zo... Maar qua inriching....pff. ik weet het ff niet meer...

[​IMG] [​IMG]

Ja...die gordijnen moeten nog vermaakt worden..die hebben elke muur van de woonkamer gezien...krijg het niet zoals ik hebben wil. Need a good woman.....etc..etc.. :oops: En ja dat gat boven de deur (alsmede de deur) word nog vervangen....iets met de kast (foto 3)die niet door de deur paste...ook niet in de lift btw... Sterker nog, heb er van ellende maar een stukje afgebikt, dus die kast is nog onder reconstructie aan de zijkant...:p

Ik heb geprobeerd jullie te likken, maar na 4 pagina's likken kreeg ik elke keer een time out, ik kwam niet verder als 8 pagina's van de 80

Edit:
    Ik mocht weer, 1 fles, 50 pagina's likken verder...krrtsst..pff droge mond en zo....

Laatste bewerkt: 22 November 2014
    HofvanDromen, miepje40, Grobelia en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen allemaal en vooral HJ weer welkom...Je hebt je niet echt verveeld zie ik.xDxD

HofvanDromen, miepje40, Grobelia en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. tootje

tootje Commandant van het forum

Goedemorgen xD

Harm-Jan ouwe likkert xD 231 keer gelikt ben ik ....hahahaha nog nooit zo schoon geweest :inlove:

Zo fijn dat je er weer bent!
    en die kamer komt vanzelf in orde....Gewoon gaan leven nu en dan komt de bewoonde gezelligheid vanzelf -.- 't ziet er goed uit. Je hebt hard gewerkt. Heb je nu tijd om een mooi pak met een strak broekje te maken voor de bruiloft van juffrouw Tits en juffrouw Tootje :music:

ps. Ik denk dat je nog maar één ding nodig hebt voor de kamer en dat is iets groots voor aan de muur.... Je hebt geen hoge kasten dus de muur heeft wat volume nodig... Een groot schilderij of zo of een stuk of zeven kleinere lijstjes ....boven de bank. Dan kunnen de mooie houtsnijwerkjes naast elkaar boven het witte kasje.....:)

HofvanDromen, miepje40, harm-jan70 en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

HJ : Welkom terug xD Je bent wel heeeeeel goed bezig geweest ! Ziet er goed uit, enneuh mijn ervaring is; de tijd nemen er ergens tegenaan lopen wat er precies past. Dus geduld hebben.

Goedemorgen allemaal !

HofvanDromen, miepje40, harm-jan70 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Tja, het is maar hoe je het bekijkt, die rozen heb ik er meer dan 30.000 van en die lavendel toch echt niet en om nou 's nachts lavendel neer te zetten?????:sleepy:

HJ. welkom terug, ik heb begrepen dat jij hier het middelpunt bent, de dames hebben het allemaal over je.xD

Ziet er mooi uit die strakke muren, gewoon de tijd nemen en dan kom je wel iets tegen.

HofvanDromen, miepje40, Grobelia en 8 anderen vinden dit leuk.