-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, net een gebakken zeebaars opgegeten xD Nu is het weer tijd om te gaan lezen in bed.
    Leni xDxD

Allemaal een fijne avond

Lied voor vanavond : close your eyes van Racoon:)

leni1955, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. gelukkig hebben we baha, voor de rest is het wachten tot na 14 uur.

snietje1, leni1955, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

En 3 siertuinen met de wolkenrijen. Van de 9 velden hoeven we maar van 3 af te blijven. En dan reken ik de wolkenrijen niet eens als veld mee. Wanneer je met de knechten oogst is het wel slim om alleen de ep/bd rijen te oogsten en die van de cadeautjes, de andere rubrieken zul je met de hand moeten doen als je de rijen vanmiddag wilt kunnen gebruiken.
    Ik heb dus ook gewoon alle huisdieren geactiveerd. En ik kon het ook niet laten om de oranje lynx en een fazant te oogsten. Die zijn vanmiddag niet klokslag 2 uur klaar, maar die dieren wou ik nog wel een keer extra oogsten en ik kan straks toch niet gelijk alle velden inzaaien. Ik heb ook alle bomen geoogst. Die laat ik staan. Dus de xxl-bomen kost me anders een oogst, en de andere bomen vond ik jammer van de ep. Die heb ik allemaal turbomest gegeven zodat ik ze vanavond wel weer kan oogsten.

4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goed bezig coco. ik kon ook van een en ander niet afblijven. het eventgewas duurt wel weer heel lang volgens mij. 7 uur :eek:

5. -Coco1968-

Dat klopt. Maar straks met de wolkenrij en alle soorten mest maar een uur. En vanaf morgen dus lange rustpauzes.
    Met water een mooie tijd om 3x te oogsten op een 12-uurs coupon, als ik fanatiek ben en s'morgens voor het ontbijt oogst, dan kan ik 4x oogsten met water en mest. Dan duurt een oogst 5 uur, dus 3 oogsten overdag 15 uur.
    Ik denk dat ik voor de eerste optie kies met een lang gewas voor de nacht. Maar dat ligt er ook aan hoeveel drops ik straks heb.
    Ik ben weer heerlijk eigenwijs geweest en heb stallen en hele velden, dus dat is per 4 kwartjes maximaal 1 drop. Maar het oogst met de hand wel een stuk prettiger en is dus ook sneller om de eventgewassen op de velden te krijgen.

6. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag, niet alles gered van de tijdquest.
    Maar vanmiddag begin ik gewoon weer aan frappe ole of hoe het heet.xD

7. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag....al weer.... net terug van werken....wat een ochtend pppff maar ja hoort er bij...

lees ik het nu goed?? twee event door elkaar....nou ja zeg ben nog niet klaar met die nu loopt.....hoe\moet dat nou....we gaan het zien wil deze wel afmaken gewoon omdat ik daar al dagen mee bezig ben en zo....moet niet gekker worden hoor dan ga ik ook met een soort van pensioen xD of lekker laten zitten kan natuurlijk ook...
    zo nu eerst een beetje aan de poets.....

sanne1000, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

De tijdsquest loopt vanmiddag af. Het verjaardagsevent zou ik inderdaad lekker afmaken. Die wolkenrij is een stuk interessanter. Maar zo gauw je zeker weet dat je de gewassen ook op Bahamarama bijelkaar kunt krijgen, zou je op Farmerama met het nieuwe event kunnen beginnen. Het is een prijzenwinkel, dus je kunt zelf zien wat je er uit wilt halen.

snietje1, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

ja das waar coco vind het wel leuk om dingen zelf te kiezen dus die prijzenwinkel is wel aan mij besteed dat dan weer wel dus we zien wel hoe ver ik kom.....maak eerst het verjaardags- event af das zeker.

snietje1, leni1955, -Coco1968- en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Nou Pop :music: Kan je verzekeren dat die Roze Boerinnen Pensioen heeeeeerrrrrllllijjjjkkkkkkkkkkk is xD
    Heel rustgevend ook ...ondanks dat Hofje zich te pletter werkt ...maar tis zo vrij en fris en fruitig en je kan zo lekker doen wat je leuk vind...of gewoon helemaal niks :wuerg: En al je BD weer spenderen en dus weer bijna blut bent:oops:
    Ondertussen hier project haken begonnen, ook al mee gestopt ...wat Hofje ook probeerde om mooie vierkantjes te haken ...het werden rondjes..hele rare rondjes o_O Dus project breien begonnen..was al aardig op weg tot dat Mevr de Zwart het leuk vond om met mijn brei werk aan de haal te gaan ...in de nacht-.-..Kon Hofje s, morgens weer opnieuw beginnen:wuerg:
    Heb ook al appeltaarten gebakken ...En hartige taarten en nog meer van dat soort gedoe ...:inlove:...
    Aan mijn allerliefste Farmlief :inlove: allereerst een hele dikke kus ...maar zit uwe postvak soms vol:cry:
    Had nog banner voor je gemaakt...lieverd de kerst is al lang voorbij :oops:...mocht je ze niks vinden..dat kan ook en dat mag ook:)
    in mijn draadje staan der nog veel van/voor jouw...Kies een blommige uit zal Hofje maar zeggen xD

