-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

zo stallen, stekjes binnen
    en bijna kaaswiel voor de sv binnen

Katinka1700, snietje1, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Tis ...bbrrr en bbrrrrr....:(
    Der zijn 3 dingen waar Hofje doodsbang voor is ...1 tandarts , 2 honden , 3 storm :oops:

Hoop dat iedereen zijn/haar spullen heel mag houden en behouden ...
    En dat iedereen en zijn/haar geliefden weer veilig thuis mogen komen ...
    Zelfs Mevr de Zwart wou niet voor haar ochtend wandelingetje naar buiten ...later weer wel ...maar toen kwam ter weer zo ene giga wind hoos vlaag...ze stond gillend:eek: voor de deur ...ze waaide nog net niet weg o_O...Dat was wel beetje zielig ...stormde meteen ook door naar boven en ligt nu un haar mandje onder Hofjes bedje:wuerg: die zie ik vandaag niet meer..

Eerst maar is ff zoenen met Farmlief:inlove:

sanne1000, Katinka1700, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. hwjstolwijk

ben net boodschappen wezen doen niet normaal meer
    maar 1 ding snap ik niet waarom vuilnis bakken buiten zetten met dit weer, als je thuis bent kan je nog wat aan doen
    maar nu ligt er overal papier,kranten, folders en lege bakken op straat
    als je dan ziet staan op teletekst wind 25m per sec al, dan is dat heel erg veel

sv wiel binnen, ben nu bezig om die andere plekken binnen te gaan

sanne1000, Katinka1700, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

xDGoedemorgen iedereen,

Helaas mijn 2x 100% oogstbonus voorbij heb er wel veel profijt van gehad met event gewas:pxD
    Staat voor 2e ronde vandaag en kan daarna nog 2x dus zo maar weer ff aan het rad kijken .
    Was een mooie meevaller ;)nu wachten op 3e oogst voor vandaag:p
    Helaas 20 party tickets nu geen succes :cry:maar wat ik binnen heb krijgen ze niet meer terugxDxD

Katinka1700, snietje1, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

2 kaaswielen binnen die van sv en van de partytickets xD.
    Hier ook een lekker windje, en we kregen een nl-alerto_O dat we binnen moeten blijven.(Beetje erg overdreven naar mijn mening).
    Sammy wil wel altijd dolgraag naar buiten met deze wind, ze vindt het doodeng maar toch ook spannend.
    Maar ze heeft pech, van mij mag het niet.

Katinka1700, snietje1, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Dutch Geluksvogel :inlove:

Hier is er geen treinverkeer meer mogelijk tussen Alphen a/d Rijn en Gouda de trein heb een aanrijding met een trampolineo_OxD
    Het mindere nieuws is dat een deel van Hofjes schutting is omgewaaid hij is kapot:wuerg: zo maar even kijken wat te doen ...
    Hamer . planken en spijkers zoeken dus..en hofje ken weer aan de slag :music:
    De vuilnisbakken gingen hier aan de wandel op het erf ...en toen zag Hofje die schutting:wuerg:
    Van diverse huizen in de wijk liggen de dakpannen op straat en van sommige huizen is de dakvorst eraf:wuerg:
    Hoop wel dat me onderduik dit geweld gaat overleven ...anders is dat wel einde verhaal :cry:
    Suus is echt niet overdreven die alert ..:oops: Heb 1 en ander op internet gevolgd ..het hele land leg plat..overal waaien dakbeplatingen en dergelijk weg...
    en bomen en vrachtwagens waaien om als luciferhoutjes:(

dutchboy, Katinka1700, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Klinkt bij jou wel heftig hofje:eek:.

Dutch jij bent een echte bofbips dus.xD

8. HofvanDromen

Krijg net een filmpje binnen van kennissen ...het hele dak van Flatgebouw hier ... waaide hups zo eraf:wuerg:
    en achter die flat staan gewone huizen ...daar leg die hele zooi nou ook op :wuerg: Dus nu zijn er mensen zonder dak ..echt dakloos dus en die andere mensen zwaar beschadigde huizen .....Das wel echt heel erg:cry:
    Gatver...Ik haat storm:(

EDIT ; Muts van een kennis ....is heul niet in ons Dorp...tis in Rotterdam ..
    maar evengoed wel heul erg voor die mensen :(

Laatste bewerkt: 18 Januari 2018
  9. hwjstolwijk

heb alles schoon waar geen event gewas voor nodig was
    10 kisten met muntjes en wat kwam daar uit 10 muntjes
    net als met die van de sterren

10. stien56

stien56 Alwetend orakel

Gelukkig is het hier nu weer rustiger, maar vanmorgen vlagen van 122 km per uur - pfffffff en dat in het midden van het land - komt echt niet vaak voor - beetje eng wel.

Event gaat zijn gangetje - zo maar eens kijken wat ik verder ga leveren.