Allemaal veel plezier met de te spelen events...Gaat Hofje mooi in de mestverkoop :p

Lied van de dag ; George Michael - Freedom
    :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 29 Januari 2018
    snietje1, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

Aan de mest kun je in ieder geval goed verdienen. En de dieren zijn door het vorige event ook nog goed duur.
    Ik heb net bedacht dat ik 2 rondjes wil lopen, anders kan ik niet de wolkenrij en de andere prijzen die ik wil. Met 2 rondjes is het nog kiezen. Zaterdag heb ik geen tijd meer. Maar ik kan van dinsdag tot vrijdag 3x per dag oogsten, dat is 12 oogsten x 1500 gewas is 18.000 gewas. Met het schema van Miekje ben ik dan nog 440 nodig om 2 rondes te doen. En die heb ik na de volgende ronde.
    Dus nu eerst maar eens met supermest drops gaan maken. Lang geleden dat ik dat heb gedaan.

dutchboy, snietje1, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

...Succes Coco xD ....

en tralallalallallalalallalallllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaa.....Hahahhahahaha de eventkalender is ter....
    Wat zien Hofje daar :p.......KONIJNEN LIEFDE ......Fokrommelgedoe event xD

En RUILEN:inlove: en de rest slaat Hofje over-.-xD

en nu weer ff aan de brei enzo enzo :music:

dutchboy, snietje1, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

dat snap ik hofdame en euhhh die taarten he....die mogen ook best deze kant op hoor....geen enkel probleem zeg maar...;)
    ik ga nog even door met die verjaardag dinges en op 1 veld maar vast van die andere voor het event wat net is gestart....tis toch niet meer bij te houden:sleepy:

dutchboy, snietje1, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

We hebben nu zelfs 4 events naast elkaar in de kalender staan. Het moet niet gekker worden. Hoe lang willen ze zo door gaan?
    Naast het buizenevent start donderdag gelijk een vollemaansevent. Als dubbel event.
    Een fokevent samen met carnaval, en die week dus ook ruilen. En daarna weer druk. Alleen op 13 februari, dan hebben we helemaal niets.

suuske1960, dutchboy, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Vooruit dan maar weer :music:xD

Denk dat ze doorgaan tot 8) iedereen afhaakt :oops:
    Hofje doet iedergeval niet meer aan de gekte mee ...ze kunnen me kadetten op :wuerg: of zo iets:oops:

16. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ik ga ook voor ruilen, fokken geen idee niet veel sv nog
    zoveel events tegelijk misschien denkt bp dat niemand werkt hier ofzo
    kan beter inplaats van werken bij de lidl neerzetten werken bij farmerama en dan maar hopen dat de uwv dit accepteerd als een baan

wel grappig dat elke maand fokken+ nieuwe stekjes, of fokken + nieuw dier

suuske1960, dutchboy, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik haak niet af hoor maar maak gewoon mijn eigen keuzes en het ole frappe sla ik echt helemaal over, ben heerlijk alle gewassen weer naar 15.000 aan het brengen en de lange weer boven de 10.000 zien te krijgen waarvan sommige echt nog maar op 3.000 zitten dus werk zat en zoals Hofje zegt, tralalala.xD

Wel eindelijk de jaarrekening van de wereldwinkel klaar, pfffff, wat een klus, echt het hele weekend mee bezig geweest.
    Voorzitter gaat eindelijk stoppen en ik ook eind van het jaar, kan echt niet met die man overweg dus ik zal blij zijn als hij echt weg gaat want toen ik kwam ging hij ook al en dat is nu 2 jaar geleden.:wuerg:

Stollie, bij mij accepteert het UWV het als een baan zolang ze er niets van weten en een echte baan zit er toch niet in op mijn leeftijd.8)

suuske1960, dutchboy, sanne1000 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Wie weet Stollie ...xD Aan de meer als 40 uur baan kom je zeker als, t zo door gaat ...8)

* dikt persoonlijk CV nog even aan ...Veel Ervaring Als Roze Konijnen Boerin *
    :oops:...:wuerg:....xD

19. -Coco1968-

Die regelmaat vind ik al normaal ipv grappig. En volle maan erbij. Die komt ook iedere maand terug.
    Maar het fokevent was een weekje rust met zaaien. Nu hebben we er een ander event naast waardoor je geen rust meer hebt op de boerderij. Fokken was een beetje uitzoek werk, eventueel nog wat stallen plaatsen en dan in het weekend met babyboom fokken. Zoveel energie is dat niet, maar naast een ander event net teveel om met plezier dat uitzoek werk te doen.
    Van mij zou het ook wel een stuk rustiger mogen.

suuske1960, dutchboy, sanne1000 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Heb de kalender even bekeken en zoals het er nu uitziet ga ik wel voor het carnavalsevent als het tenminste met de strooiende dame is want ik kan van alles wel weer aanvulling gebruikenxD en de fok zie ik nog even aan, sv genoeg maar de prijzen moeten wel iets waard zijn en uiteraard de volle maan.:music:
    Druk zat dus.8)