11. hwjstolwijk

zag trouwens ook mensen om waaien echt bizar zeg :wuerg:

morgen weer een nieuw dier trouwens, kreeg net voer uit de kist met dieren voer
    gooi in het weekend de bomen en stallen op het land en kijk wel wat er uit komt

dutchboy, Katinka1700, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag...

storm? waar? het lijkt wel een orkaan net eff boodschappen wezen doen heul snel in de buurt kwam ik terug is er compleet een boom ontworteld ligt hier midden op straat....gelukkig voor ons dat hij van het huis af is gevallen anders hadden we nu een boom in ons huis gehad....pppffff....een man, twee kinderen en honden vind ik echt wel genoeg hoor.....hier kwam een filmpje binnen van mensen die over een plein liepen nou ja zeg maar weg waaide....raar gezicht hoor zie je twee mensen over de grond rollen echt over de kop en alles.... vanwege de wind wel sneu hoop dat ze zich niet bezeerd hebben......
    1 iemand hier dood omdat en een boom op zijn auto viel nou ja zeg..... :cry:
    en nu.....schijnt hier de zon....waait nog wel maar al een heel stuk minder....ga maar eens wat bloempotten en zo redden die liggen overal.
    sterkte hofdame met je schutting hoop dat het mee valt....
    en voor alle huisdieren....lekker binnen blijven....xD

dutchboy, Katinka1700, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Allememachies Pop ...das echt wel schrikken :wuerg:
    Mijn Paps en de buurman hebben ff geholpen ...Schutting is in principe ter ziele...maar moest toch al vervangen worden..
    we hadden niet echt nog tijd ervoor gehad ..de planning was vroege voorjaar ..Maar hier en daar wat planken ervoor eraan en erachter gestut ...dus moet nou maar ff:music:Het was wel kkkkkkoooouuuudddddd...op de wind :wuerg:

Nu binnen even opwarmen ...en verder heul rustig aan ...Zowel RL als Boerderij :music:

dutchboy, Katinka1700, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. hwjstolwijk

weet je er wordt gezegd dat je niet naar buiten moet, als je niet weg moet
    maar werken,boodschappen en zo moeten toch ook gebeuren
    heb in de 21 jaar dat ik de post liep maar 2 keer mee gemaakt dat ik niet de straat op moest

15. HofvanDromen

Als ze slecht weer voorspellen zorgt Hofje meestal dat zij voor die tijd de boodschappen binnen heb ...
    Doe ook maar 1x per week boodschappen ..soms nog een paar kleine dingetjes apart...
    en heb volgens zeggen enzo enzo ...meestal een voorraad in huis kelder/vriezer...voor 3/4 weken ..:oops:

maar je werk enzo ..je kan toch niet zomaar thuisblijven ...o_O
    Dat geldt ook voor gemeentelijke en andere instanties , ZH , HA , en nog meer ...die denken echt dat je zomaar ff op hunnie bepaalde tijd ken komen ...:wuerg:

Hofje gaat een poosje plat...heb het ff helemaal gehad -.-

16. popje4

nee je kan niet zo maar thuis blijven... hier was ook al de vraag wie er kon komen werken omdat de gene die moest werken er bijna niet door kwam....tja....ook door bomen die waren omgewaaid en zo maar ja.....das nu overal denk ik....je moet wel he....

dutchboy, HofvanDromen, Katinka1700 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hier om 1 uur nog net een fikse bui, maar de hardste storm al over. Daarna is het opgeklaard en was het niet meer dan een stevige wind. Ik moest naar de apotheek, en dacht vanmorgen ook dat ik beter een dag zonder medicijnen kon dan door de storm gaan, maar vanmiddag was het goed te doen. Er lagen wel overal takken, maar niet van een formaat waar je met de auto niet overheen kunt.
    Van 10 tot 12 was het hier behoorlijk aan het stormen met onweer erbij. Maar vanmorgen was het gelijk al geen weer om er door te gaan.

dutchboy, HofvanDromen, Katinka1700 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

sjooooo, ik ben weer heel thuisgekomen. Was wel een aparte dag vandaag, eerst een stuk dak (van de koepel) opengescheurd, daarna een hele hoek werd opgetild door de wind (was een slordige 10 meter verderop) Toen zijn we maar even buiten gaan kijken, blijkt dat van die hoek alles eraf gewaaid was (regenpijpen, beugels, noem maar op) Ondertussen moest je bukken om geen rondwaaiende pallets naar je hoofd te krijgen..... tja en zo nog even verder. Toen hebben we besloten dat er geen trailer gaat rijden (echt onverantwoord) en als iemand het in zijn kop haalde om toch iets te willen : laten we wel een klein koeriertje rijden 8)
    Je wil toch niet dat iemand met trailer en al wegwaait ??? Het bedrijf waar ze van zijn durfde die beslissing niet te nemeno_O Nou wij hebben daar niet zoveel problemen mee, niet veilig=niet veilig !

Zie je nog op internet dat een klein vrachtwagentje omwaait, mensen in den bosch over het plein waaien...enz... was wel even iets anders vandaag xDxD

Lied van vandaag, Ethel Waters (of Billy Holiday) stormy weather :)

hwjstolwijk, leni1955, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

fijn dat je veilig thuis bent snietje en dat geld voor iedereen toch.....ja wel een aparte dag....omvallende bomen en vliegende mensen ontsnapte dieren.... en ook zijn er een aantal aan overleden das wel heel zuur....
    nou lekker vroeg onder de dekentjes en ik hoop dat het morgen vroeg rustiger is....

hwjstolwijk, leni1955, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hier in W-Vl hadden we gisterenavond een onweer! harde donderknallen en een hagelbui om U tegen te zeggen ( iets na 20 uur)

Katinka1700, hwjstolwijk, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.